بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۲۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو حروف برجسته پیکسلی یکی از جذاب ترین و بهترین تابلو ها برای تبلیغ کسب و کار های مختلف به شمار می‌ آید. حروف پیکسلی یک نوع از انواع حروف برجسته به حساب می آیند که بر اساس تکنولوژی روز و به صورت کاملا پیشرفته تولید می شوند. وقتی از تولید پیشرفته ی این حروف صحبت می کنیم، باید بدانید که تولید هر یک از این حروف، از قبل قابلیت برنامه ریزی دارد. امروزه کسب و کار های مختلفی در سطح جامعه وجود دارند که اگر تبلیغات مناسبی برای هر کدام از این کسب و کارها اتفاق بیفتد آن کسب و کار و رونق بسیار بالایی برخوردار خواهد شد.

 یکی از مهم ترین راه ها و بهترین راه ها برای تبلیغ یک کسب و کار استفاده از تابلو برای آن کسب و کار می باشد. در نتیجه انتخاب یک تابلوی مناسب و با کیفیت تاثیر زیادی روی افزایش مشتری های شما خواهد گذاشت. تابلو حروف برجسته پیکسلی نیز در رده ی همین تابلو های مناسب قرار می گیرد. چون از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار است و کاملا منحصر به فرد می باشد. زیبایی ظاهری تابلو های مورد نظر برای کسب و کار خود را نباید دست کم نگیرید. چون جلوه ها و زیبایی های بصری تاثیر زیادی در جذب بیشتر مشتری ها خواهند گذاشت. در نتیجه هر چقدر که تابلو شما خاص تر، منحصر به فرد تر و زیبا تر باشد، مشتری های بیشتری نیز جذب کسب و کار شما خواهند شد.

محل قرار گیری و تعداد پیکسل ها و همچنین متریال هر کدام از این حروف قابل تغییر هستند. و می توان روی نمایشگر های مختلف از هر کدام آن ها بهره برد‌. 

تابلو حروف برجسته پیکسلی

حروف برجسته ی پیکسلی در نقش پس زمینه

در پس زمینه ی اکثر تابلو های برجسته مانند چلنیوم، از حروف برجسته ی پیکسلی مربعی استفاده می کنند. معمولا این گونه از تابلو ها نیز در سر در مغازه های تجاری نصب و استفاده می شوند. این پیکسل های مربعی بر اساس جدید ترین تکنولوژی های روز تولید و عرضه می شوند. این حروف قابلیت پشتیبانی از افکت های نوری مختلف و رنگ های متنوع را دارا هستند. حتی می توان به وسیله ی آن ها به پخش فیلم و انیمیشن نیز پرداخت. چون ظاهری تمام رنگی دارند. همین موضوعات سبب می شود که فضایی جدید به وسیله ی تابلو حروف برجسته پیکسلی به وجود بیاید و روش تبلیغات مدرن تر و جذابتر شود.

این حروف برجسته امکان برنامه ریزی با هر نوع سلیقه و در هر زمانی را دارا می باشند. و تمامی پیکسل های بکار رفته شده در ال ای دی برای کنترل بهتر دارای آی سی می‌ باشند. که این آی سی ها مانند یک سری به پیکسل بعدی وصل می شوند و از سمت سر دیگر نیز به کنترلر متصل می شوند.

ویژگی های تابلو پیکسلی

تابلو حروف برجسته پیکسلی می تواند بالغ بر ۱۶ میلیون رنگ را تولید کند. به همین منظور از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شما می توانید در این تابلو ها از متن ها، افکت ها، انیمیشن ها و موشن های مختلف بهره ببرید و به همین منظور مشتری های به مراقبت بیشتری جذب کسب و کار شما خواهند شد.

ضمن اینکه تابلو حروف برجسته پیکسلی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. که این قیمت مناسب در برابر کیفیت بالایی که دارد و آپشن هایی که ارائه می دهد، یک ویژگی بسیار مهم و کلیدی به حساب می آید که نمیتوان آن را نادیده گرفت. چون امروزه اکثر افراد به دنبال خرید و تهیه ی اقلام با کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسب هستند. شما انواع رنگ ها را در طیف های رنگی متنوع و زیاد می توانید از طریق این گونه از تابلو ها به نمایش بگذارید. هر چقدر که این رنگ ها زیاد تر باشند و به شغل شما مرتبط تر باشند، مشتری های بیشتری نیز جذب شغل شما خواهند شد. 

این تابلو ها کسب و کار شما را با حروفی برجسته و ضخیم به نمایش میگذارند و طبیعتاً جلوه ای بسیار زیبا به تابلوی شما می بخشند. 

در تابلو حروف برجسته پیکسلی می توانید ده ها رقص نور جذاب و متنوع را تماشا بکنید. و همین جلوه های خاص بصری است که این تابلو ها را نسبت به دیگر انواع تابلو های تبلیغاتی منحصر به فرد تر می کند. 

پیکسل چیست

سه رنگ آبی، قرمز و سبز داریم که تمامی رنگ ها از ترکیب این سه رنگ پدیدار می شوند. در واقع هر تصویری که در مقابل دیدگان شما به نمایش در می آید، ماحصل ترکیب این سه رنگ با یک دیگر می باشد. تجمع این سه رنگ در کنار هم، پیکسل نام دارد.

تابلو حروف برجسته پیکسلی

تاریخچه ی تابلو حروف برجسته پیکسلی

اگر بخواهیم به تاریخچه ی تابلو های پیکسلی بپردازیم باید بگوییم که این موضوع به صد سال قبل یعنی سال ۱۹۰۷ میلادی بر می گردد. در این سال برای اولین بار لامپ های ال ای دی رنگی به وجود آمدند و به تدریج لامپ های ال ای دی کوچک رنگی تبدیل به لامپ های بزرگ شدند که آن ها را به عنوان جایگزین برای لامپ های کم مصرف استفاده می کردند. اما این اول راه شکوفایی ال ای دی بود به تدریج و با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی لامپ های ال ای دی پیشرفته و مختلفی وارد بازار شدند و از آن ها در ساخت تلویزیون های بسیار با کیفیت و کم مصرف نیز استفاده شد.

 ال ای دی ها به قطعات هوشمند تبدیل شدند که آنها را با میکروکنترلر ها کنترل می کردند و کم‌ کم لامپ های آر جی بی روانه ی بازار شدند. که در حال حاضر حدود هشت سال از ساخته شدن لامپ های RGB می گذرد. این لامپ ها می توانند از طریق یک میکرو کنترلر برنامه‌ ریزی شوند و میلیون ها رنگ مختلف را ایجاد کنند. در واقع باید بگوییم که لامپ های آر جی بی ترکیبی از چند ال ای دی رنگ اصلی هستند و با تلفیق رنگ های مختلف می‌ توانند میلیون‌ ها رنگ متنوع را خلق کنند. و در تابلو حروف برجسته پیکسلی نیز از این لامپ‌ ها بهره گرفته شده است.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

 هنگامی تعمیر پکیج آریستون باید انجام شود که مواردی مانند؛ روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطای پکیج به وجود می آید. هنگام تعمیر پکیج باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج کمک گرفته شود. انواع پکیج های دیواری و زمینی دارای برند های مختلف هستند که با یکدیگر فرق دارند، و دارای قطعات حساسی مانند؛ پمپ، آب، سنسور حرارتی وبرد میباشند. بسیاری از زمان ها خدمات سرویس پکیج به صورت دوره یا کامل انجام میشود که انجام سرویس بستگی به خرابی در قطعات پکیج دارد. تفاوت اصلی میان تعمیر و سرویس پکیج صحیح کار نکردن دستگاه می باشد. به عنوان مثال اگر پکیج روشن نشود  احتمال این را دارد که جرقه زن پکیج خراب شده باشد و باید حتما تعمیر شود، اما سرویس پکیج را سرویس کار در زمان ایجاد مشکل در پکیج انجام نمیدهد و باید حتما دستگاه تعمیر شود و سروی آن انجام شود. باید این نکته را در نظر گرفت که پکیج ها، برای حفظ کردن سلامت دستگاه باید به صورت سالانه یا هر ۶ ماه یکبار توسط سرویسکار مورد بررسی قرار بگیرند.

 

تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

پکیج آریستون دومین برند پکیج غیر ایرانی می باشد، این پکیج با کیفیت و کم مصرف بوده و از برند آریستون است. آریستون یک شرکت ایتالیایی می باشد که محصولات آن در ایران قابل دسترس بوده  و دارای سابقه بالای ۸۰ سال میباشد. این شرکت توانسته است در زمینه تولید پکیج، محصولات با کیفیتی را تولید کند. محصولات آریستون با تکنولوژی های بسیار بالا و با کمک عایق های آکوستیک تولید شده و دارای صدای بسیار کمی هستند. یکی دیگر از ویژگی های پکیج های آریستون صفحه نمایش لمسی با کیفیت است  که باعث شده است که این محصول  بسیار خاص و ویژه باشد. پیج دیواری دارای  دو مبدل حرارتی از نوع فن دار بوده، پکیج های آریستون  دارای نمایشگر ال سی دی بوده که همین موضوع باعث میشود، که هنگام به وجود آمدن مشکل در پکیج کد خطا بر روی صفحه نمایش ایجاد شود و کاربر از به وجود آمدن اختلال در دستگاه اطلاع پیدا کند. اما در هنگام خرید پکیج  باید به این نکته توجه شود که  میزان مصرف انرژی  پکیج آریستون چه مقدار است که معمولا مصرف انرژی این مدل پکیج بسیار کم است.

 

 

تعمیر پکیج آریستون مدل cares x24ff

یکی از جدیدترین سیستم های گرمایشی که در حال حاضر  در بیشتر منازل  وجود دارد پکیج است. پکیج در واقع  آب و هوای گرم محیط خانه را تامین خواهد کرد. اگر در عملکرد پکیج مشکلاتی  به وجود بیاید آب و هوای گرم وجود نخواهد داشت. مشکلات به وجود آمده برای پکیج باید حتما توسط تعمیرکاران با تجربه برطرف شود. اگر این تعمیرات توسط خود افراد یا تعمیرکاران بی تجربه انجام شود، در دستگاه پکیج اختلالات زیادی به وجود می آید. تعمیرکاران حرفه ای که در زمینه تعمیر پکیج آریستون مدل crase فعالیت دارند،سرویس و تعمیر این پکیج ها را به راحتی انجام میدهند.

پکیج دیواری آریستون، با ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید شده و دارای دو مبدل فن دار است. باید توجه کرد که استفاده درست از پکیج و رسیدگی و سرویس مرتب پکیج  باعث می‌شود که پکیج عملکرد خوبی را ارائه دهد. سرویس دوره ای و کامل پکیج موجب میشود طول عمر آن بالا برود.

اگر  از پکیج آریستون مدل کارس به درستی استفاده و نگهداری نشود، اختلالات در پکیج به وجود می آید. 

همانطور که گفته شد، سرویس پکیج به صورت کامل و دوره ای خواهد بود. سرویسکار پکیج، در زمان سرویس پکیج کارهایی مانند؛ هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما و تنظیم شیر گاز را انجام خواهند داد  و حتما آنها  از سلامت دودکش و لوله ها هنگام سرویس اطمینان پیدا میکنند.

 سرویس کامل پکیج دیواری آریستون مدل cares

 در این روش تمامی قطعات پکیجآریستون مدل  کارس توسط تکنسین بررسی شده و اگر قطعه ای دچار ایراد و خرابی باشد، توسط تکنسین برطرف خواهد شد.

سرویس دوره‌ایپکیج دیواری آریستون مدل cares

سرویس دوره ای هر شش ماه یکبار باید توسط تکنسین های با تجربه انجام شود، و معمولا زمان آن در اول و آخر فصل سرما انجام میشود. سرویسکار پکیج در مراحلی پکیج را بررسی و عیب های آن را برطرف میکند.

 

قبل از انجام سرویس پکیج آریستون مدل cares چه نکاتی باید انجام شود؟

برای سرویس پکیج باید برق و گاز دستگاه به طور کامل قطع شود، چرا که ممکن است امکان برق گرفتگی و نشتی گاز در هنگام سرویس پکیج به وجود بیاید.

 قبل از اقدام به سرویس پکیج از طریق باز کردن شیر خروجی، آب پکیج باید به صورت کامل خارج شود.

 

کارهایی که در هنگام سرویس پکیج آریستون انجام میشود چیست؟

تکنسین هایی که با تجربه هستند کار نصب پکیج را انجام میدهند.

 ممکن است قطعاتی در پکیج دچار آسیب شده باشند که این قطعات توسط تکنسین ها عوض خواهد شد.

سرویسکاران در هنگام سرویس پکیج، رسوبات پکیج را از طریق اسید شویی و روش های دیگر به طور کامل پاکسازی میکنند.

تکنسین های پکیج کار شستشوی پکیج را به صورت کامل انجام میدهند.

رادیاتورها باید حتما توسط تکنسین ها هواگیری شود.

قطعه پیلوت به طور کامل بررسی و عیب یابی و تعمیر خواهد شد.

 شعله پکیج  باید توسط سرویس کار تنظیم شود.

ارورهای پکیج توسط تکنسین ها بررسی و رفع شده و در صورت نیاز قطعات تعویض و از قطعات اصلی برای پکیج استفاده می شود.

 

مشکلات در پکیج آریستون

خاموش شدن مداوم پکیج؛

شاید پکیج به صورت مداوم خاموش شود و به وجود آمدن این مشکل دارای دلایل متفاوتی است. شاید ایراد از برد دستگاه باشد یا اینکه فشار آب یا گاز کم شده باشد، که با تنظیم کردن فشار مشکل رفع میشود.

 سر و صدای پکیج آریستون؛

یکی از علت هایی که باعث ایجاد سر و صدای پکیج خواهد شد هوا و رسوب  گرفتن پکیج است. باید رسوب گیری و هواگیری به موقع انجام شود.

استشمام بوی گاز از پکیج آریستون؛ ممکن است که بوی نامطبوع گاز در اطراف پکیج  احساس شود و دلیل آن این است که یک نشتی در پکیج وجود دارد. این موضوع باید بسیار جدی گرفته شود چون ممکن است  خطرات زیادی را به وجود بیاورد، وجود نشتی به دلیل گرفتگی لوله ها یا دودکش یا خراب شدن فلوسوئیچ پکیج است و باید توسط سرویس کار پکیج بررسی و تعمیر شود.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

در بعضی از موارد وجود دارد که ممکن است  پکیج  ارور دهد، باید در این هنگام به ارورپکیج حتما توجه گردد چرا که این ارور به معنی این است که در پکیج مشکی به وجود آمده است. تعمیر کردن پکیج کاری راحت است اما در صورت متوجه نشدن ارورمیت‌وان از دفترچه راهنمای پکیج کمک گرفت تا در مورد ارور اطلاعات کافی را به دست آورد و بعد تعمیرات لازم انجام شود.

بعضی از افراد در تعمیر پکیج بسیار مسلط هستند و بیشتر تعمیرات را انجام میدهند. باید گفت که چهار عنصر اصلی مانند؛ آب، برق، اکسیژن و گاز برای انجام عملکرد پکیج دیواری احتیاج است. هنگامی که آب پکیج تامین شود پکیج روشن نخواهد شد در همه پکیج هایی که به صورت دیجیتال هستند به واسطه ی ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج هایی که به صورت آنالوگ هستند با کمک عقربه فشار روی دستگاه را میتوان متوجه شد باید درجه و مقدار آن یک تا یک و نیم بار باشد. در هنگام تعمیر پکیج  باید برق را بررسی کرد که آیا وصل است یا اینکه دوشاخه  از پریز جدا شده است. برخی از پکیج ها بر روی گاز بسیار حساسند در هنگام تعمیر پکیج دیواری باید گاز بررسی شده و از باز بودن آن مطمئن شد. اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق بوده که  باید بسیار جدی گرفته شود چرا که در بعضی از موارد فن ها شاید دچار مشکل شوند و احتراق به درستی  انجام نخواهد شد و شاید باعث آسیب های جدی بر پکیج شود. زمانی که که پکیج از کار افتاده باشد، باید حتما بالای پکیج بررسی شود، چرا که در آن قسمت دو دریچه وجود دارد که نباید حتی کوچکترین نشتی بدهد.

 

تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس استفاده از پکیج دیواری و کاربردی که، این دستگاه برای تامین گرما و آب گرم دارد باعث شده است که در میان انواع برندهای معتبر دنیا در بازار رقابت ایجاد شود. پکیج آریستون مدل کلاس یک برند ایتالیایی است که با استفاده از فن آوری های مدرن و تایید شده تولید شده، این نوع پکیج برای مشتریان هزینه تعمیر کمتری دارد. خرابی و بروز مشکل در پکیج به مرور زمان پیش می آید. اما این دستگاه دارای پیچیدگی های بسیاری است که هرگونه عاملی که در بخش های گاز، برق یا قطعات دیگر دستگاه اتفاق بیفتد باعث بروز مشکل در کل پکیج دیواری آریستون  مدل کلاس میشود. پکیج آریستون مدل کلاس دارای نمایشگر ال سی دی بوده که با وجود این قابلیت، هنگامی که مشکلی در پکیج به وجود بیاید کد خطای پکیج آریستون روی صفحه نمایش ظاهر می گردد، و افراد متوجه میشوند  که در دستگاه اختلال به وجود آمده است.

 

 چه موقع باید تعمیر پکیج آریستون مدل کلاس انجام شود؟

 ممکن است در هوای سرد زمستان پکیج داخل خانه و آب را گرم نکند، در این حالت   در پکیج اختلال ایجاد شده است و باید اختلال به وجود آمده در پکیج در سریعترین زمان ممکن برطرف شود.

پکیج هم، مانند دستگاه‌های دیگر مکانیکی به مرور زمان خراب شده و ممکن است قطعات اصلی آنها آسیب ببیند و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. افراد باید بدانند که پکیج هر سال نیاز به سرویس دارد،  اگر سرویس پکیج آریستون مدل کلاس به صورت منظم و پی در پی انجام شود گاهی وقت‌ها حتی با تعویض یک واشر و سفت کردن یک پیچ و تمیز کردن پکیج از بسیاری از مشکلات که برای پکیج به وجود می‌آید جلوگیری خواهد شد. باید در نظر گرفت، که قطعات اصلی که در پکیج آریستون مدل کلاس وجود دارد روز به روز بر قیمت آنها افزوده میشود، پس با انجام سرویس پکیج آریستون میتوان از بسیاری از هزینه ها جلوگیری نمود.

 

 عیب یابی پکیج آریستون مدل کلاس اگر عیب یابی پکیج در اسرع وقت صورت گیرد،باعث شده که در هزینه‌ها بسیار  صرفه جویی شود. برای اینکه عیب پکیج آریستون مدل کلاس به درستی انجام شود ابتدا بهتر است که به دفترچه راهنمای پکیج مراجعه کرده، اما در برخی از موارد عواملی  دیگر وجود دارند که بر روی کار نکردن پکیج پسر اثرگذار هستند، این عوامل عبارت است از؛

 روشن نشدن پکیج آریستون؛

 باید در این موقع هنگامی که پکیج آریستون مدل کلاس روشن نمیشود موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد.

 پریز برق بررسی شود.

 باز بودن شیر آب پکیج مورد بررسی قرار بگیرد.

  جرقه پکیج حتما بررسی شود.

 گاز پکیج باز باشد.

 سر و صدای پکیج آریستون؛

 یکی از دلایلی که ممکن است در پکیج سروصدا ایجاد شود، عدم انجام  هواگیری پکیج است که باید در این صورت عمل هواگیری پکیج انجام شود.

 به درستی گرم نشدن آب؛

 در پکیج هنگامی که فشار گاز کم شود جرقه ایجاد نمیشود و همین موضوع باعث گرم نشدن آب خواهد شد.

 یکی از علتهای گرم نشدن آب خرابی برد است، که باید در این زمان  پکیج آریستون مدل کلاس  به دست تعمیرکاران حرفه ای تعمیر شود.

  وقتی که ارتفاع شعله زیاد باشد آب به سرعت گرم و پیغام توقف مراحل گرم کردن آب به برد ارسال خواهد شد، در نتیجه پکیج در حال سرد و گرم شدن میباشد و این موضوع سبب ایجاد خرابی در پکیج میشود. در این هنگام ممکن است پمپ پکیج به مرور زمان آسیب ببیند.

کم شدن فشار آب پکیج آریستون؛

ممکن است در ساختمان، لوله های آب با مشکل مواجه شوند، که اگر فشار آب کم شود باعث می شود که فشار آب پکیج هم پایین بیاید در نتیجه پکیج هواگیری خوبی ندارد و باعث می‌شود که رسوب بگیرد.

روشن شدن انفجاری پکیج؛

ممکن است پکیج آریستون با صدای بلند یا همان صدای انفجاری روشن شود علت این مشکل در پکیج آریستون را می توان در موارد زیر جستجو نمود؛

 در خروجی مشعل امکان مسدودیت وجود دارد.

 فاصله جرقه زن از مشعل غیر استاندارد است.

 در جرقه زن پکیج آریستون اختلال و ضعف وجود دارد.

در مراحل تامین گاز در  پکیج اختلالات زیادی مانند؛ کم یا زیاد بودن فشار گاز ورودی موجود است.

 

علت خاموش شدن پکیج مدل کلاس چیست؟

در ایجاد شعله مشکلاتی وجود دارد.

چراغ پیلوت در پکیج روشن نمیشود.

فن دستگاه خراب است.

در برد دستگاه نقص وجود دارد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

امروزه بدلیل وجود متخصصان و نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی و …

در کشور موجب این شده تا زمانیکه ما با مشکلات و خرابی هایی در ماشین

لباسشویی مواجه شدیم به راحتی از نمایندگی ها و افراد متخصص کمک بگیریم.

و در صورت بروز مشکل جزئی از طریق تماس با تعمیرکار مشکل را حل کنیم

و اگر مشکلات پیچیده ای به وجود آمد ماشین لباسشویی را به دست تعمیرکار با تجربه بسپاریم .

زمانیکه ماشین لباسشویی را خریداری میکنید مهره ها و پیچ هایی در قسمت

پشت ماشین لباسشویی وجود دارد. وقتی که میخواهید دستگاه را روشن و

شروع به استفاده از آن کنید باید آن پیچ و مهره هارا از دستگاه خارج کنید.

برای خارج کردن پیچ و مهره ها باید در لباسشویی را باز کنید

و مخزن داخلی آن را به عقب فشار دهید، اگر صدای زیادی شنیدید

به دلیل وجود پیچ و مهره هاست. برای از بین بردن سروصدا بهتر است

پیچ و مهره ها را باز کنید .

سطح زیر ماشین لباسشویی یعنی سطحی که دستگاه روی آن قرار می گیرد

باید صاف و هموار باشد بنابراین تراز بودن سطح زیر ماشین لباسشویی را باید

از هرجهت بررسی کرد .

برای از بین بردن لرزش و صدای ماشین لباسشویی چه کنیم؟

یکی از عوامل صدا هنگام کار ماشین لباسشویی جنس بلبرینگ و کیفیت آن است .

اگر قسمت لاستیکی پایه ساییده شد از پایه هایی که پهنای بیشتر و قوس معکوس دارند استفاده کنید .

یکی از عواملی که باعث حذف لرزش و ارتعاش بدنه می شود نصب پد

اسفنجی در اندازه 40 * 40 به بخش داخلی بدنه است .

پیچ ها و مهره های حمل و نقل را باز کنید .

ارتعاش و لرزش لاستیکی که دوردرب ماشین لباسشویی است باید مناسب باشد .

ماشین لباسشویی

اگرچه که ماشین لباسشویی های جدید و مدرن قادر هستند

تا چند دهه کارکنند و دوام بیاورند اما ممکن است طی این مدت بخش هایی

از آن نیازمند تعمیر و تعویض باشند و شما مجبوربه تعمیر لباسشویی شوید.

مثلا امکان دارد شیلنگ ها و تسمه های ماشین لباسشویی بعد از مدتی خراب شوند

و یا املاح آب بدلیل کار سخت و زیاد فیلترهای آب دچار انسداد شوند .

پس باید همه این بخش ها به طور مرتب هرچند وقت یکبار بررسی شوند،

اگر نمی توانید اینکار را انجام دهید حداقل سالی یکبار از یک تعمیرکار

با تجربه و کاردرست بخواهید تا بررسی های لازم را برای ماشین لباسشویی شما انجام دهد .

قرار گیری جایگاه لباسشویی

نکته دیگر اینکه توجه کنید اگر ماشین لباسشوییتان درجایی قرار دارد

که سرد است و دمای پایینی دارد، در زمستان شیلنگ های آن را از شیر آب

جدا کنید و آب آن را خالی کنید تا منجر به یخ زدگی نشود .

نکات مهم در سرویس کردن و نگه داری از لباسشویی:

  • از پودر ماشین لباسشویی به مقدار کافی استفاده کنید.
  • زیرا استفاده بیش از اندازه از شوینده باعث تمیزتر شدن لباسها نمی شود .
  • اگر از نرم کننده استفاده میکنید نخست آن را با آب رقیق کنید و سپس در مخزن بریزید .
  • همه لباسها را با یک درجه شستشو ندهید. لباسهارا با توجه به شرایطشان در درجه های مختلفی شستشو دهید .
  • بعد از هربار فعالیت ماشین لباسشویی به آن حداقل دوساعت وقت استراحت دهید .بعد از آن در ماشین لباسشویی را باز بگذارید و نبندید .
  • از مشکلات رایجی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش بیاید، سروصدا کردن لباسشویی هنگام کار کردن است
  • بسته نشدن در ماشین لباسشویی
  • لباسها خوب شسته نمی شوند .
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی حین کار
  •  

سرویس ماشین لباسشویی

برای سرویس ماشین لباسشویی اول قطعات معیوب شناسایی می شوند و بعد تعمیر و تعویض می شوند . برای اینکه ماشین لباسشویی شما نیاز کمتری به تعمیر و سرویس پیدا کند از شوینده جرم گیر و باکیفیت استفاده کنید .

لرزش و تکان خوردن لباسشویی

نکته دیگر اینکه : علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی هنگام کار به علت تراز نبودن دستگاه است . همه چهارپایه ماشین لباسشویی باید بطور کامل روی زمین باشند تا لباسشویی نلرزد .

شما میتوانید از یک تراز حباب دار استفاده کنید و سطح ماشین لباسشویی را بررسی گنید و اگر لازم به تراز کردن بود اینکار را انجام دهید .

جهت تعمیر ماشین لباسشویی تان با ما در تماس باشید

یکی از تجهیزاتی که در زندگی ما نقش مهمی را بازی می کنند و به جرات می توان گفت بدون آن زندگی سخت و دشوار می شود، ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی در برندهای زیادی ساخته شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. نمایندگی های زیادی برای تعمیر ماشین لباسشویی در انواع برندها فعالیت می کنند که می توانید برای بررسی و حل مشکل به آن ها مراجعه کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

برخی از افراد توقع دارند که ماشین لباسشویی وقتی در برندهای مطرح خریداری می شود، نباید دچار آسیب و خرابی شود. در صورتی که این تصور اشتباه است. هر چه ماشین لباسشویی در کیفیت عالی ساخته شده باشد، باز هم در اثر استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح، ممکن است با هرگونه خرابی و مشکل در آن ها روبرو شوید. به این ترتیب در چنین زمان هایی برای بررسی مشکل می توانید به تکنسین های آموزش دیده در مراکز تعمیرات مطرح مراجعه کنید. در این صورت آن ها در اولین فرصت، مشکل لباسشوی را مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به آن به تعمیر قطعه آسیب دیده می پردازند.

زمانی که برای تعمیر مراجعه می کنید، بهتر است بدانید که ماشین لباسشویی شما در هر برندی که باشد، جای نگرانی ندارد، چرا که تکنسین های معروف به راحتی می توانند تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی بوش، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا و سایر برندها را انجام دهند. چرا که آن ها در تعمیرات هر برند، آموزش های لازم را دیده اند و از همه مهمتر، انواع آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را پشت سر گذاشته اند. پس با خیال راحت می توانید دستگاه خود را   به دست آن ها بسپارید.

تعمیر لوازم خانگی برقی

عیب یابی ماشین لباسشویی

برخی از مهمترین مشکلاتی که در انواع ماشین لباسشویی ها به دلایل گوناگونی رخ می دهند، به شرح زیر است:

  • چراغ در ماشین روشن شده ولی دستگاه برای شروع هیچ برنامه ای اقدام نمی کند. این مشکل به دلیل خرابی تایمر رخ می دهد که باید تایمر از دستگاه خارج شده و وضعیت آن مورد بررسی قرار بگیرد.
  • مواد شستشو یا نرم کننده در ماشین پخش و تخلیه نمی شود. دلیل بروز این مشکل، این است که فرمان ورود آب به جاپودری صحیح اجرا نمی شود. به این ترتیب دلیل اصلی آن کثیفی و گرفتگی جاپودری است.
  • با توجه به اینکه ماشین آب گیری را انجام می دهد، آب در مخزن باقی نخواهد ماند. اصلی ترین دلیل این مشکل این است که شلنگ خروجی هم سطح و یا پایین تر است. در صورتی که شلنگ باید در ارتفاع 60 سانتی متری از سطح زمین قرار داشته باشد. همچنین ممکن است مخزن ماشین لباسشویی سوراخ و یا دچار پوسیدگی شده باشد که این به پمپ و باز نشدن فیلتر پمپ وابسته است.
  • در اجرای برخی از برنامه های شستشو ماشین توقف می کند و برنامه را اجرا نمی کند. ممکن است تایمر خراب شده باشد و بهتر است که از اتصال سیم رابط تایمر به قسمت های مختلف ماشین اطمینان کامل به دست آورید.
  • در زمان آبکشی ماشین با لرزش زیادی روبرو است. تراز نبودن ماشین لباسشویی به روی زمین باعث بروز این مشکل می شود. به این ترتیب باید پایه های ماشین را تنظیم کنید یا تایمر را مورد بررسی قرار دهید. همچین بهتر است که برای اطمینان بیشتر، قطعات مهم دیگری اعم از تسمه، پمپ، یاتاقان، بلبرینگ و پیچ های ایمنی مورد بررسی قرار بگیرند.
  • پمپ ماشینی لباسشویی وظیفه خود را اجرا نمی کند. برای این کار باید برای تعمیر پمپ آب لباسشویی اقدام کنید. همچنین بهتر است که شلنگ آب خروجی را چک کرده و مطمئن شوید که دچار تاشدگی نشده است. کیپ شدن شلنگ نیز می تواند باعث بروز این مشکل باشد. فیلتر پمپ باید چک شود و در صورت گرفتگی تمیز شود. در نهایت باید از سلامت پمپ و تایمر مطمئن شوید.
  • مخزن شستشو ماشین لباسشویی حرکت نمی کند و ثابت است. در این زمان مشکل اصلی از تسمه است که باید برای تعویض تسمه به یک تکنسین آموزش دیده مراجعه کنید.
  • موتور لباسشویی بعد از کمی شستشو از کار می افتد. در این زمان باید حجم لباس هایی را که در ماشین ریخته اید بررسی کنید. در بعضی مواقع علت اصلی آن زیاد بودن حجم لباس بیش از تحمل مخزن است. سپس باید رله اورلود را بررسی کنید. بعد از آن باید از سلامت موتور اطمینان حاصل کنید که نیم سوز نشده باشد. در غیر این صورت باید برای تعمیر موتور لباسشویی اقدام کنید.
  • ماشین لباسشویی نشتی دارد. ایجاد پوسیدگی و وجود سوراخ در لاستیک دور درب مشکلاتی است که در این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کرد. سوراخ بودن مخزن نیز از مشکلات مربوط به آن است که باید برای تعویض مخزن شستشو ماشین لباسشویی به یک تعمیرات مطرح مراجعه کرد. همچنین بهتر است که از اتصال صحیح شلنگ ورودی به شیر الکتریکی اطمینان حاصل کنید.
  • آب داخل ماشین گرم نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل تنظیم نبودن ترموستات، خرابی ترموستات یا جرم گیری و خرابی المنت ایجاد می شود که باید برای تعمیر المنت (هیتر) ماشین لباسشویی اقدام کرد.
  • دور تند و آبکشی در لباسشویی کار نمی کند. برای این مشکل بهتر است که خازن و سیم رابط موتور را بررسی کنید. بهتر است که از سلامت سیم پیچ دور تند و تایمر مطمئن شوید.
  • نبودن آب در مخزن، مشکل دیگری است که اگر برد را جدا کنید، و در عین حال میکرو سوئیچ را وصل کنید، ماشین باید شروع به آب گیری کند و شیرهای برقی کار کنند. در صورتی که این اتفاق رخ نداد، هیدروستات خراب است و باید برای تعمیر هیدروستات لباسشویی اقدام کنید.

چه زمانی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کنیم؟

ماشین لباسشویی همانطور که ذکر شد، یکی از وسایل ضروری و مهم برای هر خانه ای محسوب می شود که به دلایل زیادی ممکن است با خرابی رو به رو شود. در برخی مواقع خرابی ماشین لباسشویی را می توان در خانه حل کرد. ولی باز هم مواقعی است که این خرابی به حدی می رسد که باید برای بررسی و سپس تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده آن به یک تعمیرکار مراجعه کرد. برای نمونه زمانی که قطعات ماشین شما خراب شوند، ماشین لباسشویی آب دهد یا آب را گرم نکند، خشک کن لباسشویی کار نکند، ماشین عمل تخلیه و آبگیری را انجام ندهد یا ماشین به صورت اتوماتیک عمل نکند، به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارید.

این که اهمیت و رسیدگی به ماشین لباسشویی باعث سالم ماندن آن می شود، صحیح است. با این حال در بعضی مواقع نیز نمی توان جلوی آسیب ها را گرفت و این زمانی است که عمر ماشین لباسشویی شما به سر رسیده است. در هر صورت اگر با مشکلاتی مواجه شدید که قادر به حل کردن آن نبودید، باید سریعا و در  اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به یک تعمیرکار مراجعه کنید. بهتر است که برای این کار به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید، چرا که آن ها از قطعات اورجینال و اصلی برای تعویض قطعات استفاده می کنند. و این امر کیفیت دستگاه شما را حفظ می کند. در غیر این صورت ممکن است با مراجعه به یک تعمیرکار که در این زمینه حرفه ای ندارد، کیفیت دستگاه خود را پایین بیاورید. حتی باعث بروز خسارت‌ های بیشتر نیز می شود.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی

به دلیل مهم بودن این وسیله الکترونیکی در منزل، زمانی که با خرابی رو به رو می شود، اولین مسئله ای که فکر افراد را به خود درگیر می کند، این است که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است. بهتر است بدانید که اگر به یک تعمیرکار و مرکز معتبر مراجعه کنید، در مقابل ارائه بهترین کیفیت، هزینه مقرون به صرفه ای پرداخت خواهید کرد. برخی از افراد به دلیل ترس از هزینه ای که باید پرداخت کنند، مدت زمان طولانی به خرابی دستگاه خود اهمیت نمی دهند. در صورتی که این بی اهمیتی برای تعمیر لباسشویی؛ باعث بروز مشکلات دیگری می شود که هزینه اولیه را بیشتر می کند. بنابراین در زمانی که با مشکل و خرابی در ماشین خود رو به رو شدید، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

همچنین لازم است بدانید که حتی اگر در حال حاضر ماشین لباسشویی نو خریداری کرده اید، باید برای سرویس و نگهداری صحیح آن اقدام کنید. اگر سرویس آن را جدی نگیرید، ممکن است بعدها خسارات مالی زیادی برای شما داشته باشد. چون ممکن است قطعات ماشین لباسشویی نو خراب باشد و بدون اطلاع از آن از دستگاه استفاده کرده اید و نتیجه آن خرابی زودرس آن ها می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، باید از سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی در زمان مشخص استفاده کنید. در واقع شلنگ آب سخت، فیلتر و تسمه ها بیشترین آسیب را به ماشین وارد می کنند. بنابراین باید حداقل هر 6 ماه یکبار این قطعات توسط تکنسین ها چک شوند و مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیر لباسشویی در منزل

ماشین لباسشویی نقش مهمی را در خانه بازی می کند. بنابراین خرابی آن یک مشکل بزرگ محسوب می شود. همانطور که می دانید، در زمان بروز هر گونه خرابی، جابجایی ماشین لباسشویی کار بسیار سختی است که باعث می شود هزینه زیادی را صرف انتقال آن به مرکز تعمیرات کنید. به این ترتیب مجموعه ما به تعمیر لباسشویی در منزل می پردازد و نگرانی شما را از این موضوع رفع می کند.  به راحتی می توانید خدمات تعمیر لباسشویی در منزل را دریافت کنید. برای رفع مشکل آن می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و درخواست خدمات تعمیر کنید. از اصلی ترین دلایل تعمیر لباسشویی در منزل کاهش هزینه های حمل و نقل دستگاه برای مشتری است.

تعمیر لباسشویی در منزل به راحتی صورت می گیرد و می توانید در جریان تمام مراحل تعمیر و یا تعویض قطعات قرار بگیرید. خواهید دید که تکنسین ها با چه ظرافت و رسیدگی کاملی برای باز کردن ماشین و تعمیر آن اقدام می کنند تا آسیب و خسارت به سایر قطعات وارد نشود. این کار توسط مجموعه ما در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. کارشناسان ما با تجربه فراوان، مهارت بالا و دانش در این زمینه بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.

مراحل تعمیر لباسشویی در یک مرکز تعمیرات معتبر

زمانی که برای درخواست تعمیر اقدام می کنید، مراحل تعمیر به صورت زیر انجام می شود:

  • دریافت تماس مشتری برای اعلام خرابی
  • ثبت نام دستگاه لباسشویی و مارک آن توسط کارشناسان
  • جویا شدن دلیل خرابی ماشین
  • ثبت آدرس مشتری و مشخصات وی
  • انجام شدن برآوردها و پیش بینی ها برای تعمیر در یک جلسه با مسئول منطقه تعمیرکاران
  • ارسال سرویسکاران به منزل در اسرع وقت با هماهنگی مشتری
  • تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعه آسیب دیده و ارائه فاکتور به مشتری

از مهمترین مزایای مراجعه به یک تعمیراتی معتبر، این است می توانید از تعمیر دستگاه لباسشویی توسط تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای اطمینان حاصل کنید. همچنین آن ها از قطعات  اورجینال و اصلی در زمان نیاز به تعمیر استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تعمیرکاران سعی می کنند در زمان امکان تعمیر قطعه آسیب دیده، با تعویض کردن آن هزینه را برای مشتری بیشتر نکنند. همچنین با مراجعه به مجموعه ما می توانید خیال خود را از بابت تعمیر لباسشویی توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران راحت کنید و نگرانی از بابت آن نداشته باشید. چرا که تمام این تعمیرات به صورت تخصصی صورت خواهد گرفت. این خدمات در تمام نقاط تهران انجام می شود و در هر کجای تهران که هستید، به راحتی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و درخواست خدمات تعمیر کنید.

کلام آخر

خرابی ماشین لباسشویی یک موضوع مهم است که باید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد و سپس برای تعمیر آن اقدام شود. بنابراین برای حفظ کیفیت ماشین لباسشویی خود بهتر است که به یک تعمیرکار مطرح مراجعه کنید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد و نگران پایین آمدن کیفیت دستگاه، از همه مهمتر هزینه ای که باید پرداخت کنید نباشید. بنابراین بهتر است که با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن ها در همه ساعات روز، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر یخچال ساید بای ساید، در واقع تعمیر برد یخچال، موتور و … را شامل می شود .

تعمیر موتور یخچال ساید بای ساید

کمپرسور یخچال از موتور الکتریکی به همراه مجموعه ای مکانیکی تشکیل شده است . خروجی های موتور از بدنه خارج شده است و به بقیه قسمت ها و قطعه های الکتریکی وصل می شود .به طور معمول خروجی های موتور شامل سه سرسیم است که سیم اول به سیم پیچ اصلی وصل می شود، سیم دوم به سیم پیچ کمکی وصل می شود و سیم سوم بین سیم پیچ اصلی و کمکی مشترک است .

عیب یابی ترموستات یخچال ساید بای ساید

تنظیم کردن میزان سرما به عهده ترموستات است . ترموستات شامل موارد زیر می شود:

لوله مویی

فنر و اهرم ها

لوله بلو

پیچ تنظیم

بدنه فلزی

فانوسک محتوای گاز

کنتاکت های اتصال

علت روشن نشدن یخچال ساید بای ساید

فیوز را تعویض کنید. ولتاژ برق را با دستگاه ولت متر بسنجید. ممکن است ترموستات خراب شده باشد .

سیم های ورودی و خروجی آن را به عمل وصل کنید .

درصورتیکه .احد شروع به کار کرد ترموستات را عوض کنید .

ممکن است سیم برق قطع شده باشد، برای آزمایش یک لامپ را به سیم های خروجی متصل کنید، اگر لامپ روشن نشد، سیم برق را عوض کنید .

تایمر را با  لامپ یا یک آمپرسنج آزمایش کنید و اگر لازم بودتایمر را عوض کنید .

علت سروصدای یخچال هنگام کار کردن چیست؟

سطح زیر فریزر را تقویت کنید زیرا مستحکم نبودن آن باعث سروصدا می شود . وضعیت برخورد لوله ها با بدنه را عوض کنید .وضعیت سینی زیر جای یخی را تغییر دهید . اگر لازم بود یک لایه از جنس فایبرگلاس بگذارید .

چرا فریزر بیش از حد گرم است؟

موتور پنکه را بررسی کنید و اگر لازم بود اقدام به تعویض آن کنید .

این موضوع میتواند به دلیل بسته نشدن کامل در هم باشد .بنابراین تنظیمات لازم برای تراز یخچال را انجام دهید.

در یخچال ساید بای ساید رابیش از اندازه بازنکنید .

دلیل کار بدون وقفه یخچال ساید بای ساید چیست؟

یکی از دلایل میتواند جریان نداشتن هوا به مقدار کافی در اطراف بدنه یخچال ساید بای ساید باشد .بنابراین باید مکان سردکننده را تغییر دهید و در جایی قرار دهید که فاصله بیشتری با دیوار داشته باشد تا هوا بهتر جریان پیدا کند .

یکی دیگر از دلایل آن میتواند گرمای بیش از حد محیط دستگاه باشد . برای رفع این مشکل هوای اطراف را تا جایی که میتوانید تهویه کنید . بهتر است برای برطرف کردن کامل این مشکل بیش از حد در یخچال ساید بای ساید را باز و بسته نکنید .

 جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید با فاینال تک در ارتباط باشید ما برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تهران و کرج و حومه به صورت مداوم پاسخگوی همه ی مشتریان و متقاضیان تعمیرات هستیم .

تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعمیر یخچال ساید بای ساید به هیچ عنوان کار ساده ای نمی باشد و انجام آن نیازمند تخصص و مهارت کافی است. به همین منظور آن دسته از افرادی که قصد انجام این کار را دارند و می خواهند که از این کار به عنوان شغل خود استفاده بکنند، باید قبل از هر چیزی به آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید بپردازند. و در این زمینه به اندازه ی کافی مهارت کسب کنند. پس از کسب آموزش‌ های لازم این افراد می‌ توانند به تعمیر یخچال ساید بای ساید امرسان و سایر مدل های دیگر بپردازند. در واقع برای افرادی که مهارت کافی دارند فرقی نمی کند که مدل یخچال مورد نظر چه باشد. آن ها می توانند هر یخچال ساید بای ساید را با هر مدلی تعمیر بکنند.

در واقع یخچال یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین اقلام برقی در آشپزخانه به حساب می‌ آید. به طوری که در هر خانه حداقل یک عدد یخچال وجود دارد. چون این یخچال است که به تازه نگه داشتن و سالم نگه داشتن اقلام خوراکی مختلف کمک می کند و از خرابی آن ها جلوگیری خواهد کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع مختلف یخچال ها، استفاده از یخچال های ساید بای ساید بسیار مرسوم شده است. چون هم جلوه ی بسیار زیبایی دارند و هم دارای فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی در حجم بالا می باشند. معمولا اکثر نو عروسان نیز برای تهیه ی جهیزیه یخچال های ساید بای ساید را ترجیح می دهند چون می دانند که با این وجود هرگز فضا برای نگه داری مواد غذایی کم نمی آورند.

یخچال ها نیز مانند هر وسیله برقی دیگری دارای اجزا و قطعات مختلف هستند. که وجود این اجزا های مختلف در کنار هم باعث عملکرد صحیح یخچال می شود. اما اگر هر کدام از این اجزا دچار مشکلی ‌شوند ممکن است کل عملکرد یخچال مختل شود. و در چنین شرایطی است که باید به کمک متخصصینِ فعال در این زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی و یا هر مدل دیگری بپردازید.

تعمیر لوازم خانگی برقی

خرابی در موتور یخچال:

تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال کار بسیار دشواری می باشد که انجام آن در خانه و به وسیله ی افراد معمولی امکان پذیر نیست. و حتما باید متخصصین و مهندسین فعال در این زمینه به این کار بپردازند. به طور کل موتور و کمپرسور یخچال قلب تپنده ی آن یخچال به حساب می آیند و باعث زندگی و عملکرد صحیح آن یخچال می شوند.

به مجموعه ای از پیستون، میلنگ و سوپاپ ها، کمپرسور گفته می شود. که این اجزا طی فرایند های مختلفی وظیفه ی خود را به خوبی انجام می‌ دهند و باعث می‌ شوند که چرخه ی تولید سرما در یخچال به طور کامل انجام شود. در واقع میلنگ با چرخش دورانی خود موجب می‌ شود که پیستون ها بالا پایین شوند و این کار مانند تلمبه زدن باشد و موجب باز و بسته شدن سوپاپ ها می شود. و باعث می شود که گاز درون لوله و سیلندر ها به جریان در بیاید.

اتفاقات مختلفی ممکن است که کمپرسور یخچال را دچار مشکل کند و برای هر برند از یخچال نیز این اتفاق ها ممکن است که رخ بدهد. و در صورت بروز آن برای مثال باید به تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ یا هر برند دیگری بپردازید. چون اگر تعمیر موتور و کمپرسور را جدی نگیرید، ممکن است که آسیب های جدی و خسارت های ناگوار به یخچال شما وارد بشود. و هزینه ی زیادی را نیز متحمل بشوید. به طور کل عمر مفید کمپرسور موتور یخچال ده سال می باشد اما اگر این  کمپرسور ها پیش از اندازه نوسان شدید برق را نبینند، می توانند بعد از ۱۰ سال نیز به سلامت زندگی بکنند و خللی در عملکرد یخچال شما به وجود نیاورد.

نشانه های مختلفی وجود دارم که با دیدن هر کدام از این نشانه ها باید مشکل را در کمپرسور یا موتور جستجو کنیم. اولین مشکل صدای آزار دهنده می باشد اگر موتور یخچال شما دارای صدای آزار دهنده است باید آن را تعمیر کنید. علاوه بر این ناتو شدن برای سرما سازی یخچال، سوختگی ناشی از اتصالات برق سوختگی داخلی کمپرسور و موارد دیگر نشان دهنده ی خرابی موتور یخچال شما می باشند.

مشکلات مربوط به درب یخچال ساید بای ساید:

درب یخچال نیز ممکن است که در نواحی مختلف دچار مشکلات مختلفی از جمله افتادگی یا خرابی لاستیک درب یخچال شود. اگر دیدید که درب یخچال شما به سختی باز و بسته می شود و وقتی که می خواهید آن را باز کنید، از حالت طبیعی خود خارج می شود، باید بدانید که آن درب دچار افتادگی شده است. عوامل مختلفی درب یخچال را با افتادگی مواجه می‌ کنند. عواملی مانند سنگین کردن بیش از اندازه ی درب یخچال، و یا شکستگی و خوردگی واشر در، می‌ توانند موجب عملکرد نادرست درب بشوند.

لاستیک درب یخچال نیز در صورت خراب شدن ممکن است که باعث شود سرمای فضای یخچال به بیرون برود و در نتیجه باعث مصرف بیش از اندازه ی برق خواهد شد. و موتور یخچال را نیز با فشار های زیادی مواجه می‌ کند. معمولاً لاستیک های درب یخچال بعد از گذر سال های متمادی دچار خرابی می شوند و این یک امر طبیعی به حساب می آید. در چنین موقعیتی شما باید به تعویض لاستیک درب ساید بای ساید بپردازید که این اتفاق نیز جزو یکی از اقدامات مهم در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش و یا هر برند دیگری محسوب می شود.

مشکلات هیتر یخچال:

هیتر المنت یخچال ساید بای ساید در انواع مختلفی وجود دارد و با توجه به نوع و مدل یخچال شما ممکن است که از هر یک از این مدل ها استفاده بشود. برای مثال اگر هیتر یخچال شما دچار مشکل شد، برای تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا نیازمند یک هیتر خاص آن یخچال خواهید بود و برای تمامی برند های دیگر به انواع دیگری نیاز پیدا می کنید.

باید بدانید که هر کدام از هیتر ها در یخچال های متفاوت و متنوع هستند و معمولاً یخچال هایی که ظرفیت بیشتری دارند و از موتور پر قدرت تری بهره می برند هیتر المنت هایی دارند که توان و قدرت بالا تری داشته باشند. هیتر المنت ها را در قسمت پشت یخچال نصب می کنند و در صورت خراب شدن نیز می توان به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کرد. وقتی که یخچال شما عمل خنک کردن را به درستی انجام نمی دهد به احتمال خیلی قوی دچار سوختن هیتر المنت شده است. یکی از دلایل مهمی که این اتفاق را رقم می‌ زند نرسیدن آب به هیتر المنت می باشد. آب مورد نیاز این قطعه از یخچال از آب شدن برفک های اپراتور به دست می‌ آید.

وقتی که کمپرسور دچار مشکل شود آب به هیتر المنت نمی‌ رسد و موجب سوختن آن خواهد شد. باز کردن درب یخچال به کرات و مداوم در طول روز نیز یکی دیگر از عوامل سوختن این قطعه ی مهم از یخچال محسوب می شود. سوختن هیتر باعث می شود که یخچال شما به درستی فضا را خنک نکند و یخ های قسمت پشتی آن نیز ذوب نخواهند شد.

مشکلات مربوط به ترمودیسک یخچال:

تعمیر ترمودیسک یخچال فریزر نیازمند تخصص کافی می باشد. ترمودیسک یخچال فریزر ساید بای ساید در رنج دمای ۵ تا ۱۵ درجه سانتی گراد فعالیت می کند. وقتی که جریان برقی که در هیتر المنت وجود دارد قطع شود ترمودیسک شروع به فعالیت می کند. درست برعکس ترموستات عمل می کند. این قطعه ی مهم علاوه بر یخچال فریزر ساید بای ساید در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی هم به کار برده شده است.

وقتی که دمای یخچال به منفی ۵ درجه سانتی گراد برسد ترمودیسک عملکرد عبور برق هیتر المنت را انجام می دهد و وقتی که دما به مثبت ۵ برسد این جریان برق قطع خواهد شد. این کار علاوه بر این که امنیت یخچال را بالا می‌ برد به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک زیادی می‌ کند. اگر این قطعه آسیب ببیند انتقال برق با مشکل مواجه می شود و باعث می شود که یخچال فریزر برفک های زیاد تولید کند و این تولید بالای برفک آسیب‌های جدی به تمام قطعات یخچال وارد خواهد کرد.

معایب موجو در کندانسور یخچال ساید بای ساید:

تعویض کندانسور ساید بای ساید در مواقعی اتفاق می افتد که فن کندانسور یخچال خراب شود. کندانسور یخچال مهم ترین نقش را در سرد سازی یخچال ایفا می‌ کند. و درست برعکس کمپرسور عمل می‌ کند. کندانسور یک مبدل حرارتی است که در آن حرارت گاز پرفشار به یک سیال دیگر مانند هوا یا آب منتقل می‌ شود. و در اثر این انتقال آن بخار سیال ابتدا تا دمای اشباع سرد پیش می رود و سپس به مایع تبدیل می شود. وظیفه ی کندانسور گرفتن حرارت از سیال گازی با درجه حرارت بالا توسط یک سیال دیگر مانند هوا، آب، یا هر سیال خنک کننده ای می باشد.

فن کندانسور در قسمت داخلی کندانسور و بالای آن وجود دارد که به وسیله توری پوشیده شده است تا نگذارد که اشیا به طور اتفاقی وارد کندانسور بشود. در صورت خراب شدن کندانسور شما باید به تعویض آن بپردازید وسایل مورد نیاز برای این تعویض، فن کندانسور جدید، ورقه یا چوب نازک برای حرکت یخچال فریزر، انبر، آچار، سوکت پیچ گوشتی و دستکش کار می باشد. این کار را افراد متخصص در این زمینه انجام می‌ دهند و با تعویض فن کندانسور موجب می شوند که عملکرد سرما سازی در یخچال شما به بهترین نحو انجام شود و مشکلی برای آن به وجود نیاید.

مشکلات فیلتر آب یخچال ساید بای ساید:

تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید را باید به دست آن دسته از افراد بسپارید که دارای تخصص کافی در این زمینه هستند. وجود فیلتر در یخچال ساید بای ساید برای حفظ کیفیت بالای آب آشامیدنی ضروری است و باعث می شود که آب آشامیدنی شما خالص و تازه باقی بماند. فیلتر آب ممکن است که در دو نوع مختلف استفاده شود. این فیلتر ها هم در بیرون از یخچال ساید بای ساید نصب می شوند و هم در درون آن قرار خواهند گرفت.

فیلتر های بیرونی برای تمام یخچال ها به یک صورت می باشند و حالتی مانند کپسول دارند. هر طرف آن ها نیز یک سوراخ برای شلنگ وجود دارد که یک طرف برای ورودی و طرف دیگر برای خروجی می باشد. فیلتر داخلی آب یخچال نیز انواع مختلفی دارد که شامل لیوانی و استوانه‌ ای و کتابی و غیره می باشد. استفاده از فیلتر باعث می شود تا شما بتوانید آبی سالم و کاملا تازه و خالص داشته باشید و مطمئن باشید که این آب هیچ آسیبی به بدن شما نمی رساند.

اکثر فیلتر های یخچال دارای تاریخ مصرف شش ماهه می باشند. و پس از این مدت باید به تعویض آن ها بپردازید. که این کار نیز توسط تکنسین های مجرب انجام خواهد شد. از آن جایی که خلوص و تمیزی آبی که می ‌نوشید تاثیر مستقیم روی سلامتی بدن شما می ‌گذارد، نباید به هیچ عنوان در زمان تعویض فیلتر تعلل و غفلت داشته باشید و باید آن را سر موقع تعویض کنید.

سخن پایانی:

هزینه ی تعمیر یخچال های ساید بای ساید بستگی به نوع مشکل و برند یخچال شما دارد. برخی از یخچال ها که تولید ملی به حساب می آیند، روند تعمیر آسان تر و کم هزینه تری دارند چون تمامی قطعات مورد نیاز آن ها در کشور یافت می شود. اما برخی از خچال ها هزینه ی بیشتری را برای تعمیر می طلبند. البته نوع مشکل نیز تاثیر مستقیم روی قیمت می گذارد. طبیعی است که مشکلات مربوط به کمپرسور، هزینه ی تعمیر بیشتری نسبت به مشکلات ساده تری مانند شل شدن لاستیک درب یخچال داشته باشند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو و یا هر یخچال ساید بای ساید دیگری نیازمند رعایت کردن یک سری اصول مهم می باشد که شما باید این اصول را رعایت بکنید. مهم ترینِ آن نیز مراجعه به شرکت های خدمات رسانی معتبر در این زمینه می باشد. بهره گیری از افراد نا بلد و غیر متخصص می تواند آسیب های بیشتر و جدی تری به یخچال شما وارد بکند. پس در نتیجه باید کار های تعمیر یخچال خود را به دست متخصصین مجرب بسپارید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

متریال تابلوسازی

آشنایی با متریال تابلوسازی

یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی شغل ها تابلو می باشد تابلوهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در برندسازی و جذب مشتری خواهد داشت تا اندازه ای که در حال حاضر همه مردم صاحبان مشاغل جهت به وجود آوردن تابلوهای خاص و منحصر به فردی با هم رقابت خواهند کرد یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت تابلو نوع متریال استفاده شده در آن می باشد در اینجا بهترین متریال های تابلوسازی را معرفی خواهیم کرد .

صنعت تابلوسازی در طی سال های گذشته پیشرفت بسیار زیادی کرده است این صنعت مدرن توسعه خود را تحت تاثیر تکنولوژی های جدید امروزی دانسته است

پیشرفت این فناوری ها سبب شده تا در تابلوسازی از طیف وسیعی از متریال ها برای تولید تابلوهای تبلیغاتی کمک گیرند

صاحبان مشاغل در تناسب شغل خود از متریال های رایج در تابلوسازی استفاده خواهند کرد .

شاید در گام نخست تشخیص بهترین متریال تابلوسازی مقداری سخت بوده باشد لازم است فقط با لیست متریال های موجود آشنا گردید

و یا از تجربه سازندگان تابلو جهت انتخاب متریال استفاده نمایید به طور عادی متریال های معمول در ساخت تابلو موارد زیر خواهد بود .

متریال تابلوسازی

تابلو چلنیوم

تابلوهای ساخته شده به وسیله رول های چلنیوم از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آیند

در تولید تابلو چلنیوم حروف و شکل ها به صورت برجسته اجرا خواهند شد تا بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب داشته باشند

تابلو چلنیوم ، تابلویی می باشد که با نور و به شکل حروف برجسته طراحی و پیاده خواهد شد

و طراحی آن به صورتی می باشد که خلاقیت و نوآوری بیشتری در مقابل تابلوهای قدیمی خواهد داشت

در این نوع تابلوها جنس رویه از پلکس گلس و جنس لبه ها از آلیاژ چلنیوم انتخاب خواهد شد

تابلوهای چلنیوم با کمک گرفتن از سیستم روشنایی مدرن در طی شب هم به تبلیغ برند موردنظر خواهند پرداخت

در این تابلوها به علت تنوع بسیار زیاد رنگ استفاده از آن برای تمامی شغل ها امکان پذیر می باشد .

تابلو تبلیغاتی ترموود و پلاستیکی

در بیان متریال تابلوسازی به متریال پلاستیک در ساخت تابلوهای تبلیغاتی می پردازیم

از طریق پلاستیک تابلوهای برجسته ، جذاب و گیرا می توان ساخت این مدل از تابلوها از لحاظ ظاهر شباهت خیلی زیادی با تابلو چلنیوم خواهند داشت

با این فرق که بدون لبه می باشند و فقط از زاویه روبه رو امکان خوانده شدن دارند این به این معنی می باشد که این تابلوها وضوح و خوانایی خود در زاویه های غیر مستقیم از دست خواهند داد .

از دیگر جنس های متریال تابلوسازی متریال ترموود می باشد نقش و طرح چوب در این نوع متریال به شکل واضح معین خواهد بود و سبب به وجود آمدن جلوه ای کلاسیک و یا مدرن خواهد شد

ترموود هم مثل چلنیوم به طور برجسته اجرا می شود این مدل متریال به صورت فرآوری شده به کار برده می شود تا مقاومت لازم جهت حضور در شرایط محیطی نامناسب را داشته باشد .

تابلوهای وکیوم و  فلزی

یکی از لاکچری ترین متریال تابلوسازی تابلوهای وکیوم می باشند در تولید این گروه از تابلوها اول از طرح اصلی یک قالب چوبی تهیه می کنند

بعد قالب به وسیله دستگاه برش خواهد خورد و با مواد اولیه پر می گردد در مرحله پایانی تابلوساز پرداخت نهایی را بر روی نوشته انجام خواهد داد

و آن را در سر درب فروشگاه وصل خواهد کرد این نوع از تابلوهای تبلیغاتی به علت دارا بودن لبه های گرم و دفرمه خیلی محبوب می باشند .

تابلوهای فلزی خیلی کم در سر درب فروشگاه ها به کار برده می شود

این مدل از تابلوهای تبلیغاتی به دلیل ویژگی عدم بازتاب نور در فضاهایی که احتیاج به نورپردازی بالا نخواهند داشت به کار برده می شوند

برای نمونه دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و یا مجتمع های مسکونی بهترین محل جهت نصب کردن تابلوهای تبلیغاتی فلزی خواهد بود .

از دیگر تابلوهای تولید شده از متریال تابلوسازی که بسیار خاص و جذاب بوده تابلو استیل می باشد

که به صورت معمول در محیط های داخلی به کار برده می شوند استیل استفاده شده در این نوع تابلوها سبب بالا رفتن ماندگاری محصول خواهد شد

و دوام آن را در مقابل خط و خش خوردگی و رطوبت را افزایش خواهد داد این نوع تابلوها در دو رنگ نقره ای و یا طلایی طراحی و ساخته خواهد شد

به همین جهت در انتخاب آن ها دست شما جهت انتخاب رنگ باز نمی باشد .

بهترین متریال برای تابلو تبلیغاتی

خیلی مهم می باشد که تابلو فروشگاه را بر طبق کسب و کار خود و نیز مشتریان خود انتخاب نمایید

به عبارتی متریال تابلوسازی ، نورپردازی و نیز ایده پردازی تابلو لازم است با انواع شغل ها هم خوانی داشته باشد

هر اندازه که میزان هماهنگی این موارد با هم بیشتر بوده باشد تاثیرات آن در ذهن بیننده هم بیشتر می شود

جهت انتخاب بهترین متریال تابلوسازی به موارد زیر توجه نمایید :

متریال تابلو را بر طبق اقلیم منطقه موردنظر انتخاب نمایید بعضی جنس ها در مقابل رطوبت ، باد ، باران و نور زیاد آفتاب مقاومت زیادی نخواهند داشت

به همین جهت لازم می باشد مقدار مقاومت متریال در مقابل شرایط محیطی منطقه مورد نظر را بررسی نمایید .

یک هماهنگی متعادل از طرح ، رنگ و متریال درست کنید این عمل سبب به وجود آمدن جلوه های خاص و چشم نوازخواهد شد و برند مورد نظر را در ذهن و فکر مخاطب ماندگار خواهد کرد .

به تطابق متریال تابلو با دکوراسیون داخلی فروشگاه دقت نمایید .

در انتخاب نمودن رنگ متریال از رنگ های شاد ، جذاب و چشمگیر استفاده نمایید .

به روحیات مشتریان خود ارزش دهید برای نمونه در حالتی که شغل شما مورد توجه خانم ها می باشد از تناژ رنگی مورد علاقه بانوان به کار ببرید .

متریال های گوناگون را با هم دیگر تلفیق نمایید تا جلوه ای دو برابر به وجود آورید .

متریال تابلوسازی

در نتیجه :

تابلو تبلیغاتی یک عنوانی می باشد جهت معرفی کردن مشاغل و می تواند ذوق ، سلیقه و روح حاکم بر کسب و کار شما را انعکاس دهد

با انتخاب درست متریال تابلو قادر هستید یک تابلو فروشگاه با وجه تمایز با دیگر رقبا داشته باشید .

 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تابلو فلکسی

آشنایی با تابلو فلکسی

تابلو فلکسی ، از عناصر تبلیغاتی محیطی است، که شامل نورپردازی است. در ساخت تابلوی فلکسی از حروف برجسته استفاده میشود.

در تابلوهای فلکسی که دارای پوشش فلکس میباشد، برای روشن کردن آنها از لامپ فلورسنت استفاده می شود.

این مدل از تابلو در بین صاحبان بیزینس‌ها بسیار محبوبیت دارد، به اینگونه تابلوها حروف برجسته گفته میشود.

به این تابلوها، تابلو فلکسی می گویند، متریال فلکسی فیس می باشد که تابلو فلکسی از آن ساخته می شود.

از خصوصیات این تابلو این است که انعطاف پذیرند، همچنین تابلو فلکسی دارای یک روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ است

که باعث میشود در برابر اشعه خورشید و شرایط آب‌وهوایی خاص مقاومت و دوام بالایی از خودش نشان دهد.

در پشت  تابلوهای فلکسی لامپ‌های مهتابی و فلورسنت وجود دارد که ممکن است هر ساله نیاز به تعمیر و تعویض مهتابی‌ها پیدا کنند.

معنای واژه فلکس به معنی انعطاف پذیر میباشد، چرا که به هر شکلی که مورد نظر مشتریان باشد میتوان آن را تغییر فرم داد.

این تابلوها بیشتر بر سردر فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و تبلیغات محیطی در گذرگاه‌ها و معابر استفاده میشود.

تابلو فلکسی

انواع تابلو فلکسی:

  •     مکعبی
  •     ریلی
  •     سپری
  •     اسکلت فلزی

تابلوهای فلکسی از نظر جنس دارای دو نوع کره‌ای و چینی هستند. شما میتوانید با توجه به هزینه‌ای که قرار است برای تابلو خودتان اختصاص دهید جنس آن را انتخاب کنید.

انواع روکش‌ها که در تابلوهای فلکسی استفاده میشود:

تابلوهای فلکسی با دو روش نصب میشوند:

  1. روکش اول سپری کلیپسی
  2. روش دوم پرچی

نحوه های تابلو سازی فلکسی فیس

  1. تابلوی فلکسی تک فریم:

در این نوع تابلو فلکسی از یک فریم تشکیل می شود که روی آن پارچه‌ای قرار میگیرد و از پرژکتور برای نور دهی آن استفاده می شود. این مدل از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر است.

  1. تابلو فلکسی فیس دو فریم:

در این مدل تابلو سازی فلکسی از دو عدد فریم ساخته میشود. در فریم زیرین آن مهتابی قرار میگیرد،

که به عنوان نور دهنده میباشد و بر روی آن یک ورق گالوانیزه قرار میگیرد و بر روی فریم آن پارچه قرار میگیرد.

تفاوت بین فلکس و بنر

تابلو فلکس شباهت بسیار زیادی با بنر تبلیغاتی دارد و اغلب اوقات برخی از افراد آن دو را یکسان فرض کنند اما بنر با تابلو فلکس دارای اختلافاتی در جنس و کاربرد می باشد:

-در بنر تبلیغاتی هیچ نوری استفاده نمی شود و جنس بنر نیز از نوعی استفاده می شود که نور را از خود عبور نمی دهد.

تابلو فلکسی به شکلی طراحی می شود که نور را از خود عبور می دهد و همیشه در طراحی فلکسی باید این موضوع در نظر گرفته شود

که باید پوشش فلکسی تیره‌تر از بنر چاپ شده باشد تا هنگامی که نور از داخل تابلو به فلکسی تابیده می شود رنگ‌های آن جلوه‌ی مناسبی داشته باشد.

مراحل ساخت تابلو

ساخت تابلو فلکس شامل چهار مرحله میباشد:

1.طراحی فلکسی که توسط واحد طراحی و گرافیک انجام می پذیرد و بیشتر در نرم افزار فتوشاپ انجام می شود.

2.چاپ فلکس که چاپ بر روی متریال فلکس توسط دستگاه‌های چاپ   outdoor  انجام می پذیرد.

3.ساخت قاب پروفیلی که فلکس روی آن نصب می گردد.

4.مرحله نصب مهتابی روی ورق‌های گالوانیزه که اصطلاحاً به آن سینی مهتابی می گویند و به صورت کشویی در قاب پروفیلی قرار داده می شود.

موارد استفاده از تابلو فلکسی:

  •     ساخت تابلو برای بیلبورد های مختلف
  •     برای ساخت تابلو های تبلیغات محیطی و میدانی
  •     ساخت تابلو فلکسی برای سر درب مغازه ها و فروشگاه ها
  •     برای ساخت تابلوی شرکت ها

انواع روشنایی تابلو فلکسی:

Front light: در این حالت نور از جلو به تابلو می تابد و چراغ‌ها در داخل آن کار نمی شوند. برای روشنایی تابلو از جلو با استفاده از پروژکتور نور به ان تابیده میشود.

Back light: این مدل از روشنایی مرسوم‌تر است، روشنایی تابلو در داخل قاب آن قرار میگیرد.

تابلو سازی فلکسی از سال 1375 وارد ایران شده است. از آن زمان تا به امروز ساخت این مدل از تابلوها تفاوت بسیار زیادی با شکل اولیه آن پیدا کرده است.

روش ساخت تابلو فلکسی به صورت زیر است:

پس از اینکه طراحی نهایی توسط مشتری تایید شد، وارد مراحل آغاز کار میشویم:

اولین کاری که انجام می شود ساخت شاسی با قوطی پروفیل می باشد اندازه این شاسی معمولا 25*25 سانتی متر است. این کاور برای دور تابلو می باشد.

بعد از ساخت شاسی، باید آن را رنگ آمیزی نمود. بعد از رنگ آمیزی شاسی، پوشش کاور دور شاسی با کامپوزیت انجام می گیرد. بعد از ان سپری نصب میشود.

بعد از انجام مراحل بالا، زیر سازی برای لامپ ها (SMD) باید انجام شود. زیرسازی با استفاده از روکش pvc  انجام میشود.

بعضی از تابلوسازی‌ها زیرسازی خود را با استفاده از ورق گالوانیزه انجام میدهند.

ورق های گالوانیزه جریان برق را از خود عبور میدهند این امر باعث می شود، اتصالی رخ دهد.

مزایای استفاده از پی وی سی:

  •     ضد آب
  •     سبک
  •     گزینه‌ای مناسب برای جلوگیری از اتصالات برقی در تابلوها
  •     مقاومت بیشتر نسبت به ورق‌های گالوانیزه

طرح اولیه‌ای که توسط مشتری مورد تایید قرار گرفته بود، باید چاپ شود. چاپ فلکسی باید به صورت چاپ UV باشد.

در گذشته چاپ روکش فلکسی با چاپ Solvent بود این نوع چاپ روی فلکسی حک نمی شود

به همین دلیل وقتی در مدت طولانی در برابر باد، باران، گرد و خاک و اشعه های خورشید قرار بگیرد به سرعت خراب می شود. اما چاپ UV از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

تابلو فلکسی

چند نکته برای خریداران تابلو فلکسی:

نور لامپ های فلورسنت کیفیت بالایی ندارد و همچنین در کوتاه مدت می سوزد.

علاوه بر این ها مصرف انرژی توسط لامپ های مهتابی بسیار بالا می باشد که مقرون به صرفه نیست.

تابلو سازی ها در خارج از کشور برای روشنایی تابلو فلکسی از لامپ های SMD استفاده می کند.

چراغ‌های پنلی SMD مصرف انرژی را تا 85 درصد به حداقل خود می رساند. همچنین طول عمر و دوام لامپ‌های SMD بسیار بالا میباشد.

همچنین روشنایی این لامپ‌ها از زیبایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

امروزه استفاده از تابلوها و بیلبوردها نقش بسیار زیادی در دیده شدن بیزینس‌های ما دارند، چرا که باعث ماندگاری برند ما در خاطر مردم میشود.

برای سفارش طراحی و ساخت تابلو فلکسی خود میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

در صورتی که این سوال برای شما هم پیش آمده است که تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر مغازه چیست و چطور بر موفقیت شغل ها و به خصوص کارهای جدید تاثیرگذار خواهد بود جهت یافتن جواب این پرسش این مطلب را مطالعه نمایید .

در تمام جای شهر فروشگاه های بسیار گوناگونی موجود می باشد که در حال فروختن جنس ها و کالاهای خود هستند رقابت میان این فروشگاه ها هر روز بیشتر خواهد شد

و مالکان این فروشگاه ها هر روز به دنبال ایده هایی جدید جهت پیشی گرفتن از رقبای خود می باشند اینکه چطور از رقبای خود در بازار سبقت بگیرند

و درآمد خود را بالا ببرند مسئله ای بسیار تخصصی خواهد بود که برای صنف های گوناگون جواب هایی مانند هم و متفاوت بسیاری وجود خواهد داشت .

یکی از شیوه های موثر در بالا بردن درآمد معرفی و تبلیغ کردن برند کالاهای شما می باشد

ممکن است شما در تولید و یا ساخت یک کالا یا محصول باکیفیت بسیار تبحر خواهید داشت

ولی در فروش آن دچار مشکل شده اید یکی از بهترین شیوه ها جهت حل این مسئله تبلیغ و بازاریابی محصول خواهد بود .

یکی از این عوامل در فروش بیشتر ، تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر مغازه یا فروشگاه خواهد بود لذا تابلو در معرفی و فروش کالاها بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

تابلو مغازه در اصل بیان کننده هویت یک مغازه می باشد همه کالاها یا خدمات شما در تابلوی فروشگاه خلاصه شده است و به مردم عرضه خواهد شد .

تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

نحوه تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

در این بخش با چگونگی تاثیرتابلو در کسب درآمد بیشتر آشنا خواهید شد .

1)معرفی برند ، محصول ، خدمات :

اگر گه شغل جدیدی راه اندازی نموده اید به وسیله تابلوهای تبلیغاتی خواهید توانست برند ، کالاها و سرویس های خود را به مخاطبان معرفی نمایید .

2)ماندگاری در ذهن مخاطبان :

چنان چه تابلو تبلیغاتی جهت معرفی کردن کار شما استفاده می شود باید جذاب و منحصر به فرد بوده باشد

در ذهن مردم ماندگارتر بوده و همین مورد در موفق شدن در شغل شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

3) دوام تابلو تبلیغاتی :

تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر به علت ماندگاری و دوام بسیار زیاد این تابلوها در مقابل سرما ، گرما و تابش نور آفتاب می باشد

و از سوی دیگر در صورت جابه جا شدن به مکان دیگر می توانید آن را به مکان جدید منتقل کنید در نهایت هزینه پایین تری در برابر دیگر روش های تبلیغاتی خواهد داشت .

 4) زیبایی بخشیدن به محیط :

علاوه بر تاثیر تابلو بر کسب درآمد بیشتر موجب زیبایی بیشتر به سطح شهر هم خواهد شد.

5) برتری از رقبا :

به عنوان مالک یک کسب وکار قادر هستید از طریق یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا خود را از دیگر رقبا در بازار متمایز نمایید .

6) تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

6) اگر که تابلو تبلیغاتی زیبا ، جذاب و مدرن بوده باشد مشتری بیشتری را جذب خواهد کرد و با بالا رفتن مشتری فروش هم افزایش خواهد یافت .

7) مدل های تابلو تبلیغاتی

اکنون که از تاثیر تابلو بر کسب درآمد بیشتر آشنا گشتید موقع این است که با مدل های این تابلوها آشنا شوید .

به خاطر توسعه سریع و مدرن گشتن این تابلوها و نیز تاثیر آنها بر کسب درآمد بیشتر

و همچنین استقبال مردم از تابلوهای تبلیغاتی مدرن خیلی از این شرکت های سازنده تابلو به سراغ تولید و ارائه جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی می باشند

زیرا که نصب یک تابلو مدرن و تازه یک تصویر از برندی جدید بسته به نوآوری تابلو نصب گردیده در ذهن مخاطب به وجود خواهد آورد

ولی همچنان خیلی از مالکان شغل ها به این سوال فکر خواهند کردکه تاثیر تابلو بر کسب درآمد بیشتر چقدر خواهد بود ؟ و چه فایده های خواهد داشت .

همچنین بخوانید درباره: ترفندهایی برای انتخاب تابلو عطاری

از طریق تابلو تبلیغاتی بیشتر دیده شوید

همان گونه که احتمالا خواهید دانست تبلیغات به وسیله تابلو تبلیغاتی با تبلیغات در محیط مجازی و اینترنتی بسیار متفاوت خواهد بود

همان گونه که در بالا ذکر کردیم به طور معمول تابلو تبلیغاتی که سر در مکان های تبلیغاتی تجاری به کار برده می شود

در طی روز افراد زیادی از کنار آنها عبور خواهد کرد و بیشتر آنها به صورت آگاه یا ناخودآگاه این تابلوها را خواهند دید

و محتوای آن را می خوانند و این مسئله سبب معروف شدن برند و در نتیجه کسب درآمد بیشتر خواهد شد .

بی شک جایی که جهت معرفی برند خود تابلو تبلیغاتی نصب می شود باید مناسب باشد

و آن را در محلی مناسب نصب نمایید و بهتر توجه مشتری را جلب خواهد کرد و در مراجعه بعدی مشتری بسیار موثر خواهد بود .

رقیبانی که در یک صنف در حال فعالیت می باشند جهت معرفی معرفی و برند خود از تابلوهای تبلیغاتی مختلف مثل تابلو حروف برجسته ، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل یا گزینه های دیگر استفاده خواهند کرد

ولی آن چیزی که سبب تفاوت میان آنها خواهد شد زیبایی و کیفیت این تابلوها می باشد و این مورد بر کسب درآمد بیشتر و جذب مشتری تاثیر مستقیمی خواهد داشت .

تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

مدرن بودن تبلیغات

نصب نمودن یک تابلو تبلیغاتی بسیار مدرن و کلاسیک یک تصویر و ذهنیت بسیار مثبت از برند موردنظر در ذهن افراد به جا خواهد گذاشت

از بین این تابلوهای تبلیغاتی مدرن تابلو استیل ، تابلو سه بعدی وکیوم ، تابلو نئون پلاستیک و تابلوهای تبلیغاتی متنوع مدرن چلنیوم و دیگر حروف برجسته مثل پلکسی نام می بریم .

صاحبان شغل ها و کسب وکارها بسته به نوع شغلی که در آن فعالیت می کنند لازم است یک تابلو مناسب برای محل کار خود انتخاب نمایند

برای نمونه تابلو تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید مثل تابلوی آژانس مسکن بوده باشد

در رابطه با ساخت تابلو تبلیغاتی لازم است یک طراح گرافیک آن را متناسب با نوع حرفه کارفرما طراحی نماید

در حقیقت هر فروشگاه یا کسب وکاری با وجود یک تابلو تبلیغاتی هویت خود را آشکار خواهد کرد

و در صورتی که چند شعبه در سطح شهر وجود داشته باشد سبب شناختن بیشتر آن حرفه و برند خواهد شد .

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

موارد سلب حضانت

حضانت چیست؟ موارد سلب حضانت کدامند؟

حضانت در قانون تعریفی دقیقی ندارد. اما در لغت و عرف به معنی مراقبت، محافظت و نگهداری فرزند است. قبل از شروع به بحث توجه داشته باشید که حضانت با ولایت، وصایت و قیومیت متفاوت است و وظایف آنها نیز متفاوت است. حضانت یا امور مالی فرزند کاری ندارد به زبان ساده نگهداری و تربیت فرزند است.

 

 

موسسه-حقیقت-گستر

قانونگذار در ماده ۱۱۶۸ قانون مدنی در دو چهره به حضانت داده است و آن را هم حق و هم تکلیف ابوین قرار داده است.

حق سرپرستی یا حق نگهداری از فرزندان یکی ازمشکلات و دغدغه های  رایج در زندگی زناشویی است. که در اصطلاح حقوقی به آن  حق حضانت فرزند گفته می شود. این موضوع در بیشتر اوقات زمانی که والدین، صلاحیت خود را برای نگهداری فرزندان از دست می دهند اهمیت پیدا می کند. حتی سرنوشت فرزندان را نیز تغییر داده و مسیری جدید که ممکن است دلخواه آنان نباشد برایشان رقم می زند.

حق حضانت فرزند از نظر قانون

طبق ماده ۱۶۸ قانون مدنی که در خصوص حق دایگی فرزند است گفته شده است که: نگهداری اطفال هم حق و هم تکلیف ابوین است.

حق سرپرستی فرزند یک مسئله پراهمیت که در ماده ۱۱۷۲ قانون مدنی گفته شده است که : هیچ یک از والدین حق ندارند در مدتی که حضانت طفل بر عهده آنان است از نگهداری او امتناع کنند .

به دلیل اهمیت این مساله در قانون حمایت از خانواده به آن تاکیده شده است که بر اساس ماده ۴۰ : هرکس از اجرای حکم دادگاه در مورد حضانت طفل استنکاف کند یا مانع اجرای آن شود یا از استرداد طفل امتناع ورزد، حسب تقاضای ذی ‌ نفع و به ‌ دستور دادگاه صادرکننده رأی نخستین تا زمان اجرای حکم بازداشت می شود.

ماده ۵۴ قانون حمایت از خانواده:

هرگاه مسئول حضانت از انجام تکالیف مقرر خودداری کند یا مانع ملاقات طفل با اشخاص ذی ‌ حق شود، برای بار اول به پرداخت جزای نقدی درجه هشت و درصورت تکرار به حداکثر مجازات مذکور محکوم می شود.

چه مواردی باعث میشود حق سرپرستی فرزند تغییر کند؟

طبق ماده ۱۱۷۱ قانون مدنی اگر پدر یا مادر فوت کنند، حضانت فرزند با دیگری است. در صورتی که پدر فوت کند حق حضانت فرزند به عهده مادر است،اما اگر پدر بزرگ فرزند یا همان پدر پدر او در قید حیات باشد، سرپرستی با او خواهد بود. اما حق نگهداری فرزند با مادر است. همچنین ماده ۴۳قانون حمایت خانوادهمقرر می دارد:

حضانت فرزندانی که پدرشان فوت شده با مادر آنها است. مگر آنکه دادگاه به تقاضای ولی قهری یا دادسـتان، اعطای حضـانت به مادر را خلاف مصلحت فرزند تشخیص دهد.

آیا میدانستید در بعضی شرایط ممکن است حق حضانت فرزند از پدر و مادر سلب شود؟

بعضی اوقات ممکن است نه پدر و نه مادر صلاحیت نگهداری از فرزند خود را نداشته باشند ،که دادگاه خانواده در این شرایط حضانت فرزند را برابر رای دادگاه به دیگری یعنی پدر یا مادر یا پدر بزرگ و …. منتقل می شود.

مواردی که باعث سلب صلاحیت از والدین میشود:۱-جدایی زن وشوهر ۲-بیماری لاعلاج مثل جنون برای مادر یا ازدواج مادر ۳عدم مواظبت و انحطاط اخلاقی

پیشنهاد میکنیم مقاله ی دعاوی و وکیل ملکی هم مطالعه کنید.

جدایی زن وشوهر:

ممکن است زن و شوهر به هر دلیل جدا از هم زندگی کنند. اما طلاق هم نگرفته باشند در اینجا حق سرپرستی فرزندان تا پایان ۷ سالگی با مادر است. بعد از آن تا  ۹ سال برای دختر و ۱۵ سال برای پسر با پدر است. بنابراین حتی قبل از طلاق، دادخواست حضانت، سلب حضانت و ملاقات فرزند در دادگاه ها پذیرفته می شود. ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی در این مورد مقرر می دارد:

“برای حضانت و نگهداری طفلی که ابوین او جدا از یکدیگر زندگی می کنند، مادر تا سن هفت سالگی اولویت دارد و پس از آن با پدر است” .

البته که در تبصره این ماده قانونی آمده است:

“بعد از هفت سالگی در صورت حدوث اختلاف ، حضانت طفل با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می باشد”.

بیماری لاعلاج مثل جنون و یا ازدواج مادر:

ماده ۱۱۷۰ قانون مدنی در این خصوص مقرر می دارد :

اگر مادر درمدتی که حضانت طفل با او است مبتلا به جنون شود یا با فرد دیگری ازدواج کند حق دایگی فرزند با پدر خواهد بود.

عدم مواظبت و انحطاط اخلاقی :

برابر ماده ۱۱۷۳ قانون مدنی گفته شده است که : «هر گاه در اثر عدم مواظبت یا انحطاط اخلاقی پدر یا مادری که طفل تحت نگهداری اوست، صحت جسمانی و یا ترتیب اخلاقی طفل در معرض خطر باشد، محکمه می تواند به تقاضای اقربای طفل یا به تقاضای قیم او یا به تقاضای رئیس حوزه قضائی هر تصمیمی را که برای سرپرستی طفل مقتضی بداند, اتخاذ کند». اعتیاد، فساد و فحشا، ، تکدی گری و ضرب و شتم نامتعارف از موارد انحطاط اخلاقی محسوب می گردند.

از نظر قانون محل نگهداری طفل کجاست؟

همانطور که در گفته شده است محل نگهداری طفل آخرین محل اقامت پیش از جاری شدن طلاق است. برابر  تبصره ۱ ماده ۱۴قانون حمایت خانواده ۱۳۵۳، «پدر یا مادر یا کسانی که حضانت طفل به آنها واگذار شده، نمی‌توانند طفل را به شهرستانی غیر از محل اقامت مقرر بین طرفین یا غیر از محل اقامت قبل از وقوع طلاق یا به خارج از کشور بدون رضایت والدین بفرستند؛ مگر در صورت ضرورت با کسب اجازه از دادگاه.

ممکن است دادگاه تشخیص دهد توافقات راجع به دایگی و نگهداری طفل بر خلاف مصلحت اوست. در این صورت می تواند در مورد واگذاری امر حضانت به دیگری یا تعیین ناظر با پیش بینی حدود نظارت یا رعایت مصلحت طفل بر خلاف توافق زوجین عمل کند.

نتیجه اینکه اگر توافقی برای حضانت شده باشد، در صورت اثبات این موضوع که مصلحت طفل سلب حضانت است، می توان حضانت را از مادر یا پدر سلب کرد.

حق حضانت و نگهداری در صورت فوت یکی از والدین

مطابق ماده ۱۱۷۱ قانون مدنی در صورت فوت یکی از پدر یا مادر حضانت با دیگری است. بنابراین با فوت پدر نگهداری طفل با مادر است. عنایت داشته باشید که اگر پدر بزرگ پدری فرزند در قید حیات باشد ولایت با اوست. ولی نگهداری و دایگی با مادر است. پدر بزرگ در صورتی می تواند سلب حضانت مادر کند که ثابت کند نگهداری و مراقبت او به صلاح و مصلحت فرزند نیست و مادر فاقد صلاحیت لازم است.

ماده ۴۳ قانون حمایت خانواده مقرر کرده است: «حضانت فرزندانی که پدرشان فوت شده با مادر آنها است مگر آنکه دادگاه به تقاضای ولی قهری یا دادسـتان، اعطای حضـانت به مادر را خلاف مصلحت فرزند تشخیص دهد.»

حق حضانت و سرپرستی فرزند در صورت جدایی زن و مرد

ممکن است زن و شوهر به هر دلیل جدا از هم زندگی کنند ولی طلاق هم نگرفته باشند. در اینجا ولایت فرزندان تا پایان ۷ سالگی با مادر است و بعد از آن تا  ۹ سال برای دختر و ۱۵ سال برای پسر با پدر است. بنابراین حتی قبل از طلاق، دادخواست حضانت، سلب حضانت و ملاقات فرزند در دادگاه ها پذیرفته می شود. ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی: برای دایگی و نگهداری طفلی که ابوین او جدا از یکدیگر زندگی می کنند، مادر تا سن هفت سالگی اولویت دارد و پس از آن با پدر است .
تبصره – بعد از هفت سالگی در صورت حدوث اختلاف ، حضانت طفل با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می باشد.

یکی از وظایف دادگاه در پرونده های طلاق چه طلاق توافقی چه طلاق به درخواست زوج (مرد) و چه به طلاق به درخواست زوجه (زن)، تعیین تکلیف نگهداری و ملاقات فرزندان است. ملاک برای دادگاه باید رعایت مصلحت طفل باشد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

مبایعه نامه همان مفهومی است که در بین مردم به قولنامه شناخته شده است،که بندها و مفاد قرار دادها اهمیت بسیار دارد و لذا قبل از انجام هر کار لازم است که مطالعه شود.
در مبایعه نامه باید نکات مهم را در نظر بگیریم از جمله موقعیت واقعی ملک را با سند مالکیت تطابق دهید که دچار مشکلات نشوید،و توجه داشته باشید که قولنامه بر اساس اصل سند تنظیم شده باشد.

 

موسسه-حقیقت-گستر


مبایعه نامه در صورت خرید و فروش مال و اموال بین خریدار و فروشنده تنظیم می گردد.
مبایعه نامه بیشتر برای املاک مورد استفاده قرار می گیرد،اما امکان آن که مال جز املاک باشد،نیز وجود دارد.
در مواردی برای خرید و فروش ملک،گاهی پیش می آید که پول کافی فراهم نباشد یا به کارهای دارایی نشده باشد که در این حالت قرار دادی بین آن ها تنظیم می شود که به آن مبایعه نامه گفته می شود.
این نوع سند عادی با سند رسمی دارای تفاوت های بسیاری است، سند رسمی،سندی است که در دفتر خانه ی اسناد و املاک رسمی تنظیم می شود،در حالی که سند عادی،سندی است که بین دو طرف،تنظیم گردیده است.
در این نوع موارد،نگرانی شخص فروشنده بسیار است،چون این سوال برایشان پیش می آید که آیا کل ثمن خود را از خریدار دریافت خواهد کرد؟
حال خریدار موظف است قبل از تاریخ عقد نامه حداقل،یک سوم ثمن را به فروشنده بپردازد.
اگر فروشنده در مقابل مال خود،چک هایی را دریافت کند بسیار باید دقت داشته باشد که قبل از امضای مدارک در دفتر خانه،باقی ثمن خود را دریافت کند تا بعدها مشکلاتی از قبیل بد قولی از سمت خریدار،ظاهر نشود.
حتی می توان در قولنامه قید کرد که اگر هر کدام از چک ها،برگشت شد فروشنده می تواند حق فسخ معامله خود را داشته باشد.
تعهداتی که در قولنامه صورت می گیرد در قانون می توان طرف مقابل را به انجام تعهدات اجبار کرد.
گاهی در خرید و فروش ملک، خریدار متوجه عیب آن می شود که با استفاده از خیار عیب،می تواند معامله را فسخ کند.
در مواردی که قولنامه تنظیم شده است،اما فروشنده یک ماه قبل از تنظیم سند در محضر فوت کند، قولنامه معتبر می باشد و ورقه متوفی باید به تعهدات،عمل نمایند.
در شرایطی یک فرد با شخص دیگری به طور شراکت بخواهند زمین یا خانه ای را خریداری کند بهتر است از مبایعه نامه استفاده شود،به دلیل این که میزان مالکیت شما مشخص می شود.
اگر قصد خرید یک ملک را دارید که مال مورد نظر بین دو یا چند نفر مشاع باشد،و یکی از بین آنان بخواهد معامله کند،از قبل مطمئن شوید که آن شخص دارای وکالت رسمی از شرکای خود می باشد.یا اگر یک شخص بخواهد به نمایندگی از بقیه افراد،مبایعه نامه را امضا کند حتما جویا شوید که نمایندگی او قانونی است.
در مبایعه نامه به یاد داشته باشید که بررسی شود ملک در حال معامله در رهن بانک نباشد و بهتر است قرار داد در حضور طرفین نوشته و خوانده شود.
با مراجعه و مشورت گرفتن از وکلا و مشاوران حقوقی، قراردادهای خود را دقیق تر بنویسید تا دچار مشکلات گسترده حقوقی نشوید.

 
  • تهران واشینگ ...