بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۳۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برخی از قطعات گوشی ممکن است که خراب و یا شکسته شوند که احتمال خرابی و شکستگی آنها نسبت به سایر قطعات گوشی چند برابر است و علت آن هم این است که محل قرارگیری این قطعات در گوشی های همراه به خاطر کارایی که دارند در معرض خطر است بعضی از قطعات مثل گلس گوشی ال سی دی موبایل قاب پرش دوری به دلیل اینکه در قسمت خارجی دستگاه قرار دارند باز هم ممکن است خراب شوند. در این صورت شما باید اقدام به تعمیر دوربین موبایل شیائومی خود کنید.

تعمیر دوربین موبایل شیائومی
تعمیر دوربین موبایل شیائومی

دلایل خرابی دوربین موبایل شیائومی و تعمیر دوربین موبایل شیائومی

زمانی که دوربین موبایل شیائومی خراب می شود دارای دلایل مختلفی است که این موارد عبارت است از:

 نفوذ مایعات به دوربین گوشی شیائومی:

 ممکن است که برای هر کاربری این مورد به وجود بیاید که گوشی موبایل آن در معرض آب یا مایعات دیگر قرار بگیرد و باید به این نکته توجه کرد که اگر مایعات به داخل گوشی انتقال پیدا کنند اولین جایی که از موبایل شیائومی آسیب می بیند دوربین گوشی است به همین خاطر باید مراقبت‌های لازم از دوربین موبایل شیائومی انجام شود.

آسیب دیدن لنز موبایل شیائومی :

ممکن است لنز دوربین موبایل شیائومی در اثر ضربه افتادن یا موارد دیگر آسیب ببیند و یا  حتی خراش بردارد. در این شرایط دوربین موبایل عملکرد مناسبی را نداشته و باعث ایجاد ناراحتی خواهد شد. اما می‌توان به راحتی این مشکل را حل کرد.

 دوربین عقب گوشی موبایل شیائومی:

باید در نظر گرفت که امروزه دوربین های مختلفی از جمله دوربین هایی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه بر روی گوشی ها قرار داده می‌شوند و به همین علت است که دلایل زیادی هستند که باعث میشود دوربین گوشی های شیائومی بیشتر خراب شوند و یکی از این دلایل ضربه دیدن گوشی است.

بعد از افتادن گوشی به زمین و ضربه خوردن آن به احتمال زیاد دوربین گوشی شکسته و کلاًفوکوس دوربین خراب می شود دلیل خراب شدن فوکوس دوربین  این است که زمانی که  ضربه به آنها وارد میشود خراب خواهند شد. برای پیشگیری از آسیب دوربین می توان از محافظ های اصل برای دوربین گوشی ها استفاده کرد

دوربین جلوی گوشی شیائومی:

 گوشی هایی که دوربین ۱۸۰ درجه دارند ممکن است که در هنگام چرخش برای آنها موارد مختلفی به وجود بیاید.

 دوربین گوشی در زمانی که داخل جیب یا کیف است به صورت خودکار روشن خواهد شد و شروع به چرخش میکند که در اثر فشار خراب شده و از کار می‌افتد. دوربین سلفی  موبایل شیائومی معمولا در اثر شکستن صفحه نمایش یا تعویض صفحه نمایش دچار آسیب می‌شود که معمولاً این مشکلات برای دوربین هایی که در داخل صفحه نمایش و داخل  تاچ قرار داده شدند اتفاق می‌افتد.

 کاهش کیفیت دوربین ها یکی از دلایل خراب شدن دوربین تلفن است  که  به مرور زمان این مشکل به وجود می آید و با فاصله گرفتن لنز ها از یکدیگر در نهایت کیفیت عکس هم پایین خواهد آمد.

صدا دادن لنز دوربین موبایل شیائومی: صدا دادن لنز دوربین از مشکلاتی است که فقط میتوان با تعویض کردن دوربین گوشی شیائومی آن را برطرف کرد و دلایل متفاوتی وجود دارد که باعث می شود این اختلال به وجود بیاید به عنوان مثال خیس شدن ناگهانی دوربین گوشی یا باقی ماندن رطوبت باعث می‌شود که اختلالاتی در عملکرد گوشی شیائومی ایجاد شود در این صورت باید دوربین گوشی را عوض کرد.

زوم نکردن دوربین گوشی شیائومی:

 مشکل فوکوس در دوربین گوشی یکی از مشکلات متداول خواهد بود و برخی اوقات با تنظیم فوکوس دوربین گوشی و  ریست کردن این مشکل برای مدت زمانی برطرف خواهد شد ولی ممکن است که در مدت طولانی این مشکل ادامه پیدا کند و باید در این صورت حتما دوربین گوشی تعمیر شود. شما برای این کار باید به نمایندگی تعمیرات شیائومی مراجعه کنید.

تعمیر و تعویض دوربین گوشی شیائومی:

تعمیر دوربین پشت گوشی شیائومی در مراحل متفاوت و پشت سر همی صورت میگیرد. که هر کدام از این مراحل مورد بررسی قرار داده خواهد شد:

اولین مرحله:

برای  تعویض شیشه لنز دوربین شامی باید به دلایل مختلفی گوشی شیائومی  خاموش شود و برای این کار دکمه روشن و خاموش در قسمت سمت راست را  برای چند ثانیه نگه داشته، تا گزینه خاموش شدن بر روی گوشی ایجاد شود.

 دومین مرحله:

  پس از اینکه از خاموش بودن گوشی اطمینان حاصل پیدا کردیم باید با کمک ابزارهای همراه سیم کارت را خارج نموده و بعد از خارج کردن سیم کارت با ابزار مخصوصی بین درگاه شارژ و قاب پشتی گوشی قرار داد و انتهای قاب پشتی را از سمت درگاه شارژ به بالا کشید.

 سومین مرحله در تعمیر دوربین موبایل شیائومی:

 با ابزار  پلاستیکی مخصوص  باید این ابزار را در امتداد درز کنار گوشی کشید تا بدنه پشتی بلند شود و برای برداشتن پنجره عقب هم باید قسمت پشتی را با سشوار گرم کرد تا چسب آن نرم شود و بعد با نوک اسپاتول بین پنجره عقب و قاب دستگاه وارد کرد و با کمک یک گیره باز کن  در شارژ را در شکاف قرارداد تا درب  باز شود.

تعمیر دوربین موبایل شیائومی
تعمیر دوربین موبایل شیائومی

برای جلوگیری از چسبیدن شیشه به یکدیگر می توان از چندین مورد استفاده کرد.

 چهارمین مرحله:

 در این مرحله می توان باتری گوشی را هم خارج کرد.

پنجمین مرحله:

 با کمک آچار مناسب باید پیچ های پشت گوشی را باز کرد.

ششمین مرحله:

 با ابزار مخصوص پلاستیکی که در بین قاب میانی و  پایینی گوشی شیائومی قرار گرفته است با ابزار مخصوص باز خواهد شد و میتوان قاب وسط را تمیز کرد. و زمانی که قاب میانی به اندازه کافی با ابزار بلند شود دست را باید در زیر لبه آن قرار داده تا اجزا آن به بیرون بیایند. در  زمانیکه گیره های قاب میانی از تلفن جدا می شود صدای محکم شنیده خواهد شد با بیرون کشیدن کانکتور پرس که از  سمت چپ دوربین گوشی از  مادربرد جدا کرده و آن را تعمیر یا تعویض می کنند.

راهکارهایی برای تعمیر دوربین گوشی شیائومی:

 پاک کردن برنامه های غیر ضروری

دوربین

 یکی از روش هایی که برای تعمیر دوربین گوشی باید انجام شود، حذف اپلیکیشن های  دوربین است برنامه‌های دیگر دوربین را باید مورد بررسی قرار داد و با انتخاب برنامه های غیر ضروری  باید آنها را حذف نمود.

به روز کردن نسخه سیستم عامل:

 نسخه سیستم عامل را هم باید به روز رسانی کرد و اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود دارد باید برای تعمیر دوربین موبایل شیائومی استفاده شود چرا که برخی از اوقات با یک به روز رسانی مشکلات دوربین برطرف می شود.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از قسمت های آسیب پذیر موبایل های هوشمند صفحه نمایش است که عوامل مختلفی در آسیب دیدن آنها نقش خواهند داشت یکی از عوامل مهم که باعث میشود ال سی دی آسیب ببیند وارد شدن ضربه به ال سی دی موبایل شیائومی است چرا که شاید گوشی شیائومی از دست بیفتد و ال سی دی آن در اثر ضربه شکسته شود در اینصورت شما باید به تعویض ال سی دی موبایل شیائومی اقدام کنید، البته باید گفت عوامل دیگری هم هستند که سبب میشوند ال سی دی گوشی شیائومی خراب شوند.یکی از یکی دیگر از این دلایل ریختن مایعات بر روی گوشی است.

عواملی که باعث میشوند که ال سی دی موبایل شیائومی تعویض گردند عبارت است از:

 وارد شدن ضربه  به  ال سی دی:

مهمترین عاملی که در خراب شدن و تعویض ال سی دی موبایل شیائومی نقش دارد ضربه است برخی اوقات وارد شدن فشار و ضربه شدید به ال سی دی موبایل شیائومی باعث شکسته شدن آن خواهد شد که باید در این صورت ال سی دی شیائومی تعویض گردد برخی اوقات هم ال سی دی گوشی شیائومی در اثر وارد شدن ضربه به آن تاریک می شود و دیگر امکان تماشای محتوا در صفحه نمایش وجود نخواهد داشت اما صفحه نمایش خیلی تاریک خواهد بود. در این صورت می توان با تعمیر کردن ال سی دی موبایل شیائومی مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.

تعویض ال سی دی موبایل شیائومی

 نفوذ مایعات به داخل ال سی دی:

 باید گفت علاوه بر وارد شدن ضربه به ال سی دی موبایل شیائومی که باعث خراب شدن ال سی دی میشود دلیل دیگر  مهم که سبب آسیب دیدن موبایل شیائومی خواهد شد ریختن مایعات بر روی آن خواهد بود، ریختن مایعات بر روی ال سی دی گوشی شیائومی باعث می‌شود که رطوبت به برد ها و مدارهای گوشی نفوذ کند و در این صورت است که ال سی دی موبایل شیائومی دیگر قابل تعمیر نخواهد بود. پس باید در این شرایط ال سی دی موبایل شیائومی تعویض گردد.

 مشکلات رایج ال سی دی موبایل شیائومی

 کم شدن نور ال سی دی:

 شاید کاربر در حال کار کردن با گوشی خود باشد که ناگهان نور صفحه نمایش آن به شدت کاهش پیدا میکند،  یکی از عواملی که باعث میشود این مشکل به وجود بیاید وارد شدن ضربه به ال سی دی موبایل است البته باید گفت با تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی شاید بتوان این مشکل را برطرف و دیگر  نیازی به تعویض ال سی دی موبایل شیائومی نخواهد بود. اگر موبایل شیائومی دچار چنین مشکلی شده باشد بهتر است که از نمایندگی های تعمیرات موبایل شیائومی کمک گرفته شود.

داغ شدن بیش از حد  ال سی دی:

 داغ شدن ال سی دی موبایل  که یکی دیگر از مشکلات رایج است که برای کاربران این دستگاه به وجود می آید.

 به وجود آمدن  این مورد در موبایل شیائومی  دارای دلایل مختلفی است و باید در سریعترین زمان ممکن موبایل  شیائومی به نمایندگی های تعمیرات شیائومی  سپرده شود تا آنها پس از عیب یابی دقیق و  شناسایی منشاء اصلی داغ شدن ال سی دی، گوشی را به صورت تخصصی تعمیر نمایند.

 کند شدن سرعت ال سی دی:

 در هنگام تایپ کردن پیامی در گوشی شیائومی شاید ال سی دی شیائومی هنگ کند و عملکرد کندی داشته باشد و شاید زمان تایپ کردن طول بکشد که جملات تایپ شوند و سپس ارسال گردند بیشتر کاربران موبایل شیائومی زمانی که این مشکل برایشان  وجود می آید به این فکر اند که مشکل از گوشی آنهاست در صورتی که شاید ال سی دی گوشی شیائومی به دلیل اختلالات نرم‌افزاری کند شود و نیاز به تعویض ال سی دی موبایل شیائومی داشته باشد در اینجا بهتر است که از کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل شیائومی که دارای تخصص بالایی در این زمینه هستند کمک گرفته شود.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی موبایل شیائومی:

بعد از اینکه ال سی دی موبایل شیائومی عوض می شود نباید انتظار داشت که درست مانند روز اول از آن استفاده کرد و با مشکلاتی روبرو نشد مشکلاتی که بعد از تعویض ال سی دی گوشی شیائومی به وجود می آید عبارت است از :

پیکسل سوختگی :

یکی از دلایلی که باعث سیاه شدن صفحه نمایش می شود وارد شدن ضربه به گوشی شیائومی است. همچنین در مواردی ممکن است با ورود آب و الکل این مشکل ایجاد شود اگر بعد از تعویض ال سی دی گوشی شیائومی این مشکلات به وجود آید ممکن است که با ضربه مجدد و نفوذ آب به گوشی یا اینکه اگر  تعمیرکار کار خود را در هنگام تعمیر به درستی انجام نداده باشد و  به خاطر بستن پیچ اشتباه یا ریختن چسب اضافی این مشکل برای ال سی دی موبایل شیائومی به وجود بیاید.

 کار نکردن تاچ :

در بیشتر موارد به خاطر مشکلات سخت افزاری ممکن است که گوشی شیائومی هنگ یا کار نکند در بعضی موارد هم تاچ به خاطر مشکلات نرم‌افزاری شاید هنگ کرده و دیگر عملکرد خوبی نداشته باشد. برای اینکه مشکلات برطرف شود باید در ابتدا اطلاعات تلفن همراه را استخراج نموده و سپس گوشی را فلش کرد اگر تاچ گوشی بعد از فلس کار خود را انجام نمی دهد شاید تعمیرکار در زمان تعویض ال سی دی به آن آسیب وارد کرده است.

تعویض ال سی دی موبایل شیائومی

بیرون زدن نور از ال سی دی:

  یکی از مشکلاتی که بعد از تعویض ال سی دی گوشی شیائومی به وجود می آید بیرون زدن نور از بک لایت می باشد که ممکن است که این مشکل به دلایل متفاوتی ایجاد شود:

 کج بودن قاب گوشی:

 اگر قاب گوشی کج باشد باید شاسی و قاب تلفن همراه را عوض کرد تا  مشکل به وجود آمده برطرف شود.

 باد کردن باتری:

 اگر باتری گوشی شیائومی باد کرده باشد، سبب میشود که ال سی دی به جلو هل داده شود که این مشکل باعث شده که اتفاقاتی به وجود بیاید برای برطرف کردن این مشکل باید باتری اصلی و با کیفیت برای گوشی موبایل شیائومی خریداری شود.

 اشتباه تعمیرکار:

تعمیرکار برای عوض کردن ال سی دی از چه نوع چسبی استفاده کرده است بسیار مهم بوده و شاید بعد از خشک شدن چسب ال سی دی را چسبانده است. به همین علت این مشکل برای ال سی دی گوشی رخ خواهد داد. و باید برای برطرف کردن این مشکل از یک تعمیرکار حرفه ای در نمایندگی تعمیرات شیائومی کمک گرفته شود.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین تجهیزاتی که وجود آن برای هر خانه ای لازم و ضروری است، انواع شیرالات می باشند. ولی چیزی که اهمیت دارد، اینجاست که اغلب افراد به نوع شیرآلات خود توجه نمی کنند. چرا که تصور می کنند این شیرالات در دکوراسیون محیط آن ها تاثیری ندارند. در صورتی که این کاملا برعکس است و اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن بسیار زیادی می باشد.

اهمیت شیرآلات ظرفشویی در دکوراسیون مدرن

شاید در گذشته افراد بیشتری تنها هدفشان از استفاده کردن از شیرآلات در آشپزخانه و ظرفشویی خود رفع نیاز بود. به صورتی که بتوانند نیاز روزانه خود را به شستشو و استفاده از شیرآلات برطرف کنند. به این صورت آن ها توجه آن چنانی به دکوراسیون محیط آشپزخانه خود نداشتند. ولی امروزه با توجه به اینکه شیرالات در تنوع گسترده و در طرح و رنگ های فوق العاده ای روانه بازار شده اند، افراد به راحتی میتوانند انواع شیرآلات را با دکوراسیون خود ست کنند و یک چیدمان و دیزاین جذاب و چشمگیر داشته باشند.

بنابراین همانطور که میدانید، در یک ساختمان مسکونی چندین نوع شیرآلات نصب می شود که از پرکاربردترین آن ها می توان به شیرالات ظرفشویی آشپزخانه اشاره کرد که افراد ساعات بیشتری را در طول روز با آن سروکار دارند. به جرات میتوان گفت شیرآلات بیشترین رکورد استفاده را در بین سایر لوازم منزل به دست آورنده اند. به همین دلیل مکانیزم باز و بسته کردن شیر از اهمیت زیادی برخوردار است که می تواند به روی مصرف آب در منزل تاثیر زیادی داشته باشد. انواع برندهای زیادی به طراحی و تولید انواع شیرالات پرداخته اند که شیرالات به دلیل پرکاربرد بودن، باید بتوانند کیفیت درجه یک و مطلوبی داشته باشند.

اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن

نقش و اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن

اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون در اینجاست که شیر ظرفشویی نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه بازی می کند. بنابراین نصب یک شیر ظرفشویی مدرن و زیبا، می تواند تاثیر چشمگیری در دیزاین آشپزخانه های امروزی داشته باشد. به این صورت می توانید دکوری زیبا و لوکس داشته باشید و شیرآلاتی که همواره می درخشند و چشم بیننده را به خود خیره می کنند. امروزه شیرآلات نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی منزل بازی می کنند و به یکی از المان های مهم و تاثیرگذار تبدیل شده اند. اگر شیر ظرفشویی خود را متناسب با طرح و رنگ دکور آشپزخانه خود تهیه کنید، خواهید دید که تا چه میزان می تواند به روی زیبایی منزل شما تاثیرگذار باشد.

شما می توانید از ماوی هام که در امر فروش شیرآلات یکی از بهترین هاست تماس حاصل کنید.

نکات مهم در زمان انتخاب شیر ظرفشویی

برای آنکه بتوانید بهترین انواع شیرآلات را برای آشپزخانه و ظرفشویی خود تهیه و خریداری کنید، بهتر است که به نکات مهمی توجه کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • توجه به نوع شیرآلات، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید بتوانید با انواع مدل های دو منظوره، لمسی و شلنگ دار آشنا شوید و آن ها را براساس نوع دیزان و دکوراسیون خود تهیه کنید.
  • توجه به نوع نصب شیرالات نیز در دیزان و دکوراسیون مدرن بسیار تاثیرگذار است. می توانید شیرالاتی را تهیه کنید که به صورت توکار و یا روکار نصب می شوند که هر یک جذابیت و زیبایی خودشان را دارند.
  • جنس و متریال به کار رفته در شیرآلات ظرفشویی، از مهمترین آیتم ها محسوب می شود. چرا که قرار است از این محصول سال های سال استفاده مداوم داشته باشید. پس جنس این شیر باید درجه یک و با کیفیت عالی باشد تا در طول استفاده دچار آسیب نشود. معمولا شیرالات استیل و برنجی از مقاوم ترین شیرآلات هستند که برای شما بیشتر کار می کنند.

نکات دیگر اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن

  • مکانیسم باز و بسته شدن نیز یکی از مهمترین نکات محسوب می شود. شیرالات قدیمی از دسته شیرالات مکانیکی بودند که با چرخاندن دست باز و بسته می شدند. ولی امروزه شیرآلات به صورت اهرمی تبدیل شده اند که کارایی راحت تری را برای کاربر به ارمغان می آورند.
  • ارتفاع و قوس علم، در شیرآلات مختلف است. بنابراین هر چه ارتفاع علم بیشتر باشد، آزادی عمل بیشتری در شستشو برای کاربر وجود دارد. در برخی از نمونه ها نیز شیرالات دارای شیلنگ هستند که می توان ارتفاع آن ها را به اندازه دلخواه تنظیم کرد.
  • رنگ و طرح شیرآلات، از درجه مهمترین آیتم هایی است که در دکوراسیون مدرن تاثیر زیادی دارد. امروزه می توانید شیرالات مورد علاقه خود را در انواع رنگ بندی های متنوعی اعم از سفید، مشکی، طلایی، نقره ای، کروم، رزگلد، مسی و …. تهیه کنید.
  • نوع برند و قیمت نیز در درجه اخر از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر به سراغ یک برند مطرح بروید، قطعا می توانید هزینه و قیمت به صرفه و شایسته ای را پرداخت کنید.

قیمت شیرآلات ظرفشویی مدرن

اکنون که متوجه اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن شدید، مطمئنا از طرفی دوست دارید بهترین شیرآلات را تهیه و خریداری کنید. از طرفی هم تصور می کنید که شیرآلات مدرن و لوکس قیمت بالایی دارند که از پس هزینه های آن بر نخواهد آمد. در صورتی که اینطور نیست و اگر به برندهای شناخته شده و مطرح مراجعه کنید، می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، به روزترین انواع شیرآلات ظرفشویی مدرن را تهیه و خریداری کنید و یک دکوراسیون لوکس و لاکچری داشته باشید.

بنابراین بهتر است بدانید که قیمت این شیرآلات، به عوامل مهمی وابسته است که شامل جنس و متریال به کار رفته در شیر، طراحی و سبک آن، نوع برند و در کیفیت آن می باشد. به این صورت بدون نگرانی می توانید با مراجعه به نمایندگی های مطرح، از قیمت های روز شیرآلات مدرن اطلاع کسب کنید و آن ها را با توجه به سلیقه خود و بودجه ای که در اختیار دارید، در عالی ترین قیمت و بی نظیرترین کیفیت تهیه و خریداری کنید.

کلام آخر

داشتن شیرآلات مدرن و به روز، در داشتن یک دکوراسیون لاکچری تاثیر به سزایی دارد. پس از این اهمیت غافل نشوید و سعی کنید کمی سلیقه خود را به روز کنید. اهمیت شیر ظرفشویی در دکوراسیون مدرن به حدی است که می تواند یک تجربه جدید و لاکچری را به شما هدیه دهد. تنها کافی است از این فرصت  استفاده کنید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

از مهمترین برندهایی که در تولید انواع محصولات هوای فشرده فعالیت می کند، می توان به برند ارزنر اشاره کرد. این برند سال ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و به تولید انواع تجهیزات مهم از جمله کمپرسور پرداخته است. به این صورت می توانید با مراجعه به نمایندگی کمپرسور ارزنر انواع این محصولات را در کیفیت مطلوب تهیه و خریداری کنید. در ادامه به سوال کمپرسور چیست؟ و برند ارزنر بیشتر خواهیم پرداخت.

درباره شرکت ارزنر

امروزه افزایش نیاز صنایع مختلف به انرژی های ارزان و پاک، باعث شده تا است تا صنعت هوای فشرده به یکی از روش های مهم و کارآمد برای تولید نیروی محرکه تبدیل شود و بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین تولید این محصولات در مقیاس های بزرگ یک محصول استراتژیک محسوب می شود که باید به بهترین شکل انجام شود. در همین راستا برندهای زیادی دست به کار شدند.

کمپرسورها تجهیزات پرکاربردی هستند که برندهای زیادی در طراحی و تولید ان ها نقش دارند. ولی شرط تهیه کردن یک کمپرسور با کیفیت که بتواند سال های سال عمر کند، مراجعه به یک برند شناخته شده است. ارزنر در دسته شرکت هایی است که به طراحی و تولید انواع کمپرسور پرداخته است. شما می توانید برای خرید کمپرسور هوا به نمایندگی این برند مراجعه کنید.

زمینه فعالیت

این شرکت در زمینه هوای فشرده فعالیت می کند و بهترین راه حل ها را به مشتری ارائه می دهد. همچنین ارزنر یک برند آلمانی مشهور است که از سال 1394 تاسیس شده است و دارای سابقه درخشان و موفقی می باشد. این برند با تولید و تامین نیاز صنایع مختلف به ارائه انواع محصولات خود با 18 ماه گارانتی می پردازد و طی مدت ضمانت کارشناسان فنی آن موظف هستند که با ارائه کردن انواع خدمات، به رفع نواقص احتمالی و تحویل به موقع محصول بپردازند. این برند همواره در تلاش است تا با رونق تولیدات داخلی و اشتغال زایی برای جوانان، در این مرز و بوم گام بردارد و کیفیت و مشتری مداری را به عنوان دو اصل مهم سرلوحه اهداف خود قرار داده است. به  این ترتیب این محصولات به عرضه انواع محصولات خود در نمایندگی کمپرسور ارزنر پرداخت.

نمایندگی دستگاه کمپرسور ارزنر

به دلیل کارایی زیاد کمپرسورها، باید بتوانید این محصول را در کیفیت ایده آل تهیه کنید. به این منظور شرط داشتن یک محصول با کارایی بی نقص، مراجعه به یک برند شناخته شده است. همانطور که ذکر شد، ارزنر بهترین کیفیت را برای محصولات خود قرار داده و کنترل درجه کیفی محصولات را در درجه اول اولویت قرار داده است. به این صورت زمانی که قصد دارید به تهیه انواع متفاوت کمپرسورها بپردازید، می توانید به راحتی با نمایندگی این برند در ارتباط باشید. این نمایندگی کاتالوگ انواع کمپرسورها را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را با توجه به کارایی که دارد تهیه کنید.

نمایندگی کمپرسور ارزنر

همچنین لازم است بدانید که خرید کمپرسورهای باد از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین کارشناسانی که در این نمایندگی وجود دارند، به شما کمک می کنند تا بتوانید یک خرید ایده آل را تجربه کنید. مراجعه به نمایندگی دستگاه کمپرسور ارزنر به معنای داشتن یک خرید ایده آل است. همچنین به این صورت می توانید از به روزترین لیست قیمت این محصولات اطلاع کسب کنید. جالب است بدانید که خرید از این نمایندگی به معنای خرید انواع محصولات هوای فشرده با گارانتی و خدمات پس از فروش است که خیال مشتری را از بابت خریدی که می کند راحت کرده است.

کمپانی کمپرسور ارزنر

پس میتوانید یک خرید امن و مطمئن را تجربه کنید. کمپانی کمپرسور ارزنر طراح و مبتکر جدیدترین سیستم های هوای فشرده می باشد و آن ها را مبتنی بر نیاز صنعت طراحی و تولید می کند. این نمایندگی در ایران به عنوان یکی از فعال ترین نمایندگی هایی می باشد که آمادگی خود را برای تامین کلیه محصولات کمپرسور ارزنر و خدمات از جمله تعمیر، نگهداری و نصب و راه اندازی اعلام کرده است. کمپرسور از محصولات این برند است که توسط نمایندگی کمپرسور ارزنر عرضه می شود.

مزایای استفاده از کمپرسورهای ارزنر

زمانی که انواع این محصولات را تهیه می کنید، می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید که این مزایا شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

  • بهره مندی از سطح ایمنی بسیار بالا
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • تولید هوای فشرده با کیفیت درجه یک
  • دارای محدوده وسیع عملکردی کمپرسور ارزنر برای استفاده در تمامی صنایع
  • قابل تنظیم برای استفاده در رنج های فشاری متفاوت
  • وزن و حجم پایین و نصب سریع و آسان
  • بدون بهره مندی از دریچه ورودی و خروجی که باعث کاهش هزینه نگهداری شده است.
  • دارای سطح صدا و لرزش پایین
  • تامین قطعات جانبی در کمترین زمان ممکن
  • احتیاج به فونداسیون خاص و پیچیده ای ندارند.

با توجه به مزایای مهم کمپرسورهای ارزنر می توانید از این محصولات هوای فشرده در صنایع زیادی از جمله صنعت سیمان، صنایع پلاستیک، فرآوری دانه های صنعتی، تصفیه آب صنعتی و موارد دیگر استفاده گسترده داشته باشید.

قیمت کمپرسورهای ارزنر

با توجه به اینکه انواع این محصول در صنایع نقش مهمی را بازی می کنند، بهتر است بدانید که قادر به ارائه قیمت مشخص برای این محصولات نیستیم. چرا که قیمت در هر کمپرسور با توجه به ویژگی و مشخصات و کاربردی که دارند متفاوت است. همچنین لازم است بدانید که این قیمت با توجه به کیفیت، اجزای سازنده و متریال ساخت این محصول تعیین می شود.

نمایندگی کمپرسور ارزنر

با این وجود این برند انواع کمپرسور را در کیفیت مطلوب و ایده آل طراحی کرده و در نمایندگی کمپرسور ارزنر به مشتریان ارائه می کند. پس نیازی نیست نگران قیمت باشید. چرا که این برند در مقابل کیفیت عالی، هزینه مطلوب و مناسبی را تعیین کرده است. می توانید با تماس با کارشناسان این نمایندگی از به روزترین قیمت این محصولات اطلاع کسب کنید.

کلام آخر

ارزنر یک برند شناخته شده با سابقه درخشان است که هدف خود را عرضه بهترین محصولات هوای فشرده قرار داده است. پس با مراجعه به این برند می توانید برای صنایع خود بهترین محصولات را تهیه و خریداری کنید. بهتر است که مشاوره با کارشناسان این نمایندگی را در زمان خرید فراموش نکنید و بدانید که داشتن یک مشاوره عالی به شما کمک می کند تا یک خرید ایده آل و بدون نقص انجام دهید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

یکی از انواع ابزارهای کاربردی و مهمی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن برای هر زندگی لازم و ضروری است، جارو برقی می باشد. جارو برقی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین تجهیزات برای هر خانه و زندگی محسوب می شود که از کیفیت ایده آلی برخوردار است. با وجود عالی بودن کیفیت این محصول، باز هم ممکن است با خرابی هایی روبرو شود که نیازمند مراجعه به یک مرکز تعمیراتی مطرح و متخصص برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ و تعمیر لوازم خانگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ

یکی از برندهای تولید کننده مطرح در زمینه لوازم خانگی سامسونگ است که مورد طرفداری زیادی قرار دارد. بنابراین یکی از محصولات مهم این برند، همانطور که ذکر شد، جارو برقی سامسونگ است که از کیفیت مطلوبی در تنوع گسترده طراحی و ساخته شده است. ولی چیزی که امروزه به یک چالش در بین افراد تبدیل شده است، خراب شدن و معیوب شدن این جاروبرقی است که نیاز به بررسی و عیب یابی دارد. برخی از افراد به تعمیر این وسیله مهم در زندگی اهمیتی نمی دهند. در صورتی که باید بدانید تعمیر جاروبرقی سامسونگ از اهمیت زیادی برخوردار است که این به دلایل مهمی می باشد.

انجام تعمیرات این جاروبرقی در یک نمایندگی مطرح باید صورت بگیرد. چرا که عیب یابی این دستگاه کار ساده ای نیست و باید زیر نظر تکنسین هایی انجام شود که در این زمینه تخصص کامل داشته باشند و دوره های آموزشی تعمیرات را در این خصوص گذرانده باشند. پس به روی مراجعه به یک نمایندگی تعمیراتی مطرح به شدت تاکید می شود. چرا که باعث می شود کیفیت دستگاه شما حفظ شود. جارو برقی ها از حساس ترین تجهیزات برقی هستند که نیاز به دقت زیادی دارند. یک فرد ناوارد و نابلد می تواند آسیب جدی به این دستگاه وارد کند.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

جلوگیری از اتلاف وقت برای تعمیر

پس برای جلوگیری از اتلاف وقت، و صرفه جویی در هزینه های خود، بهتر است که برای تعمیرات به یک نمایندگی مطرح مراجعه کنید که از انتخاب خود پشیمان نشوید. در این نمایندگی جارو برقی شما توسط کارشناسان بررسی شده و توسط تکنسین  های متخصص مورد عیب یابی در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان قرار می گیرد. سپس با توجه به میزان آسیب، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه در آن مشخص می شود. از همه مهمتر، قطعه آسیب دیده با قطعه اورجینال و اصلی تعویض می شود و کیفیت دستگاه شما حفظ می شود و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

دلایل متداول نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ

دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شود جاروبرقی سامسونگ نیاز به تعمیر داشته باشد. این دلایل به شرح زیر هستند:

·        خاموش شدن ناگهانی دستگاه

·        روشن نشدن دستگاه

·        داغ شدن بیش از اندازه جارو برقی

·        ساطع شدن بوی ناخوشایند از جاروبرقی

·        کاهش مکش جارو

·        تولید صدای بیش از اندازه

·        خرابی اتصالات داخلی و خارجی

البته لازم است بدانید که مشکلاتی که برای یک جاروبرقی ایجاد می شوند تنها به موارد ذکر شده محدود نیستند. این مشکلات می توانند بسیار متداول تر و بیشتر باشند. در هر صورت باید به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید و به یک نمایندگی ممتاز در این زمینه اطمینان کنید. در این صورت می توانید بهترین سرویس دهی و خدمات را برای تعمیرات دریافت کنید.

مزایای مراجعه به مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

زمانی که به یک مرکز اصلی برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ مراجعه می کنید، می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید که این مزایا به شرح زیر هستند:

·        ارائه بهترین خدمات در محل که باعث می شود دغدغه رفت و آمد و صرف هزینه زیاد از دوش شما برداشته شود.

·        دریافت گارانتی و خدمات پس از تعمیر که باعث می شود با خیال آسوده به این مرکز اعتماد کنید.

·        پاسخ گویی به کاربر در کمترین زمان توسط کارشناسان و مشاورین خبره و متخصص که در ابتدا کمک می کنند تا خودتان مشکل را رفع کنید و در غیر این صورت اگر نیاز به تعمیر جدی وجود داشت، باید به صورت حضوری مراجعه کنید.

·        در هر نقطه ای از ایران که باشید می توانید خدمات لازم را برای تعمیرات دریافت کنید.

·        اطمینان از اینکه عیب یابی و تعمیر به وسیله متخصصین ماهر و با دانش کافی و آموزش دیده انجام می شود.

·        بهره مندی از مشاوره اولیه رایگان که به شما کمک می کند بتوانید تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

·        بهره مندی از هزینه مناسب و شفافیت مالی برای مشتری که باعث می شود از هزینه اضافی جلوگیری شود و با بهترین و ارزان ترین قیمت به تعمیر جاروبرقی بپردازید.

مراقبت و نگهداری از جاروبرقی سامسونگ

همانطور که میدانید، جاروبرقی یکی از مهمترین وسایلی است که به شدت در معرض آسیب های ناشی از سبک استفاده از آن قرار دارد. بنابراین باید بتوانید برای افزایش طول عمر جاروبرقی نگهداری صحیح از آن داشته باشید. این دستگاه دائما به روی زمین کشیده شده و با موانع گوناگونی برخورد می کند. این موضوع باعث ایجاد آسیب های بیشتر نیز می شود. پس نگهداری صحیح می تواند باعث کاهش خرابی های دستگاه شود. بهتر است تا حد ممکن با ملایمت با جارو رفتار کنید و آن را به آرامی به روی سطوح مختلف بکشید تا فشار زیادی به آن وارد نشود.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

همچنین باید سعی کنید که تا حدالامکان قبل از جارو کشیدن، زباله و آشغال های بزرگتر را از روی زمین جمع کنید تا وارد جارو نشوند چرا که ممکن است به دستگاه آسیب وارد کنند. تعویض و تخلیه پاکت جارو نیز باید به موقع انجام شود و فیلترها به صورت دوره ای تمیز شوند. دقت در باز و بسته کردن جارو نیز بسیار اهمیت دارد که باید به درستی انجام دهید. در نهایت اگر با رعایت هر یک از موارد ذکر شده، باز هم دستگاه شما با مشکل روبرو شد، بهتر است که به جای سپردن آن به دست یک فرد غیر حرفه ای، به یک مرکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت دستگاه شما کاسته نشود.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

انجام تعمیر جاروبرقی سامسونگ نیازمند دانش و تخصص کافی است که تنها از عهده تکنسین های متخصص بر می آید. بنابراین در این زمان نیاز است که به بهترین مراکز مراجعه کنید تا از مزایای مهمی بهره مند شوید. 

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در این مقاله شرح داده خواهد شدماشین لباسشویی از ضروری ترین وسایلی است که امروزه دارای کارایی بالایی می باشد که اگر به آن رسیدگی و مراقبت نشود باعث خواهد شد که ماشین لباسشویی به مرور زمان و استفاده های مکرر دچار آسیب شود و دیگر عملکرد خوبی را نداشته باشد پس باید ماشین لباسشویی چند وقت یکبار مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکلات زیادی برای آن به وجود نیاید.

باید توجه کرد که عیب یابی ماشین لباسشویی، برطرف کردن مشکلات مختلف مربوط به خراب شدن لباسشویی انجام سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز به داشتن تخصص دارد،  چرا که هر کدام از اجزای ماشین لباسشویی وظایف و کارکردهای مشخصی دارند که تعمیرکار با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به راحتی تعمیر لباسشویی را با ابزار آلات خاصی انجام دهد، پس در هنگامی که ماشین لباسشویی دچار مشکل می شود باید نسبت به آن حساس بود و از تعمیرکاری که دارای تجربه کافی می باشد برای برطرف کردن این مشکلات کمک گرفت.

برند های مختلفی وجود دارند که ماشین های لباسشویی را در انواع مدل ها تولید می کنند یکی از این برند های معروف اسنوا است.

همانطور که گفته شد شاید برای ماشین لباسشویی مشکلات متعددی به وجود بیاید که برای برطرف کردن این مشکلات باید حتما از تعمیرکار حرفه ای که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک گرفته شود.

در موارد زیر مشکلات متعددی که برای ماشین لباسشویی اسنوا به وجود می آید که مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

با چرخش ولوم تایمر ماشین لباسشویی اسنوا، دستگاه روشن نخواهد شد:

شاید پس از خواندن ولوم تایمر ماشین لباسشویی، ماشین هیچ عکس العملی را از خود نشان ندهد و حتی لامپ خبر هم روشن نشود، اگر این مشکل به وجود آمده است  باید دانست که شاید پریز برق نداشته باشد، دوشاخه یا کابل رابط مشکلی در آن به وجود آمده است پس برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا خود حتما اقدام کنید.

تعمیر لوازم خانگی برقی

 در حالی که دو شاخه به پریز وصل است برق به ماشین نخواهد رسید.

 برای برطرف کردن مشکلات گفته شده باید با  ولت متر بررسی گردد اگر برق از طریق پریز به ماشین نرسد باید اتصالات دوشاخه را باز کرد اگر اتصالات دوشاخه صحیح است کابل رابط را باید تعویض کرد. و در مواردی هم شاید  برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده است و برای برطرف کردن این مشکل باید ابتدا دوشاخه را از برق کشید  و به کمک اهم متر  ارتباط بین  سیم ها را از ترمینال تایمر ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار داد.

یکی از مسائل شایع قطع شدن یکی از سیم ها خواهد بود  که باعث میشود ماشین لباسشویی روشن نشود، شاید  کلید خراب است و برای برطرف کردن این مشکل باید با کمک نقشه تایمر لباسشویی کنتاکت های کلید را مورد بررسی قرار داد و سپس به کمک اهم متر هر کدام از قسمتهای کلید را تست کرد و در صورتی که کلید خراب است پایه صفحه کنتاکت های تایمر را باز نموده و برای برطرف کردن عیب آن تایمر لباسشویی را به حالت اولیه برگرداند.

 رابط های میکرو سوئیچ قطع شده یا میکروسوئیچ خراب است:

 برای برطرف کردن این مشکل در ابتدا باید سیم های رابط که از تایمر به طرف درب لباسشویی کشیده شده اند را باز کرد و در حالی که درب کاملاً بسته است این دو سیم را به هم وصل نمود اگر میکروسوئیچ سالم باشد عقربه کمتر منحرف شده و در غیر این صورت باید میکرو سوئیچ را از محل خارج کرده و به کمک اهم متر آن را تست کرد.

اگر میکروسوئیچ سالم باشد فقط سیم های رابط را باید تعویض نمود.

 معیوب بودن هیدروستات:

هیدروستات قطعه ای است که وظیفه کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی را باز و بسته کردن دریچه شیر ورودی بر عهده دارد اگر در هیدروستات ماشین لباسشویی مشکلی به وجود بیاید ممکن است که تایمر ماشین لباسشویی از کار بیفتد پس باید این مشکل توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

نکته:به طور کلی باید گفت اگر زمانی که علت کار نکردن تایمر لباسشویی یکی از موارد بالا نبود باید موتور تایمر لباسشویی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین شاید پمپ تخلیه آب سوئیچ کنترل درجه حرارت آب یا  در شیر برقی یا ولوم تایمر تایمر لباسشویی مشکلی به وجود آمده باشد.

علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی

 برخی اوقات  با حرکت کردن تایمر لباسشویی لامپ خبر روشن  نخواهد شد. آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دارای دلایل مختلفی است که عبارت است از: درب ماشین لباسشویی باز است،  در میکروسوئیچ ،هیدروستات، برد الکترونیکی ،پمپ دستگاه لباسشویی ، سیم های رابط بین کلید تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ و هیدروستات دچار مشکل شده اند.

 باید گفت که اگر مدت آبگیری آب درون دیگ ماشین لباسشویی بسیار زیاد است شاید این مشکل از شیر ورودی آب باشد. باید اتصال برق دستگاه را قطع کرد اگر همچنان  آب به داخل دستگاه می آید شاید اشکال از شیر است. در برخی موارد آبگیریلباس‌شویی با قطع جریان برق متوقف شده شاید ایراد در تایمر لباسشویی ،کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی باشد پس توصیه می شود که از تعمیرکار تخصصی که در این زمینه فعالیت دارد کمک گرفته شود.

تعمیر لوازم خانگی برقی

علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی اسنوا:

در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی اسنوا تمام پودر های ریخته شده در جاپودری به چیلیک منتقل نشده و در نتیجه قسمتی از پودر ماشین لباسشویی حل نخواهد شد و باقی خواهد ماند. علت این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که هر کدام از این ها راه حلی برای برطرف کردن خواهند داشت.

۱. فیلتر شیر الکتریکی کثیف شده باشد. در زمانی که فیلتر کثیف شده باشد  پودر ماشین لباسشویی حل نشده و همچنین در صورتی که فیلتر کثیف باشد فشار آب ورودی به جا پودری کم می‌شود و در آخر تمام پودر های ریخته شده در جاپودری حل نشده و منتقل نمی شود، فیلتر را باید ابتدا از شیر جدا کرد و بعد از تمیز کردن آن دوباره در جای خود قرار داد.

۲. جاپودری کثیف شده باشد.

 شاید به مرور زمان و بر اثر کارکرد مداوم مقداری از پودر مرطوب در جاپودری رسوب کند و این مقدار پود سخت شده و افزایش پیدا می‌کند. برای برطرف کردن این مشکل باید جاپودری را از ماشین خارج نموده و پودرهای سفت شده و شسته شده را برداشت.

۳. استفاده از پودر نامناسب یا بیش از اندازه:

یکی دیگر از دلایل حل نشدن پودر ماشین لباسشویی اسنوا این است که نوع پودر ماشین لباسشویی نامناسب است، در زمان استفاده از پودرهای شستشو باید توجه کرد که از پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی استفاده نمود چرا که پودرهای شوینده باید تنها در محفظه وسطی جاپودری ریخته و اگر پودر بیش از اندازه باشد باعث خواهد شد که در ماشین لباسشویی رسوب کند و شما را وادار به تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کند.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر پکیج ایران رادیاتور مورد بحث ماست. پکیج یک سیستم گرمایشی بوده که در بیشتر خانه ها جایگزین موتورخانه‌ها شده است، باید دانست که  بیش از ۷۵ برند و ۲۰۰ مدل پکیج در ایران تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد و ه در واقع جایگزین آبگرمکن  زمینی و دیواری  شده است  و همزمان هم وظیفه گرم کردن آب مصرفی و موتورخانه را به عهده دارند و در صورتی که خراب شود مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد و باید در سریعترین زمان مشکل بوجود آمده برطرف گردد. کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به ما بسپارید.

پکیج چیست و چه زمانی به تعمیر نیاز دارد؟

پکیج یک دستگاهی است که به خوبی جایگزین موتورخانه و آبگرمکن های قدیمی شده است و هنوز در بعضی از نقاط ایران از بخاری و بخاری نفتی و گازی آبگرمکن استفاده خواهد شد و به طور کلی در مناطقی که دارای گاز کشی هستند از پکیج استفاده می کنند. از جمله مزایای این دستگاه این است که دارای حجم کمی بوده و به راحتی قرار  بر روی دیوار یا زمین قرار خواهد گرفت. این دستگاه دارای ایمنی بالا است، و ساختمان های آپارتمانی هر واحد  می‌توانند به صورت شخصی از آن استفاده کنند به همین علت است که بیشتر خانواده ها از پکیج  استفاده میشود.

قابلیت دیگر پکیج این است که میتوان آنرا با کولر گازی ادغام نمود. که همین موضوع سبب میشود در مصرف سوخت و انرژی بسیار صرفه جویی گردد. معمولاً پکیج  در فضای باز و در تراس نصب خواهند شد اگر در محیط منزل این دستگاه نصب شود برای خروج دود و هوا رسانی باید به فرآیند احتراق متصل شود. یکی از معروف ترین برند های پکیج که در ایران تولید می‌شود که پکیج ایران رادیاتور است.

در کل باید گفت با استفاده مکرر از پکیج ممکن است که دچار آسیب شود ولی باید دانست که پکیج ها نیاز به بررسی داشته و باید چند وقت یکبار مورد سرویس دهی قرار بگیرند.

تعمیر لوازم خانگی برقی

ایران رادیاتور یکی از پرفروش ترین وباکیفیت ترین برندهای ایرانی است که با انواع پکیج ها اعم از دیواری، زمینی در بازار جایگاه ویژه ای دارد .

ولی با همه اینها بعضی اوقات ممکن است مشکلاتی برای این محصول به وجود بیاید .

پکیج جا ساختار پیچیده و ویژه ای دارند و سیستم های مکانیکی، گازی، الکتریکی که با بعضی از عوامل مانند نصب اشتباه، استهلاک زیاد، استفاده نادرست، خرابی قطعات می تواند باعث بروز مشکلات زیادی در پکیج شود و یا حتی امکان دارد پکیج اصلا کار نکند .

بد نیست بدانید تمامی این مسائل براحتی توسط تیم مجرب فاینال تک قابل حل هستند .

نکته: پکیج ایران رادیاتور باید حتما سالانه سرویس شود تا بتواند بازدهی بالا داشته باشد، پس حتما سرویس پکیجتان را سالانه انجام دهید تا کمتر به تعمیرکار احتیاج داشته باشید .

فاینال تک همراه همیشگی شما، در سریعترین زمان ممکن و در هر نقطه ای امکان سرویس و تعمیرات و نصب پکیج ایران رادیاتور شما را در تمامی مدل ها و با هر ظرفیتی تعمیر می کنیم .

قطعات پکیج ایران رادیاتور

 شناخت قطعات پکیج ایران رادیاتور یکی از قدم های مهم در تعمیر آن بوده چراکه پکیج ها دارای مدارات و قطعات مهمی هستند که در فرآیند تعمیر بسیار مهم اند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

برای پیدا کردن مشکل پکیج ایران رادیاتور باید به ارورهایی که پکیج میدهد توجه نمود. پس از عیب یابی پکیج ایران رادیاتور باید آن را تعمیر کرد و ارور به وجود آمده را کاملا رفع نمود و در صورتی که برای پکیج ایران رادیاتور  مشکلی به وجود آمده است می توان از مراکز تخصصی که تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را انجام می‌دهند کمک گرفت.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

 هنگامی که ارور پکیج ایران رادیاتور E1 باشد باید دانست که علت آن خرابی پرشر سوئیچ ست که این وسیله ابزار دقیق کنترل فشار در پکیج بوده و یا اینکه فشار آب در پکیج کم است که این ارور نمایش داده میشود و باید تعمیر یا تعویض صورت بگیرد.

زمانی که  ارور E2  نمایش داده می شود نشان دهنده این است که در پکیج ایران رادیاتور  شعله وجود ندارد.

ارور E99 نشان دهنده این است که برد پکیج ایران رادیاتور از کار افتاده است.

 زمانی که ارور 88 مشاهده می شود باید دانست که پکیج بیش از حد معین گرم شده است.

ارورE10  نشان می دهد که دود از دودکش نشت پیدا کرده و باید در صورت مشاهده این ارور دودکش را مورد بررسی قرار داده و مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.

ارور E50 نشان می‌دهد که پرشر در حال کار کردن بوده ولی فن از کار افتاده است که باید فن مورد تعمیر و تعویض قرار بگیرد.

ارور E51 این ارور نشان دهنده این است که فن کار میکند ولی پرشر از کار افتاده است.

ارور E24 نشان دهنده این است که مدار پکیج ایران رادیاتور باز شده و باید فوراً به تعویض آن اقدام نمود.

ارورE81نشان‌دهنده این است که پمپ یا شعله خراب است و دمای پکیج به ۱۵۰ درجه سانتیگراد رسیده و باید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور انجام شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نمایندگی

 پس از اینکه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور صورت گرفت باید تعمیر پکیج هم انجام شود در بعضی از موارد مشکلاتی که برای پکیج به وجود می آید با کد ارور  نشان داده نخواهد شد پس باید این مشکلات مثل سر و صدای پکیج کم شدن آب برطرف گردد.

سر و صدای پکیج نشان دهنده این است که پکیج و شوفاژ هواگیری نشده اند و باید آنها را فوراًهواگیری نمود.

در بعضی از موارد هم پکیج به درستی آب را گرم نخواهد کرد یا فشار آب گرم کم است پس باید دانست که پکیج  دارای رسوب است و باید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور صورت بگیرد، رسوب گیری به کمک اسید و آب انجام شده و در بعضی موارد با اسید هم از بین نخواهد رفت پس می توان با ضربه آرام این رسوبات را جدا نمود.

تعمیر لوازم خانگی برقی

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور دارای ویژگی های مانند قیمت مناسب خدمات پس از فروش و کیفیت محصول را دارند که این پکیج ها در مدل های مختلفی با ظرفیت های گوناگون تولید می شوند. به عنوان مثال پکیج فن دار و پکیج بدون فن، پکیج تک مبدل و دو مبدل و پکیج آنالوگ و دیجیتال تولید و به بازار عرضه خواهند شد، که با توجه به محل استفاده و فشار و سختی آب انتخاب و خریداری می شوند. پکیج های دو مبدل در مناطقی که سختی آب آنها زیاد است استفاده شده چرا که در آنها دو مبدل ثانویه و اصلی استفاده شده است که دمای آب گرم مصرفی در این پکیج ها یکسان خواهد بود.

 در پکیج دو مبدل ایران رادیاتور مبدل اصلی وظیفه گرم کردن آب مدار را دارد و هنگامی که آب گرم مصرفی نیاز باشد مسیر گردش آب به سمت رادیاتورها بسته خواهد شد و سطح و آب گرم به سمت مبدل ثانویه رفته و در آن مبدل گرمای خود را به آب گرم مصرفی میدهد.

نکته:

استفاده از پکیج به مرور زمان سبب میشود که آسیب به آن وارد شود و برای جلوگیری از آسیب بهتر است که هر چند وقت یکبار پکیج مورد سرویس قرار بگیرد تا مشکلات جدی برای آن به وجود نیاید. ولی در کل باید حتما هر شش ماه یکبار پکیج مورد بررسی و سرویس قرار بگیرد.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در این باره صحبت خواهیم کرد. یکی از مهم ترین وسایلی که در اشپزخانه ها ماشین ظرفشویی است که در انواع برندهای متفاوت توسط شرکت ها در دست تولید است. ماشین های ظرفشویی دارای قابلیت های مختلفی می باشد یکی از شرکت های معروف که در حال حاضر ماشین ظرفشویی را تولید میکند شرکت مجیک است. باید در نظر گرفت که حتی اگر در ماشین ظرفشویی از بهترین نوع از قطعات استفاده شود ممکن است به مرور زمان دچار اسیب شوند و شما نیازمند تعمیر ماشین ظرفشویی  باشید.

نکات مهم در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک:

به هیچ عنوان هنگام آسیب رسیدن به ماشین ظرفشویی نباید از آن استفاده کرد. و اگر دود یا سوختگی از ماشین ظرفشویی مشاهده شود باید در سریع ترین زمان ممکن ماشین ظرفشویی از برق کشیده شود.

در زمان پاک کردن ظرفشویی از جریان مستقیم آب نباید استفاده کرد چرا که ممکن است دستگاه ظرفشویی آسیب ببیند.

برای شستن ظرف ها از مایع لباسشویی یا مواد ظرفشویی معمولی نباید استفاده شود چرا که باعث نشتی و آسیب دیدن دستگاه شده و تنها باید از مواد شوینده ای که مناسب برای ماشین ظرفشویی هستند استفاده شود، بعد از اینکه کار ماشین ظرفشویی تمام شد بلافاصله به هیچ عنوان نباید المنت و سطوح داخل ماشین ظرفشویی لمس کرد.

 ماشین ظرفشویی مجیک را در زمان خرابی نباید شخصاً تعمیر کرد چرا که این کار باعث ایجاد آتش سوزی یا سوانح برقی خواهد شد.

 باید گفت که نمایندگی های معتبری وجود دارند که چندین سال در این زمینه سابقه داشته و ماشین ظرفشویی را تعمیر می کنند.

 در زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب داغ وجود داشته که در این حالت ممکن است که سوختگی پوست ایجاد شود.

تعمیر لوازم خانگی برقی

 عیب یابی ماشین ظرفشویی مجیک: علت خاموش بودن لامپ ماشین ظرفشویی

 علت اصلی به وجود آمدن این مشکل قطع بودن جریان برق ورودی است که به علت پریدن پریز یا قطع کلی برق میتواند ایجاد شود، زمانی که جریان برق منزل قطع نباشد، می تواند علت آن مشکل در سیم رابط باشد.

 علت کار نکردن ماشین ظرفشویی در هنگامی که لامپ نشانگر برق ورودی روشن باشد:

 برای پیدا کردن این مشکل در ماشین ظرفشویی باید در ابتدا آب ورودی دستگاه را بررسی کرد چرا که اگر جریان آب قطع شود دستگاه کار نخواهد کرد اگر مشکلی هم در جریان آب و فشار آب وجود نداشته باشد ممکن است که شلنگ آب دچار گرفتگی و تاخوردگی باشد در صورتی که شلنگ دچار گرفتگی و تا خوردگی نباشد باید دکمه استارت ماشین را بررسی نمود و از قفل نبودن صفحه کلید هم مطمئن شد.

عیب یابی ماشین ظرفشویی به علت داشتن صدای غیر عادی:

 یکی از مشکلاتی که در ماشین ظرفشویی به وجود می‌آید داشتن صدای غیر عادی بوده که برخی اوقات در همان ابتدای نصب احساس خواهد شد در بیشتر مواقع علت به گوش رسیدن این صدا نصب نادرست ماشین ظرفشویی است و برخی دیگر از موارد هم ممکن است بازوی آب به ظروف برخورد نکند با بررسی این دو مورد و برطرف کردن این مشکلات می توان صدای ماشین ظرفشویی را کم کرد. علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی مجیک:

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی قابل پیش‌بینی نبوده و حتما نیاز به تعمیر کار و تعمیر ماشین ظرفشوییمی‌باشد، این وسیله یک دستگاه اتوماتیک و کاملا خودکار است که ظروف کثیف و آلوده را تمیز کرده و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که دستگاه را پر ظرف کرده و پودر یا مایع  شستشو را به ماشین اضافه کرده چرخش چرخه شستشو را تنظیم خواهد کرد و سپس دکمه  روشن فشار داده و در مراحل بعدی پس از لمس دکمه، ماشین ظرفشویی  کارها را خود به خود انجام می‌دهد،

که این کارها عبارت است از :

ماشین ظرفشویی خود دستگاه را پر از آب کرده و آب را با سرعت و فشار زیاد از طریق فواره‌ها به ظرف پاشیده تا آنها را تمیز کند و سپس آب های کثیف را تخلیه و با پاشیدن آب بیشتر ظروف آبکشی می شود.

برای استفاده از صحیح ماشین ظرفشویی مجیک بهتر است که از دفترچه راهنمای این محصول استفاده شود و در صورت نداشتن دفترچه میتوان با مراکز و نمایندگی های تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک کمک گرفته شود.

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مجیک:

برای خارج شدن محلول شستشو پمپ تخلیه ظرفشویی به مدار آمده و این پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی یکی از قطعات مهم و دارای کارایی بالایی می باشد موتور پمپ تخلیه از نوع فلوید رینگ بوده که دارای عملکرد صحیح است که اصطلاحاً آب بر روی آن سوار می شود.

در ماشینهای ظرفشویی پمپ تخلیه به طور مستقیم به کاسه شستشو وصل شده است.

 موتور شستشوی ماشین ظرفشویی:

 یکی از مهمترین عملکرد ها در زمان شستشوی ماشین ظرفشویی پاشش پرفشار محلول شستشو بر روی ظروف است که این کار بر عهده موتور شستشو بوده و موتور شستشو در واقع یک موتور پمپ است که محلول شستشو را با کمک فشار بر روی ظروف که در حال شستن هستند خواهد پاشید و باید گفت که این  یکی از قطعات اصلی بسیار مهم در یک ماشین ظرفشویی به حساب آمده و از ابتدای تولید ماشین ظرفشویی تاکنون تغییرات زیادی برای آن به وجود آمده است.

تعمیر لوازم خانگی برقی

هیدروستات ماشین ظرفشویی:

وظیفه هیدروستات در ماشین ظرفشویی کنترل سطح آب ورودی به دیگ ماشین ظرفشویی و همچنین این وسیله  را در برابر آبگیری اضافی حفظ خواهد کرد  از ساده ترین نوع هیدروستات که دارای سه فیش اتصال برقی بوده  و مانند کلید تبدیل در سیم کشی ساختمان عمل کرده و در ظرفشویی هم دو عدد از این نوع در کنار هم هستند و به عبارتی دیگر باید گفت به صورت دوقلو نصب شده اند. هیدروستات کلیدی است که بر اثر فشار وارد شده از طریق آب در دیگ عمل کرده و این قسمت یکی از مهمترین بخش های ماشین ظرفشویی است که در صورت خرابی باید به تعمیر ماشین ظرفشویی بپردازید.

 نکته برخی از نکات هستند که در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه نمود که عبارت است از:

 ماشین  ظرفشویی باید دارای محافظ برق جداگانه‌ای باشد.

بعد از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی فیلتر و صافی داخل آن را باید شستشو داد تا به مشکل عدم تخلیه آب برخورد نشود.  جرم گیری نظافت داخلی و بیرونی دستگاه دارای اهمیت بوده د و حتماً هر ۶ ماه یکبار سرویس و جرم گیری ظرفشویی باید انجام شود.

 در زمان شستشوی ظرف باید به چیدمان ظروف دقت کرد و هر ظرف  و سبدی را  نباید در ماشین ظرفشویی قرار داد که مجبور به تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک نشوید.

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

مراحل نصب ایزوگام در قیطریه

همانطور که میدانید، عایق بندی ساختمان ها به کمک استفاده از ایزوگام نقش مهمی را در ساختمان سازی بازی می کند. بنابراین این عایق بندی باید به طرز صحیحی انجام شود. پس بهتر است که با نصب ایزوگام و مراحل آن آشنا شوید. البته لازم است بدانید که نصب ایزوگام نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی است که هر جایی نمی تواند از عهده آن برآید. پس باید برای این کار به شرکتی مراجعه کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد و نصب ایزوگام را به صورت  ایده آل انجام دهد. بنابراین با مراحل نصب ایزوگام در قیطریه آشنا شوید:

تمیز کردن

در درجه اول، زمانی که برای قیمت نصب ایزوگام در محله قیطریه مراجعه می کنید، سطحی که قرار است ایزوگام به روی آن نصب شود، فرقی ندارد که پشت بام یا داخل ساختمان باشد. در هر صورت باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشد. به این صورت می توان یک نصب راحت و عالی را پیاده کرد. در واقع به کمک قیر یا پرایمر می توان اتصال خوبی را در ایزوگام ایجاد نمود. پس این سطح هر چه مقدار که هست، باید به اندازه کافی تمیز شود.

درز گیری

مرحله دوم به درزگیری اختصاص داده می شود که در آن باید انواع ترک ها و شکاف ها را از بین برد. در این مرحله ترک های ریز و کوچک به کمک قیر و پرایمر به صورت کلی از بین می روند. همچنین باید بدانید که انواع برآمدگی هایی که به روی سطح زمین وجود دارند، باید از بین برده شوند و برش داده شوند. این برآمدگی ها می توانند انتهای میلگرد، زائده تیز و ... باشند.

زیر سازی

مرحله سوم، به معنای زیرسازی است. در این مرحله سطح زیرین سیمان و در برخی مواقع موزاییک و آسفالت است. پس برای زیرسازی باید از ترکیبات مهم قیری استفاده کرد. معمولا برای سطوح سیمانی از 280 گرم قیر محلول در حلال نفتی و برای آسفالت از 300 گرم قیر محلول در آب استفاده خواهد شد.

شیب بندی

سطح مورد نظر باید داری شیب بندی مناسب باشد. چرا که این عامل توسط اجرای ایزوگام بسیار اهمیت دارد و نصاب باید سعی کند نکات مهم را رعایت کند. داشتن یک اجرای غیر یکنواخت می تواند باعث به هم خوردن شیب خوردگی و جمع شدن آب در یک محل شود. نصب ایزوگام نباید به صورتی باشد که باعث به هم خورن مسیر شود و عایق های رطوبتی باید موازی با مسیر شیب نصب شوند.

نصب ایزوگام

مرحله نهایی برای نصب ایزوگام در شمال تهران می باشد. در این مرحله باید رول  های ایزوگام را باز کنیم و ابتدا برچسب و سپس پوشش های پلاستیکی را از یکدیگر جدا کرد. همچنین در بعضی مواقع باید برای باز کردن رول ها، به آن ها مقداری حرارت داد چرا که به هم چسبیده اند و جدا شدن آن ها سخت است. و فشار زیاد ممکن است باعث پارگی و خرابی ایزوگام شود.

 

برای نصب ایزوگام به چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

برای آن که بتوانید مراحل نصب ایزوگام را به خوبی انجام دهید و پشت سر بگذارید، باید بتوانید از تجهیزات کاملی در این حیطه استفاده کنید. بنابراین این تجهیزات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

·        لباس مناسب و کفش کف صاف

·        دستکش نسوز

·        کپسول آتش نشانی

·        کمچه و ماله

·        جارو

·        مشعل ایزوگام کاری و فندک برای روشن کردن

·        تیغ موکت بری

·        عینک مخصوص و کلاه ایمنی

قیمت نصب ایزوگام در محله قیطریه

زمانی که برای نصب ایزوگام در قیطریه به دنبال یک نصاب عالی و خوب هستید، باید بتوانید به شرکت ها و موسساتی مراجعه کنید که بهترین خدمات را در نظر گرفته اند. بنابراین اولین چیزی که بعد از اقدام برای نصب ایزوگام باید در نظر گرفته شود، قیمتی است که باید بابت آن پرداخت کنید. بنابراین این هزینه با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می شود. از جمله مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت نصب ایزوگام هستند، می توان به متراژ سطح ایزوگام شده، نوع ایزوگام مصرفی، درجه کیفیت آن، شرایط نصب و ... اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که با تغییر کردن قیمت مصالح و با توجه به نوع متراژ سطح مورد نظر، ممکن است این هزینه تغییر کند. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای نصب ایزوگام در نظر گرفت و بیان کرد.

همچنین لازم است بدانید که این هزینه با توجه به شرایط دیگری نیز می تواند تغییر کند که می تواند شامل انجام عملیات زیرسازی باشد. پس زمانی که قیرگونی یا آسفالت قبلی سطوح خراب شده باشد، باید زیرسازی دوباره انجام شود که این کار باعث افزایش قیمت نصب ایزوگام می شود. به صورت کلی نصب کردن ایزوگام با مزایای زیادی همراه است که اگر به یک شرکت معتبر مراجعه کنید، می توانید به صرفه ترین هزینه را بابت نصب آن پرداخت کنید. ایزوگام خیال شما را از بابت عایق بندی ساختمان هایتان راحت تر می کند. برای اطلاع از این قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

رعایت اصول و استانداردهای مهم در نصب ایزوگام از مهمترین آیتم هایی است که باعث می شود یک نصب با کیفیت داشته باشید. بنابراین برای رسیدن به این کیفیت باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. اجرا و نصب ایزوگام باید به صورتی باشد که بتواند در فضاهای کوچک و بزرگ به راحتی انجام شود. پس این کار تنها توسط تکنسین های حرفه ای قابل انجام است که باید به بهترین نحو انجام شود. نصب ایزوگام در قیطریه با ارائه خدمات ویژه و کامل برای شما عزیزان در محل مورد نظر انجام می گیرد و می توانید هر چه سریعتر اقدام کنید.  

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

خرید کمپرسور اسکرو اکوماک

کسانی که قصد خرید کمپرسور اسکرو اکوماک را دارند، به دنبال تامین هوای فشرده بیش از هزار لیتر بر دقیقه می باشند. مهم ترین عاملی که اکثر افراد را به خرید کمپرسور اسکرو اکوماک وادار می کند، صدای کم و عملکرد آرام این دستگاه می باشد. علاوه بر این موضوع، این کمپرسور قابلیت کار کردن به صورت مداوم و بی وقفه را نیز دارا می باشد. 

اگر شما مشغول عملیاتی هستید که این عملیات به تامین هوای فشرده ثابت نیاز دارد می توانید به خرید کمپرسور اسکرو اکوماک بپردازید. برخلاف کمپرسور رفت و برگشتی استفاده از کمپرسور اسکرو برای هر عملیاتی که به یک چرخه ی کار صد در صد و مداوم نیاز دارد، کاربرد دارد چون برای مدت طولانی قابل استفاده می باشد و مشکلی به وجود نخواهد آورد.

وقتی که در مورد ماشین های صنعتی و مدرن صحبت می شود، کمپرسور های اسکرو در صدر این صحبت ها قرار می گیرند. زیرا جزو پر طرفدار ترین و پر فروش ترین ماشین های صنعتی مدرن به حساب می آیند. 

کمپرسور های اسکرو به علت این که قابل اطمینان هستند و تطبیق پذیری بسیار بالایی دارند، جزو ماشین آلات محبوب صنعتی به حساب می آیند و به همین علت در رده ی ابزار های پر کاربرد در فرایند ها و برنامه های صنعتی قرار دارند.

به همین دلیل اکثر مشاغل صنعتی جهان از این کمپرسور استفاده می‌ کنند و به خرید کمپرسور اسکرو اکوماک می پردازند.

به طور کلی اگر بخواهیم به معرفی کمپرسور های اسکرو بپردازیم باید بگوییم که ماشین هایی با جا به جایی مثبت و حرکت دوار می باشند که به تدریج دامنه ی کاربرد خود را گسترش می‌ دهند و به عنوان نیروی سوم در صنعت فشرده سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه ی کار کمپرسور های اسکرو:

معمولا اولین نکته برای کارکرد صحیح این نوع از کمپرسور ها تزریق روغن می باشد. در واقع با تزریق روغن، کارکرد صحیح این ماشین ها آغاز می شود. کارکرد این وسیله بدین صورت است که در ابتدا هوا از فیلتر عبور می کند و وارد ایرند کمپرسور می شود. در ایرند نیز هوا فشرده می شود و به همراه روغن از ایرن خارج می شود. در نهایت برای جداسازی روغن از هوا، این ترکیب وارد مخزن سپراتور می شود‌. این هوای جدا شده از روغن، وارد رادیاتور کمپرسور خواهد شد تا دمای آن کاهش پیدا کند و سپس وارد مخزن شود‌.

این کمپرسور ها کاملا ساده و کم هزینه می باشند و این موضوع نیز جزو دلایل مهم برای محبوبیت این نوع از کمپرسور ها در میان صنعتگران است.

ویژگی های کمپرسور اسکرو اکوماک:

اگر به دنبال خرید کمپرسور اکوماک هستید باید با ویژگی های این نوع کمپرسور آشنا شوید تا بتوانید یک خرید بسیار موفقیت‌ آمیز را در این زمینه رقم بزنید.

کارکرد مستمر:

یکی از مهم ترین و جذاب ترین ویژگی های این کمپرسورها کارکرد مستمر آن ها می باشد. به طور کل کمپرسورهای هوا با توجه به این که به صورت مداوم در هوا و فشار قرار دارند احتیاج به روشن شدن و خاموش شدن دائمی ندارند. و این یعنی به صورت مستمر کار می‌ کنند و این ویژگی موجب می‌ شود که در هنگام کار با کمپرسورِ اسکرو اکوماک هرگز نگران افت فشار یا قطعی دستگاه نباشید.

عدم نیاز به نگهداری پی در پی:

از آنجایی که کمپرسور های اسکرو اکوماک قطعات متحرک بسیار کمی دارند، در نتیجه میزان ساییدگی در داخل آن ها به حداقل می‌ رسد و بسیار پایین می باشد. همین موضوع سبب می‌ شود که مدت زمان سرویس دهی آن ها کاهش پیدا کند و نگهداری از آن ها نیز بسیار آسان باشد.

یکی از مهم ترین دلایلی که اکثر صنعتگران را به خرید کمپرسور اسکرو اکوماک ترغیب می کند همین ویژگی می باشد. زیرا نگهداری بسیار آسانی دارد و نیازمند تعمیر پی در پی نخواهد بود. علاوه بر این اگر بعد از گذشت ماه‌ ها و یا سال ها مشکلی برای این نوع کمپرسور به وجود بیاید، تعمیر بسیار آسانی خواهد داشت. چون ساختار کاملا ساده ای دارد.

عملکرد قدرتمند:

بعد از خرید کمپرسور اسکرو اکوماک متوجه قدرت فوق العاده بالای این دستگاه می شوید. زیرا این کمپرسور توانایی کار در جریان هوای بالا و دمای شدید را دارد و می‌ تواند در چنین شرایط سختی بدون مشکل عملکرد بسیار مناسبی از خود ارائه دهد. به همین دلیل این کمپرسور ها به راحتی ابزار های بادی و تجهیزات سنگین را به طور کاملا کارآمد اجرا می کنند زیرا قدرت فوق العاده بالایی دارند.

مصرف انرژی پایین:

این نوع از کمپرسورها با وجود داشتن عملکرد قدرتمند میزان مصرف انرژی بسیار پایینی کن دارند و با توجه به این که به طور مستمر کار می کنند اما در طول زمان گرمای کمتری تولید می کنند و به همین علت انرژی کم تری نیز مصرف می کنند. و از این نظر کاملا بهینه و مقرون به صرفه هستند.

سر و صدای پایین:

کمپرسور اسکرو اکوماک سر و صدای بسیار پایینی دارد و این موضوع به عدم وجود قطعات متحرک زیاد این دستگاه بر می‌ گردد. در نتیجه شما به راحتی می توانید از این وسیله در کارگاه های بزرگ و کارگاه های خانگی استفاده داشته باشید. و مطمئن باشید که به هیچ عنوان آلودگی صوتی و سر و صدا ایجاد نخواهد کرد.

سخن پایانی:

اگر قصد خرید کمپرسور اسکرو اکوماک را دارید درنگ نکنید زیرا عملکرد بسیار مناسبی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. علاوه بر این هزینه ی نگهداری و تعمیر آن نیز بسیار پایین است. تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا خرید کمپرسور اسکروی اکوماک برای شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و یکی از دلایلی که به صورت روزانه افراد زیادی را وادار به خرید این نوع کمپرسور می کند نیز همین مزایای ذکر شده می باشد. علاوه بر این نکات تاثیر گذار در میزان کیفیت کمپرسور اسکرو عموما شامل میزان توان موتور، ابعاد آن و… می باشد.

برای خرید کمپرسور اسکرو اکوماک می توانید از طریق سایت معتبر ما اقدام کنید و مطمئن باشید که خریدی بسیار خوب و عالی را با سایت ما تجربه خواهید کرد.

  • تهران واشینگ ...