بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین عایق های رطوبتی که برای پوشش دادن سطوح مختلف به کار برده می شود، ایزوگام می باشد. ایزوگام ها توسط کارخانه های زیادی تولید شده اند و دارای کیفیت های متفاوت می باشد. ولی شرط داشتن یک عایق رطوبتی با دوام، تهیه کردن ایزوگام در بهترین کیفیت می باشد. در این حیطه باید بتوانید به سراغ ایزوگامی بروید که با هر آب و هوای سازگار است و دچار آسیب نمی شود. یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در انرژی ساختمان ایزوگام کردن سطوح است. اما بهتر است بدانید که زمان مناسب برای نصب کردن انواع ایزوگام بسیار اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین این عایق باید به وسیله افراد با تجربه و متخصص انجام شود که بتواند به بهترین شکل عمل کند.

ایزوگام زمانی بالاترین بازدهی را می تواند داشته باشد که در استاندارد کامل تولید شده و نصب شود. همچنین باید بتوان در زمان مناسب برای نصب ایزوگام اقدام کرد. بهتر است بدانید که نکته مهمی که در نصب ایزوگام اهمیت دارد، این است که سطوح مورد نظر باید خشک و عاری از هر گونه رطوبت باشد. پس بهترین زمان برای نصب ایزوگام فصل تابستان و در ماه شهریور می باشد که در این زمان از سال، بارندگی وجود ندارد. خشک بودن دائمی سطح مورد نظر چند روز قبل از انجام ایزوگام، از جمله مهمترین مواردی است که باعث افزایش طول عمر و کارایی این عایق بندی می شود. البته بهتر است توجه کنید که سطح مورد نظر باید عاری از هر گونه گرد و خاک و فضولات حیوانات و پرنده، مواد زائد، چربی و مواد دیگر باشد و منظور تنها نبود رطوبت به روی سطوح نیست.

دمای مناسب قبل از ایزوگام کردن

با توجه به موارد ذکر شده راجع به بهترین زمان ایزوگام کردن سطوح، بهتر است بدانید که دلیل اصلی ایزوگام کردن در فصل تابستان، این است که دمای هوا باید مناسب باشد. همانطور که ذکر شد، بهترین ماه سال شهریور است که می تواند دمای معتدلی داشته باشد. پس بهترین درجه دمایی که برای ایزوگام کردن مناسب است، از 20 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد. پس باید این عملیات در ساعاتی از روز انجام شود که این مقدار درجه در آن وجود داشته باشد.

البته باید در زمان نصب ایزوگام به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است به پیش بینی آب و هوای آن روز توجه کنید. چرا که نباید در آن روز پیش بینی بارندگی حتی بارندگی اندک وجود داشته باشد. هر نوع بارندگی ممکن است باعث کاهش کیفیت نصب ایزوگام شود. چرا که رطوبت در زیر ایزوگام جمع شده و عملیات را خراب می کند. همچنین باعث کاهش طول عمر ایزوگام می شود. اگر در مناطقی زندگی می کنید که حتی در این ماه از سال نیز احتمال بارندگی وجود دارد، بهتر است که از زیر سازی عایق استفاده کنید که باعث می شود عمر ایزوگام شما افزایش پیدا کند. در زمان نصب ایزوگام باید توجه کنید که اصول لازم رعایت شود تا با مشکل روبرو نشوید.

نکته مهم در زمان نصب ایزوگام

با توجه به اینکه زمان مناسب برای نصب ایزوگام بسیار حائز اهمیت است، باید به این نکته مهم توجه کنید که اگر کار بهره برداری از ساختمان هنوز به پایان نرسیده است، به هیچ عنوان عملیات ایزوگام را آغاز نکنید. چرا که ایزوگام ها برای خشک شدن و رسیدن به مرحله آماده سازی به چند روز زمان نیاز دارند. در این چند روز نباید هیچ گونه فشاری به روی ایزوگام تازه نصب شده ایجاد شود. همچنین محیط مورد نظر باید خالی از هر گونه رفت و آمد باشد.

پس بهتر است توجه کنید که اگر عملیات ساختمانی شما هنوز به پایان نرسیده است، باید نصب ایزوگام را به یک روز دیگر موکول کنید تا در انجام عملیات آن با مشکل روبرو نشوید. پس بهتر است نصب ایزوگام را به زمان پایان عملیات و خروج تمام نیروهای ساختمانی موکول کنید. در این صورت می توانید نصب ایزوگام را با خیال آسوده انجام دهید. همچنین عدم توجه به این موضوع، می تواند باعث شود تا خرج و هزینه شما در نصب ایزوگام بیشتر شود.

محاسبه قیمت ایزوگام

زمانی که برای سطوح مورد نظر خود به دنبال نصب ایزوگام می روید، بهتر است بدانید که انجام ایزوگام باید طبق اصول خاصی صورت بگیرد. بنابراین به یک شرکت معتبر نیاز دارید که بهترین کیفیت ایزوگام را در اختیار شما قرار دهد. بعد از کیفیت، قیمت در تهیه کردن ایزوگام حرف اول را می زند و اغلب افراد به دنبال خرید ارزان ترین ایزوگام هستند. در صورتی که بهتر است توجه کنید مراجعه به برند معتبر، می تواند بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهد.

نکته مهمی که در رابطه با قیمت ایزوگام وجود دارد، این است که فاکتورهای مهمی تعیین کننده قیمت هستند. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به نوع برند تولید کننده، محل نصب ایزوگام، وضعیت زیرسازی ایزوگام، وجود موانع نصب، نصب ایزوگام در متراژ پایین و غیره اشاره کرد. پس ابتدا باید گزینه های ذکر شده را مشخص کنید تا قیمت نهایی برای شما مشخص شود. برای اطلاع از قیمت می توانید به کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از جزئیات خرید این محصول عایق بندی در انواع متفاوت آگاه شوید.

کلام آخر

همانطور که میدانید، زمان مناسب برای نصب ایزوگام فصل تابستان و ماه های گرم سال است که باعث می شود در زمان نصب به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید. بنابراین بهتر است که به این نکته مهم در زمان نصب توجه کنید تا ایزوگام شما به بهترین شکل انجام شود. عایق بندی رطوبتی یکی از اصلی ترین راه های محافظت از سطوح ساختمانی می باشد که باید به بهترین شکل انجام شود. 

  • ۰۱/۰۶/۲۹
  • تهران واشینگ ...

نصب ایزوگام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی