بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۲۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمونه ای از انواع تجهیزات هوای فشرده کمپرسورها هستند که در صنایع زیادی به کار برده می شوند و نقش مهمی را بازی می کنند. از انواع کمپرسورهای پرکاربرد، می توان به کمپرسور سیار دیزلی اشاره کرد که بسیار پر مصرف است و کارایی مهمی دارد. این محصول همانطور که از نام آن پیداست، به راحتی قابل جابجایی می باشد. بهتر است در ادامه با آن آشنا شوید.

شناخت دستگاه کمپرسور دیزلی سیار

اگر به دنبال یک کمپرسور همه کاره هستید که بتواند نیاز صنایع شما را برطرف کند و در همه جا با شما همراه باشد، باید به سراغ انواع کمپرسور سیار دیزلی بروید. این کمپرسور همانطور که مشخص است، قابل حمل و جابجای می باشد و به راحتی در دماهای شدید، محیط های دارای گرد و غبار کار می کند. این کمپرسور به صورتی تنظیم و پیکربندی می شود که کاربر به آن نیاز دارد. این دستگاه بسیار انعطاف پذیر است و برای اکثر کاربردهای هوای فشرده به کار برده می شود و نقش مهمی را بازی می کند. کمپرسور سیار یک دستگاه متحرک و همه کاره است که برای هوای فشرده به کار برده می شود. این دسته از کمپرسورها برای سخت ترین شرایط طراحی شده اند و برندهای زیادی نیز در تولید آن ها نقش دارند که باید به سراغ بهترین برندها برای تهیه آن ها بروید.

کمپرسور سیار دیزلی

شاید فکر کنید که منظور از کمپرسور دیزلی چیست و چرا به این نام شناخته شده است. بهتر است بدانید که به نوعی از کمپرسورها که در آن ها از موتور دیزل استفاده شده است، کمپرسور دیزلی گفته می شود. این دستگاه یک محصول مکانیکی است که با فشردن گازها، حجم آن را به حداقل رسانده و فشار گاز را بالا می برد. در این نوع کمپرسورها از سوخت های فسیلی اعم از گازوئیل استفاده می شود. این محصول با توجه به نوع سوخت مصرفی که دارد، در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده است. کمپرسور دیزلی دارای گشتاور و دور موتور بیشتری می باشد و از قدرت بالایی بهره مند  است که باعث فشرده سازی هوا می شود.

چه قطعاتی در کمپرسور دیزلی سیار به کار برده شده است؟

از جمله مهمترین قطعاتی که در این محصول به کار برده شده است و باعث می شود بتوان از آن به صورت گسترده استفاده کرد، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • رادیاتور برای خنک کردن هوا و روغن
  • سوپاپ برای خروج فشار اضافی که یک قطعه بسیار حساس است.
  • مبدل حرارتی که از قابلیت کاهش مصرف انرژی به صورت همزمان با عملکرد بالای موتور بهره مند است.
  • ·چرخ دنده که دارای استحکام بالا می باشد و از قابلیت تولید هوای فشرده با سرعت بالا بهره مند است.
  • اینتر کولر که به بخش تولید کننده فشار گفته می شود که به وسیله دو هواساز متوالی انجام می گیرد.
  • موتور دیزل که بخش مرکزی دستگاه به حساب می آید و سوخت فسیلی را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند.
  • موتور الکتریکی که به تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرکتی می پردازد.
  • سنسور فشار یک حسگر بسیار قوی برای اندازه گیری فشار می باشد.
  • فیلتر که تصفیه کننده روغن ورودی و خروجی است و از هر گونه آسیب دیدن استارت جلوگیری می کند.
  • پیستون که به صورت یک استوانه فلزی سخت و متحرک ساخته شده است و برای انتقال نیرو برای فشرده سازی حداکثر هوا به وسیله شاتون به کار برده می شود.
  • کوپلینگ برای توزیع و انتقال گشتاور به وسیله نیروی کششی بین اجزای پمپ مانند پیچ های شافت و موتور به کار برده می شود.
  • افتر کولر یک کمک کننده برای کاهش دمای هوای فشرده می باشد.
  • سنسور حرارتی که به دما حساس است و عدم فعالیت کمپرسور به وسیله این سنسور باعث ایجاد دمای بالا و یا پایین در دستگاه می شود.

دلایل استفاده از کمپرسور دیزلی در صنایع چیست؟

کمپرسور سیار دیزلی از دسته تجهیزات هوای فشرده است که به تولید فشار بالا در صنایع می پردازد و از این نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دستگاه در انواع متفاوتی از جمله کمپرسورهای موتور دیزلی دو زمانه و موتور دیزلی چهار زمانه طراحی و تولید شده است که هر یک از آن ها در صنایع نقش مهمی را ایفا می کنند. به این منظور می توان گفت نمی توان اهمیت این دستگاه را در صنایع نادیده گرفت. از جمله مهمترین دلایل استفاده از کمپرسور دیزلی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • عملکرد عالی موتور به دلیل داشتن گشتاور بالا
  • دارای قیمت به صرفه و مناسب
  • دارای تعمیرات و نگهداری آسان و سریع
  • تولید فشار بالای هوا متناسب با نیاز هر صنایع
  • قابلیت جابجایی آسان و راحت
  • این محصول دارای تورک بیشتری است.
  • استفاده از آن برای صنایع کارآمدتر و بهتر است.
  • خرید این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از نوع ثابت کمپرسورها می باشد.

راهنمای خرید کمپرسور

در زمانی که برای تهیه و خرید کمپرسور هوا سیار دیزلی به فروشگاه ها و نمایندگی های مطرح مراجعه می کنید، باید بتوانید فاکتورهای مهمی را مدنظر قرار دهید. از جمله مهمترین این فاکتورها توجه به میزان سوخت متوسط در این دستگاه و میزان سر و صدای کمپرسور لرزش آن است. البته این دستگاه از کمترین میزان صدا و لرزش برخوردار است. همچنین باید از شرایط نگهداری آن اطلاع کسب کنید و بدانید که قیمت آن با توجه به نوع برند و کیفیت محصول تعیین می شود.

کمپرسور سیار دیزلی

کمپرسور سیار باید با توجه به نوع فشار دستگاه، دبی حجمی و حجم مخزن و قابلیت حمل بودن یا نبودن آن تهیه شود. بنابراین در این صورت می توانید یک خرید ایده آل در رابطه با این محصول داشته باشید. با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم در زمان خرید می توانید از به روزترین قیمت کمپرسور سیار دیزلی نیز اطلاع کسب کنید و نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص کنید.

کلام آخر

از جمله کاربردی ترین و بهترین کمپرسورهای هوا می توان به نوع سیار کمپرسورهای دیزلی اشاره کرد که در مقایسه با بسیاری از انواع کمپرسورها از مزایا و قابلیت های متعدد و بیشتری برخوردار است. این محصول در صنایع و مشاغل متعددی به کار برده می شود و هزینه نگهداری پایینی دارد. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج فرولی

خراب شدن فلوسوئیچ پکیج فرولی و تعمیر پکیج فرولی :

تعمیر پکیج فرولی موضوع بحث ماست. فلوسوئیچ پکیج فرولی به معنی کلید جریان بوده و وظیفه اتصال و اطلاع‌ رسانی به مشعل را برای روشن شدن دستگاه در زمان جریان آب در لوله دارد اگر فلوسوئیچ پکیج خراب شود سنسور و برد دستگاه دیگر نمی تواند زمان باز شدن آب را تعیین کند و دیگر دستگاه کار نخواهد کرد یکی دیگر از علت های روشن نشدن دستگاه در زمان مشخص با باز شدن شیر آب خراب شدن فلوسوئیچ پکیج فرولی است.

مشکل در برد پکیج فرولی:

برد پکیج فرولی نقش مهمی در دستگاه پکیج دارد و تمامی فرمان هایی که برای روشن شدن مشعل و خاموش شدن آن صادر می شود را برد انجام می دهد. اگر برد فلوری خراب گردد دستگاه از کار افتاده و اگر ریست نشود دستگاه دیگر کار نخواهد کرد.

تعمیر پکیج فرولی

برخی اوقات با ریست کردن دستگاه شاید بتوان عیب یابی خودکار پکیج را فعال نمود و آسیب هایی که بر روی برد وجود دارد را برطرف کرد و در نهایت ممکن است که  تعمیرکار پکیج  تعمیر یا تعویض برد را انجام دهد. نشت رطوبت و  و دمای زیاد محیط سبب میشود که برد پکیج فرولی خراب گردد.  با سرویس کردن به موقع میتوان این آسیب ها را تا حد زیادی جلوگیری نمود و عملکرد دستگاه را بهتر کرد.

 علت بالا رفتن فشار پکیج فرولی:

اگر پکیج فرولی به صورت غیر عادی دارای فشار زیاد می شود باید علت بالا رفتن فشار را بررسی نمود. موارد زیر از رایج ترین دلایلی هستند که سر به باعث چنین اتفاقی در  پکیج خواهند شد.

۱. وجود اشکال در مبدل

۲.خراب شدن قسمت شیر تخلیه و شیر اطمینان دستگاه

۳. کار نکردن شیر پرکن پکیج فرولی

۴. خراب شدن  منبع انبساط

 ۵. خراب شدن پمپ پکیج و برد آن

۶. خراب بودن مبدل

برای رفع این مشکلات باید از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصصی کافی دارند کمک گرفته شود و در مواردی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعه ای برای بهتر شدن عملکرد پکیج است تعمیرکار  با کمک قطعه اصل می تواند پکیج را به حالت عادی خود برگرداند.

 نحوه هواگیری کردن پکیج فرولی :

زمانی که پکیج نیاز به هواگیری داشته باشد برای برطرف کردن این مشکل باید از متخصصین که در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفته شود.

انفجاری روشن شدن پکیج فرولی:

دلایل مختلف وجود دارد که ممکن است که این مشکل به وجود آید و شما مجبور به تعمیر پکیج فرولی شوید. برخی اوقات به دلیل تنظیم نبودن فشار گاز، ضعیف شدن جرقه زن، مناسب نبودن فاصله الکترود جرقه در مشعل این ایرادها به وجود می آید. شاید راه های مشعل هم مسدود شده باشند یا اینکه از قطعات گاز شهری به جای گاز مایع استفاده شده است.

 گرم نشدن ساختمان و رادیاتور توسط پکیج فرولی:

برخی اوقات اگر دستگاه با متراژ ساختمان هماهنگ نباشد شاید این ایراد به وجود بیاید، پس حتما دستگاه باید  متناسب با متراژ ساختمان بستگی خواهد داشت. همچنین مورد دیگر این است که به هواگیری کردن دستگاه باید  توجه کرد تا دستگاه آسیب نبیند، برای هواگیری پکیج فرولی ابتدا پیچ هواگیری رادیاتور را باز کرده تا هوا به همراه مقداری آب از آن خارج شود اگر باز هم مشکل برطرف نشد پمپ سیر کولیت باید مورد بررسی قرار بگیرد،چون ممکن است که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کند. ابتدا دستگاه را باز نموده تا از مسدود نبودن پمپ صافی های آن مطمئن شد.همچنین باید باز بودن شیرهای خروجی دستگاه به سمت رادیاتور هم مورد بررسی قرار بگیرد.

 آب گرم حرارت کافی را ندارد:

به وجود آمدن این مشکل دارای دلایل مختلفی است که عبارت اند از:

۱. کافی نبودن اندازه شعله

۲.خراب شدن سوپاپ بای پس

۳. اشکال در برد کنترل

درست عمل نکردن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله پکیج دیواری فلوری

۴. سرد بودن بیش از حد آب ورودی و خرابی شیر سه راهی در پکیج دو مبدله فرولی

تعمیر پکیج فرولی:

اقداماتی که باید پیرامون نگهداری و تعمیر پکیج فرولی انجام شود به آن تعمیر پکیج می گویند. یکی از دلایلی که باید تعمیر پکیج فرولی انجام شود رسوب های داخلی و اصحطکاک است. در پکیج ها حدود ۴۰ الی ۵۰ قطعه وجود دارد، که اگر اشکالی برای آنها به وجود بیاید پکیج عملکرد لازم را نداشته و شاید با ارور روبرو شود. بیشترین ارور ها به خاطر رسوب داشتن پکیج خواهد بود.

رسوب داخلی پکیج درون بلوک ها، بین کیت ها، داخل رادیاتور ها، مبدل ثانویه و در تمامی مجاری درون مبدل اصلی و درون پمپ سبب می شود که آب درون پکیج گردش نداشته باشد و انتقال حرارت به دلیل این رسوباتی که وجود دارد به صورت صحیح انجام نخواهد شد و همه این موارد سبب می‌شود که مصرف انرژی بیشتر خواهد شد و برخی اوقات قطعات داخلی در پکیج  توسط بالا رفتن دمای دستگاه دچار خوردگی می شود که در نهایت قطعه یا دستگاه خراب و سپس از کار خواهد افتاد.

 اگر پکیج فرولی دارای مشکلاتی باشد حتما نیاز به تعمیر دارد این مشکلات عبارت است از:

سر و صدای اضافه در پکیج

 گرفتن جرم و اسید شویی مبدل ها 

روشن نشدن پکیج دیواری و صفحه نمایش آن

 نداشتن گرمای لازم آبگرم مصرفی

کم شدن فشار آب دستگاه

 کار نکردن فن

 بیرون زدن شعله از زیر دستگاه

خاموش نشدن پکیج و کار کردن مداوم آن

حرارت بیش از اندازه پکیج

 نشتی از زیر پکیج

نداشتن گرمای کافی در رادیاتور ها تشکیل نشدن شعله

روشن شدن انفجاری پکیج

تعمیر پکیج فرولی

اگر کاربر با چنین مشکلاتی روبه رو شود باید حتما در اسرع وقت از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص کافی دارند کمک بگیرد. چرا که این تعمیرکاران پس از بررسی و چک کردن همه قطعات مشکل پکیج را پیدا کرده و سپس قطعه مورد نظر را تعمیر خواهند کرد همچنین باید گفت برخی اوقات مشکل پکیج با تعمیر قطعات برطرف نخواهد شد که باید در این صورت تعمیرکار  قطعه را تعویض کند که شاید هزینه آن نسبت به تعمیر برای کاربر بیشتر شود.

 سرویس پکیج فرولی :

تمام دستگاه هایی که دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند چند وقت یکبار به صورت دوره ای نیاز به سرویس خواهند داشت چرا که اگر سرویس و تعمیر پکیج دیواری انجام نشود به مرور زمان قطعات داخلی پکیج آسیب خواهند دید و در نهایت پکیج فرولی از کار خواهد افتاد. سرویس کردن پکیج باید توسط سرویس کار با تجربه انجام شود.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین عایق های رطوبتی که برای پوشش دادن سطوح مختلف به کار برده می شود، ایزوگام می باشد. ایزوگام ها توسط کارخانه های زیادی تولید شده اند و دارای کیفیت های متفاوت می باشد. ولی شرط داشتن یک عایق رطوبتی با دوام، تهیه کردن ایزوگام در بهترین کیفیت می باشد. در این حیطه باید بتوانید به سراغ ایزوگامی بروید که با هر آب و هوای سازگار است و دچار آسیب نمی شود. یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در انرژی ساختمان ایزوگام کردن سطوح است. اما بهتر است بدانید که زمان مناسب برای نصب کردن انواع ایزوگام بسیار اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین این عایق باید به وسیله افراد با تجربه و متخصص انجام شود که بتواند به بهترین شکل عمل کند.

ایزوگام زمانی بالاترین بازدهی را می تواند داشته باشد که در استاندارد کامل تولید شده و نصب شود. همچنین باید بتوان در زمان مناسب برای نصب ایزوگام اقدام کرد. بهتر است بدانید که نکته مهمی که در نصب ایزوگام اهمیت دارد، این است که سطوح مورد نظر باید خشک و عاری از هر گونه رطوبت باشد. پس بهترین زمان برای نصب ایزوگام فصل تابستان و در ماه شهریور می باشد که در این زمان از سال، بارندگی وجود ندارد. خشک بودن دائمی سطح مورد نظر چند روز قبل از انجام ایزوگام، از جمله مهمترین مواردی است که باعث افزایش طول عمر و کارایی این عایق بندی می شود. البته بهتر است توجه کنید که سطح مورد نظر باید عاری از هر گونه گرد و خاک و فضولات حیوانات و پرنده، مواد زائد، چربی و مواد دیگر باشد و منظور تنها نبود رطوبت به روی سطوح نیست.

دمای مناسب قبل از ایزوگام کردن

با توجه به موارد ذکر شده راجع به بهترین زمان ایزوگام کردن سطوح، بهتر است بدانید که دلیل اصلی ایزوگام کردن در فصل تابستان، این است که دمای هوا باید مناسب باشد. همانطور که ذکر شد، بهترین ماه سال شهریور است که می تواند دمای معتدلی داشته باشد. پس بهترین درجه دمایی که برای ایزوگام کردن مناسب است، از 20 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد. پس باید این عملیات در ساعاتی از روز انجام شود که این مقدار درجه در آن وجود داشته باشد.

البته باید در زمان نصب ایزوگام به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به پیش بینی آب و هوای آن روز توجه کنید. چرا که نباید در آن روز پیش بینی بارندگی حتی بارندگی اندک وجود داشته باشد. هر نوع بارندگی ممکن است باعث کاهش کیفیت نصب ایزوگام شود. چرا که رطوبت در زیر ایزوگام جمع شده و عملیات را خراب می کند. همچنین باعث کاهش طول عمر ایزوگام می شود. اگر در مناطقی زندگی می کنید که حتی در این ماه از سال نیز احتمال بارندگی وجود دارد، بهتر است که از زیر سازی عایق استفاده کنید که باعث می شود عمر ایزوگام شما افزایش پیدا کند. در زمان نصب ایزوگام باید توجه کنید که اصول لازم رعایت شود تا با مشکل روبرو نشوید.

نکته مهم در زمان نصب ایزوگام

با توجه به اینکه زمان مناسب برای نصب ایزوگام بسیار حائز اهمیت است، باید به این نکته مهم توجه کنید که اگر کار بهره برداری از ساختمان هنوز به پایان نرسیده است، به هیچ عنوان عملیات ایزوگام را آغاز نکنید. چرا که ایزوگام ها برای خشک شدن و رسیدن به مرحله آماده سازی به چند روز زمان نیاز دارند. در این چند روز نباید هیچ گونه فشاری به روی ایزوگام تازه نصب شده ایجاد شود. همچنین محیط مورد نظر باید خالی از هر گونه رفت و آمد باشد.

پس بهتر است توجه کنید که اگر عملیات ساختمانی شما هنوز به پایان نرسیده است، باید نصب ایزوگام را به یک روز دیگر موکول کنید تا در انجام عملیات آن با مشکل روبرو نشوید. پس بهتر است نصب ایزوگام را به زمان پایان عملیات و خروج تمام نیروهای ساختمانی موکول کنید. در این صورت می توانید نصب ایزوگام را با خیال آسوده انجام دهید. همچنین عدم توجه به این موضوع، می تواند باعث شود تا خرج و هزینه شما در نصب ایزوگام بیشتر شود.

محاسبه قیمت ایزوگام

زمانی که برای سطوح مورد نظر خود به دنبال نصب ایزوگام می روید، بهتر است بدانید که انجام ایزوگام باید طبق اصول خاصی صورت بگیرد. بنابراین به یک شرکت معتبر نیاز دارید که بهترین کیفیت ایزوگام را در اختیار شما قرار دهد. بعد از کیفیت، قیمت در تهیه کردن ایزوگام حرف اول را می زند و اغلب افراد به دنبال خرید ارزان ترین ایزوگام هستند. در صورتی که بهتر است توجه کنید مراجعه به برند معتبر، می تواند بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهد.

نکته مهمی که در رابطه با قیمت ایزوگام وجود دارد، این است که فاکتورهای مهمی تعیین کننده قیمت هستند. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به نوع برند تولید کننده، محل نصب ایزوگام، وضعیت زیرسازی ایزوگام، وجود موانع نصب، نصب ایزوگام در متراژ پایین و غیره اشاره کرد. پس ابتدا باید گزینه های ذکر شده را مشخص کنید تا قیمت نهایی برای شما مشخص شود. برای اطلاع از قیمت می توانید به کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از جزئیات خرید این محصول عایق بندی در انواع متفاوت آگاه شوید.

کلام آخر

همانطور که میدانید، زمان مناسب برای نصب ایزوگام فصل تابستان و ماه های گرم سال است که باعث می شود در زمان نصب به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید. بنابراین بهتر است که به این نکته مهم در زمان نصب توجه کنید تا ایزوگام شما به بهترین شکل انجام شود. عایق بندی رطوبتی یکی از اصلی ترین راه های محافظت از سطوح ساختمانی می باشد که باید به بهترین شکل انجام شود. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

ساخت تابلو املاک

از دسته تابلو تبلیغاتی که برای کسب و کارها و مشاغل به کار برده می شود، می توان به تابلو تبلیغاتی املاک اشاره کرد که معمولا انواع بنگاه ها از آن استفاده می کنند. این تابلو دارای مراحل ساخت مهمی می باشد که باید توسط تابلوسازان حرفه ای انجام بگیرد. بهتر است که در ادامه با ساخت تابلو املاک آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب عالی برای برند املاک خود داشته باشید.

 

تابلو املاک

تابلو تبلیغاتی املاک

از دسته تابلوهای تبلیغاتی که برای بنگاه ها به کار برده می شود، می توان به تابلو تبلیغاتی املاک اشاره کرد که در سر درب مغازه املاک نصب می شود. البته در بعضی از مواقع نیز این دسته از تابلوها را به خواست مشتری در پشت ویترین مغازه یا به روی شیشه های ورودی نصب می کنند که در هر صورت جلوه بصری فوق العاده ای ایجاد می کند.

پس فرقی ندارد که املاک و یا بنگاه شما کوچک و یا بزرگ است. در هر صورت وجود یک تابلو تبلیغاتی می تواند تا حد زیادی در کاسبی و دیده شدن برند شما تاثیر گذار باشد. همچنین وجود این تابلو در دکوراسیون مغازه و نوع چیدمان آن از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

این تابلو باید در جایی نصب شود که مشتری بتواند به راحتی آن را ببیند تا نام برند شما در ذهن او باقی بماند. این تابلو باید با توجه به اصول خاصی ساخته شود که می توان به این اشاره کرد که باید نوع کسب و کار، خرید و فروش و انجام معاملات بین خریدار و فروشنده که در این املاک انجام می گیرد، به صورت یک نماد و یا خلاصه به روی تابلو نشان داده شود تا مشتری با یکبار دیدن به خدماتی که در این بنگاه عرضه می شود پی ببرند و بتوانند به آن مراجعه کنند.

با توجه به این که بنگاه ها از دسته پر رفت و آمد ترین مناطق در بین افراد قرار دارند، باید بتوانند دکوراسیون زیبایی داشته باشند. چرا که دکوراسیون بسیار در نظر مشتریان به چشم دیده می شود.

ساخت تابلو تبلیغاتی املاک

ساخت یک تابلو تبلیغاتی به دلیل اهمیت زیادی که دارد، باید توسط بهترین تابلو سازان حرفه ای انجام بگیرد. چرا که این تابلو قرار است مدت زمان زیادی به کار برده شود و در داخل ویترین مغازه و یا در سر درب آن نصب شود. پس باید بتواند از کیفیت درجه یک بهره مند باشد و در برابر شرایط آب و هوایی سخت مقاومت بالایی داشته باشد.

از آنجایی که تابلوها تحت گرد و خاک، بارندگی و برف و هر عامل دیگری قرار دارند؛ اگر یک تابلو ساز در ساخت تابلو املاک اصول مهم را رعایت نکند، و از متریال های عالی استفاده نکند، صد در صد تابلو تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کند. پس مراحل ساخت این تابلو و متریال های به کار برده شده در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله مهمترین مراحل ساخت و آموزش تابلوسازی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

مراحل

  • مرحله اول اندازه برداری است که باید مشخص کنید چه نوع تابلو و در چه نوع اندازه ای نیاز دارید که این با توجه به محل نصب آن مشخص می شود. پس اندازه تابلو بسیار حائز اهمیت است.
  • مرحله دوم طراحی می باشد. طراحی باید توسط نرم افزارهای حرفه ای و افراد کاربلد انجام شود. این طراحی باید به صورتی باشد که از جلوه بصری فوق العاده ای بهره مند باشد و بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. همچنین در طراحی آن باید لوگو و فونت نوشته ها به کار برده شود. در این مرحله باید یک پیام کلی از نوع برند و شغل مورد نظر، به روی تابلو حک شود که بتواند خوانا و کوتاه و در عین حال کاربردی باشد.
  • مرحله سوم تایید و شروع کار است که بعد از تایید شدن طراحی انجام شده در نرم افزار، می توان آن طراحی را به مرحله اجرا رساند و برای آن بهترین متود را پیاده کرد.
  • مرحله چهارم تهیه متریال ها و ابزارهای لازم برای ساخت تابلو می باشد. پس با توجه به اینکه این تابلو در انواع متفاوتی طراحی و ساخته می شود، باید مشخص شود که مخاطب دوست دارد از چه نوع متریالی در ساخت تابلو املاک استفاده شود. پس این متریال در انواع کیفیت ها انتخاب می شوند. همچنین ابزارهای لازم باید در ساخت تابلو به کار گرفته شوند و کامل باشند.
  • مرحله پنجم برش حروف است که به وسیله انواع دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.
  • مرحله ششم مونتاژ کردن حروف می باشد که باعث تکمیل شدن آن ها می شود.
  • مرحله هفتم آماده سازی زیر ساز کار است که از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند کیفیت تابلو شما را بالا برده و در نتیجه زیبایی دو چندانی به آن ببخشد.
  • مرحله هشتم نصب لامپ های LED به روی PVC برای ایجاد نورپردازی است. این نورپردازی باید به صورتی باشد که به اندازه کافی و استاندارد انجام شود. به صورتی که بتواند دید مناسبی در چشم مخاطب ایجاد کند.
  • مرحله نهم نصب کلیه محتوای تبلیغاتی به روی زیر ساز تابلو است که باعث آماده کردن تابلو می شود و در این مرحله می توانید تابلو ساخته شده را که در نرم افزار طراحی شده بود مشاهده کنید.
  • مرحله دهم انتقال تابلو به محل نصب است که باید با ظرافت خاصی انجام شود.
 

تابلو املاک

بهتر است بدانید که در هر مرحله به ترتیب باید به اصول مهم توجه کرد. در نتیجه اگر به یک تابلو ساز حرفه ای و کاربلد مراجعه کنید، این تابلوسازی به شما خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز عرضه می کند. پس می توانید با خیال آسوده تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را برای املاک تهیه و خریداری کنید.

کلام آخر

ساخت تابلو املاک از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که باعث می شود ارباب رجوع به نوع کسب و کار شما پی ببرد و بتواند به راحتی به نوع کار شما اعتماد کند. این تابلو با توجه به فاکتورهای مهمی قیمت گذاری می شود که می توانید با تماس با کارشناسان ما از جزئیات آن اطلاع کسب کنید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از روش های مهم عایق کاری نصب ایزوگام است که در سطح پشت بام و یا سرویس های بهداشتی انجام می شود. زمانی که ایزوگام به درستی نصب شود، هیچ گونه رطوبتی نمی توان به سطوح زیرین نفوذ کند و در نتیجه نشتی ایجاد نمی شود. نکته مهمی که قبل از انجام ایزوگام به روی سطوح وجود دارد، این است که سطح زیرین نباید دارای پستی و بلندی و یا دچار رطوبت و هر مشکل دیگری باشد، چرا که باعث خراب شدن ایزوگام می شود. همچنین نقاط تیز می توانند باعث آسیب زدن به ایزوگام شوند. پس باید هر گونه مشکل از سر راه برداشته شود. یکی از مشکلاتی که معمولا قبل از نصب ایزوگام ممکن است وجود داشته باشد، مرطوب و خیس بودن سطوح سیمانی زیرین است. به این صورت باعث می شود تا ایزوگام چسبندگی لازم را به روی سطوح سیمانی به دست نیاورد.

برای آنکه بتوان از رطوبت و خیس شدن سیمان جلوگیری کرد، باید بعد از انجام سیمان کاری، به روی آن یک لایه قیر ریخته شود تا حفره ها را پر کند. به این صورت ایزوگام به را حتی می تواند با لایه زیرین چسبندگی پیدا کند. در این صورت احتمال نشتی از کناره ها و یا باد کردن ایزوگام از بین می رود. پس سوالی که مطرح است، این است که نحوه نصب ایزوگام روی سیمان خیس به چه صورت است؟ بهتر است بدانید که هیچ روشی برای نصب کردن ایزوگام به روی سیمان خیس وجود ندارد. چرا که باعث خراب شدن ایزوگام و باد کردن و به تله افتادن آن می شود. پس ابتدا باید سطح سیمان کاری شده دارای رطوبت، به خوبی خشک شود و یا دوباره سیمان کاری شود. سپس در صورت اطمینان از خشک بودن کامل سیمان؛ به نصب ایزوگام پرداخت.

بهترین فصل برای نصب ایزوگام چه فصلی است؟

همانطور که ذکر شد، ایزوگام برای آنکه بتواند به خوبی نصب شود و به مشکل دچار نشود، باید بتواند به روی سطوحی انجام شود که کاملا خشک و صاف و یکدست هستند و عاری از رطوبت می باشند. پس بهترین فصل برای نصب کردن ایزوگام بدون شک فصل تابستان است که کمترین میزان رطوبت در آن وجود دارد. در این فصل حتی اگر سیمان خیس خورده باشد، به راحتی می توان برای خشک کردن و یا تعویض آن اقدام کرد.

به این صورت می توان به نصب ایزوگام پرداخت. توصیه می شود نصب ایزوگام تا حد زیادی در فصل سرما انجام نشود. چرا که بروز ناگهانی باران و برف و هوای سرد باعث خراب شدن فرایند نصب شده و هزینه اجرای ایزوگام را دو برابر می کند. در فصل سرما همچنین ممکن است رول های ایزوگام در اثر باز شدن ترک بخورند و خراب شوند. پس بهتر است این کار را به فصل تابستان موکول کنید. نصب ایزوگام در فصل سرما، باید به صورتی باشد که درجه حرارت محیط بالاتر از 10 درجه سانتی گراد باشد و ایزوگام نیز در طول 24 ساعت گذشته در دمایی بالاتر از 10 درجه در انبار قرار داشته باشد.

نکات مهم قبل از نصب ایزوگام

اگر به دنبال این هستید که در نصب ایزوگام روی سیمان خیس این کار به درستی انجام بگیرد و با مشکلی روبرو نشوید، بهتر است که قبل از نصب به نکات مهمی توجه کنید. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • نصب ایزوگام باید در شرایط مساعد آب و هوایی ترجیحا آفتابی و بدون بارش باشد.
  • بهتر است که نصب ایزوگام در دمای زیر 5 درجه سانتی گراد انجام نشود.
  • سطحی که قرار است به روی آن به نصب ایزوگام بپردازید، بهتر است که خشک و تمیز و بدون گرد و غبار باشد.
  • عایق ایزوگام نباید به روی زاویه 90 درجه نصب شود.
  • در نصب کردن رول های بعدی ایزوگام باید به هم پوشانی دقیق و صحیح در آن دقت کافی داشته باشید.

قیمت نصب ایزوگام به روی سیمان خیس

از آنجایی که مراحل نصب ایزوگام کار بسیار پیچیده ای است که نیازمند دقت و حساسیت زیاد می باشد، این کار باید توسط متخصصین خبره و حرفه ای و کاربلد انجام شود. پس بهتر است بدانید که فاکتورهای مهمی به روی قیمت نصب تاثیرگذار هستند. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به متراژ محیط مورد نظر، اندازه رول های ایزوگام، نوع برند و کیفیت ایزوگام، شرایط نصب، وسایل و ابزارهای به کار برده شده در نصب و محیط مورد نظر اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید سطوحی که قرار است ایزوگام شود، هر چه دارای آمادگی های لازم بیشتری باشد، در نتیجه زحمت کمتری دارد و هزینه آن نیز پایین تر خواهد بود.

ولی بر خلاف آن، سطح سیمان شده ای که خیس خورده است، مطمئنا برای آنکه به آمادگی های لازم برای نصب دست پیدا کند، نیازمند وقت و زمان زیادی می باشد. پس در نتیجه قیمت نهایی که برای آن مشخص می شود، بیشتر خواهد بود. نصب کردن ایزوگام نیازمند رعایت اصول و نکات مهمی است که انجام آن کار هر شرکت و هر کسی نمی باشد. پس بهتر است برای بهره مند شدن از ایزوگام با کیفیت درجه یک و نصب راحت و آسان و کاربردی بهتر است که به یک شرکت معتبر و شناخته شده نصب ایزوگام مراجعه کنید. به این صورت می توانید از بهترین خدمات نصب با نظم و هماهنگی و دقت و حساسیت زیادی دست پیدا کنید.

کلام آخر

ایزوگام کردن سطوح مختلف کار پیچیده ای است که نیازمند سطوح صاف و یکدست و خشک و عاری از آلودگی و رطوبت و گرد و غبار می باشد. پس باید بتوانید سطوح مورد نظر را تا آخرین درجه برای نصب ایزوگام آماده کنید. برای این کار می توانید به شرکت های نصب تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان مطرح در این رابطه مشورت کنید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از روش های نظافتی که اغلب افراد برای تمیز شدن خانه و زندگی خود انجام می دهند، شستن انواع فرش ها می باشد. زمانی که برای شستن فرش های خود به یک قالیشویی مراجعه می کنید، این قالیشویی به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی به شستن فرش های شما می پردازد. بهتر است که با این دستگاه آشنا شوید و بدانید که به چه دردی در قالیشویی می خورد.

دستگاه صنعتی شستشوی فرش

تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که امروزه برای شستن انواع فرش ها نیز از بروزترین دستگاه ها و متدهای روز دنیا استفاده می شود. به صورتی که استفاده از انواع دستگاه های شستشوی فرش صنعتی در قالیشویی به یک ابزار جدایی ناپذیر تبدیل شده است. از آنجایی که فرش ها از مهمترین وسایل هر خانه محسوب می شوند باید از آن ها بهترین مراقبت را انجام داد. پس یکی از راه های مراقبت، انجام شستشوی فرش به وسیله بهترین دستگاه ها می باشد.

دستگاه شستشوی فرش صنعتی

دستگاه شستشوی فرش به صورت تمام اتوماتیک طراحی و ساخته شده است که نیاز قالیشویی را به شستن انواع فرش ها برطرف می کند. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که دارای ۱۸ و ۳۶ برس شستشوی فرش می باشد که در طراحی خود از دو برس غلطکی بهره برده است و به راحتی می تواند زیر و روی فرش را شستشو دهد. فرقی نمی کند که فرش شما ماشینی یا دستباف باشد. در هر صورت این دستگاه می تواند ضخامت آن را تشخیص داده و طبق ضخامت فرش مورد نظر به تنظیم کردن برس ها و شستشوی فرش بپردازد.

عملکرد دستگاه صنعتی شستشوی فرش به چه صورت است؟

با توجه به اینکه راجع به اهمیت این دستگاه صحبت کردیم؛ بهتر است بدانید که این عملکرد خارق العاده این دستگاه است که باعث شده مورد محبوبیت زیادی در قالیشویی ها قرار بگیرد. در این دستگاه برس های بشقابی به کار برده شده است که به صورت رفت و برگشتی کار می کنند و بدون آنکه به بافت فرش آسیب بزنند با سرعت بالا کار می کنند. این دستگاه برای قالیشویی های بزرگ نیز به کار برده می شود و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته روزانه بالای ده هزار متر از فرش را شستشو دهد. انواع شستشوی فرش اعم از اعلاشویی، لکه برداری درجه یک و شامپو شویی به روی فرش ها توسط این دستگاه قابل انجام است.

در اصل با تولید شدن انواع دستگاه های تمام مکانیزه صنعتی باعث شده بتوان به شستشوی انواع فرش ها با کیفیت بالا پرداخت. به صورتی که بتوان از فرش ها محافظت کرد و در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی نمود. این دستگاه ها امروزه در قالیشویی های زیادی استفاده می شوند. پس بهتر است که برای حفظ کیفیت فرش های خود، آنها را به دست قالیشویی هایی بسپارید که از این دستگاه استفاده می کنند. همچنین بهتر است بدانید که استفاده از این دستگاه از مزایای زیادی بهره مند است که در ادامه می توانید با این مزایا آشنا شوید.

مزایای دستگاه صنعتی شستشوی فرش

در واقع  این مزایای متعدد دستگاه شستشوی فرش صنعتی است که باعث شده قالیشویی های بزرگ و زیادی از این دستگاه استفاده کنند. از مهمترین مزایای این دستگاه می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • شستشو فرش به وسیله این دستگاه به صورت فرکانسی با بسامد تولید شده انجام می گیرد. این به معنای این است که به هیچ عنوان به ریشه فرش آسیب وارد نمی شود. همچنین از پاشیده شدن رنگ در فرش های دستباف جلوگیری می کند.
  • مدل فرکانسی شستشو در این دستگاه باعث می شود تا ریشه های فرش عاری از هر گونه میکروب و باکتری شوند.
  •  شستشوی فرش به وسیله این دستگاه به صورت سه بعدی انجام می گیرد.
  •  پرز گیری و پولیش فرش در به روزترین تکنولوژی انجام می شود.
  • این دستگاه زمان کمتری را برای شستشو نسبت به سایر دستگاه های دیسکی صرف می کند.
  •  به هم پوشانی کامل سطح فرش می پردازد.
  • به شستشوی پشت و رو فرش به صورت دقیق و منظم و یکدست می پردازد.
  •  دارای پنل لمسی برای تنظیمات دستگاه می باشد.
  •  باعث بهینه سازی در مصرف آب و مواد شوینده می شود.
  • دارای برنامه ریزی هوشمند است.
  • شستن دوباره فرش ها را طولانی تر می کند.
  • اعلاشویی، لکه بری حرفه ای و.. را به خوبی انجام می دهد.
  • از تکنولوژی به روز بهره برده است.
  •  دارای هزینه ای به صرفه و ارزنده می باشد.
  • از به روزترین متد روز دنیا برای شستشو استفاده می کند.
  •  از حساسیت و دقت بالایی در شستشو بهره مند است.
  •  با ظرافت به شستشوی تار و پود فرش می پردازد تا مانع از آسیب به بافت فرش شود.
  •   با توجه به ضخامت و نوع فرش شستشو را برنامه ریزی و تنظیم می کند.
  •  زیبایی و درخشندگی فرش را حفظ می کند.

قیمت شستشو فرش به وسیله دستگاه صنعتی

شست و شوی فرش به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی امروزه به یکی از مهمترین کارها تبدیل شده است که باعث می شود کیفیت فرش شما حفظ شده و از همه مهمتر به خوبی تمیز و عاری از هر گونه کثیفی شود. با این وجود اگر دوست دارید که از این تکنولوژی به روز در شستشوی فرش بهره مند شوید، نمی توان گفت که شستشو فرش به این روش خیلی ارزان است. چرا که در آن از بهترین دستگاه و روش ها استفاده می شود.

دستگاه شستشوی فرش صنعتی

ولی از آنجایی که این روش شستشو باعث می شود تا فرش شما دیرتر کثیف شود، درخشنده و براق شود، کیفیت خود را حفظ کند، تار و پود آن آسیب نبیند و دچار پارگی نشود دارای هزینه بسیار مناسبی می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

کلام آخر

با توجه به اینکه امروزه قالیشویی های معتبر و شناخته شده بزرگ به شستشوی انواع فرش ها به کمک دستگاه شستشوی فرش صنعتی می پردازند، بهتر است که شستشوی فرش های با ارزش خود را به دست این قالیشویی ها واگذار کنید تا کیفیت فرش شما حفظ شود و شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. این دستگاه به دلیل مزایای زیادی که دارد، امروزه به یکی از محبوب ترین روش های شستشوی فرش تبدیل شده است.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

از بین بردن لکه و آلودگی هایی که به عمق تار و پود فرش نفوذ کرده اند، یکی از چالش هایی است که اغلب افراد با آن روبرو هستند. همه شما بارها راجع به از بین بردن این لکه ها به کمک مواد طبیعی شنیده اید. نمک یکی از انواع موادی است که به راحتی و به صورت غیر قابل باوری می تواند فرش شما را تمیز و پاکیزه کند. بهتر است در ادامه با روش شستشوی فرش با نمک آشنا شوید.

شستشوی فرش با نمک چگونه است؟

تا کنون زمانی که بحث شستشو و تمیز کردن فرش به میان می آمد، همه افراد به سراغ مواد شوینده مخصوص و یا سفید کننده می رفتند که بتوانند لکه های ایجاد شده به روی فرش را تمیز کرده و از بین ببرند. ولی امروزه استفاده از فرآورده های طبیعی باعث شده تا دیگر نیاز به صرف هزینه زیاد برای خرید مواد شوینده نباشید. از جمله مهمترین موادی که می تواند به راحتی به شستشو فرش بپردازد و لکه های آن را از بین ببرد، نمک است. شاید در نظر شما چنین چیزی امکان پذیر نباشد. ولی تنها کافی است یکبار این کار را انجام دهید تا شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. تاثیر نمک و کاربرد آن در تمیزی فرش به حدی زیاد است که باعث درخشان شدن الیاف فرش می شود.

شستشوی فرش با نمک

با توجه به اینکه نمک را همه می شناسیم، تا به حال نشده است که از آن برای چنین ترفندی استفاده کنیم. پس بهتر است که به سراغ آن برویم. نمک بدون آنکه از ترکیب خاصی تشکیل شده باشد و یا دارای مواد مضر و شیمیایی باشد، می تواند به پاکیزگی و تمیز شدن فرش کمک شایانی کند. بهتر است بدانید که شستشوی فرش با نمک چه به تنهایی، چه ترکیب شده در آب و چه ترکیب شده با مواد دیگر، می تواند تاثیرگذار باشد. این موضوع به ویژه درباره الیاف فرش و از بین بردن آلاینده، کرد و غبار و دوده و جدا کردن چربی از فرش صدق می کند. بهتر است با شیوه های شستشو فرش به کمک نمک آشنا شوید.

روش های شستشوی فرش با نمک

نمک یکی از موادی است که همیشه جلوی چشم ما و در آشپزخانه وجود دارد که به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم. ولی تا به حال نشده است که به این موضوع فکر کنیم که آیا واقعا می توان از نمک برای تمیز کردن و شستشو فرش استفاده کرد؟ بنابراین بهتر است برای یکبار هم که شده این روش شستشو فرش را به صورت خانگی امتحان کنید و شاهد نتیجه آن باشید. از جمله مهمترین روش هایی که در تمیز شدن فرش به کمک نمک تاثیرگذار هستند می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

استفاده از نمک به تنهایی

زمانی که قصد داشتید لکه ای را از بین ببرید که به تار و پود فرش نفوذ کرده است، کافی است بعد از آنکه با مواد شوینده فرش خود را شستید، و باز هم شاهد از بین نرفتن آن ها بودید، به سراغ نمک بروید. نمک را به روی الیاف فرش به مقدار مناسب ریخته و صبر کنید. خواهید دید که نمک به خوبی آلاینده های کثیفی را به خود جذب کرده است. سپس با دقت تمام سطوح فرش را جاروبرقی بکشید و نمک را جمع کنید. خواهید دید که درخشندگی بار دیگر به فرش های شما مانند روز اول بازگشته است.

نمک، سرکه و مواد شوینده

اگر لکه های سر سخت تری به روی فرش شما وجود داشت که به راحتی پاک نشد، نگران نباشید. چرا که ترکیب نمک با دیگر مواد نیز می تواند چاره ساز باشد. تنها کافی است نمک را با مقداری مواد شوینده و یک لیوان سرکه مخلوط کنید. سپس آن را به کمک یک اسفنج نرم به روی فرش خود بکشید. کل سطح فرش را به خوبی ماساژ داده و شستشو دهید. در پایان خواهید دید که نمک بار دیگر معجزه کرده است. البته لازم به ذکر است که می توانید به تنهایی از نمک و سرکه نیز استفاده کنید. بدون آنکه به مواد شوینده نیازی باشد.

شستشو فرش دستباف و ماشینی با نمک

سوال رایجی که اغلب افراد در استفاده از نمک برای شستشو فرش های خود می پرسند، این است که آیا می توان در فرش های دستباف نیز از نمک برای تمیزی و از بین بردن آلودگی ها و درخشندگی فرش استفاده کرد؟ بهتر است بدانید که فرقی نمی کند که فرش شما ماشینی و یا دستباف است. در هر صورت می توانید برای شستن آن ها و تمیز کردن فرش از نمک استفاده کنید.

شستشوی فرش با نمک

تنها باید در زمان کشیدن نمک به روی فرش به بافت فرش خود دقت کنید. چرا که بهتر است در صورتی که فرش شما دارای بافت حساس تری است، تمیزکاری را به ملایمت بیشتری انجام دهید تا به تار و پود و بافت فرش شما آسیب وارد نشود. در غیر این صورت هیچ محدودیتی برای شستشوی فرش با نمک وجود ندارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای شستن فرش با نمک

از جمله مهمترین مزایایی که در اثر شستن فرش با نمک از آنها بهره مند می شویم می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • استفاده از یک روش ساده و کاربردی بدون نیاز به مهارت خاص
  • درخشنده و براق کردن فرش
  • از بین بردن آلودگی ها و کثیفی های فرش
  • یک روش کم هزینه و تاثیر گذار
  • رسیدن به نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان
  • شستشو آسان و راحت
  • بدون آسیب زدن به تار و پود و بافت فرش

کلام آخر

با توجه به اینکه شست و شوی فرش ها و درخشنده کردن آن ها یک معضل در بین افراد محسوب می شود، به کمک روش های ساده و کاربردی می توان به نتیجه دلخواه رسید. نمک از دسته مواد طبیعی و غیر مضری است که در هر خانه ای وجود دارد و نیاز نیست برای شستن فرش به کمک نمک هزینه زیادی را صرف خرید مواد شوینده خاص بکنیم. بنابراین به راحتی می توان به کمک یک ماده طبیعی که در هر خانه ای وجود دارد، فرش ها را مانند روز اول براق و زیبا و تمیز کرد. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

قیمت تابلو چلنیوم

اگر به دنبال این هستید که یک برندی داشته باشید که مخاطبین زیادی را جذب کند و در ذهن رهگذران باقی بماند، باید به سراغ تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار برای مغازه، شرکت، فروشگاه و یا کسب و کار بروید. بر این اساس، بهترین نوع تابلویی که می تواند درخشش بی نظیری داشته باشد و مخاطبین زیادی را به سمت خود بکشد، تابلو تبلیغاتی چلنیوم می باشد. برای آنکه بتوانید از به روزترین قیمت تابلو چلنیوم اطلاع کسب کنید، می توانید به تابلوسازی های شناخته شده و مطرح تماس حاصل فرمایید.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

از دسته مدرن ترین تابلوهایی که برای تبلیغات به کار برده می شود و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، می توان به تابلو تبلیغاتی چلنیوم اشاره کرد. در واقع این نوع ساخت این تابلو می باشد که باعث شد است جلوه بصری چلنیوم در مقابل دید مخاطبین جذاب و زیباتر به نظر برسد. این تابلو به صورت حروف های برجسته طراحی شده است که می تواند ذوق هر بیننده ای را به وجد آورد و نورپردازی خیره کننده آن باعث می شود تا نام برند کسب و کار شما در ذهن ها باقی بماند.

این دسته از تابلوها، برای سر در مغازه ها به کار برده می شوند و به شکل حروف های برجسته طراحی و ساخته شده اند. این حروف ها معمولا در رنگ بندی های متفاوتی به کار برده می شوند و در آن ها می توان از لایه چلنیوم استفاده کرد که باعث افزایش زیبایی و جذابیت تابلو می شود.

 

قیمت تابلو چلنیوم

همانطور که میدانید یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد که در کمترین زمان می تواند شما را به خواسته خود برساند. بنابراین چلنیوم به دلیل درخشندگی و زیبایی که دارد، جایگاه ویژه ای را در صنعت تابلوسازی و در دل مخاطبین و حتی صاحبان مغازه ها به خود اختصاص داده است.

بهتر است بدانید قبل از آنکه برای سفارش این تابلو اقدام کنید، باید ابتدا مشخص کنید که اصلا این تابلو را برای چه جایی و چه نوع کسب و کاری می خواهید. چرا که نوع ساخت و طراحی آن به برند شما وابسته است. پس فرقی نمی کند که در یک شرکت کار می کنید، یا مغازه، یا یک فروشگاه بزرگ، یا حتی می خواهید در فضای داخلی از این تابلو استفاده کنید، در هر صورت تابلو چلنیوم برای شما یک انتخاب ایده آل است.

قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم

صنعت تابلوسازی امروزه به حدی پرکاربرد شده است که باعث شده تا همه مشاغل برای دیده شدن برند خود به سراغ حرفه آن ها بروند. در واقع برخی تابلوسازی را یک هنر ماندگار و جذاب می دانند که باعث می شود تا اصالت یک برند در آن به نمایش گذاشته شود. چیزی که در این بحث حائز اهمیت است، این است که زمانی که افراد برای سفارش این دسته از آیتم های تبلیغاتی به خصوص تابلو چلنیوم مراجعه می کنند، به دنبال این هستند که بدانند قیمت تابلو چلنیوم به چه صورت است.

بهتر است بدانید که نمی توان به صورت کلی قیمتی را برای تابلو تبلیغاتی چلنیوم در نظر گرفت. چرا که نوسانات قیمتی که هر روزه وجود دارند، مانع از این کار می شوند. همچنین لازم است بدانید که پارامترهای مهمی به روی تعیین این قیمت تاثیر گذار هستند. از جمله مهمترین آیتم هایی که به روی قیمت این دسته از تابلوها تاثیر دارند؛ و محاسبه گر آن هستند می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  •   جنس متریالی که در ساخت حروف برجسته تابلو به کار برده می شود. چرا که انواع متریال های پلکسی، استیل و … می توانند استفاده شوند و هر یک از آنها دارای کیفیت های درجه یک و ضعیف هستند که قیمت آن ها متفاوت است و می تواند در قیمت این تابلو تاثیر گذار باشد.
  • قاب دار یا بدون قاب بودن تابلو که با توجه به سلیقه کاربر مشخص می شود. چرا که تابلویی که دارای قاب باشد، در ساخت خود از اجزا و تجهیزات اضافه تر بهره برده است. پس این به هزینه تابلو اضافه خواهد کرد.
  • نوع لامپ های اس ام دی و رنگ های به کار رفته در آن ها نیز می تواند تعیین کننده قیمت باشد. چرا که نوع برند آن ها در کیفیت تابلو تاثیر گذار است. پس هر چه به دنبال یک تابلو با کیفیت بهتر هستید، در آن ها از لامپ های با کیفیت درجه یک استفاده می شود که عمر تابلو شما را بالا می برد.
  • تعداد لامپ ها و ماژول های به کار رفته در تابلو که به میزان نورپردازی و درخشندگی تابلو حتی ابعاد و اندازه تابلو وابسته است.
  • پلکسی به کار رفته در تابلو معمولا در انواع کیفیت های متفاوتی از ضعیف و قوی وجود دارد که می توانند درخشندگی و براقیت کار را بهتر و خیره کننده تر کنند. البته معمولا پلکسی های با کیفیت بهتر براق تر هستند.
  • بهره مندی از کنترلر که می تواند روشن و یا خاموش بودن و برنامه تابلو را در دست داشته باشد.
  • منبع تغذیه تابلو نیز بسیار حائز اهمیت است که می تواند در قیمت گذاری تاثیر گذار باشد.
  • خنک کننده که در زمان روشن بودن زیاد تابلو باعث خنک کردن لامپ های داغ شده آن می شود. چرا که اگر لامپ ها بیش از اندازه داغ شوند، ممکن است بسوزند.
  • تایمر که در زمان نیاز تابلو را روشن و به صورت خودکار خاموش می کند و از اهمیت زیادی برخوردار است.
 

قیمت تابلو چلنیوم

بهتر است بدانید که تمام موارد ذکر شده با توجه به سفارش شما تعیین می شوند و سپس قیمت نهایی محاسبه می شود و می توانید از آن اطلاع کسب کنید. به این منظور بهتر است که برای یک نتیجه کار حرفه ای، به یک تابلوسازی مطرح و معتبر مراجعه کنید.

کلام آخر

قیمت یک تابلو تبلیغاتی از جمله قیمت تابلو چلنیوم با توجه به تمامی موارد ذکر شده محاسبه می شود. پس بهتر است که یک انتخاب عالی داشته باشید و همیشه بهترین برند و کیفیت را در نظر بگیرید تا عمر تابلوی شما زیاد باشد و سریعا دچار خرابی و آسیب نشود. چرا که خراب شدن سریع تابلو نشان از بی کیفیت بودن آن را می دهد. پس گول ارزان بودن برخی از تابلوها را نخورید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام کدام اند؟

ایزوگام کردن سطوح مختلف باعث می شود که سطح مورد نظر در برابر رطوبت، اشعه ی خورشید، آب و عوامل آسیب زا مقاومت بیشتری پیدا کند. معمولاً این کار روی دیوار ها و سقف های منازل بسیار انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت هایی که ایزوگام کردن با خود به همراه دارد این است که روی ایزوگام می توان پوشش های مختلف و متنوعی اجرا کرد. در نتیجه می خواهیم بدانیم که پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام کدام اند؟

ایزوگام ها با توجه به سطوح مختلف و ضخامت و دوامی که دارند روانه ی بازار می‌ شوند و افراد باید بر اساس نوع نیاز خود و شرایط اقلیمی محیطی که در آن زندگی می کند مناسب ترینِ آن را خریداری کنند. به طور کلی عمر مفید هر ایزوگام بین ۱۰ تا ۱۵ سال می باشد. اما عوامل دیگری نیز هستند که باعث افزایش یا کاهش دوام ایزوگام خواهند شد. انواع پوشش هایی که روی ایزوگام قرار می گیرند شامل مواردی مانند آسفالت روی ایزوگام، اجرای سیمانکاری روی ایزوگام، نصب کاشی و سرامیک روی ایزوگام و رنگ آمیزی روی ایزوگام می باشند. که در ادامه به این موضوع می پردازیم که نحوه اجرای انواع پوشش روی ایزوگام چگونه است.

نحوه ی اجرای انواع پوشش ها روی ایزوگام:

اگر قصد اجرای پوشش خاصی روی سطح ایزوگام را دارید و به دنبال این موضوع هستید که بدانید پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام کدام اند؟ باید با نحوه اجرای انواع پوشش روی این سطح آشنا شوید تا در این امر انتخابی مناسب داشته باشید.

در ابتدا باید مقاومت سطح مورد نظر را بررسی کنید و متوجه شوید که آیا تحمل اجرای پوشش محافظ را دارد یا خیر. سپس به اجرای پوشش بپردازید.

اگر قصد نصب کاشی و سرامیک روی ایزوگام را دارید باید ابتدا سطح مورد نظر را بررسی کنید تا هیچ ناهمواری مانند بادکردگی و چین خوردگی روی سطح آن وجود نداشته باشد. و پس از آن در صورت وجود نقص باید تمام این نقص ها را برطرف کنید. و سپس نصب کاشی و سرامیک را انجام دهید. امکان نصب مستقیم کاشی و سرامیک روی ایزوگام وجود ندارد چون ممکن است که باعث آسیب به سطح عایق شده شود و چسبندگی استحکام لازم بین عایق و پوشش ها ایجاد نخواهد شد. به همین منظور باید سطح عایق را با کمک یک لایه سیمان بپوشانید و پس از آن سرامیک و کاشی را روی ایزوگام نصب کنید.

برای اجرای سیمان کاری روی ایزوگام نیز باید دقت داشته باشید که اجرای سیمان بر روی عایق باعث جا به جایی و حرکت سیمان روی عایق خواهد شد. و در این مرحله می توانید از توری های مرغی و پلیمری بین لایه های عایق و پوشش سیمان استفاده کنید. تا جا به جایی و حرکت اتفاق نیفتد و پوشش نیز کاملا محکم روی عایق قرار بگیرد.

نکات مهم هنگام نصب ایزوگام:

در حال حاضر که به خوبی دانستید پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام کدام اند؟ خوب است که به نکات مهم برای نصب ایزوگام نیز اشراف پیدا کنید. تا در این مرحله که جزو مهم ترین مراحل نیز به حساب می‌ آید دچار مشکل نشوید.

در مرحله ی اول باید توجه داشته باشید که سطحی که قرار است روی آن ایزوگام انجام دهید کاملا خشک باشد و رطوبت آن به کمترین میزان ممکن برسد. سپس اگر پوشش سخت و قدیمی روی سطح مورد نظر وجود دارد باید کاملاً هموار شود و پوشش های قدیمی را از بین ببرید. هرگونه ماده اضافی مانند روغن و گرد و غبار و آلودگی نیز باید از روی سطح زدوده شود. بهتر است که در دمای مثبت ۵ تا ۴۰ درجه ی سانتیگراد عمل نصب ایزوگام را انجام دهید و اگر دما از این اندازه پایین تر و یا بالا تر رفت عملیات نصب را متوقف کنید. هر ترک و شکافی که روی سطح مورد نظر وجود دارد باید قبل از اعمال ایزوگام پر شود.

در هنگام نصب ایزوگام از پر شدن زاویه های ۹۰ درجه روی سطح مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنید و در قسمت بام های لبه دار حتما تا آخرین نقطه ی ماکزیمم سطح بام را بپوشانید. و هرگز در این امر کاهلی نکنید. سعی کنید که به هیچ عنوان با شئ نوک تیز و محکم روی سطح ایزوگام ضربه نزنید و روی ستون های سرباز در روی بام نیز حتماً درپوش نصب کنید. که از داخل ستون هیچ آبی وارد ساختمان نشود. اگر قصد نصب عایق در سرویس بهداشتی را دارید باید از یک عایق درجه یک و با کیفیت استفاده کنید و بعد از اتمام نصب نیز سطح مورد نظر را شستشو دهید تا از بروز هر نقصی جلوگیری شود.

عوامل تاثیرگذار در افزایش عمر ایزوگام:

برای اینکه طول عمر ایزوگام افزایش پیدا کند و هزینه‌ های شما در امر تعویض یا تعمیر ایزوگام کاهش پیدا کند باید به چهار نکته توجه داشته باشید. که در ابتدا یک ایزوگام با کیفیت، مرغوب و استاندارد را انتخاب کنید که دچار مشکل نشود و احتیاج به تعمیر و تعویض پیدا نکند. و سپس نصب اصولی ایزوگام با رعایت اصول فنی را نادیده نگیرید و سعی کنید که از افراد متبحر و کاملا ماهر در این زمینه برای نصب ایزوگام بهره گیری کنید. تا این افراد ایزوگام را با رعایت اصول مورد نظر نصب کنند. سپس از ایزوگام به خوبی مراقبت کنید تا آسیب نبیند. پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام در این امر کاربرد خواهند داشت. 

چهارمین نکته نیز این است که به صورت دوره‌ ای به ترمیم ایزوگام بپردازید تا از بروز هزینه ی بیش از اندازه و مشکلات جدی جلوگیری شود.

سخن پایانی:

بسیاری از افراد در صدد آگاهی از این امر هستند که پوشش های قابل اجرا روی ایزوگام کدام اند؟ قطعاً با مطالعه ی این مقاله به این امر وقوف کامل پیدا کرده اید و اکنون می توانید بدانید که پوشش های قابل اجرا روی سطح ایزوگام چه پوشش هایی می باشند و چگونه قابل اجرا هستند. بدین ترتیب می توانید برای سطح ایزوگام خود مناسب ترین پوشش را انتخاب و اجرا کنید. البته برای اجرای این کار باید از افراد متخصص در این زمینه نیز به خوبی کمک بگیرید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

ایزوگام چیست؟

از مهمترین پوشش های رطوبتی که به عنوان یک عایق عمل می کنند و در مقابل رطوبت و آب ناشی از باران و برف می توانند از سطوح مورد نظر محافظت کنند، می توان به ایزوگام ها اشاره کرد که معمولا از قیر و الیاف مصنوعی تولید می شوند. به این ترتیب عمر مفید یک ایزوگام به 10 سال می رسد که این به نصب صحیح ایزوگام نیز وابسته است. از مهمترین ویژگی های ایزوگام می توان به محافظت در مقابل رطوبت، سهولت در اجرا و جذب حرارت بالا اشاره کرد. در واقع یکی از مهمترین کارهایی که برای آماده کردن سطوح مختلف در برابر فصل سرما انجام می شود، ایزوگام کردن این سطوح است.

ایزوگام ها در انواع متفاوتی وجود دارند که می توان به ایزوگام پلیمری، ایزوگام دمیده، ایزوگام تک لایه و دو لایه اشاره کرد. معمولا برای آنکه ایزوگام ها بتوانند به عنوان یک عایق رطوبتی عالی عمل کنند، در ساخت آن ها از انواع روکش های آلومینیومی استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که برای ایزوگام کردن سرویس های بهداشتی و موارد این چنینی از ایزوگام های بدون روکش آلومینیوم نیز می توان بهره برد. نصب ایزوگام از اهمیت زیادی برخوردار است که نیاز به رعایت نکات مهمی دارد. در غیر این صورت نمی توان توقع یک عمر بالا را از ایزوگام ها داشت.

آشنایی با نحوه نصب ایزوگام در سطوح مختلف

برای آنکه بتوانید نصب ایزوگام را به روی انواع سطوح انجام دهید، باید این کار به وسیله اصول خاص و مرحله به مرحله انجام شود تا بتواند ماندگاری بالایی داشته باشد. نصب ایزوگام بدون رعایت این مراحل امکان پذیر نیست چرا که یک پروسه بسیار حساس می باشد. از جمله مهمترین مراحل نصب ایزوگام می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

1. برای آشنایی با نصب ایزوگام در سطوح مختلف بهتر است بدانید که در مرحله اول فرقی نمی کند که ایزوگام به روی پشت بام و یا سطوح داخل ساختمان نصب شود، باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. چرا که تنها به این شکل می توان یک اتصال محکم ایجاد کرد. سطح مورد نظر باید هر چه مقدار که بزرگ است، با استفاده از جارو و آب کاملا تمیز شود. در نهایت به آن اجازه دهید تا خشک شود.

2. درزگیری مرحله دوم را به خود اختصاص می دهد. پس بعد از آن که تمیزکاری را به پایان رساندید؛ باید به سراغ درزگیری شکاف و ترک های موجود به روی سطوح مورد نظر بروید. این کار را می توانید به کمک قیر و پرایمر انجام دهید. همچنین برآمدگی هایی اعم از انتهای میلگرد و سر ستون و .. باید برش داده شده و برداشته شوند.

3. زیر سازی مرحله سوم از آشنایی با نصب ایزوگام در سطوح مختلف است. برای این کار باید سطح زیرین پوشانده شود که برای این زیرسازی در سطوح سیمانی از 280 گرم مشتق گیری محلول در حلال نفتی و برای سطح آسفالتی از 300 گرم مشتق گیری محلول در آب استفاده خواهد شد.

4. مرحله چهارم به شیب بندی اختصاص داده می شود که این شیب بندی ها باید به سمت آب روها جهت داده شوند. شیب بندی برای نصب ایزوگام بسیار اهمیت دارد. چرا که داشتن یک اجرای غیر یکنواخت می تواند باعث بر هم خورن شیب بندی و جمع شدن آب در یک محل شود.

5. نصب ایزوگام در مرحله آخر صورت می گیرد که برای این کار باید رول های ایزوگام باز شده و برچسب و پوشش پلاستیکی را از آن باز کنیم. همچنین گاهی باید به رول هایی که زیادی به یکدیگر چسبیده اند حرارت داد. فشار زیاد برای باز کردن رول ها باعث ایجاد پارگی و ضعف در ساخت ایزوگام می شود. همچنین در این مرحله سطوح کار در صورت بزرگ بودن باید به بخش های مساوی تقسیم بندی شوند. پس باید نصب ایزوگام در جهت ناودان ها شروع شود.

تجهیزات مورد نیاز نصب ایزوگام

بهتر است بدانید که زمانی که برای نصب ایزوگام اقدام می کنید، این کار برای آنکه به صورت اصولی انجام شود به تجهیزات مهمی نیازمند است که این تجهیزات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

·        تیغ موکت بری

·        مشعل ایزوگام کاری و فندک برای روشن کردن

·        لباس مناسب

·        کفکش کف صاف

·        عینک مخصوص

·        جارو و کمچه و ماله

·        کپسول آتش نشانی

·        دستکش نسوز

نکات مهم در نصب ایزوگام در سطوح مختلف

زمانی که نصب ایزوگام قرار است در سطوح مختلف انجام بگیرد، به رعایت اصول مهمی نیازمند است که این اصول شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

·        از سالم بودن کپسول و مشعل و اتصال صحیح آن ها مطمئن شوید.

·        اجرای ایزوگام در محیط های سربسته و فضاهای کوچک با خطرات بیشتری همراه است. باید تمامی اصول را رعایت کنید.

·        در فضای باز نصب ایزوگام در ارتفاع های بالا انجام می شود. باید نکات ایمنی را رعایت کنید.

·        فرآیند نصب ایزوگام به دلیل سر و کار داشتن با حرارت بالا و مواد خطرناک باید دور از دسترس کودکان باشد.

·        در زمان جابجایی رول های ایزوگام و حمل کپسول های گاز مایع باید مراقب افتادن آن ها به روی پا و ضربه خوردن به بدن باشید. حتما از لباس ایمنی استفاده کنید.

·        محل انبار کپسول های گاز مایع و رول های ایزوگام باید دارای روزنه گردش هوا باشد. در مکان سربسته و پوشیده آن ها را قرار ندهید.

·        از انباشت مواد در پشت بام به دلیل وزن بالایی که دارند به روی یکدیگر خودداری کنید.

·        از مساعد بودن آب و هوا و احتمال ریزش برف و باران قبل از شروع این فرآیند اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

برای آشنایی با نصب ایزوگام در سطوح مختلف بهتر است که بدانید این فرآیند بسیار اهمیت دارد. پس باید در با رعایت نکات مهم انجام بگیرد. 

 

 

  • تهران واشینگ ...