بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در این مقاله شرح داده خواهد شدماشین لباسشویی از ضروری ترین وسایلی است که امروزه دارای کارایی بالایی می باشد که اگر به آن رسیدگی و مراقبت نشود باعث خواهد شد که ماشین لباسشویی به مرور زمان و استفاده های مکرر دچار آسیب شود و دیگر عملکرد خوبی را نداشته باشد پس باید ماشین لباسشویی چند وقت یکبار مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکلات زیادی برای آن به وجود نیاید.

باید توجه کرد که عیب یابی ماشین لباسشویی، برطرف کردن مشکلات مختلف مربوط به خراب شدن لباسشویی انجام سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز به داشتن تخصص دارد،  چرا که هر کدام از اجزای ماشین لباسشویی وظایف و کارکردهای مشخصی دارند که تعمیرکار با تجربه‌ای که دارد می‌تواند به راحتی تعمیر لباسشویی را با ابزار آلات خاصی انجام دهد، پس در هنگامی که ماشین لباسشویی دچار مشکل می شود باید نسبت به آن حساس بود و از تعمیرکاری که دارای تجربه کافی می باشد برای برطرف کردن این مشکلات کمک گرفت.

برند های مختلفی وجود دارند که ماشین های لباسشویی را در انواع مدل ها تولید می کنند یکی از این برند های معروف اسنوا است.

همانطور که گفته شد شاید برای ماشین لباسشویی مشکلات متعددی به وجود بیاید که برای برطرف کردن این مشکلات باید حتما از تعمیرکار حرفه ای که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک گرفته شود.

در موارد زیر مشکلات متعددی که برای ماشین لباسشویی اسنوا به وجود می آید که مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

با چرخش ولوم تایمر ماشین لباسشویی اسنوا، دستگاه روشن نخواهد شد:

شاید پس از خواندن ولوم تایمر ماشین لباسشویی، ماشین هیچ عکس العملی را از خود نشان ندهد و حتی لامپ خبر هم روشن نشود، اگر این مشکل به وجود آمده است  باید دانست که شاید پریز برق نداشته باشد، دوشاخه یا کابل رابط مشکلی در آن به وجود آمده است پس برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا خود حتما اقدام کنید.

تعمیر لوازم خانگی برقی

 در حالی که دو شاخه به پریز وصل است برق به ماشین نخواهد رسید.

 برای برطرف کردن مشکلات گفته شده باید با  ولت متر بررسی گردد اگر برق از طریق پریز به ماشین نرسد باید اتصالات دوشاخه را باز کرد اگر اتصالات دوشاخه صحیح است کابل رابط را باید تعویض کرد. و در مواردی هم شاید  برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده است و برای برطرف کردن این مشکل باید ابتدا دوشاخه را از برق کشید  و به کمک اهم متر  ارتباط بین  سیم ها را از ترمینال تایمر ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار داد.

یکی از مسائل شایع قطع شدن یکی از سیم ها خواهد بود  که باعث میشود ماشین لباسشویی روشن نشود، شاید  کلید خراب است و برای برطرف کردن این مشکل باید با کمک نقشه تایمر لباسشویی کنتاکت های کلید را مورد بررسی قرار داد و سپس به کمک اهم متر هر کدام از قسمتهای کلید را تست کرد و در صورتی که کلید خراب است پایه صفحه کنتاکت های تایمر را باز نموده و برای برطرف کردن عیب آن تایمر لباسشویی را به حالت اولیه برگرداند.

 رابط های میکرو سوئیچ قطع شده یا میکروسوئیچ خراب است:

 برای برطرف کردن این مشکل در ابتدا باید سیم های رابط که از تایمر به طرف درب لباسشویی کشیده شده اند را باز کرد و در حالی که درب کاملاً بسته است این دو سیم را به هم وصل نمود اگر میکروسوئیچ سالم باشد عقربه کمتر منحرف شده و در غیر این صورت باید میکرو سوئیچ را از محل خارج کرده و به کمک اهم متر آن را تست کرد.

اگر میکروسوئیچ سالم باشد فقط سیم های رابط را باید تعویض نمود.

 معیوب بودن هیدروستات:

هیدروستات قطعه ای است که وظیفه کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی را باز و بسته کردن دریچه شیر ورودی بر عهده دارد اگر در هیدروستات ماشین لباسشویی مشکلی به وجود بیاید ممکن است که تایمر ماشین لباسشویی از کار بیفتد پس باید این مشکل توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

نکته:به طور کلی باید گفت اگر زمانی که علت کار نکردن تایمر لباسشویی یکی از موارد بالا نبود باید موتور تایمر لباسشویی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین شاید پمپ تخلیه آب سوئیچ کنترل درجه حرارت آب یا  در شیر برقی یا ولوم تایمر تایمر لباسشویی مشکلی به وجود آمده باشد.

علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی

 برخی اوقات  با حرکت کردن تایمر لباسشویی لامپ خبر روشن  نخواهد شد. آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دارای دلایل مختلفی است که عبارت است از: درب ماشین لباسشویی باز است،  در میکروسوئیچ ،هیدروستات، برد الکترونیکی ،پمپ دستگاه لباسشویی ، سیم های رابط بین کلید تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ و هیدروستات دچار مشکل شده اند.

 باید گفت که اگر مدت آبگیری آب درون دیگ ماشین لباسشویی بسیار زیاد است شاید این مشکل از شیر ورودی آب باشد. باید اتصال برق دستگاه را قطع کرد اگر همچنان  آب به داخل دستگاه می آید شاید اشکال از شیر است. در برخی موارد آبگیریلباس‌شویی با قطع جریان برق متوقف شده شاید ایراد در تایمر لباسشویی ،کم بودن فشار آب شیلنگ ورودی باشد پس توصیه می شود که از تعمیرکار تخصصی که در این زمینه فعالیت دارد کمک گرفته شود.

تعمیر لوازم خانگی برقی

علت حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی اسنوا:

در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی اسنوا تمام پودر های ریخته شده در جاپودری به چیلیک منتقل نشده و در نتیجه قسمتی از پودر ماشین لباسشویی حل نخواهد شد و باقی خواهد ماند. علت این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که هر کدام از این ها راه حلی برای برطرف کردن خواهند داشت.

۱. فیلتر شیر الکتریکی کثیف شده باشد. در زمانی که فیلتر کثیف شده باشد  پودر ماشین لباسشویی حل نشده و همچنین در صورتی که فیلتر کثیف باشد فشار آب ورودی به جا پودری کم می‌شود و در آخر تمام پودر های ریخته شده در جاپودری حل نشده و منتقل نمی شود، فیلتر را باید ابتدا از شیر جدا کرد و بعد از تمیز کردن آن دوباره در جای خود قرار داد.

۲. جاپودری کثیف شده باشد.

 شاید به مرور زمان و بر اثر کارکرد مداوم مقداری از پودر مرطوب در جاپودری رسوب کند و این مقدار پود سخت شده و افزایش پیدا می‌کند. برای برطرف کردن این مشکل باید جاپودری را از ماشین خارج نموده و پودرهای سفت شده و شسته شده را برداشت.

۳. استفاده از پودر نامناسب یا بیش از اندازه:

یکی دیگر از دلایل حل نشدن پودر ماشین لباسشویی اسنوا این است که نوع پودر ماشین لباسشویی نامناسب است، در زمان استفاده از پودرهای شستشو باید توجه کرد که از پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی استفاده نمود چرا که پودرهای شوینده باید تنها در محفظه وسطی جاپودری ریخته و اگر پودر بیش از اندازه باشد باعث خواهد شد که در ماشین لباسشویی رسوب کند و شما را وادار به تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کند.

  • ۰۱/۰۵/۲۵
  • تهران واشینگ ...

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی