بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۲۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونگی تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس

تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس ممکن است که در مواقع مختلفی رخ دهد. شما باید دقت داشته باشید که از کیبرد خود به بهترین نحو مراقبت کنید تا نیاز به تعمیر پیدا نکند.

درست است که برند ایسوس در زمینه ی تولید لپ تاپ ها جزو بهترین برند ها محسوب می‌ شود و لپ‌تاپ‌های بسیار با کیفیت را تولید می‌ کند،

اما این دلیل بر این نمی شود که لپ تاپ های تولید شده توسط این برند هیچ وقت دچار مشکل نشوند.

این لپ‌ تاپ ها نیز ممکن است بر اثر آسیب‌ های مختلف و گذر عمر و استفاده ی مداوم دچار مشکلاتی شوند.

که نیاز به تعمیر پیدا می‌ کنند. کیبرد یک لپ‌ تاپ مهم ترین عضو یک لپ‌ تاپ به حساب می‌ آید که می‌ توانید بسیاری از اقدامات را از طریق کیبرد انجام دهید.

و خراب بودن کیبرد می تواند منجر به این اتفاق شود که بسیاری از کار های شما عقب بماند یا با مشکل روبرو شوند.

اشکالاتی که ممکن است افراد دارنده ی لپ تاپ ایسوس با آن مواجه شوند خرابی کلید های کیبورد آن می باشد.

و اگر مشکل فقط مربوط به سخت افزار و این قسمت لپ تاپ باشد، به آسانی قابل حل است و شما می‌ توانید با تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس مشکل خود را حل کنید.

یکی از مهم ترین نکات در این زمینه این است که تعمیر کردن کیبرد لپ تاپ های ایسوس هزینه زیادی ندارند

و در رده ی تعمیرات مقرون به صرفه جای می گیرند.

فقط دقت داشته باشید که لپ تاپ خود را برای انجام این تعمیر به نمایندگی تعمیرات ایسوس بسپارید و از افراد متخصص و ماهری بگیرید

که در این زمینه علم و دانش کافی را داشته باشند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن مشکل شما را حل کنند.

تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس

روش های تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس به روش‌ های مختلف انجام می‌ شود. اگر کلید های لپ تاپ شما به درستی کار نکند و فضای زیرین کلید ها دچار مشکل شود، شما باید مشکل این بخش را برطرف کنید.

شاید ممکن است که با تمیز کردن بخش زیرین کلید ها مشکل شما حل شوند چون در بسیاری از موارد ممکن است که با گذر زمان گرد و غبار و آلودگی های زیادی در زیر دکمه کیبورد جا خوش کنند

که زیاد شدن این آلودگی می‌ تواند دکمه های کیبورد را با مشکل مواجه کند. در این صورت نیاز به ترمیم و تعویض کلید ها نیست و فقط با یک نظافت مشکل لپ تاپ شما حل خواهد شد.

گاهی وقت ها ایراد های کیبورد سخت افزاری نمی باشد و مشکل را باید در نرم افزار جستجو کرد. مثلاً درایور درست نصب نشده است یا به دلایل مختلف سیستم شما هنگ کرده است.

در چنین شرایطی کیبرد لپ تاپ شما درست کار نمی‌ کند و باید برای تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس درایور را آپدیت کنید و یا مجددا نصب کنید.

از دیگر عواملی که به کیبرد آسیب می‌ رسانند خرابی مدار ها و اتصالات کیبرد می‌ باشد که این اتفاق نیز می‌ تواند در انتخاب روش تعمیر کیبرد تاثیر داشته باشد.

و باعث شود که تعمیر کاران روش‌ های خاصی را برای حل کردن مشکل کیبرد شما اتخاذ بکنند.

عوامل آسیب رسان به کیبرد لپ تاپ ایسوس:

استفاده ی مداوم:

اگر لپ تاپ شما سال‌ های متمادی کار می‌ کنند و مدت زیادی از خرید آن می‌ گذرد، ممکن است که دچار استهلاک و خرابی شود.

طبیعی است که استفاده ی مداوم و همیشگی از کیبرد یک لپ‌ تاپ باعث می‌ شود که کیبرد شما دچار مشکل شود.

پس دقت داشته باشید که استفاده ی بهینه از کیبرد لپ تاپ خود داشته باشید تا کیبرد شما دیر تر از همیشه دچار مشکل شود و  دیر تر نیاز به تعمیر پیدا کند.

فشار:

بسیاری از افراد هستند که در هنگام تایپ فشار بسیار زیادی به کلید های کیبورد وارد می‌ کنند. این فشار بالا می‌ تواند باعث کاهش طول عمر کلید های کیبورد شما شود.

از طرفی دیگر ممکن است که این فشار در اثر اصابت جسم سخت با کیبرد اتفاق بیفتد. در این صورت کیبورد شما ممکن است که دچار خرابی شود پس از ایجاد فشار روی کیبورد خودداری فرمایید.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

ضربه:

ضربه های متعدد می‌ توانند به قطعات مختلف لپ تاپ شما آسیب وارد کنند. که یکی از مرسوم ترین اتفاقات آسیب دیدن کیبورد لپ تاپ بر اثر ضربه های خطرناک و متعدد است.

پس دقت داشته باشید که از لپ‌ تاپ خود به خوبی محافظت بکنید و لپ تاپتان را در معرض ضربه های گوناگون قرار ندهید تا به هیچ وجه نیاز به تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس پیدا نکنید.

ریخته شدن مایعات روی صفحه کلید:

یکی از موادی که با بروز آن نیاز به تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس پیدا می کنید ریخته شدن مایعات روی صفحه کلید می باشد.

این مشکل با سرویس کردن کلی لپ تاپ رفع می شود اما در اکثر موارد شما می توانید فقط با تعویض کلید کیبورد مشکل را رفع کنید.

استفاده از فوم های پاک کننده که حالت مایع دارند نیز می تواند باعث بروز مشکل برای کیبورد لپ تاپ شود.

پس در نظافت لپ تاپ خود دقت داشته باشید و سعی کنید که کمتر از این‌گونه فوم ها برای پاک کردن کیبورد استفاده کنید.

تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس

مشکلات مادربرد:

اگر لپ تاپ شما در فضای ویندوز و برنامه ست آپ بایوس کار نکند باید مشکل را در مادربرد لپ تاپ جستجو کنید.

و باید بدانید که بروز مشکل در مادر برد نیز ممکن است که شما را نیازمند تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس بکنید.

در چنین حالتی نیاز به تعویض کیبورد ندارید و فقط باید مادربرد لپ تاپ خود را تعمیر کنید.

اگر مشکلی برای لپ تاپ شما به وجود آمد و حس کردید که باید به تعمیر کیبرد لپ تاپ ایسوس بپردازید، می توانید از متخصصین و افراد ماهر سایت ما کمک بگیرید.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که افراد سایت ما به بهترین نحو این تعمیرات را انجام خواهند داد و سر زمان مقرر و در سریع ترین زمانی که مد نظر دارید نیز کیبرد شما را تعمیر خواهند کرد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

ایزوگام طرح دار چیست

 

 

ایزوگام طرح دار چیست ؟

اگر که میخواهید که با ایزوگام طرح دار آشنا بشوید و به جواب، سوال ایزوگام طرح دار چیست برسید، همه چیز درباره ایزوگام طرح دار، از جمله مواردی همچون، کیفیت، قیمت، مزایا و معایب آن را بدانید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار جدیدترین نسل ایزوگام است؛ این مدل ایزوگام، علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا؛ به عنوان عایق رطوبتی، عایق ضد رطوبت، ظاهر خاص و منحصر به فرد را به بام و دیوارها می‌دهد.

ایزوگام طرح دار، با فویل عالی در طرح های متنوعی مانند؛ طرح های آجر نما، آجر نمای سنگی، موزاییکی، چمنی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری

و  همچنین در طرح چوب با رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می‌شوند طراحی و تولید می‌شود.

کاربردها:

از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما، برای زیبا سازی ساختمان استفاده می شود از مزایای دیگر ایزوگام طرح دار این است که در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی بسیار بالایی را از خود نشان میدهد؛ این مدل از ایزوگام کاربردهای صنعتی زیادی دارد.

به علاوه ایزوگام طرح دار از بازتابش نور خورشید جلوگیری میکند و همچنین از آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان جلوگیری خواهد کرد. در انتها باید گفت کاربرد ایزوگام طرح دار این است که به زیباسازی دیوارها کمک بسیار زیادی میکند.

ایزوگام طرح دار برای مکان‌های زیر کاربرد دارد:

  • ایزوگام طرح دار برای کف استخر
  • ایزوگام طرح دار برای زمین های ورزشی
  • ایزوگام طرح دار برای دیوارها طرح دار چوبی و سنگی
  • ایزوگام طرح دار برای پارکینگ ها
  • ایزوگام طرح دار برای شیروانی ها
  • ایزوگام طرح دار برای سقف و بام ها
  • ایزوگام طرح دار برای معابر عمومی

انواع ایزوگام طرح دار

تنوع طرح‌ها در ایزوگام بسیار زیاد است به گونه‌ای که هر کدام از انواع ایزوگام‌های طرحدار را میتوان برای فضای مشخصی استفاده کرد. انواع ایزوگام طرح‌دار:

  • ایزوگام طرح دار چمنی
  • ایزوگام طرح دار سنگی 
  • ایزوگام طرح دار آجرنما
  • ایزوگام طرح دار چوبی
  • ایزوگام طرح دار سرامیکی
  • ایزوگام طرح دار گرانیت
  • ایزوگام طرح دار ورساچه
  • ایزوگام طرح دار کامپوزیت

ایزوگام طرح دار یا ایزوگام روکش دار

ایزوگام طرح دار به دارای دو دسته است؛ ایزوگام روکش دار که روکش کار شده بر روی آن از جنس فویل ساخته می‌شود. و دسته دوم؛ ایزوگام طرح‌دار که این ایزوگام نیز در حقیقت نوعی ایزوگام روکش دار میباشد اما روکش آن دارای طرح‌های مختلفی است، مانند سنگ و سرامیک و...

ایزوگام طرح دار استخری

همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد، استفاده از ایزوگام طرح دار در استخرها بسیار کاربرد دارد؛ که در کنار افزایش کارایی که ایزوگام به آن می‌بخشد و از رطوبت جلوگیری می‌کند.

همچنین ظاهری متفاوت و زیبایی را برای استخر ما رقم میزند. به همین دلیل است که این ایزوگام در استخرها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است.

در واقع ایزوگام‌های طرح دار استخری به استخرها نمای بسیار زیبایی می‌بخشد و در زیباسازی اولیه استخرها کاربرد بسیار زیادی را دارا میباشد.

معایب ایزوگام طرح دار

از معایب و مشکلات ایزوگام طرح دار می‌شود به اهمیت زیرسازی و شیب‌بندی ساختمان در حین اجرای ایزوگام طرح دار اشاره کرد.

به دلیل اینکه استفاده از ایزوگام طرح دار، باعث بازتاب آفتاب می‌شود. همچنین بازتاب نور تابیده شده به ایزوگام با روکش آلومینیومی می‌تواند باعث کاهش گرما در فصل تابستان و کاهش سرما در فصل زمستان شود.

از معایب دیگر ایزوگام طرح دار، می‌توانیم به هزینه بالای آن نسبت به اجرای آن اشاره نمود؛ همچنین با توجه به عدم نیاز به استفاده از نما پس از به کار بردن  ایزوگام طرحدار در یک بخش خاص می‌توان هزینه اضافی خرید آن را حساب نکرد.

چرا که هزینه کردن برای نما کردن ساختمان با استفاده از سنگ و کاشی برای ساختمان بسیار بیشتر میباشد.

بررسی جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار

جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار، بسیار زیاد و مناسب میباشد. در این نوع ایزوگام‌ها از روکش فویل 25 تا 32 میکرون استفاده میکنند.

این نوع ایزوگام‌ علاوه‌بر ایزوگام طرح‌دار با نام ایزوگام رنگی نیزشناخته می شود؛ برای رنگی کردن این نوع ایزوگام لازم نیست که درصد خلوص قیر مصرفی در آن کاهش پیدا کند و از کیفیت آن بکاهیم.

ویژگی‌های ایزوگام طرح دار

  • برخورداری از کشش و انعطاف‌پذیر بالا
  • قدرت در حفظ کیفیت پس از ارسال و همچنین نصب ایزوگام
  • وزن مناسب آن (وزن هر رول ایزوگام لازم است که مقداری برابر و یا بیشتر از 40 کیلوگرم داشته باشد)
  • بحث ضخامت بهینه برخورداری از استانداردهای لازم (ضخامتی بین 3.5 الی 4 میلی‌متر)
  • برخورداری از ضریب مقاومت بالایی نسبت به دماهای کم‌ و زیاد و همچنین تغییرات دمایی
  • نداشتن بوی بد و عدم انتشار دود حین نصب

فروش ایزوگام طرح آجرنما

یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار در میان ایزوگام‌های طرح‌دار، طرح ‌آجرنما میباشد. این ایزوگام‌ها به دلیل نصب آسان و ویژگی‌ فوق‌العاده‌ای همچون:

قدرت بالا در جلوگیری از انعکاس نور، عایق بسیار خوب نم و رطوبت، جذب نکردن گرما در روزهای گرم سال و همچنین قیمت پایین معمولا بیشتر از آجر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده میشوند.

ایزوگام طرح سنگریزه ای

همچنین در کنار فروش ایزوگام با طرح آجرنما، از دیگر ایزوگام‌هایی که برای نماسازی و عایق کاری سقف و دیوار ساختمان استفاده میشود

و بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد، ایزوگام سنگریزه ای میباشد که از سنگریزه های طبیعی و در رنگ بندی های مختلف، تولید میشود.

مقاومت ایزوگام طرح دار

طی تحقیقات به عمل آمده و تست‌های انجام شده، از مهمترین معیار انتخاب نوع ایزوگام، مقاومت و کشش محصول میباشد.

نکته حائز اهمیت این است که بدانید ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با دیگر ایزوگام‌های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری را دارد.

عموما این جنس از ایزوگام حداقل ۱۵ سال دوام دارد و توسط شرکت‌ها ضمانت می‌شود.

چند معیار تعیین قیمت نصب ایزوگام طرح دار

محل تهیه ایزوگام:

دقت داشته باشید محلی که برای خرید ایزوگام مد نظرتان به آن می‌روید، در کیفیت و ماندگاری ایزوگام بی‌تاثیر نمیباشد. هدف شما از خرید ایزوگام و محلی که بناست ایزوگام تان در آن نصب و پیاده سازی گردد، در انتخاب طرح و جنس دارای اهمیت فراوانی است. با تغییر نقش و طرح ایزوگام، قیمت ایزوگام نیز تغییر خواهد کرد.

ضخامت و وزن:

از جمله عواملی که در ضخامت و وزن و قیمت نهایی ایزوگام تاثیر گذار است و نقش مهمی را ایفا می کند، وجود مواد اولیه‌ای مثل قیر، تیشو و پلی استر میباشد. درصد خلوص به کار برده شده در این مواد اولیه در تعیین قیمت هر رول از ایزوگام خریداری شده نیز تاثیر گذار میباشد.

سایت ایزوگام به همراه تیم ماهری که دارد در زمینه ی نصب ایزوگام در فرشته ، نصب ایزوگام در قیطریه ، نصب ایزوگام در ولنجک ، نصب ایزوگام در دنیاوران ، نصب ایزوگام در سعادت آباد ، نصب ایزوگام در شمال تهران را انجام می دهد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

انجام سروقت سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند تا حد بسیار زیادی از خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را عقب بیندازد، بسیار مهم است که از خدمات سرویس لباسشویی سامسونگ در زمان مناسب استفاده کنید .

زمان مناسب برای سرویس دوره‌ای و تعمیر ماشین لباس شویی سامسونگ بین 6 تا 10 ماه است، هزینه سرویس ماشین لباسشویی بسیار پایین است

و در دراز مدت میتواند مقرون به صرفه‌تر از تعمیر لباسشویی سامسونگ باشد پس حتما از خدمات سرویس آن بهره مند شوید.

برای سرویس کردن ماشین لباسشویی شما 20 الی 40 دقیقه زمان نیاز است تا آن را به صورت کامل سرویس کنند.

از خدماتی که در هنگام سرویس ماشین لباسشویی انجام میشود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

جرم گیری دیگ درام و سبد شستشو ، چکاپ پمپ تخلیه و تمیز کردن فیلتر ، تمیز کردن شیر برقی و تعویض فیلتر آب ، چکاب موتور و ذغال های آن ، چک کردن تسمه

مشکلات رایج برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

اجزای داخلی ماشین لباسشویی تشکیل شده از سیستم های مکانیکی ، الکترونیکی و الکترومکانیکی میباشد ، استهلاک و فرسودگی این قطعات بعد گذشت زمان امری طبیعی و حتمی میباشد.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

در این بخش از مقاله قصد داریم که تا چند تا از مشکلاتی که در تعمیر ماشین لباسشویی با آن برخورد می کنید را بیان کنیم:

·      ماشین لباسشویی کار نمیکند 

·      دستگاه خاموش و دیگر روشن نمیشود : بر روی صفحه نمایش علائمی ظاهر نمیشود

·      دستگاه آبگیری نمیکند : پس از انتخاب برنامه شستشو آب وارد دستگاه نمی شود

·      لباسشویی در دور خشک کن صدای زیادی میدهد : صدای ساییدگی دو تکه آهن

·      لباسشویی در دور خشک کن لرزش دارد

·      دستگاه شما آب را تخلیه نمیکند : پس از اتمام شستشو آب کثیف داخل دستگاه باقی میماند

·      خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار 

·      بر روی صفحه نمایشگر کد ارور ظاهر شده و کارکرد آن متوقف شده است

·      از زیر دستگاه آب خارج میشود : دستگاه آبریزی دارد

·      لباس ها بعد از شستشو بو میدهند

·    لکه های مواد شوینده بر روی لباس ها باقی میماند

در صورتی که با این مشکلات روبرو شدید فورا با واحد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی

از دلایلی که میتوان به ان اشاره کرد که باعث میشود تا ماشین لباسشویی شما کار نکند می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • قفل نشدن درب در اثر خرابی میکروسوئیچ یا شکستگی زبانه درب 
  • وارد نشدن آب به سبد به علت معیوب بودن شیر الکتریکی یا مسدود بودن مسیر ورود آب 
  • تخلیه نشدن آب شستشوی قبلی در اثر خرابی پمپ تخلیه 
  • خرابی هیدروسنسور و تشخیص نادرست میزان آب داخل لباسشویی 
  • خرابی موتور نچرخیدن سبد شستشو در اثر اصطکاک 
  • پاره شدن تسمه موتور 
  • خراب تاکومتر و عدم صدور اطلاعات درست به برد لباسشویی 
  • خرابی برد الکترونیکی و عدم توانایی اجرا برنامه شستشو 

برای تشخیص و شناسایی دقیق خرابی های ماشین لباسشویی و عیب یابی آن باید تعمیرکار آن این کار را انجام بدهد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا واحد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به خانه شما بیاید.

روشن نشدن لباسشویی

روشن نشدن یا خاموش شدن ماشین لباسشویی جزو مشکلات رایج و متداولی است که در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اتفاق می‌افتد.

علت تکرار شدن این اتفاق میتواند به علت نوسانات شدید برق در ایران و آسیب به برد الکترونیکی باشد.

برد های الکترونیکی لباسشویی بسیار حساس است و احتمال دارد که فورا آسیب ببیند، اگر که یک نوسان ولتاژ یا آمپر در برق ورودی منزل شما پیش بیاید ممکن است به سرعت دچار مشکل و خرابی شوند.

اجزای دیگری که باعث روشن نشدن دستگاه ممکن است شود،  فیلتر برق ورودی ، فیوز دوشاخه برق ، قط شدن سیم کشی ، سولفاته کنتاکت روی برد و …

تعمیر برد ماشین لباسشویی در محل قابل اجرا نیست و برای تعمیر این قطعه و رفع مشکلات تخصصی آن باید برد آن باز شود.

آبگیری نشدن لباسشویی

هنگامی که آب به درون لباسشویی وارد میشود، به معنای اختلال در کار کردن لباسشویی است.

در حین اجرای یک برنامه شست‌و‌شو لباسشویی چندین بار آبگیری و تخلیه میشود. اگر آب وارد قطعات نشود، باید مورد بررسی قرار بگیرد.

  • شیر آب ورودی 
  • شیلنگ آب ورودی 
  • شیر برقی یا شیر الکتریکی 
  • شیلنگ های انتقال آب ( داخل لباسشویی )
  • جاپودری 
  • برد الکترونیکی 

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی، با بسته بودن شیر آب ورودی میتواند همراه باشد در ضمن میتواند با خرابی برد الکترونیکی همراه باشد.

سر و صدای زیاد و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی میتواند به دلیل آسیب‌های زیادی به دستگاه شما وارد کند،

این مسئله میتواند بر اثر عدم سرویس به موقع، شستشوی پتو، پرده و لباس بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی باشد.

دلیل این اتفاق نیز میتواند به دلیل کار کردن بلبرینگ‌ها باشد، بلبرینگ‌ها قابلیت تعمیر ندارند و نمیتوانند تعمیر شوند. تعویض این قطعه حتما باید توسط تراشکار با استفاده از دستگاه پرس انجام شود.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی

لرزش ماشین لباسشویی در دورهای تند و هنگام خشک کردن لباس‌ها مشاهده میشود، این اتفاق یک مشکل بسیار جدی است که به مرور زمان بیشتر میشود

و در نهایت غیرقابل تحمل خواهد بود و باعث ایجاد تکان و حرکت ماشین لباسشویی از جای خود میشود.

ماندن آب در ماشین لباسشویی

اگر در هنگام تخلیه ماشین لباسشویی، مقداری آب درون آن جمع میشود یا لباس‌ها هنوز خیس هستند؛ این مشکل از پمپ تخلیه شما است.

علت تخلیه نکردن ماشین لباسشویی یک گرفتگی ساده است، مانند: از کار افتادن پمپ تخلیه یا گیر کردن یک سکه در پمپ.

اگر که آب شستشوی لباس‌ها خارج نشود با توجه به برنامه لباسشویی قفل میشود، برای باز کردن درب میبایست آب داخل آن را به صورت دستی خالی کنید.

برای انجام این کار باید درپوش پمپ تخلیه را باز کنید، قبل از این کار حتما توجه کنید که دوشاخه را از پریز برق بکشید.

اگر فرش یا موکت دارید باید آن را از روی زمین بردارید و پس از آن با تعمیر کار ماشین لباسشویی برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

این اتفاق به کرات برای مشتریان ما پیش می‌اید و با ما تماس میگیرند. این مشکل به دلایل بسیار زیادی رخ میدهد:

  • قطع شدن منبع تغذیه ( منبع تغذیه برق ورودی یا منبع تغذیه برد )
  • اضافه بار ماشین لباسشویی ( لباس های سنگین یا پتو )
  • پر شدن بیش از اندازه آب در لباسشویی 
  • خرابی موتور ( داغ شدن بیش از اندازه و قطع کردن رله اورلود )
  • خرابی برد الکترونیکی ( سوختن برد الکترونیکی )
  • اتصال کوتاه در قطعات ( مثلا تاخو متر یا سنسور )

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی می توانید به سایت امدادکالا مراجعه نمایید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تنظیم سند برای املاک فاقد سند ، بر اساس قانون تعیین تکلیف

تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی:
می‌دانیم هر نوع مالی چه منقول و چه غیر منقول دارای سند رسمی مالکیت است. ولی در مواردی ممکن است که اموال غیر منقول فاقد سند رسمی باشند و نقل و انتقالات آن بدون سند صورت بگیرد.. در ادامه با مواد قانونی مرتبط به این موضوع می‌پردازیم.

صدور اسناد مالکیتِ ساختمان‌هایی که بر روی اراضی با سابقه ثبتی، احداث شده اند (سابقه ثبتی که منشأ تصرفات متصرفان باشد) و همچنین صدور اسنادی که مالکیت‌ِ اراضی کشاورزی و نسق های زراعی و باغی دارند کاملا قانونی می‌باشند. در قانون مواردی مطرح شده است که امکان صدور سند مالکیت برایشان میسر می‌باشد که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.

در ادامه هیأت هایی جهت بررسی مدارک و دلایلِ ارائه شده، تشکیل میشود، تا طی تحقیقات به عمل آمده و جلب نظر کارشناس، رأی را صادر کند.

 

موسسه-حقیقت-گستر

نحوه تشکیل هیأت نام برده؛ در هر حوزه ثبتی، هیأت و یا هیأت‌های حل اختلاف، با حضور یک قاضی به انتخاب رئیس قوه قضائیه، رئیس اداره ثبت یا قائم مقام وی، و رئیس اداره راه و شهرسازی یا رئیس اداره جهاد کشاورزی یا قائم مقام آنان تشکیل می‌شود.

در ابتدا با واژه ای به نام نسق برخورد داشتیم که برای فهم دقیق تر این مقاله، لازم به دانستن آن می‌باشیم:

نسق؛ سهم صوری یا به اصطلاح سهم هوایی زارع، از زمین‌های زراعتی ده (مشاع) یا در بعضی نقاط سهم زمینی حقیقی زارع از زمین‌های زراعتی ده (مفروز) بوده است. نسق از نظر اصطلاحی عبارت است از حق کشاورزی برای کشت روی زمینی که مالک آن دیگری است.

مواردی که امکان صدور سند مالکیت برایشان میسر نمی‌باشد:
۱. فوت مالک رسمی و حداقل یک ورثه از جانب او.
۲. دسترسی نداشتن به مالک رسمی در صورتی که فوت کرده باشد و عدم دسترسی به حداقل یک ورثه‌.
۳. مفقودالاثر بودن مالک رسمی و حداقل یک ورثه.
۴. عدم دسترسی به مالکان مشاعی در مواردی که مالکیت متقاضی، مشاعی و تصرفات‌اش در ملک مفروز باشد.

اراضی هایی که از این قانون مستثنی می‌باشند:
اراضی دولتی، عمومی، ملی، منبع طبیعی و موات شامل این قانون نمی‌باشند چرا که اراضی متعلق به فرد مشخصی نمی‌باشند.

وظایف هیأت حل اختلاف در صدور سند مالکیت:

۱.دبیر هیأت مکلف است قبل از رسیدگی هیأت، استعلام جریان ثبتی ملک را از اداره ثبت بگیرد و اگر ملک نام‌برده، جزء اراضی ملی، عمومی،دولتی… باشد، طی مراحلی کتبی، به هیأت گزارش آن را بکند تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.
۲. هیأت باید در هر پرونده‌ای که سابقه ملی یا موات بودن را دارد، از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و یا جهاد کشاورزی استعلامات لازمه را اعمال کند. وزارتخانه های ذکر شده باید ظرف یک ماه از زمان دریافت نامه هیأت، استعلام آن را پاسخ دهند؛ در غیر این صورت هیأت به رسیدگی خود ادامه می‌دهد.

نحوه تقاضای صدور سند مالکیت برای اراضی فاقد سند رسمی:
اگر فردی، دارای اراضی فاقد سند رسمی باشد و بخواهد تقاضای صدور سند مالکیت را بکند نیاز به اقدام از درگاه الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املا‌ک دارد. فرد باید به آنجا مراجعه کند و فرم تقاضانامه الکترونیکی را تکمیل نموده و بعد از آن مدارک و اسناد مربوطه را همراه فایل نقشه، به دبیرخانه هیأت ارسال کند.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

هنگامی که در تاچ پد لپ تاپ سامسونگ اشکالی به وجود اید اولین و مهم ترین گام جهت یرطرف کردن این اختلال عیب یابی تخصصی و تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ در یک نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ می باشد

چنان چه تاچ پد از کار بیافتد کاربران قادر هستند فقط از موس های خود استفاده نمایند که این کار بسیار دردسرساز می باشد این قسمت از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد

و به منظور تعمیرات ان حتما لازم است تعمیرکار مهارت و دقت لازم را داشته باشد و نیز برخوردار بودن از ابزارها و دستگاه های تخصصی موردنیاز جهت تعمیر کردن تاچ پد لپ تاپ یکی از مهمترین مزیت ها می باشد .

Samsung laptop touchpad repair1 - تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

دلایل خرابی تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

به طور کلی خراب شدن تاچ پد به این صورت می باشد که یا به طور موقت و یا در بعضی اوقات کار نخواهد کرد و یا ضعیف کار خواهد کرد و یا این که کلا از کار افتاده است

و هیچ عکس العملی به لمس انگشت کاربران نشان نخواهد داد

علت های خرابی تاچ پد همگی مربوط به یک سری خرابی های نرم افزاری و هم خرابی و اختلالات سخت افزاری را می توان علت خراب شدن و از کار افتادگی تاچ پد لپ تاپ سامسونگ در نظر گرفت

جهت تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ این که اختلال نرم افزاری یا سخت افزاری باشد بسیار اهمیت دارد.

روش های موجود جهت تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ بر حسب نرم افزاری بودن مشکل تاچ پد یا سخت افزاری بودن ان می باشد

به منظور عیب یابی لپ تاپ نخست مشکلات نرم افزاری ان را در نظر خواهند گرفت و یک سری تنظیمات و راه حل های نرم افزاری را به کار می برند

چنان چه با هر کدام از اینها اختلال تاچ پد برطرف نشد اغلب جهت تعمیر کردن تاچ پد لپ تاپ تعمیرات سخت افزاری موردنیاز را در نظر خواهند گرفت .

تعمیرات نرم افزاری تاچ ود لپ تاپ سامسونگ

تعمیر تاچ پد با ریستارت کردن دستگاه :

اولین راه حل جهت رفع اختلال و تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ ریستارت کردن سیستم می باشد

در بعضی اوقات به علت باگ های نرم افزاری و هنگ کردن سیستم عامل تاچ پد از کار خواهد افتاد و کار نخواهد کرد اغلب اگر سیستم هنگ کند

دیگر دکمه های کیبورد هم کار نخواهد کرد و در این وضعیت به خاطر هنگ کردن نسبت به قسمت های سخت افزاری عکس العملی نشان نخواهد داد

بهترین راه حل به منظور برطرف کردن هنگی سیستم یک بار خاموش و روشن کردن یا ریستارت کردن ان می باشد

اغلب با انجام دادن این کار اشکال رفع خواهد شد و دیگر احتیاجی به تعمیر کردن تاچ پد لپ تاپ به شکل تخصصی نمی باشد.

اعمال تنظیمات مجدد تاچ پد لپ تاپ سامسونگ :

در روش بعدی جهت تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ لازم می باشد به قسمت تنظیمات ان در ویندوز دسترسی یابید

با ورود به تنظیمات سیستم و با رفتن به تنظیمات موس و تاچ پد لپ تاپ درسترسی پیدا خواهید کرد و صفحه برای شما باز خواهد شد و به دنبال کلمه Devices باشید

در مقابل ان باید نام تاچ پد نوشته باشد در غیر این حالت لازم است تاچ پد را انتخاب نمود به این صورت دوباره تنظیمات تاچ پد انجام می شود و در لپ تاپ فعال خواهد شد

و راه دیگری که پیشنهاد خواهد شد یک مرتبه تاچ پد را غیر فعال کنید و دوباره فعال نمایید چنان چه باز هم مشکل برطرف نشد باید به منظور برطرف کردن اختلال به اقدامات تخصصی تری بپردازید.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ از طریق تنظیمات بایوس :

راه حل بعدی جهت تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ استفاده کردن از تنظیمات بایوس خواهد بود برای این کار باید وارد تنظیمات بایوس شوید

و از فعال بودن تاچ پد در این قسمت مطمئن گردید در صورتی که در این بخش تاچ پد فعال نبوده ک بار لپ تاپ را خاموش و روشن نمایید

و بر حسب مدل لپ تاپ و کلیدهای میانبر مربوط به ان جهت ورود به تنظیمات بایوس وارد این قسمت شوید

در این قسمت وارد تنظیمات سخت افزاری شوید و تاچ پد را فعال نمایید بدین صورت اغلب تعمیر تاچ پد لپ تاپ با موفقیت صورت خواهد گرفت و مشکل ان برطرف خواهد شد.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری جهت رفع مشکل تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

در نتیجه چنان چه تمامی راه حل های بالا اختلال تاچ پد را رفع نکرد و کماکان این امکان در سیستم غیر فعال بوده است

جهت تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ به تعمیرات تخصصی سخت افزاری نیاز می باشد در صورت استهلاک بالا شاید قطعه سخت افزاری تاچ پد به طور کل از کار بیفتد

و در نهایت به تعمیر و یا تعویض ان احتیاج باشد کارشناس متخصص با بررسی مقدار صدمه سخت افزاری به وجود امده به تاچ پد لپ تاپ ، قابل تعمیر بودن یا نبودن ان را بررسی خواهد کرد

و در صورت نیاز کار تعمیر تاچ پد لپ را انجام خواهد داد در اخر اگر امکان تعمیر تاچ پد وجود نداشته باشد و این قطعه به طور کامل از کار افتاده باشد

به ناچار باید ان را عوض کنید به کار بردن از قطعات اصلی و سازگار با لپ تاپ سامسونگ و نصب درست و دقیق تاچ پد در این فرایند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

Samsung laptop touchpad repair - تعمیر تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

سخن پایانی

در نمایندگی های تعمیرات لپ تاپ سامسونگ همه خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیر ، عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعه ارائه خواهد شد

این مراکز از امکانات مدرن و به روز در حوزه تعمیرات لپ تاپ استفاده می نمایند کارشناسان و مهندسین در این مراکز به خوبی در زمینه نرم افزار و سخت افزار دانش و مهارت خواهند داشت

و قادر هستند ریز ترین و جزئی ترین اختلالات را شناسایی و رفع نمایند این نمایندگی ها به ارشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی خواهد داشت

که راه تعویض را هم برای مهندسین هموار خواهد ساخت و در این مراکز هر نوع و مدل از لپ تاپ سامسونگ را می توانیم عیب یابی و تعمیر نماییم

و اختلالات نرم افزاری را ریشه یابی نماییم و با نصب برنامه های نرم افزاری جدید انها را برطرف نماییم.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

وکیل سرقفلی تهران

بهترین وکیل سرقفلی شرق تهران کجاست؟

موسسه حقیقت گستر برای آشنایی شما عزیزان با وکیل سرقفلی نامه و وظایف وکیل سرقفلی و همچنین معرفی بهترین وکیل سرقفلی شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی تهران از وکیل سرقفلی شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.

وکیل وصیت نامه کیست؟ وظایف وکیل وصیت نامه چیست؟

ممکن است برای افراد مشکلاتی پیش آمده باشد که نیاز به وکیل سرقفلی داشته باشند.  ابتدا برای تعریف وکیل سرقفلی نیازمند دانستن مفاهیم مرتبط با حق سرقفلی می‌باشیم.
سر قفلی در گذشته مروبط به روابط موجر و مستاجر بود که آن را با نامی تحت عنوان “حق کسب و پیشه” می‌شناختند. سرقفلی حقیقی است که قانونگذار برای مستاجران مکانهای تجاری در نظر گرفته بود تا از آنها به‌طور ویژه حمایت کرده باشد. سرقفلی تنها برای اماکن تجاری تعریف می‌شود و برای اماکن مسکونی این تعریف وجود ندارد.
تعریف سرقفلی با مثال: شخصی یک مغازه متروکه را از مالکی اجاره می کند و در آن کسب و کاری راه اندازی می‌کند که با تلاش وی مغازه به شهرت می رسد. حال اگر مالک بعد از اتمام قرارداد فرد را از مغازه بیرون بیندازد در واقع از شهرت و اعتبار آن شخص برای مغازه سوءاستفاده کرده است.  بنابراین حق سرقفلی تنها برای اماکن تجاری تعریف می‌شود. چرا که اماکن مسکونی به واسطه زندگی کردن فرد در آن شخص به ارزش و اعتبارش چیزی افزوده نخواهد شد.

قانونگذار در سال ۱۳۵۶ قانونی برای حق کسب و پیشه و تجارت در نظر گرفت که در سال ۱۳۷۶ قانون مذکور به قانون سرقفلی فعلی تغییر یافت. بنابراین اگر قرارداد اجاره پیش از سال ۱۳۷۶ منعقد شده باشد باید به قانون سال ۱۳۵۶ رجوع نمود.

تفاوت میان سرقفلی و حق کسب و پیشه :

  1. سرقفلی برخلاف حق کسب و پیشه به طور خودکار قرارداد اجاره را تمدید نمی‌کند. پس بعد از اتمام مدت قرارداد زمانی که مستاجر با مالک به توافق نرسد ملک باید تخلیه شود.
  2. سرقفلی برخلاف حق کسب و پیشه به شکل خودکار ایجاد نمی‌شود. بنابراین می‌بایست هنگام عقد قرارداد، مالک و مستاجر با یکدیگر به توافق برسند و اگر عدم توافق در هنگام عقد قرارداد رخ دهد، مستاجر هنگام تخلیه نمی تواند ادعایی داشته باشد.
  3. حق کسب و پیشه مختص به مستاجر می باشد و آن را با سند رسمی میتوان انتقال داد اما برای سرقفلی این امکان وجود ندارد و با قرارداد عادی قابل انتقال می باشد.
  4. سرقفلی متعلق به محل کسب می باشد اما حق کسب و پیشه به کاسب مرتبط می باشد.

حق-کسب-پیشه-چیست

آدرس-بهترین-وکیل-سرقفلی-تهران-شماره-بهترین-وکیل-سرقفلی-در-تهران

انواع سرقفلی

سرقفلی انواعی دارد سرقفلی واقعی و سرقفلی مجازی؛
سرقفلی واقعی: حق سرقفلی به نوع کسب و کار مرتبط نمی‌باشد و به استعداد و امکانات محل کسب ارتباط دارد. سرقفلی مغازه مبنای قراردادی دارد یعنی سرقفلی امتیازی می باشد که موجر زمان عقد اجاره به مستاجر می دهد و در قبال آن مبلغی دریافت می نماید. یعنی قیمت آن امتیاز است که قبل از عقد اجاره وجود داشته و به مستاجر واگذار شده است و به این مستاجر، مالک سرقفلی می‌گویند.  از جمله عوامل تعیین کننده میزان سرقفلی واقعی محل ملک، نوع ، مساحت، گنجایش و امکاناتی از جمله برق آب و تلفن می باشد.
سرقفلی مجازی:  نام دیگر سرقفلی مجازی حق کسب و پیشه می‌باشد. حق کسب و پیشه به تلاش ، موفقیت و شهرت مغازه‌دار ارتباط دارد و به میزان درآمد حاصل شده از کسب با توجه به میزان سرمایه گذاری دخیل می باشد. 

حال می‌خواهیم بدانیم اگر فردی در حق سرقفلی خویش به مشکل حقوقی برخورد باید به چه شخصی مراجعه کند؟ وکیل سرقفلی کیست؟ وظایف وکیل سرقفلی چه می‌باشد؟
در این مقاله به تمامی این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.
برای مشکلات مرتبط به سرقفلی باید به سراغ وکیل دادگستری برویم که تخصص اصلی او در زمینه وکالت پرونده‌های مرتبط به سرقفلی و حق سرقفلی است.
وکیل سرقفلی دانش و مهارت بسیاری در حل و فصل پرونده های مرتبط با سرقفلی دارد و بهتر از هر فرد دیگری می تواند به اشخاصی که در زمینه سرقفلی مشکل دارند مشاوره حقوقی ارائه دهد. بنابراین افراد با انتخاب وکیل سرقفلی می توانند از دانش حقوقی ایشان در زمینه کسب و کارشان اطلاعات به دست بیاورند و در صورت ضرورت نیز، پرونده‌شان را به وکیل سرقفلی بسپارند.
وکیل سرقفلی به دلیل آشنایی با رویه های قضایی و قوانین مربوط به حق سرقفلی و حق کسب و پیشه می تواند بهترین انتخاب افراد برای سپردن پرونده شان باشد. یکی دیگر از مزایای اختیار کردن وکیل سرقفلی صرفه‌جویی در اتلاف وقت می‌باشد. از آنجایی که اکثر کسانی که با مشکلات سرقفلی رو به رو می‌شوند از تجار و کاسب ها می‌باشند بنابراین از کمبود وقت برخوردار هستند. پس با سپردن پرونده سرقفلی به شخص با تجربه و متبحر می‌توانند در وقتشان صرفه‌جویی نمایند. همچنین وکیل سرقفلی به دلیل تجربه و شناختی که از قوانین مرتبط با سرقفلی دارد می‌تواند در مدت زمان کوتاه تری به نتایج مطلوبی برسد. با اختیار کردن وکیل سرقفلی می توانند به راحتی به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند و از بابت پیگیری پرونده حقوقی شان اطمینان حاصل فرمایند.

چرا باید از وکیل سرقفلی موسسه حقیقت گستر مشاوره بگیرم؟

در موسسه حقیقت گستر به دلیل در اختیار داشتن دپارتمان مخصوص امور ملکی و در اختیار داشتن وکیل سرقفلی متخصص می‌تواند بهترین انتخاب افراد برای سپردن پرونده سرقفلی‌اشان باشد.
موسسه حقیقت گستر از بهترین موسسه حقوقی های واقع در شرق تهران می‌باشد که سابقه درخشانی در پرونده های ملکی و سرقفلی دارد.

شماره بهترین وکیل سرقفلی تهرانپارس

جهت ارتباط با بهترین وکیل سرقفلی تهرانپارس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۲۳ (موسسه حقیقت گستر) تماس بگیرید. برای تماس روی شماره کلیک کنید.

آدرس بهترین وکیل سرقفلی تهرانپارس

برای ملاقات حضوری با بهترین وکیل سرقفلی تهرانپارس کافیست به شماره‌ی ۰۹۱۹۳۷۵۶۱۶۴ در واتساپ پیام دهید تا برایتان لوکیشن ارسال شود. برای ارسال پیام روی شماره کلیک کنید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم پانچی


در این مطلب قصد بررسی تابلو چلنیوم پانچی را داریم. در صورتی که شما نیز قصد خرید تابلو چلنیوم پانچی را دارید پیشنهاد می شود به مطلب زیر توجه فرمایید.



حرف های برجسته پانچی



با ورود تجهیزات ساختن حروف برجسته تحول جدیدی در جهان ساختن تابلو تبلیغات به روش جدید و با روش های گوناگون شروع شد . ساختن تابلوهایی با نوآوری های جدید باعث می شود

که تبلیغات اثرگذاری داشته باشد و بتواند به هدف تبلیغ که دسترسی به مشتری بیشتر است نزدیکتر شود . از انواع حروف برجسته که به روش لبه پانچ اجرا می شوند می توان به حروف

چلنیوم ، استیل و نئون اشاره کرد که هر کدام روش های مخصوص به خود ساخته میشود . هر یک از انواع تابلو یی که می شود به سبک پانچی درست کرد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو

 


پانچ حروف سبب ایجاد ظاهر لاکچری و ظاهری قشنگ در تابلوی تبلیغاتی می شود و تابش نور از قسمت های پانچ شده و دیده شدن آن با چشم بنوع چشمک زن این حس را در افراد ایجاد

می کند، نورها متحرک اند. دستگاه های پانچ قدرت پانچ هر نوع ورقه باقطر های متنوع و با دقت 0/0001 سانتی متر را دارند و هر نوع شکل هندسی منتظم و غیرمنتظم را در فواصل و ضخامت

های گوناگون به صورت سطری و ضربدری پانچ نمایند . این دستگاه ها علاوه بر پانچ حروف برجسته کاری را در انواع شکل ها و فرم های مدنظر ایفا میکنند



تابلوچلنیوم پانچی در آن رویه حروف برجسته با توجه به سلیقه مشتریان از مواد گوناگون ساخته می شود اما لبه های حروف برجسته توسط دستگاه مخصوص پانچ در اندازه ها و فواصل معین

بهاشکال مختلف پانچ می شود و زمانی که نور از تابلو پانچ منعکس می شود لبه های حروف برجسته جلوه بسیار زیبایی را به خود می گیرند و می توانند دید هر بیننده ای را خیره نمایند .

حروف برجسته پانچی را می توان در تابلوهای چلنیوم ، تابلو استیل و تابلو نئون پلاستیک پیاده سازی کرد ، جنس تابلوهای پانچ شده می تواند از چلنیوم یا پلکسی گلاس باشد ، لبه های کار

پانچ شده را به اصطلاح لبه پانچ یا لبه کناری می گویند .
برای نورپردازی حروف از بلاک های اس ام دی بهره می برند که نوع چیدمان لامپ های SMD در نحوه نورپردازی بسیار اهمیت دارد .


در ساخت تابلوهای پانچی سه نکته حائز اهمیت است : قطر پانچ :
در نظر گرفتن قطر مناسب برای حروف نقشی اساسی در میزان زیبا جلوه نمودن تابلو ایجاد میکند، اگر پانچ ها دارای قطر خیلی کمی باشند جلوه زیبایی برای تابلوی تبلیغاتی شما به ارمغان

نمی آورند و اگر قطر آنها زیاد باشد سبب دیده شدن بلوک های اس ام دی و زیرسازی کار می شود .


تراکم پانچ :


تراکم حروف پانچ با در نظر گرفتن اندازه حروف و ارتفاع نصب صورت می گیرد ، اگر تعداد کم باشد حالت شبکه ای بودن حروف برجسته و نوع شکل هندسی حروف یا حالت برق زدن و چشمک

زدن حروف مقطع ضعف است و به عبارتی اصلا نمایان نمی شود و اگر تراکم زیاد باشد حروف بدون ورق پلاستیک روی سطح کار به نظر می رسد .



قطر لبه پانچ :


برای قطر لبه پانچ نیز بتید اندازه متعادلی برگزید زیرا اگر قطر لبه ها بیش از اندازه باریک شود لامپ های اس ام دی از قسمت های پانچ شده نمایان می شوند.

 

ساخت تابلو چلنیوم

 



چلنیوم پانچ الماسی



در ساختن این نوع تابلوی زیبا ابتدا حروف برجسته مدنظر را توسط نرم افزارها طراحی می کنیم ، پس از مرحله طراحی ، حروف توسط برش لیزری بر روی پلکسی برش داده می شود ، در این

مرحله تابلوساز بر اساس نوع تابلو ،مدنظر مشتری ، اشکال هندسی مدنظر مشتری را که می تواند به صورت ، ستاره و … باشد را به صورت ریز و منتظم بر روی پلکسی برش می دهد و لبه

کار چلنیوم نیز پانچ خورده و سپس با استفاده از دستگاه خم می خورد ، برای زیرساز کار هم از ورق های پی وی سی بهره برده می شود سپس اس ام دی ها در فواصل تعیین شده تعبیه

شده و تابلو برای نصب آماده می گردد.
چلنیوم کریستال نوعی ساخته می شود که کلیه حروف چلنیوم بکار رفته در آن دارای لبه هایی از جنس آلومینوم هستند و خاصیت سبکی ، ضد زنگ ، شکل پذیری و دوام آلومینیوم سبب

شده است که این محصول به یکی از آلیاژهای کاربردی ویژه در صنعت تابلو سازی بدل شود .

حال تفاوتی که چلنیوم کریستال با چلنیوم معمولی دارد این است که برای ساخت رویه حروف از ورق پلکسی تخت استفاده نمی شود بلکه برای ساخت رویه حروف از قطعات کوچک بلوری

شکل که جنس آنها از نوع آکرولیک می باشد بهره می برند . چلنیوم کریستال به شیوه ی پانچ یا لترمکس قابل اجرا می باشد .

 

در زمان ساخت چلنیوم کریستال با لبه پانچ ، پلکسی روی حروف توسط دستگاه لیزر پانچ می شود که نوع پانچ با توجه به سفارش مشتری در طرح ها و ابعاد متعدد قابل اجراست . رنگ پلکسی و رنگ لامپ های اس ام دی که در داخل تابلو بکار می رود بسته به سلیقه مشتری متغیر می باشد . لبه تابلو چلنیوم کریستال که ما از آن بهره می بریم لبه چلنیوم 0.4 مشکی پانچ طرح سوپر ساید برند “آلو وان یا آلو شاین می باشد و دارای یک لایه تلق شیشه ای است که از ورود گرد و غبار و نفوذ آب به داخل تابلو ممانعت به عمل می آورد .


چلنیوم پانچ ستاره ای :



در مرحله ساخت تابلو چلنیوم پانچی ستاره ای نیز بر اساس نیاز و سلیقه مشتری رنگ پلکسی گلاس انتخاب می شود سپس پلکسی گلاس با استفاده از لیزر در فواصل تعیین شده برش

خورده و مشبک کاری می شود از یک پلکسی گلاس شفاف برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف بهره برده می شود و با اصابت نور اس ام دی ها یک برق ملایم چشمک زن نگاه

هر رهگذری را به خود جلب می کند .
استیل به دلیل قدمتی که در دنیای تابلوسازی دارد همواره یک گام جلوتر است و خاصیت دوام و ماندگاری ، جذابیت ذاتی و طبیعی بدون نیاز به رنگ سبب کاربرد زیاد این تابلوی تبلیغاتی شده

است . تابلو استیل لبه پانچ همچون تابلو حروف استیل برجسته است و تنها تفاوت در نمای ستاره ای و لبه های پانچ شده آن است که با اصابت نور ، یک برق ملایم چشمک زن ایجاد نموده و

می تواند افراد را به سمت کسب وکار شما سوق دهد .



جمع بندی


در این مطلب به بررسی تابلو چلنیوم پانچی پرداخته شد. در صورتی که شما نیز قصد خرید تابلو چلنیوم پانچی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید می توانید ما تماس حاصل نمایید.

 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد بررسی نکات مهم لوله کشی را داریم. در صورتی که شما نیز قصد آشنایی بیشتر با نکات مهم لوله را دارید، پیشنهاد می گردد به مطلب زیر توجه نمایید.

نکات مهم لوله کشی

آشنایی با نکات مهم لوله کشی

تأمین نمودن آب ساختمان و پیش گیری از هدر رفتن آب و هدایت کردن آن به سوی لوله فاضلاب با لوله کشی اصولی امکان پذیر خواهد بود .

اغلب جهت لوله کشی خطوط آبرسانی و هم چنین خروج آب آلوده و مصرفی به سمت فاضلاب از لوله‌های مختلفی با نوع و تجهیزات مختلف استفاده می گردد.

مثلا به جهت لوله کشی آب گرم لازم می باشد از جنسی از لوله استفاده نمود که توانایی تحمل بالایی در برابر دما را داشته باشد .

جهت لوله کشی گاز، عدم نشستی لوله گازی از جمله مهم‌ ترین موضوعاتی می باشد که بسیار حائز اهمیت است و همه این نکات لازم است در قالب اصول لوله کشی ساختمان در مواقع لوله کشی مورد توجه قرار گیرد.

موارد مربوط به لوله کشی

یکی از نکات مهم در لوله کشی رعایت کردن استاندارد های لوله کشی ساختمان برای حفظ امنیت و ارتقا کیفیت حوزه لوله کشی می باشد . لازم است لوله کشی حتما در عمق مناسب انجام شود .

این امر موجب تسهیل کردن دسترسی به لوله جهت تعمیرات بعدی می شود و همچنین شرایطی را فراهم می کند که لوله از عوامل آسیب زا و همچنین محیطی دور بماند و تا مدت زمان طولانی بدون هیچ نقص و عیبی کار کند .

یکی دیگر از استاندارد های لوله کشی ساختمان این است که برای تامین آب ( آشامیدنی ) لازم است از لوله های اورجینال و همچنین مرغوب استفاده شود تا آب آشامیدنی هیچ رنگ و بو و مزه ای نداشته باشد .

نشتی داشتن در لوله کشی و همچنین استفاده کردن از لوله های بی کیفیت و غیر اصل می تواند روی کیفیت و بو و مزه و . . . . تاثیر بگذارد .

عوامل مربوط به لوله کشی

از طرف دیگر اگر لوله کشی طبق قوانین و مقررات و همچنین استاندارد ها مشخص شده انجام نشود ، لوله خیلی زود خراب می شود و این نکته قطعا روی کیفیت آب آشامیدنی و مصرفی تاثیر می گذارد .

به جهت لوله گشی فاضلابی قطعا باید از لوله های کاملا مرغوب و مناسبی استفاده شود که ظرفیت مناسبی دارند و آب فضلاب را به لوله های اصلی شهری منتقل می کنند .

زمانی که لوله های فاضلاب ظرفیت مناسبی نداشته باشند ، رسوبات و کثیفی ها و همچنین مواد جامد در آن جمع می شوند و لوله ها دچار گرفتی خواهند شد .

موضوع دیگری که در اصول لوله کشی ساختمان بسیار اهمیت دارد، نصب لوله‌های آب سرد و گرم در مکان مناسب است . لوله‌های آب گرم و سرد باید از خوردگی، انجماد ، سایش ، انفجار و دیگر عوامل محیطی در عوامل باشند .

دسترسی مناسب به لوله‌ها بعد از لوله کشی هم از مقررات دیگر لوله کشی ساختمان است . لوله‌های ساختمان باید طوری تعبیه شوند که در مواقع ترک خوردن، بروز مشکل و انجامد به راحتی بتوان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد .

نمونه‌ای از لوله‌های کاربردی

در ادامه به متداول ترین لوله هایی که در لوله کشی استفاده می گرددد اشاره می‌شود .

۱- لوله حرارتی یا PEX

این لوله‌های پلاستیکی اغلب جهت لوله کشی ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند . این لوله‌های انعطاف پذیری بالایی دارند و اتصال و خم کردن این نوع لوله ها بسیار ساده و آسان است .

۲- لوله پی وی سی

نوع دیگری از لوله‌های پلاستیکی لوله پی وی سی ( pvs ) نام دارد . از این نوع لوله به جهت لوله کشی فاضلاب و همچنین خطوط تخلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد . این نوع از لوله‌ها برخلاف لوله‌های حرارتی به انعطاف پذیر نبوده و سخت و محکم هستند .

۳- لوله‌ مسی

لوله‌‌های مسی از جمله محکم ترین و مقاوم ترین انواع لوله‌ها در برابر آسیب و خوردگی هستند . از آنجایی که لوله‌های مسی اغلب به هم جوش می‌شوند، برای وصل کردن لوله‌ها نیاز به اتصالات اضافی می باشد.

۴- لوله‌ برنجی

لوله‌ های برنجی با ترکیبی از مس و برنج ساخته شده‌ اند و مقاومت و سختی بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارند و اغلب تا مدت‌ زمان طولانی بدون هیچ عیب و مشکلی کار می‌کنند .

۵- لوله‌ استیل

لوله‌ های ساخته شده از استیل ضد زنگ یا فولاد اغلب در مناطقی مورد استفاده قرار می‌گیرند که احتمال پوسیده شدن و خوردگی لوله بیشتر میباشد.

استفاده از لوله‌های استیل ضد زنگ اغلب برای لوله کشی دستشویی انتخاب خوبی می باشند.

همچنین بخوانید درباره: لوله بدون درز

نکات مهم لوله کشی

از جمله نکات مهم لوله کشی این می باشد که قبل از شروع لازم است زمینه ی خوب و مناسبی برای آن فراهم کنید .

برای انجام این کار اکثر لوله را در عمقی کاملا مناسب قرار می دهند که به خوبی از آن ها محافظت شود و زمان ایجاد مشکل هم به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت .

دومین مورد از نکته های مهم و کاربردی لوله کشی به آب لوله گشی ساختمان ارتباط دارد .

زمانی که لوله کشی ساختمانی مطابق قوانین و استاندارد از قبل تعیین شده انجام شود. کیفیت آب نیز به هیچ عنوان تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت .

نکته ی بعدی مرتبط به طراحی و همچنین سیستم لوله کشی می باشد . پیش از آغاز لوله کشی با کارشناس مربوطه طراحی شود و سپس طبق قوانین و اصول مخصوص خودش اجرا گردد .

قرار گرفتن لوله ها در شیب نیز از دیگر نکته های مهم و کاربردی لوله کشی است که اهمیت خاص و ویژه ای دارد .

شیب لوله های باید طوری باشد که آب به خوبی در مسیر خاص خودش هدایت شود. و از طرفی آب آشامیدنیتان نیز به طرف لوله های اصلی شهری هدایت شود .

نکات مهم لوله کشی

جمع بندی

در این مقاله به بررسی نکات مهم لوله کشی پرداخته شد. که از جمله مهم ترین آن ها رعایت اصول و ضوابط در ساخت لوله ها به جهت تامین امنیت می باشد.

به طور کلی به کارگیری افراد متخصص جهت لوله کشی مانند قرار دادن لوله مانیسمان امری ضروری می باشد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر برد پکیج

چگونگی تعمیر برد پکیج

تعمیر برد پکیج از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که باید نسبت به آن آگاهی کامل کسب کنیم. پکیج امروزه در اکثر خانه ها و ساختمان ها دیده می‌ شود و معمولاً برای تاسیسات گرمایشی جریان آب از آن استفاده می‌ کنند.

برد پکیج یکی از مهم ترین قطعات هر پکیج به شمار می آید همانطور که می‌دانید و آشنایی با انواع قطعات الکتریکی دارید، بُرد جزو مهم ترین قطعات و جان بخش ترین قطعات در هر محصولی به حساب می‌ آید.

تعمیر پکیج باید توسط کارشناسان متخصص آن انجام شود.

تمامی فرمان ها و برنامه ریزی هایی که توسط پکیج انجام می شود در این قسمت از پکیج یعنی بُرد آن اتفاق می‌ افتد.

و تغییراتی که شما بر روی دستگاه اعمال می کنید نیز توسط این بخش یعنی بُرد یک پکیج پردازش می‌ شود و ارسال می‌ شود.

این تغییرات و اعمال آن ها در کوتاه‌ ترین زمان ممکن است و گاهی در صدم ثانیه اجرایی می شود و در چنین مواردی است که می‌ توانیم به قدرت بالای برد پکیج ایمان پیدا کنیم

و باید بدانیم که سلامت چنین قطعه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. چون اگر این قطعه دچار مشکل شود ممکن است که کل پکیج شما با مشکل مواجه گردد.

تعمیر برد پکیج

نشانه های خراب بودن بُرد پکیج:

مواردی که با به وجود آمدن آنها می‌ توانیم بگوییم که نیاز به تعمیر برد پکیج داریم را به اختصار برای شما ارائه می کنیم.

وقتی که بُرد یک پکیج دچار آسیب شود کارکرد تمامی قطعات آن از حالت نرمال و طبیعی که دارند خارج می‌ شود و دچار مشکل می‌ شود.

و این امر کاملا قابل پیش‌ بینی می باشد چون تمامی اجزای به کار رفته در پکیج با برد آن  با رابطه‌ ای تنگاتنگ و مستقیم دارند.

چراغ نمایشگر در سری آنالوگ:

وقتی که برد پکیج شما معیوب شود چراغ ال ای دی که در سری آنالوگ آن وجود دارد روشن می شود.

با وجود روشن شدن این چراغ باید متوجه شوید که مشکلی در بُرد پکیج شما وجود دارد و باید به تعمیر برد پکیج بپردازید.

وجود ارور در صفحه ی نمایشگر سری دیجیتال:

سری های دیجیتال دارای نمایشگر ال سی دی می باشند و این نمایشگر ال سی دی به شما کمک می کند تا شما خرابی دستگاه و ایراد هایی که در آن به وجود آمده را بهتر بررسی بکنید و زودتر متوجه آن ایرادات شوید.

نمایش ارور E50 بر روی صفحه ی نمایشگر نشان می دهد که برد پکیج شما دچار مشکل شده است. و نیازمند تعمیر برد پکیج هستید.

عدم کار کردن پمپ در پکیج:

وقتی که پمپ پکیج شما به درستی کار نمی کند می توانید مشکل آن را در خراب بودن بُرد پکیج جستجو کنید.

چون یکی از دلایل مهمی که باعث از کار افتادن پمپ یک پکیج می شود مشکل در بُرد آن می باشد.

چنین مشکلی باید سریعاً بررسی شود و تعمیر برد پکیج توسط متخصصین ماهر و کاردان انجام پذیرد.

مناسب نبودن دمای آب گرم در پکیج:

اگر دیدید که در یک بازه ی زمانی خاص آب گرمی که از پکیج دریافت می‌ کنید دمای مناسب و مطلوب همیشگی را ندارد و به اصطلاح سرد یا ولرم می باشد

و داغ نمی‌ شود باید احتمال را به آسیب‌ دیدگی بُرد پکیج بدهید. که در این صورت باید بُرد پکیج شما به صورت فنی باز بینی و در صورت نیاز تعمیر شود.

ریستارت بعد از شعله ور شدن:

وقتی که شما آب گرم را باز می کنید و شعله جهت گرم کردن آب شعله ور می شود، ممکن است که در چنین لحظه ای دستگاه شما ریست شود.

وقتی که چنین اتفاقی افتاد باید بدانید که ممکن است مشکلی در بُرد پکیج شما وجود داشته باشد و احتمال خرابی آن بسیار بالا است. در چنین شرایطی نباید هرگز از تعمیر برد پکیج غافل شوید.

اکنون که با نشانه های خرابی بُرد پکیج آشنا شدید، می خواهیم به شناسایی علل و عوامل خراب شدن بُرد یک پکیج بپردازیم.

قدیمی بودن پکیج:

وقتی که مدت زمان زیادی از طول عمر یک پکیج می‌گذرد آن پکیج قدیمی می‌ شود و در صورت قدیمی شدن نیز ممکن است که قطعات آن دچار استهلاک و مشکلاتی شوند.

که یکی از مهم ترین قطعات آن نیز بُرد آن می‌ باشد که در اثر گذر زمان و طی سالیان و استفاده ی مداوم ممکن است که دچار خرابی شود.

و شما در صورت گذر سالیان زیاد باید بدانید که برد پکیج شما در معرض خراب شدن قرار دارد و ممکن است که روزی نیاز به تعمیر برد پکیج داشته باشید.

ورود گرد و غبار درون قطعات و بُرد پکیج:

یکی دیگر از مهم‌ ترین عواملی که می‌ تواند آسیب‌ زا باشد و پکیج شما را با مشکل مواجه کند ورود ذرات گرد و خاک و گرد و غبار به درون قطعات پکیج شما و به ویژه بُرد آن می باشد.

پس حتماً باید از قرار دادن پکیج خود در فضا های باز که در معرض گرد و غبار قرار دارند خودداری بکنید و پکیج را همیشه از گزند گرد و غبار آلودگی در امان بدارید.

زیرا ورود گرد و غبار به درون قطعات آن می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پکیج شما وارد بکند.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر پکیج فرولی مدل F32D

ریزش آب روی صفحه ی بُرد پکیج:

وقتی قطعات پکیج را از یک دیگر باز می کنید و یا تعمیر کار به تعمیر آن‌ ها می پردازد، ممکن است که قطرات آب روی بُرد پکیج بریزند

و یا حتی ممکن است که این اتفاق از درون خود دستگاه به صورت کاملاً خودکار و ناخود آگاه اتفاق بیفتد.

که در هر صورت ریزش آب روی صفحه برد پکیج موجب سوختن و از کار افتادن آن می‌ شود که اتفاقی بسیار ناگوار می باشد.

تعمیر برد پکیج

سخن پایانی

اگر نیاز به تعمیر برد پکیج دارید، می توانید با مراجعه به سایت ما از متخصصین و افراد ماهری که در سایت جهت این کار وجود دارند استفاده کنید.

و پکیج خود را به بهترین نحو ممکن تعمیر کنید و اطمینان داشته باشید که کار خود را با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی فوق العاده انجام خواهند داد.

زیرا افرادی که در این سایت جهت این کار استخدام شده اند دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه می باشند.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

آسیب ورزشی

 

ورزش کردن جزو یکی از سرگرمی ها و تفریحات مهمی به شمار می آید که می تواند نقشی مهم و کلیدی در سلامت جسمانی و روحی افراد ایفا بکند. آسیب ورزشی  نیز جزئی از ورزش کردن به شمار می آید و ممکن است که برای هر کسی در حین ورزش یا پس از آن اتفاق بیفتد.

 

فرقی ندارد که شما یک ورزشکار حرفه‌ ای باشید و یا به صورت تفریحانه و محدود ورزش بکنید در هر صورت ممکن است که آسیب ورزشی برای شما اتفاق بیفتد و همیشه این احتمال وجود دارد که شما در حین ورزش مجروح و مصدوم شوید .

 

در اکثر مواقع آسیب‌ های ورزشی به علت زیاده روی در ورزش یا فشار بسیار بالا روی اعضای بدن یا نا آگاهی از حرکات درست ورزشی می باشد. وقتی که بدن نتواند فشار بیش از حد را در ورزش تحمل کند قطعاً دچار مشکل خواهد شد.

 

انواع آسیب های ورزشی:

 

پیچ خوردگی

 

منظور ما از پیچ خوردگی در آسیب ورزشی پیچ خوردگی مچ پا نمی باشد. بلکه وقتی که رباط ها بیش از حد کشیده شوند و یا پاره شوند پیچ خوردگی اتفاق می‌ افتد.

 

رباط ها تکه هایی از بافت هستند که دو استخوان را در مفصل به هم متصل می کنند. و پاره شدن و کشیدگی آن ها می تواند درد بسیار زیادی در پای شما ایجاد کند و موجب پیچ خوردگی می شود.

 

پیچ خوردگی ها معمولاً برای رباط های ضعیف و مستعد رگ به رگ شدن اتفاق می‌ افتد.

 

پس اگر سابقه ی رگ به رگ شدن درون پا یا مچ پا را دارید بهتر است که هنگام ورزش کردن از محافظ هایی برای مچ و زانوی پای خود استفاده کنید تا از هر گونه آسیب به رباط های آن جلوگیری شود.

 

پیچ خوردگی بسیار دردناک می باشد و نسبت به کشیدگی زمان بیشتری برای ترمیم و بهبودی نیاز دارد.

 

کشیدگی عضلات:

 


کشیدگی بیش از حد یا پارگی عضلات یا تاندون ها ممکن است که باعث ایجاد آسیب ورزشی شود. تاندون ها تارهای ضخیم و فیبری از بافت می باشند که استخوان را به عضله وصل می‌ کنند.

 

کشیدگی عضلات معمولاً با پیچ‌خوردگی اشتباه گرفته می‌ شود اما یک چیز کاملاً مجزا می باشند.

 

کشیدگی نیز ممکن است درد بسیار زیادی را برای شما پدید بیاورد و در ورزش های مختلف از جمله فوتبال، دو میدانی، فوتسال، هندبال و غیره اتفاق می‌افتد.

 

در اکثر موارد بیشتر کشیدگی ها جزئی هستند و با استراحت بهبود پیدا می کنند.

 

اما بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد کشیدگی در عضلات و تاندون ها این است که قبل از شروع ورزش های سنگین حرکات کششی مناسب را انجام دهید و بدن خود را گرم کنید.

 

آسیب های زانو:

 

یک آسیب ورزشی مهمی که ممکن است در هنگام ورزش کردن برای شما اتفاق بیفتد آسیب‌ دیدن زانو می باشد. زانو مفصلی بسیار پیچیده و مهم است که در طول اکثر فعالیت‌ های ورزشی فشار و سایش بسیار زیادی را متحمل می‌ شود.

 

به همین دلیل نیز از سایر اعضای بدن بیشتر در معرض آسیب دیدگی های ورزشی قرار دارد به همین دلیل آسیب زانو را جزو دسته بندی کاملا جداگانه از سایر آسیب‌ های ورزشی به شمار می آورند.

 

در میان آسیب ورزشی های شایع، آسیب های زانو مشکلاتی مانند پارگی رباط صلیبی قدامی و پارگی غضروف در رفتگی، شکستگی و غیره وجود دارد.

 

آسیب دیدن زانو می‌ تواند بسیار دردناک باشد و شما را برای ماه‌ ها زمین‌گیر بکند و در بسیاری از موارد نیز برای درمان آن نیاز به جراحی خواهید داشت.

 

پس دقت کنید که در هنگام انجام هرگونه فعالیت ورزشی از زانو های خود به خوبی محافظت بکنید و برای اینکه زانو های شما آسیبی نبیند قبل از شروع ورزش به خوبی بدن خود را گرم کنید و حرکات کششی لازم را انجام دهید.

 

استفاده از محافظ ها و زانو بند های مناسب نیز می تواند تاثیر بسیار مهم در محافظت از زانو ها در ورزش های مختلف داشته باشد.

 

شکستگی:

 

ورزش هایی که در آن ضربه زدن و برخورد بسیار اتفاق می‌ افتد در رده ی ورزش‌ هایی جای می‌گیرند که ممکن است آسیب های جدی مانند شکستگی به همراه داشته باشد.

 

شکستگی هایی که معمولاً در دست و پا اتفاق می‌ افتند ، بسیار نیز دردناک می باشند. برای بهبود این شکستگی ها در آسیب ورزشی گاهی هفته‌ ها و ماه‌ ها زمان نیاز دارید و ممکن است که مجبور شوید

 

برای مدت طولانی از عضو آسیب‌ دیده استفاده ای نکنید و آن را بی حرکت در گچ نگه دارید. و حتی برای بهبود آن نیاز به عمل جراحی پیدا کنید.

 

پس اگر جزو افرادی هستید که ورزش حرفه‌ای انجام می دهید با ایجاد شکستگی ، ورزش حرفه ای شما با یک اختلال بزرگ مواجه خواهد شد.

 

این نکته را بدانید که شکستگی جزو خطرات جدا نشدنی ورزش‌ های سنگین و برخوردی می‌ باشد.

 

اما اگر شما از محافظ های با کیفیت استفاده بکنید و بدن خود را قبل از شروع ورزش به خوبی گرم بکنید و عضلات خود را با تکنیک ها و ورزش ها و تمرین های مختلف انعطاف‌ پذیر و قوی کنید،‌ کم تر در معرض این نوع از آسیب دیدگی قرار خواهید گرفت.

 

دقت داشته باشید که ممکن است در هنگام ورزش دچار درد شوید که این درد نشانه ی کشیدگی و پیچ خوردگی می باشد که اگر پیچ خوردگی و یا کشیدگی را به موقع درمان نکنید ممکن است که شکستگی را با خود به همراه داشته باشد.

 

آسیب های پشت و کمر:

 

پشت بدن و ستون فقرات ساختاری دارد که با هر نوع فعالیت ورزشی تحت فشار قرار می‌گیرد. و در معرض آسیب ورزشی قرار دارد.

 

این فشار ها وقتی که با گذر زمان مواجه شوند ممکن است که به شکل التهاب در اطراف مهره ها و ماهیچه های پشت بدن شما جمع شوند.

 

و به دیسک کمر شما آسیب وارد می کنند. گاهی یک ضربه ی ناگهانی نیز می تواند آسیب جدی به پشت و کمر شما وارد کند.

 

درمان درد های پشت ستون فقرات و کمر دارای طیف گسترده ای می باشد و از استراحت تا فیزیوتراپی و جراحی را در بر می‌گیرد.

 

بهترین کاری که می‌توانید برای کاهش درد پشت خود و کاهش خطر آسیب دیدگی در این ناحیه انجام دهید این است که فعالیت‌ های ورزشی منظم و کاملاً ملایم و غیر سنگین داشته باشید.

 

و بدن خود را نیز پیش از شروع ورزش گرم کنید به وسیله ی ریکاوری با دستگاه، استفاده از رژیم‌ های غذایی مناسب نیز در جهت قوی نگه داشتن ستون فقرات پشت فراموش نشود.

 

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت کلینیک تخصصی ورزشی استاد علی پرویزی مراجعه نمایید.

  • تهران واشینگ ...