بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبل‌شویی

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه‌های قالیشویی خدمات مبل‌شویی و شستشوی مبل را به مشتریان عرضه می‌دارند که برای این امر از دستگاه‌هایی مخصوص که به‌صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می‌باشند استفاده می کنند که زمان مبل‌شویی و تحویل را به حداقل می رسانند. در ادامه مطلب قصد داریم تا با انواع روش‌های مبل‌شویی و دلایل آن و مواردی از این قبیل آشنا شویم.

دلایل نیاز به مبل‌شویی

مبل‌شویی توسط تهران واشینگ با استفاده از دستگاه رادکتور و شامپوی تگزافن انجام می‌شود. خشک‌شویی مبلمان توسط افراد حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود. نوع سختی فرچه متناسب با جنس پارچه مبلمان شما انتخاب می‌شود به‌این‌ترتیب آسیبی به پارچه مبلمان شما نمی‌رسد. فوم‎های سردوگرم که در ساخت مبل استفاده می‌شود نیز یکی از دلایل انتخاب فرچه‌های سخت و نرم می‌باشد. مبل‌ها و میزها بخشی از منزل ما هستند که امکان کثیف شدن آن‌ها بسیار زیاد است.

همچنین این‌ها از وسایل لوکس و تقریباً گران‌قیمتی به شمار می‌روند که امکان تعویض آن‌ها را به‌خاطر کثیف شدن با مشکل مواجه می‌کند. همچنین تا زمانی که شما می‌توانید از خدمات تخصصی تهران واشینگ برای خشک‌شویی مبلمان استفاده کنید تعویض آن‌ها کار اشتباهی است. اگر مبل شما کیفیت و کارایی لازم را دارد برای تمیزکردن آن با تهران واشینگ تماس بگیرید. ما در کارخانه قالیشویی تهران واشینگ کاری می‌کنیم که مبلمان شما مثل روز اول تمیز شده و بدرخشد. خدمات خشک‌شویی مبلمان کلیه آلودگی‌ها را از تمامی زوایای مبل پاک و جدا می‌کند. تغییرات چشمگیر مبل خود را پس از استفاده از خدمات قالیشویی تهران واشینگ خواهید دید. این کار توسط دستگاه‌های مخصوص خشک‌شویی مبل انجام می‌شود.

فواید مبل‌شویی

درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشک‌شویی پاک نمی‌شوند به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است نیاز به خدمات شستشوی مبل وجود دارد. این کار نیازمند روش‌های آبشویی می‌باشد یعنی شستشو با آب انجام می‌شود. اما این کار نیز به روش‌های تخصصی دارد. شربت اوغلی برای این کار از بهترین دستگاه‌های مبل‌شویی استفاده می‌کند. از مشخصات مبل شوی حرفه‌ای برای شستشوی مبلمان در منزل شما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مبل
  2. استفاده از شوینده‌های مناسب برای شستشوی مبلمان
  3. کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  4. نظافت محل پس از اتمام کار شستشوی مبلمان
  5. پاسخگویی صریح و منطقی به مشتری

آبشویی و خشک‌شویی مبلمان خود را به ما در تهران واشینگ بسپارید و از نظر ضمانت، خیالتان کامل آسوده باشد.

انواع روش‌های مبل‌شویی بر روی مبل‌های مختلف

  • مبلمان راحتی
  • مبلمان استیل
  • مبلمان ایرانی
  • مبلمان چرمی
  • مبلمان خارجی
  • مبلمان میکرو فایبر

انواع روش‌های مبل‌شویی به همراه توضیح

انواع روش‌های مبل‌شویی

مبلمان راحتی:

مبل در لغت به معنی وسیله‌ای برای نشیمن یا کمک‌کننده برای نشستن بوده و همان‌طور که در تاریخچه مبل در جهان نیز اشاره شد، واژه‌ای فرانسوی که ریشه در انگلیسی دوانده است. ساختار کلی مبل، چهارپایه‌ای کم‌ارتفاع است که با پوششی نرم پوشانده می‌شود تا قابل نشستن باشد. باتوجه‌به این تعریف‌ها مشخص می‌شود که منظور از مبل چیست. مبل راحتی نیز برگرفته از همین تعریف و ساختار است و به‌نوعی تکمیل‌کننده آن.

وسیله‌ای که بیشتر در محیط خانه کاربرد دارد (جالب است بدانید که مبلمان شهری و بیرونی نیز وجود دارد!) و از آن برای نشستن و پذیرایی از میهمان استفاده می‌شود. قدمت مبل‌ها به دوران انسان‌های غارنشین بازمی‌گردد و نمونه اولین مبل به شکل امروزی که برای چنین کاری ساخته شده است مربوط به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است. مبل راحتی که از تعاریف فوق و اسمش مشخص است، وسیله‌ای برای نشستن با ویژگی راحت بودن است.

سؤالی که پیش می‌آید این است که مگر مبل غیر راحتی نیز وجود دارد؟ نکته این اسم در دسته‌بندی انواع مبل نهفته است. مبل‌ها در دنیا به‌طورکلی به دودسته راحتی و کلاسیک دسته‌بندی می‌شوند. هرچند خود همین دودسته به تعداد بی‌شماری زیر دسته از نام‌ها و مدل‌های مبل دسته‌بندی می‌شوند، اما در کل نشیمن‌ها یا مبل‌هایی که در فضای اتاق قرار می‌گیرند، از این دودسته خارج نیستند. خشک‌شویی انواع مبلمان راحتی در محل با استفاده از مواد شوینده و فرچه های مخصوص بری شستشوی هرچه بهتر و آسیب کمتر به پارچه و فوم های مبل‌های راحتی شما.

مبلمان استیل:

در حالت کلی سه نوع مبل داریم: مبل استیل، مبل کلاسیک و راحتی. در بین این سه نوع مبل، مبلمان کلاسیک و استیل شباهت‌هایی به یکدیگر دارند، اما مبل راحتی از نظر ساختار و شکل ظاهری کاملاً متفاوت است.

در بیشتر قسمت‌های مبل راحتی از پارچه استفاده شده است، درحالی‌که این امر در مبل استیل برعکس بوده و قسمت اعظمی از مبل استیل را کلاف آن تشکیل می‌دهد و به همین دلیل نیز نسبت به مبل راحتی سنگین‌تر می‌باشد.

جنس کلاف مبلمان استیل معمولاً از جنس چوب بوده و همچنین در آن به‌وضوح شاهد استفاده از طراحی خاص در پایه‌ها و دسته‌ها و منبت‌کاری‌های ظریف هستیم؛ به‌نوعی می‌توان این ظرافت به‌کاررفته در مبلمان استیل را ویژگی اصلی آن دانست و به همین دلیل نیز معمولاً مبل استیل نسبت به سایر مبل‌ها گران‌تر است. مبلمان استیل عموماً از پارچه های ترکه‌ای و یا پارچه‌هایی با طرح های نیمه برجسته و مخمل می‌باشد که خشک‌شویی آنها نیاز به فرچه‌های نرم با ابعاد متفاوت و مواد شوینده تگزا دارد.

مبلمان ایرانی:

خشک‌شویی انواع مبلمان های تولید داخل با پارچه ها و فوم‌های متفاوت با روش‌های خاک‌گیری، بخار شویی و شستشو با فرچه ها نرم و سخت و مواد شوینده ایرانی درجه‌یک.

مبلمان چرمی:

خشک‌شویی انواع مبلمان چرمی، شستشوی مبلمان چرمی نیاز به تخصص و مواد شوینده و فرچه های مخصوص خشک‌شویی دارد. با خیال راحت کلیه خدمات شستشوی مبل چرمی خود را به ما بسپارید.

مبلمان خارجی:

اغلب پارچه ها و فوم‌های استفاده شده در مبلمان خارجی حساس به آب می‌باشند که این موضوع در قسمتی از مبل درج می‌شود، شستشوی این نوع مبلمان بدون استفاده از قطره ای آب می‌باشد.

مبلمان میکرو فایبر:

مبل‌های میکرو فایبر عموماً در مقابل لکه مقاول هستند اما دلیل نمی‌شود که نیازی به شستشو در هرسال نداشته باشند، شستشوی مبلمان میکرو فایبر نیاز به شامپو و فرچه بخصوصی دارد.

یکی از انواع روش‌های مبل‌شویی، مبل‌شویی در خانه است

مبل‌شویی در خانه:

امروزه یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها تمیز نگه‌داشتن مبلمان منزل محسوب می‌شود. ازآنجاکه استفاده از روش‌های قدیمی دیگر منسوخ شده است؛ بیشتر افراد به استفاده از راه های نوین جهت تمیزکردن مبل ها روی می آورند.

ابتدا سطح مبل را با مواد شوینده و فرچه (بسته به نوع پارچه مبل که پارچه‌ای باشد یا چرم) سطح مبل را کامل می‌شویند. این کار حدود ۱۵ تا ۲۵ دقیق زمان می‌برد. در آخر با استفاده از دستگاه‌های شستشوی مبل که کارشان مکش آب (با قدرت بسیار بالا) است کف، نم و یا آبی که برای شستشوی مبل استفاده شده است را جمع‌آوری می‌کند.

برای مبل‌شویی در منزل ابتدا باید به جنس پارچه مبلی خود دقت نمایید؛ درصورتی‌که مبل‌های شما از جنس های حساس و گران‌قیمت همچون ابریشم باشد بهتر است وظیفه این امر را به دست متخصصان و برخی کارخانه‌های قالیشویی که این خدمات را انجام می‌دهند، بسپارید.

اما درصورتی‌که لکه ها و یا آلودگی روی مبل ها اندک است و یا جنس پارچه مبل شما مقاوم می‌باشد و از حساسیت زیادی برخوردار نمی‌باشد می‌توانید مبل‌شویی را در منزل خود انجام دهید.

برای نگه‌داری هرچه بهتر مبلمان و افزایش طول عمر آن‌ها، بهتر است که از دستگاه شستشوی مبل استفاده شود. از آنجا که قیمت دستگاه شستشوی مبل بالاست، بهترین راه سپردن مبلمان به شرکت‌های ارائه‌دهنده مبل‌شویی است. متخصصین مبل‌شویی در منزل با بررسی دقیق مبلمان شما و پارچه و چوب آن، بهترین دستگاه‌ها و فرچه‌ها را برای شستشوی آن انتخاب می‌کنند و به همین خاطر مبلمان شما کمترین آسیب ممکن را خواهد دید.

از سوی دیگر انتخاب و استفاده از مواد شوینده نامناسب می‌تواند آسیب‌هایی جدی به مبلمان وارد کند که در این صورت احتمالاً شما ناچار به تعویض مبلمان خواهید بود، ولی با شرایط اقتصادی کنونی خرید مبلمان امری نه‌چندان سهل به‌حساب می‌آید. پس بهترین و عقلانی‌ترین کار این است که شما شستشوی مبلمانتان را با هزینه‌های به‌مراتب کمتر از خرید مبلمان، به متخصصان مبل‌شویی بسپارید. اگر خودتان بخواهید کار مبل‌شویی در منزل را انجام دهید، قطعاً این پروسه زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

ولی اگر این کار را به متخصصان این زمینه و شرکت‌هایی که خدمات مبل‌شویی در منزل را ارائه می‌دهند، بسپارید این پروسه در ۱ تا ۲ ساعت به اتمام خواهد رسید. خشک‌شویی مبلمان نیز بلافاصله پس از شستشوی آن‌ها با دستگاه‌ها انجام می‌شود و شما پس از اتمام کار قادر به استفاده از مبلمان خواهید بود. البته لازم است بدانید که شستشوی انواع مختلف مبلمان به جنس و تعداد آن‌ها نیز بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال شستشوی مبلمان چرم به دلیل حساس‌تر بودن زمان بیشتری می‌گیرد.

یکی دیگر از انواع روش‌های مبل‌شویی، سپردن آن به قالیشویی است.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه‌های قالیشویی خدمات مبل‌شویی و شستشوی مبل را به مشتریان عرضه می‌دارند که برای این امر از دستگاه‌هایی مخصوص که به‌صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک‌کن می‌باشند استفاده می کنند که زمان مبل‌شویی و تحویل را به حداقل می رسانند. مبل‌شویی توسط شرکت های خدماتی و کارخانه‌های قالیشویی، در منزل و یا محل موردنظر شما، توسط افراد مجرب انجام می‌گیرد. لازم به ذکر می‌باشد قبل از شروع به کار در مورد کیفیت کار شرکت و یا کارخانه موردنظر، تحقیق کنید تا در پایان کار با مشکل مواجه نشوید.

برخی افراد بدون بهره‌مندی از مهارت کافی و با استفاده از شوینده های نامناسب نسبت به شستشوی مبل‌های خود اقدام می کنند که نتیجه آن رضایت‌بخش نخواهد بود. در این مواقع بهره‌مندی از خدمات مبل‌شویی که به شکل های مختلفی به مشتریان ارائه می‌شود؛ کارساز است. این راه مناسب‌ترین و راحت‌ترین روش جهت شست‌وشو و تمیزکردن مبلمان به شمار می رود. به‌طوری‌که در این روش از دستگاه های مخصوص جهت ازبین‌بردن لکه ها و گرد و خاک موجود بر سطح مبلمان استفاده می‌شود؛ بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات دررابطه‌با خدمات خشک‌شویی مبل در منزل هستید؛ بهتر است در ادامه با ما همراه باشید و از نحوه ارائه خدمات مراکز مبل‌شویی آگاه شوید.

خشک‌شویی مبل

استفاده از روشی مناسب جهت ازبین‌بردن گرد و غبار و کثیفی ازروی مبل ها همواره یکی از چالش‌های پیش روی خانواده ها بوده است. تکنیک های مورداستفاده در این روش موجب حصول بهترین نتیجه می‌شود و تأثیرات آن با روش‌های خانگی قابل‌مقایسه نیست. استفاده از این روش تنها به شستشوی مبلمان منزل محدود نمی‌شود. چنان‌که امروزه انواع مختلفی از خدمات توسط مراکز مربوطه به متقاضیان ارائه خواهد شد. اما از آنجا که اغلب خانواده ها به دنبال شستشوی مبل‌های خود هستند؛ به این نام خوانده می شوند. به همین دلیل در ادامه به بررسی انواع خدمات مبل‌شویی در منزل خواهیم پرداخت:

انواع روش‌های مبل‌شویی همراه خدمات مختلف

انواع روش‌های مبل‌شویی

همان‌طور که اشاره شد؛ بهره مندی از روش‌های مناسب جهت ازبین‌بردن آلودگی های مبلمان موجب رضایت خاطر خانواده ها می‌شود. این دسته از خدمات در زمینه های مختلف ارائه می شوند و هر یک مزایای خاص خود را دارند. زمینه های گوناگون ارائه این خدمات باعث شده است که شمار طرفداران این خدمات روز به روز افزایش پیدا کند. اما گاهی اوقات پیش می آید که در شست‌وشو و تمیزکردن برخی از لوازم منزل دچار مشکل می شویم. مواردی نظیر کوسن یا پشتی از جمله وسایلی هستند که شستشوی آن ها کمی سخت به نظر می آید. اما جالب است بدانید که با استفاده از خدمات مبل‌شویی در منزل دیگر نگران این موضوع نخواهید بود. به‌طوری‌که به‌راحتی امکان تحویل کوسن یا پشتی کثیف و دریافت وسایل تمیز و پاکیزه فراهم شده است. جهت درک بیشتر این موضوع در ادامه با برخی از این خدمات بیشتر آشنا خواهید شد:

مبل‌شویی

اولین و مهم ترین خدمتی که برندهای خشک‌شویی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند؛ مبل‌شویی است. در این سرویس از دستگاه های خاصی جهت نابودی لکه ها استفاده می‌شود و در مراحل جداگانه انجام این کار انجام خواهد شد.

لکه‌گیری، شست‌وشو و خشک‌کردن مراحل انجام این کار را تشکیل می دهند؛ بنابراین اگر به دنبالی راهی مطمئن جهت ازبین‌بردن کثیفی های  مبلمان خود هستید؛ بهتر است که خدمات مبل‌شویی در منزل را امتحان کرده و از نتایج آن شگفت‌زده شوید.

شستشوی خوشخواب

یکی دیگر از خدماتی که توسط مراکز مختلف ارائه می‌شود؛ شستن خوشخواب مشتریان است. ازآنجاکه تمیزکردن خوشخواب به‌نوعی دشوار به نظر می رسد؛ استفاده از روش خشک‌شویی بهترین گزینه جهت شستشوی آن به نظر می رسد. بنابراین اگر به دنبال چاره ای برای تمیزی خوشخواب خود هستید؛ از این خدمات استفاده کنید.

شستشوی پشتی

یکی دیگر از خدمات مبل‌شویی در منزل، شست‌وشوی پشتی است. در بسیاری از منازل پشتی نقش اساسی دارد و در برخی دیگر نیز نقش تزیینی را برعهده دارد. اما به‌طورکلی خانواده ها به استفاده از روشی مناسب جهت رهایی از آلودگی های پشتی نیاز دارند. بنابراین بهترین مراجعه به سایت های خشک‌شویی و مبل‌شویی آنلاین همچون تهران واشینگ است.

شستشوی کوسن

شاید برای شما نیز پیش آمده است که جهت شستشوی کوسن های منزل خود با مشکل مواجه شوید. هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا یکی دیگر از انواع خدمات مبل‌شویی شامل شستشوی کوسن است. به‌طوری‌که با استفاده از این خدمات دیگر دغدغه ای در رابطه با تمیزی آن ها ندارید. زیرا تنها با چند کلیک و طی زمان کوتاهی کوسن های خود را تمیز تحویل خواهید گرفت.

تمام مراحل مبل‌شویی در منزل

در خدمات منزل که از طرف شما برای شستشوی مبل و یا مبل‌شویی در منزل انجام می‌شود باید به‌صورت زیر باشد.

  • جدا کردن تشک ها و کفی های مبل در صورت جدا شدن.
  • جارو کردن مبل و تمیزکردن شیار های مبل.
  • خیس کردن سطح مبل به وسیله دستمال خیس آغشته به مواد شوینده.
  • کشیدن فرچه و یا برس نرم بر روی مواد شوینده تا زمان کف کردن و از بین رفتن لکه ها.
  • با دستمالی نم دار کف ها را پاک کرده؛ مخصوصاً کف های موجود در درزهای مبل لمسه دوزی شده.
  • سپس با دستمالی خشک بر روی مبل بکشید تا خیسی اولیه از بین برد.
  • با استفاده از جارو برقی آب و خاک مبل ها خشک نمایید.
  • در صورت نبود جارو آب خاک مبل ها را جلوی نو خورشید و یا کولر و یا پنکه خشک نمایید.
  • چوب مبل ها را با دستمالی مرطوب و یا پارافین تمیز کنید.

 

دو نکته مهم:

  1. مرحله فرچه کشیدن و دستمال کشیدن را بخش بخش انجام دهید زیرا در غیر این صورت آب و مواد شوینده به داخل بدنه و کلاف مبل وارد می شوند و باعث آسیب دیدن مبل ها می‌گردد.
  2. از جارو برقی معمولی استفاده نکنید زیرا با نفوذ آب به داخل جارو برقی باعث سوختن موتور آن می شوید.

انواع روش‌های مبل‌شویی و لکه بری آسان مبل

گاهی مبل ها نیاز به شستشوی اساسی و کامل ندارند و تنها با چند ترفند ساده که به آن ها اشاره خواهیم کرد، می توان از شر لکه ها خلاص شد!

ازبین‌بردن لکه مرکب:

محل موردنظر را مقداری خیس کنید و نمک بر روی آن بریزید و با دستمال و یا اسفنج آن را پاک کنید. مراقب باشید که لکه مرکب را زیادی خیس نکنید چون پخش می‌شود!

ازبین‌بردن لکه چربی:

لکه چربی ازروی مبل با مواد مختلفی قابل پاک کردن است. برای این کار می توان از محلول نمک و الکل استفاده کرد. یکی از راه ها برای پاک کردن لکه چربی استفاده از پودر بچه است. پودر بچه اگر چند ساعت روی لکه روغن بماند آن را جذب می کند. همچنین برای پاک کردن لکه روغن پودر لباس شویی و همچنین مایع ظرف شویی هم مفید است.

ازبین‌بردن لکه خون:

نشاسته و آب را به‌صورت غلیظ ترکیب کنید و بر روی لکه خون بریزید مدتی زمانی اجازه دهید تا ماده مذکور خشک شود سپس آن را بتراشید و محل موردنظر را با دستمال پاک کنید.

بهترین راه برای پاک کردن لکه نوشابه ازروی مبل: استفاده از نمک است. قبل از هرکاری با یک پارچه تمیز نوشابه ریخته شده را کامل خشک کنید، سپس روی سطح آن نمک بپاشید، و بعد با استفاده از پارچه تمیز آن را پاک کنید. اگر همچنان لکه نوشابه از بین نرفته می‌توانید از مواد شوینده هم استفاده کنید. از آن جایی که نوشابه حاوی رنگ خوراکی است اگر روی سطح مبل خشک شود، پاک کردن آن بسیار سخت می‌شود.

برای پاک کردن لکه چای:

راحت‌ترین راه استفاده از دستمال مرطوب است. دستمال را آن‌قدر روی سطح لکه بکشید تا لکه کاملاً پاک شود. از نمک، سرکه و حتی نوشابه هم می‌توان برای پاک کردن لکه چای استفاده کرد.

لاک ناخن:

اگر لاک ناخن خیس از به آرامی آن را ازروی سطح مبل پاک کنید، سپس با استفاده از استون سطح مبل را تمیز کنید. مواظب باشید لاک را در سطح مبل پخش نکنید. اگر لاک خشک شده ابتدا دستمال آغشته به استون روی آن قرار دهید و اجازه دهید خیس شود، سپس آن را از سطح مبل پاک کنید.

لکه جوهر:

مثل جوهر خودکار، ماژیک و روان­نویس از لکه هایی هستند که معمولاً پاک کردن آن ها از سطح مبل دشوار است. برای پاک کردن این لکه می توانید با خیس کردن آن و سپس ریختن نمک آن را تمیز کنید. همچنین می توانید از مخلوط گلیسیرین و آمونیاک هم استفاده کنید. از الکل هم می توانید برای پاک کردن لکه جوهر استفاده کنید. شیر هم با داشتن برخی ترکیبات باعث حل شدن لکه جوهر در خود می‌شود. برای پاک کردن لکه جوهر از آب گرم استفاده نکنید زیرا لکه روی پارچه ماندگار می‌شود.

هیچگاه از مواد شوینده قوی استفاده نکنید؛ همچون گلیسیرین، آمونیاک، آب ژاول و سدیم برای ازبین‌بردن لکه ها استفاده نکنید زیرا در مبل‌شویی دچار بروز آسیب های جدی می‌شوید.

اگر لکه ها از سطح مبل پاک نشوند ظاهر بسیار زننده ای خواهند داشت. بهتر است قبل از هر کاری از روکش های مناسب برای مبل استفاده شود تا هنگام لکه دار شدن کاور مبل را به‌راحتی شسته یا تعویض کنید.

نتیجه گیری انواع روش‌های مبل‌شویی

در این مقاله گفته شد که انواع روش‌های مبل‌شویی کدام است. یکی از دغدغه های خانم های خانه‌دار استفاده از روشی مناسب جهت پاک‌سازی و شستشوی وسایل مختلف منزل است. به‌طوری‌که بهره‌مندی از خدمات متناسب با این نیازها از جمله خواسته های بیشتر خانواده ها محسوب می‌شود. به همین دلیل امروزه برندهای مبل‌شویی تنها خدمات مبل‌شویی ارائه نمی دهند و انواع مختلفی از لوازم منزل را شستشو خواهند داد. چنان‌که دانستید که خدمات مبل‌شویی شامل شستشوی پشتی، کوسن و غیره است. در نهایت نیز متوجه شدید که همه سایت ها این خدمات را ارائه نمی دهند و جهت بهره مندی از این سرویس ها باید با کارشناسان سایت هایی همچون تهران واشینگ ارتباط برقرار کنید.

زیرا این سایت ضمن ارائه بیشترین و بهترین خدمات در رابطه با مبل‌شویی در منزل، هزینه بسیار مناسبی نیز دریافت می کند.

منبع:سایت تهران واشینگ

 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تهران واش و خدماتی ارزنده

تهران واش یکی از معتبرترین مراکز برای شست‌وشوی فرش‌ها و مبلمان شما می‌باشد که با دارا بودن نیروها و کادر متخصص توانسته است بالاترین سطح از خدمات را به شما ارائه دهد و به شما برای پاکیزه شدن یاری رساند. این مرکز می‌توانند بهترین مرکز برای از بین بردن لکه‌های مبل ، از بین بردن لکه های فرش و شستشوی مبل، موکت ، فرش و … شما باشد. این مرکز دارای خدمات بسیار زیادی می‌باشد و در قبال  انجام خدمات هزینه بسیار مناسبی دریافت میکند.

 

شما می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسب و بسیار کمتر نسبت به سایر مراکز در کمترین زمان ممکن از خدمات تهران واش استفاده نماییم و نقش و تاثیر بسیار زیادی در پاکیزگی خانه خود داشته باشید.

 

شست و شوی فرش

این مرکز یکی از مراکز تخصصی می‌باشد که در زمان شستشوی انواع و اقسام فرش‌های ماشینی و دست‌باف دارای توانایی و مهارت بسیار زیادی می باشد و می‌تواند به‌عنوان بهترین مرکز برای شستشوی فرش‌های شما در نظر گرفته شود. این مرکز همچنین در قبال انجام  خدمات هزینه بسیار مناسب و کمتر نسبت به سایر مراکز دریافت می‌کند.

 

شست و شوی از بین بردن لکه های مبل

این مرکز همچنین می‌تواند در زمینه شست‌وشوی مبل‌های شما و از بین بردن لکه ها بسیار موثر واقع شود و با دریافت هزینه بسیار مناسب این خدمات را به انجام رساند.

 

شست و شوی موکت

یکی دیگر از خدمات این مرکز خدمات مربوط به شستشو و لکه برداری از موکت می‌باشد که با کیفیت بسیار بالایی انجام می‌گیرد و در قبال انجام این خدمات هزینه بسیار مناسب دریافت شده و خدمات با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.

 

این مرکز در زمینه شست و شو و از بین بردن لکه‌های مبل و موکت  شما از روش‌ها و متدهای روز دنیا استفاده میکند و در کمترین زمان ممکن لکه‌ها را از بین برده و مبل شما را تمیز می‌کند.

از بین بردن لکه های مبل

تهران واش

تهران واشینگ یکی از مراکز تخصصی برای شستشوی انواع و اقسام مبلمان و فرش و موکت های شما در تهران می باشد که با کادر متخصص و همچنین به کارگیری از روش‌ها و متدهای روز دنیا بالاترین کیفیت ممکن را دارند. این مرکز در زمینه انجام خدمات بسیار حرفه‌ای بوده و با روش‌ها و متدهای روز دنیا با بالاترین کیفیت ممکن خدمت رسانی می‌کند.

همچنین قابل ذکر است که این مرکز نسبت به سایر مراکز از هزینه بسیار مناسب‌ترین برخوردار می‌باشد و در قبال انجام خدمات بسیار ارزنده هزینه بسیار مناسب دریافت می کنند و همین موضوع موجب شده‌است که بسیاری از افراد برای انجام خدمات در این مرکز ترغیب شوند.

این مرکز می‌تواند در زمینه از بین بردن لکه‌های مبل و موکت و فرش‌های شما بسیار حساس عمل کنند و پس از اطلاع یافتن از جنس مبل و یا فرش ها و تهیه مواد شوینده مختص آن‌ها و به کارگیری روش ها و متدهای روز دنیا در کمترین زمان ممکن لکه‌ها را از بین برده و در قبال انجام این خدمات هزینه بسیار مناسبی دریافت می‌کنند.

منبع:سایت تهران واشینگ

 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

ۺست و شوی موکت

ۺست و شوی موکت در محل در محل یکی از اقدامات جدید تهران واش میباشد که توانسته است در مدت زمانی اندک توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و بسیاری از  افراد را به طرفداران خود تبدیل کند.

تهران واش یکی از مراکز پیش رو و تخصصی در زمینه شست و شوی انواع و اقسام فرش های دستبافت و ماشینی، قالیچه ها، مبلمان و … میباشد که با دارا بودن نیروهای متخصص و کارامد و همچنین به کارگیری روش ها و متد های روز دنیا سعی در شست و شوی فرش ها و تمیز سازی محل با کیفیتی بسیار بالا دارد.

چرا این روش دارای طرفداران بسیاری میباشد؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که به محلی مراجعه کرده باشید که موکت چسبان باشد و یا به عبارتی موکت ها به وسیله چسب به زمین چسبیده باشند.

در این روش شست و شوی موکت در محل بسیار لازم میباشد زیرا موکت به واسطه چسبانده شدن به زمین چسبیده است و جدا کردن آن ممکن است به موکت آسیب های زیادی رساند.بنابراین برای پاکیزه سازی موکت ها در این مکان از شست و شو در محل استفاده میشود.
در این روش نیروهای متخصص و کارامد تهران واش در محل حاضر شده و اطلاعات لازم را در رابطه با جنس و متراژ موکت به دست می آورند و سپس اقدام به خرید بهترین نوع شوینده برای این نوع موکت میکنند و پس از آن با استفاده از روش ها و متدهای روز دنیا به شست و شو میپردازند و در مدت زمانی کم موکت های شما را پاکیزه به شما تحویل میدهند.

تهران واش در قبال شست و شوی فرش ها و موکت ها و همچنین مبلمان شما از شما هزینه بسیار مناسبی دریافت کرده و با استفاده از هزینه ای مناسب بالاترین سطح از کیفیت را به شما ارائه داده و به شست و شوی موکت در محل میپردازد.

شست و شوی فرش و موکت در محل میتواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از اتلاف هزینه های اظافی داشته باشد و از هزینه های رفت و آمد و همچنین آسیب های ناشی از حمل و نقل جلوگیری میکند.

ۺست و شوی موکت در محل

بهترین شوینده ها برای ۺست و شوی موکت در محل

لازم به ذکر است که این مرکز برای شست و شوی فرش ها، موکت ها و مبلمان شما از بهترین شوینده ها استفاده میکند.بدین صورت که در مرحله اول دانش و اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با جنس فرش، موکت و مبلمان شما میابد و سپس اقدام به خریداری بهترین نوع شوینده برای فرش شما میکند و بدین طریق به شست و شوی موکت در محل و یا فرش در محل میپردازد.

هزینه مناسب انجام خدمات در این مرکز نسبت به سایر مراکز و همچنین کیفیت بالای خدمات در این مرکز موجب شده استکه توجه بسیاری از افراد به خدمات در این مرکز جلب شود و بسیاری از افراد خواهان استفاده از خدمات این مرکز باشند و بخواهند با پرداخت هزینه ای بسیار مناسب و در کمترین زمان ممکن  ۺست و شوی موکت  و فرش در محل را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند.

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

شست و شوی فرش

شست و شوی فرش در محل یکی از اقدامات مرکز تهران واش برای پاکیزگی منزل شما می باشند به این صورت که نیروها و کادر متخصص این مرکز با حاضر شدن در محل مورد نظر اقدام به شست و شوی  فرش شما می‌کند.

پاکیزگی و پاکیزه بودن نقش و تاثیر بسیار زیادی در سلامتی فرد و همچنین زیبایی مکان دارد بنابراین لازم است که تمامی ما نسبت به پاکیزگی اقدام کنیم و با پاکیزه بودن سلامتی خود و خانواده خود را تأمین نماییم.
همچنین به این نکته توجه فرمایید که این مرکز در قبال شستشویی فرش از شما هزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر مراکز دریافت می کند.

بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز و یا تماس با این مرکز به راحتی فرش‌های خود را با پرداخت هزینه ای مناسب‌تر نسبت به سایر مراکز بشویید.

شستشوی فرش در محل می‌توانند از هر گونه آسیب دیدن فرش در هنگام جابه جایی و حمل‌ونقل جلوگیری کند و همچنین نقش و تاثیر بسیار زیادی در صرفه‌جویی هزینه اضافی و هزینه های ناشی از حمل‌ونقل داشته باشد.

 

حال این سوال مطرح می‌شود که تهران واش چگونه اقدام به شست و شوی فرش در محل می‌کنند؟

تهران واش در مرحله اول شناخت و اطلاعات کافی درباره ‌جنس فرش و همچنین اندازه آن به دست می آورد و سپس پودر مناسب را برای شست‌وشوی فرش شما انتخاب کرده و با استفاده از روش‌ها و متدهای روز دنیا نسبت به شستشوی فرش شما در محل اقدام می‌کندو با بالاترین کیفیت ممکن فرش شما را شسته و به شما تحویل می‌دهد.این مرکز در قبال شست‌وشوی فرش‌ها هزینه بسیار مناسبی دریافت می‌کند و به شما کمک می‌کندکه با پرداخت هزینه بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر مراکز و در کمترین زمان ممکن فرش خود را شسته و تحویل بگیرید و نقش و تاثیر بسیار زیادی در پاکیزگی و همچنین زیبایی محیط داشته باشید. شستشوی فرش در محل که توسط تهران واش صورت میگیرد می‌تواند به شما کمک کنندکه از جابه‌جایی فرش‌ها خودداری کرده و از هزینه‌های اضافی جابه جایی جلوگیری کنید.

نیروها و کادر متخصص و کارآمد این مرکز می‌توانند در ارائه بالاترین سطح از خدمات به شما یاری رسانده و به شما کمک کنند که با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب بالاترین سطح از خدمات را دریافت کنید.

شست و شوی فرش در محل

تهران واش

تهران واش به‌عنوان مرکز تخصصی در زمینه شستشوی  فرش‌ها و موکت‌ها و همچنین مبلمان محسوب می‌شود که با دارا بودن نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین به کارگیری روش‌ها و متدهای روز دنیا سعی در انجام خدمات با بالا ترین کیفیت ممکن به مشتری ها دارند.

شستشویی فرش در محل یکی از اقدامات بسیار محبوب است که توسط این مرکز انجام می‌گیرد و توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و بسیاری از افراد خواهان استفاده از این نوع شستشو باشند.

همچنین این مرکز نسبت به سایر مراکز در قبال انجام خدمات هزینه بسیار پایین‌تر و مناسب تری دریافت می کنند و همین موضوع موجب شده است که توجه بسیاری از افراد به این مرکز جلب شده و بسیاری از افراد خواهان استفاده از خدمات این مرکز باشند.

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

فرش دستباف

فرش ها نقش و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و ظاهر خانه دارند. فرش‌های دستباف گروه ویژه‌ای از انواع فرش‌ها محسوب می‌شوند که به دلیل دارا بودن ظاهر زیبا و همچنین جنس خوبی که دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. شستشوی فرش دستباف بسیار حساس بوده و کار هر کسی نیست بنابراین تنها افراد متخصص و کارآمد در این زمینه توانایی شستشوی این نوع فرش‌ها را داشته و می‌توانند این نوع فرش‌ها را بشویند.
شستشوی-فرش-دستباف

تهران واش به شما کمک خواهد کرد

تهران واش یکی از مراکز معتبر در زمینه شستشوی فرش و انواع مبل‌های شما محسوب می‌شود که با دارا بودن نیروهای متخصص و کادر کارآمد توانسته است کیفیت شستشویی خود را بالا ببرد و فرش‌های شما را با کیفیت بسیار بالایی بشوید.
این مرکز در زمینه شستشوی فرش های دستباف و همچنین ماشینی بسیار کارآمد بوده و شما به راحتی می توانید شستشوی فرش‌های خود را به این مرکز بسپارید.

نحوه شستشو

نحوه شستشوی فرش در این مرکز بدین گونه است که در مرحله ابتدایی این مرکز با شناخت جنس فرش شما و همچنین متراژ آن بهترین نوع ماده شستشو را برای فرش شما تهیه کرده و سپس اقدام به شست و شوی فرش شما با بهترین روش‌ها و متدهای روز دنیا دارند به گونه‌ای که کمترین آسیبی به فرش شما برسد. این مرکز در هنگام شستشوی فرش دستباف از روش متفاوتی نسبت به هنگام شستشوی فرش ماشینی استفاده می کند.

 

رفوش

همچنین این مرکز در زمینه تعمیر و رفوش انواع و اقسام فرش‌های شما بسیار توانا بوده و می‌تواند با کیفیت بالایی فرش‌های شما را تعمیر نماید به گونه‌ای که به هیچ عنوان تعمیر آن قابل شناسایی نباشد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش‌های خود را برای تعمیر و نوسازی به این مرکز فرستاده و کارهای تعمیر و نوسازی را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید.

 

پاکسازی لکه ها

همچنین این مرکز در زمینه پاک‌سازی لکه‌های پاک نشدنی بسیار ماهر بوده و می‌تواند با به‌کارگیری روش‌ها و متدهای خاص فرش شما را در کمترین زمان ممکن لکه‌گیری کند. این مرکز می‌توانند در زمینه شستشوی فرش دستباف و لکه‌گیری آن بسیار کارآمد عمل کند و در کمترین زمان ممکن فرش دستباف شما را شست و لکه گیری کند.

 

ماده شوینده

همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد در این مرکز برای هر نوع فرش یک نوع ماده شوینده بر اساس جنس فرش در نظر گرفته‌شده و به کار می‌رود.همچنین در این مرکز برای شست و شو انواع  مبل ها نیز از ماده شوینده متفاوتی استفاده می‌کنند.

 

قیمت و کیفیت

باید این نکته را متذکر شویم که این مرکز نسبت به سایر مراکز از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و در زمینه ارائه خدمات هزینه بسیار کمتری دریافت می‌کند.

شستشویی فرش دست‌باف در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و همچنین در قبال آن هزینه بسیار ناچیزی دریافت می شود بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش‌های دستباف خود را برای شستشو به این مرکز سپرده و پس از مدت زمان کوتاهی با پرداخت هزینه بسیار مناسب فرش‌های خود را تحویل بگیرید. کیفیت و قیمت هر دو در این مجموعه موجود است.

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

شستن فرش ها

تهران واش به عنوان یکی از بهترین مراکز برای شستشوی فرش در تهران محسوب می شوند که با به کارگیری روش‌ها و متدهای روز دنیا سعی در انجام خدمات با بالاترین کیفیت ممکن دارند. در این مرکز نیروهای متخصص در حال انجام خدمات رسانی می‌باشند که کمک کنند. در این مرکز نیروها و کادر متخصص و کارآمدی در حال خدمت‌رسانی می باشند که کمک می کنند فرش‌های شما به بهترین نحو ممکن شسته و لکه برداری شوند.

شستشوی مبل

ازآنجایی‌که مبل ها تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل شما دارند بنابراین باید نسبت به شستشو و پاکیزه کردن مبل ها اقدام کنیم. تعویض و خریداری دوباره مهرها ضعف اقتصادی ندارند اما می‌توانید با مراجعه به مرکز تهران باش نه مدت زمان اندکی مبل های خود را که پاکیزگی اولیه خود را بدست آورده‌اند تحویل بگیرید.

شستشوی فرش

تهران واش  یکی از بهترین مراکز شستشوی فرش در تهران محسوب می‌شود که شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش‌های خود را به آن‌ها سپرده و پس از گذشت مدتی اندک فرش‌های تحویل داده شده را که با بهترین روش های شستشو شسته شده اند را با صرف هزینه‌ای اندک تحویل بگیرید.

شستشوی موکت

همچنین این مرکز می‌تواند در زمینه شست‌وشوی موکت‌های شما بسیار کارآمد بوده و موکت های شما را به بهترین نحو ممکن شسته و تحویل دهد.

رفوی فرش

تهران واش به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز در زمینه شست و شو فرش در تهران و رفوی فرش محسوب می‌شود که با بکارگیری روش‌های روز دنیا می‌تواند در کمترین زمان ممکن فرش شما رو شسته و روفوش کنید. یکی از مزایای استفاده از این مرکز برای انجام خدمات فرش شویی هزینه مناسب این مرکز نسبت به سایر مراکز محسوب می‌شوند.

شستشوی-فرش-در-تهران

تهران واش

تهران واشینگ به ‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز در زمینه شستشو و برق اندازی  انواع و اقسام فرش‌ها و قالیچه‌ها، موکت‌ها و مبل های شما محسوب می‌شود که با دارا بودن نیروها و کادر متخصص و کارآمد در زمینه انجام خدمات با بالاترین کیفیت ممکن در تلاش هستند  تا رضایت مشتریان را جلب کرده و بتوانند آن‌ها را از خود راضی نگه دارند.

اگر به دنبال مکانی برای شستشو فرش در تهران هستید می‌توانید با مراجعه به این مرکز و در کمترین زمان ممکن فرش‌های خود را به بهترین نحو ممکن شسته و تحویل بگیرید.
مرکز به‌عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی در زمینه شستشوی فرش در تهران در قبال شستشوی فرش و موکت و … شما هزینه بسیار ناچیزی دریافت کرده و بالاترین سطح از خدمات را به شما ارائه می دهد.

این مرکز به مشتریان کمک خواهد کرد که کیفیت را با هزینه بسیار مناسبی را تجربه کرده و بتوانند با پرداخت هزینه ناچیز فرش‌های خود را براندازی کرده و بشورند.

ازآنجایی‌که خرید دوباره فرش‌ها صرفه اقتصادی نداشته و مستلزم پرداخت هزینه بسیار زیاد می‌باشد بنابراین شست‌وشوی فرش‌ها با بالاترین کیفیت ممکن  یکی از روش‌هایی می‌باشد که می‌تواند در نو و تمیز شدن فرش‌های شما تاثیر گذاشته و از خرید و دوباره فرش جلوگیری نماید. شما می‌توانید با مراجعه به تهران واش با پرداخت هزینه‌ای ناچیز فرش‌های خود را شسته و از خرید دوباره فرش ها جلوگیری شود.

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...