بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شستشوی فرش

امروز به دلیل مناسب بودن فرش‌های ماشینی نسبت به سایر فرش‌ها و همچنین تنوع و رنگ‌بندی زیاد و زیبایی این فرش‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که تعویض این فرش‌ها مقرون به صرفه نیست به همین دلیل شستشوی فرش ماشینی می‌تواند در بازگرداندن زیبایی اولیه به فرد شما مؤثر واقع شود.
شما می‌توانید با مراجعه به مرکز پیشرفته در زمینه شستشوی فرش و شستشوی به موقع فرش‌ها و همچنین تعمیر آن‌ها از آسیب‌دیدگی آن‌ها جلوگیری نمایید.

خدمات تهران واش

تهران با دریافت هزینه‌ای بسیار مناسب سعی در انجام خدمات با بالاترین کیفیت ممکن دارد به گونه ای که در این مرکز شست و شو و لک برداری از تمامی فرش‌ها و موکت‌های شما انجام می‌گیرد. همچنین این مرکز در زمینه پاک‌سازی لکه های پاک نشدنی و درخشان درخشان کردن فرش‌ها و موکت‌های شما و شستشوی مبلمان شما بسیار مؤثر بوده و می‌تواند در زمانی اندک موکت و یا فرش شما را با بالاترین کیفیت ممکن بشورد.

مراحل شستشو فرش ماشینی در این مرکز

مراحل شستشو فرش ماشینی در این مرکز بسیار گسترده بوده و به وسیله افرادی متخصص در این زمینه انجام می‌گیرد. این افراد در اقدام اول جنس فرش شما را شناخته و نوع لکه و یا آلودگی موردنظر را تعیین می‌کند. سپس مواد شوینده ی مخصوص جنس فرش شما را انتخاب کرده و خریداری می‌نمایند. جنس لکه نیز در خریداری مواد شوینده بسیار موثر می باشد.
در مرحله است متخصصان این مرکز نسبت به شست و شو فرش شما اقدام نموده و سپس با روش‌ها وفنون روز دنیا نسبت به پاک‌سازی لکه و خشک سازی فرش شسته شده اقدام می‌نماید.
این مرکز با دارا بودن نیروهای متخصص و ماهر در زمینه ای از بین بردن لکه‌ها و شستشو فرش با بالاترین کیفیت ممکن بسیار موفق بوده و می‌توانند با دریافت هزینه‌ای بسیار ناچیز فرش مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو شسته و به شما تحویل دهند.

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش ماشینی در تهران واش

از آن جا که تعداد فرش‌های ماشینی بسیار زیاد هستند و در محدوده گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین لازم است که هر شویندگی فرش نسبت به انجام و شستشوی فرش ماشینی با بالاترین کیفیت ممکن اقدام نموده و در کمترین زمان ممکن فنون و روش‌های به‌روز دنیا را در رابطه با شستشوی این فرش‌ها بیاموزد.
تهران اوباش با در اختیار داشتن نیروها و کادر متخصص در این زمینه توانسته است فرش‌های ماشینی را با بالاترین کیفیت ممکن شستشو کرده و تمامی لکه و آلودگی ها را در کمترین زمان ممکن بزداید.

بنابراین اگر شما نیز به دنبال مرکزی معتبر و تخصصی در زمینه شستشو فرش ماشینی و خود هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز تهران واشینگ در کمترین زمان ممکن فرش خود را با بالاترین کیفیت ممکن و هزینه مناسب شسته و تحویل بگیرید.
از آنجایی که کادر این مرکز اطلاعات و دانش کافی در ضمن شستشو و از بین بردن لکه دارند بنابراین فرش شما بدون این‌که آسیبی ببینن لکه برداری شده و با بالاترین کیفیت ممکن شسته شده و ظاهری درخشان و پاکیزه را به خود می‌گیرد.

 

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

پرز موکت یکی از عوامل مزاحمی است که می‌تواند از تیم های فرش و موکت شما بکاهد و تا حدود زیاد زیبایی موکت موردنظر را کاهش دهد. دلایل بسیاری برای وجود پرز موکت موجود است که از مهم‌ترین دلایل آن می توانیم به جنس الیاف، تراکم فرش یا موکت و همچنین تعداد شانه فرش اشاره نماییم. بنابراین می‌خواهیم شما را با روش‌های خانگی از بین بردن پرز موکت آشنا کنیم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و به آسانی از شر پرزهای موکت خود خلاص شوید.

۱:استفاده از پارچه خیس

از بین بردن پرز موکت

یکی از راه‌هایی که می‌تواند در از بین بردن پرزهای موکت شما را یاری رساند استفاده از پارچه خیس است.  شما می‌توانید با استفاده از پارچه خیس و کشیدن آن مرگ روی فرش و یا موکت مورد نظرتان تا حدود زیادی از تراکم پرزهای آن رهایی یابید.

۲:جارو زدن

جارو زدن که یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند در از بین بردن پرز موکت به شما کمک کند.

۳:شانه فرش

از بین بردن پرز موکت

شاید خوب باشد برای از از بین بردن پرز موکت از شانه‌های مخصوص فرش برای شانه کردن موکت خود استفاده کنید.

۴:چسب کاغذی

استفاده از چسب کاغذی و چسباندن آن به موکت برای از بین بردن این قرص ها نیز یکی دیگر از روش‌های مؤثر است.

۵:شستشو

شما میتوانید با شست و شوی فرش و یا موکت مورد نظرتان به روش های خاص و حرفه ای از شر این پرزهای مزاحم رهایی یابید.

استفاده از شامپو فرش

شامپو فرش نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در کاهش پرزهای موکت به شما یاری رساند و موجب شود که پرز موکت شما کم شود.
شستشوی فرش و موکت در این مرکز خود دارای مراحل مختلفی است. در مرحله اول این مرکز شناخت و اطلاعات کافی درباره فرش و یا موکت شما بدست می آورد و نسبت به خرید ماده شوینده مخصوص به فرش یا موکت شما اقدام می‌کند.

در مراحل بعدی این مرکز با استفاده از وسایل و تکنولوژی‌های به روز که دارد نسبت به شستشو و آبکشی و همچنین خشک نمودن فرش‌ها و موکت‌های شما اقدام می کند.

تهران واشینگ

تهران واشینگ به عنوان مرکز پیشرو در زمینه شستشو و تعمیر و رفوش مبلمان، قالیچه، فرش، موکت، تشک و… بوده است که شما با اطمینان خاطر می‌توانید برای از بین بردن پرز موکت به این مرکز مراجعه کنید و با سپردن موکت خود به این مرکز از دست این پرزها خلاصی یابید.

شستشوی فرش و موکت در این مرکز خود دارای مراحل مختلفی است. در مرحله اول این مرکز شناخت و اطلاعات کافی درباره فرش و یا موکت شما بدست می آورد و نسبت به خرید ماده شوینده مخصوص به فرش یا موکت شما اقدام می‌کند.
در مراحل بعدی این مرکز با استفاده از وسایل و تکنولوژی‌های به روز که دارد نسبت به شستشو و آبکشی و همچنین خشک نمودن فرش‌ها و موکت‌های شما اقدام می کند.
بنابراین اگر شما نیز به فکر از بین بردن پرز موکت خود هستید می‌توانید با فرستادن موکت خود این مرگ که از و با هزینه بسیار مناسب برای همیشه ازدست این پرزها رهایی یابید.

 

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

چگونه مبل مخمل خود را در خانه تمیز کنید؟

مبلمان یکی از عوامل اصلی زیبایی خانه به شمار می‌رود بنابراین هرگونه آسیب رسیدن و عدم تمیز بودن مبلمان می‌تواند زیبایی خانه شما را تا حدود زیادی کاهش دهد بنابراین در استفاده درست و تمیز کردن این وسایل باید نهایت دقت به کار روند.  در این مقاله سعی داریم شما را با چند روش برای تمیز کردن مبل مخمل آشنا کنیم.

تمیز کردن مبل مخمل

گردگیری مبل

یکی از اساسی‌ترین روش‌ها که باعث می‌شود مبلمان مخملی شما دچار آلودگی و خرابی نشود گردگیری مداوم و هفتگی این وسایل است به گونه‌ای که شما می توانید با جاروبرقی و یا یک کهنه تمیز و کمی خیس این وسایل را گردگیری کنید.

استفاده از روکش مبل

شما می‌توانید با انداختن یک روکش بر روی مبلمان خود از آلودگی مبلمان خود جلوگیری حاصل فرمایید.

شامپو مبل

یکی از موادی که برای تمیز کردن مبل مخمل می‌توانید از آن استفاده کنید شامپوی مبل و مواد ضدعفونی‌کننده مخصوص مبلمان است که به راحتی می‌تواند هر لکه پاک نشدنی را پاک کند.

آب و صابون

آب و صابون می تواند محلولی کاربردی برای تمیز سازی مبلمان شما در کمترین زمان ممکن باشد.

محلول آبلیمو و جوش شیرین

محلول آب‌لیمو و جوش شیرین می‌تواند به‌عنوان یک کننده بسیار قوی در زمینه پاک‌سازی مبلمان مخملی شما به شما کمک کند.
به این نکته نیز توجه کنید که پس از انجام هرگونه اعمال شست و شو در نامه تمام رمان مخزنی برای عدم صدمه به این مبلمان نیاز است که این مبلمان را خشک کنید.

روشی کاربردی برای صدمه ندیدن مبلمان

یکی از روش‌های ساده و اساسی برای صدمه ندیدن مبلمان استفاده از مراکز شستشوی مبل برای انجام خدمات شستشو و از بین بردن لکه‌های مبل شما است این افراد متخصص با دارا بودن ابزار و تکنولوژی روز دنیا و همچنین داشتن مهارت کافی در این زمینه می‌توانند بهترین گزینه برای انجام خدمات مرتبط با شستشو و رفع لکه مبلمان شما باشند. شما به راحتی می‌توانید تمیز کردن مبل مخمل خود را به این مراکز سپرده و با اطمینان خاطر از عدم آسیب دیدن روکش مبلمان خود لکه‌ها و آلودگی‌های مبل  خود را رفع کنید.

از آنچه که مبل های مخملی نسبت به سایر مبل‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و بیشتر احتمال آسیب دیدن آن‌ها فراهم است و همچنین قیمت آن‌ها نسبت به سایر مبلمان بالاتر بوده و هزینه تعمیر آن‌ها نیز بالاتر است بنابراین آسیب دیدن به این مبل ها می‌تواند بسیار هزینه بر باشد. بنابراین لازم است که اقدامات گفته شده را در رابطه با تمیز سازی و از بین بردن آلودگی ها و لکه‌های مبل خود انجام داده و از خراب شدن این مبلمان جلوگیری به عمل آورید.

تهران واشینگ

تهران واشینگ یکی از مراکز پیشرو در زمینه تمیز کردن مبل مخملی است که در مرحله اول با شناخت جنس ماده و انتخاب بهترین ماده برای انجام شست و شو اقدام به شستشو کرده و با دقت و مهارت کافی شست‌وشوی مبل شما را به پایان می‌رسانند و کوچک‌ترین آسیبی به مبل شما وارد نمی‌کند. این مرکز با استفاده از وسایل پیشرفته و فوق پیشرفته بهترین خدمات ممکن را برای شما انجام میدهد.

 

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

لکه ‌گیری فرش‌ها

شست و شو  و لکه ‌گیری فرش‌ها یکی از اقداماتی است که برای تامین سازی منازل، مساجد و مکان‌های عمومی و همچنین زیباتر جلوه دادن و پاکیزه نشان داده شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد .
لکه ‌گیری فرش‌ها از جمله اقدامات تخصصی در زمینه پاکیزگی فرش است که در مراکز قالی‌شویی و مراکز شستشوی فرش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقدامات لازم برای لکه گیری فرش

برای انجام عمل لکه ‌گیری فرش‌ها اقدامات زیادی لازم است از جمله این اقدامات بررسی نوع لکه و بررسی مقدار لکه، ضخامت فرش، اندازه فرش، جنس فرش، نوع فرش و… است .
همچنین عمل نتیجه‌ گیری فرش نیاز به ماده های شوینده مخصوص لکه گیری دارد .
در صورت لکه گیری نکردن فرش ممکن است آسیب‌های جدی پس زیاد به فرش وارد شود بنابراین نیاز است که با روش‌های دقیق و تخصصی و با استفاده از ماده‌های شوینده مخصوص عمل لکه گیری را انجام دهید .
شستشو و لکه‌ گیری مبل ، موکت، فرش، قالیچه از دیگر فعالیت‌های مراکز قالی‌ شویی است که با استفاده از شوینده‌ها و ماده‌های لکه بر مخصوص انجام می‌شود .

لکه ‌گیری فرش‌ها

ابزار و تکنولوژی روز دنیا

امروزه ابزار و تکنولوژی های بسیاری برای راحت‌تر کردن کار بشر مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار و تکنولوژی‌های بسیاری در حرفه قالی‌شویی استفاده می‌شود .این تکنولوژی‌ها بیشتر برای از بین بردن لکه فرش ، لکه گیری فرش ها ، شستشوی فرش ، آبکشی فرش ، رفو فرش مورد استفاده قرار می گیرد .
اما باید به این نکته توجه کنید که آنچه بیشترین تاثیر را بر روی لکه ‌گیری فرش‌ها دارد ماده شوینده مورد نیاز برای لکه‌گیری است جنس ماده شوینده بسیار مهم و حیاتی است .

بنابراین در هنگام خرید مواد شوینده برای لکه ‌گیری فرش‌ها نهایت دقت را به خرج داده و یک ماده شوینده خوب و موثر را برای لکه‌گیری فرش‌هایتان انتخاب و تهیه کنید .

 

تهران واشینگ مرکزی برای پاکیزگی

 

تهران واشینگ یکی از مراکز معتبر برای شستشو و لکه ‌گیری فرش‌ها ، مبلمان ،موکت ، قالیچه شما با مناسب ترین قیمت ممکن است .
این مرکز  با در اختیار داشتن وسایل و ابزارهای روز دنیا و به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته قالی‌شویی و لکه‌گیری فرش سعی در انجام خدمات با بالاترین کیفیت برای مشتری را دارد .
همچنین در این مرکز از مواد شوینده معتبر و تایید شده ای استفاده می‌شود که کمترین آسیب را به فرش شما وارد کرده و بیشترین تاثیر را در لکه گیری و پاکیزه سازی فرش شما داشته باشد و رضایتش را به بهترین نحو ممکن کسب کند .

این مرکز در مرحله اول با شناخت کامل از فرش شما و بدست آوردن متراژ فرش و همچنین بررسی جنس و نوع فرش ، تهیه مواد شوینده مخصوص لکه فرش شما
شستشوی فرش موردنظر را شروع کرده و فرش مورد نظر را لکه گیری میکنند . سپس ما بقی اقدامات را به وسیله ابزار ها و تکنولوژی های موجود در مرکز خود انجام میدهند .
گفته میشود که قیمت پاکیزه سازی و لکه ‌گیری فرش‌ها، موکت ، مبلمان ، قالیچه و … در این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار ارزان تر بوده و نیازی به هزینه های بسیار و اظافی ندارد . شما به راحتی و با هزینه ای بسیار کم میتوانید فرش خود را با بالاترین کیفیت شسته و لکه گیری کنید .

منبع:سایت تهران واشینگ

  • تهران واشینگ ...
  • ۰
  • ۰

برق انداختن فرش های دستباف

هر ساله بسیاری از افراد برای شستشوی و برق انداختن فرش های دستباف و ماشینیخود به قالی‌شویی ها مراجعه می کنند .

مراجعه به قالی‌شویی‌ها برای شست‌وشوی فرش‌ها و یا برق انداختن فرش های دستباف و ماشینی علاوه بر شستشوی تمیز تر فرش‌ها ،استفاده از شوینده های مناسب ، صرفه جویی در هزینه تاثیر بسیاری در صرفه‌جویی از آب آشامیدنی دارد .

فرش‌های دستباف به گروهی از فرش‌ها اطلاق می شود که به صورت دستی بافته شده‌اند و نسبت به سایر فرش‌ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار است بنابراین شستشو و تعمیر این فرش‌ها بسیار مهم بوده است . مراکز زیاد و گسترده‌ای وجود دارد که در این زمینه کار میکنند.

برق انداختن فرش های دستباف

تهران واشینگ

تهران واشینگ با در اختیار داشتن ابزار روز و همچنین نیروهای با تجربه و کارآمد در زمینه موکت شویی ،مبل شویی ،تعمیرات مبل،رفوی فرش، شستشوی انواع فرش ها و تشک ها فعالیت دارد .

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تهران واشینگ زمینه شستشو و برق انداختن فرش‌های دستباف تخصص دارد و بسیار کارآمد بوده است .

همچنین قیمت شست‌وشوی فرش‌های دست‌باف در این مرکز نسبت به سایر مراکز کمتر بوده و امکان آسیب رسیدن به فرش بسیار کم است .

بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر برق انداختن فرش های دستباف و شستشو و تعمیر به این مرکز سپرده و با کمترین هزینه ممکن فرش دستباف خود را بشویید و تعمیر کنید .

همچنین امکان شستشوی فرش، تشک ، مبل و رفوش تخصصی  این مرکز در خانه نیز وجود دارد. به این صورت که شما با این مرکز تماس گرفته و این مرکز در کوتاه‌ترین مدت خود را به منزل مسکونی‌ شما رسانده و فعالیت خود را شروع می‌کنند .

شستشو فرش ، تشک و مبل در منزل به دلیل  جلوگیری از آسیب‌های ناشی از جابه جایی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از رفت‌وآمد می توانند نسبت به سایر روش های شست و شو  بهتر و کاربردی تر باشد.

بنابراین شما نیز برای میتوانید تنها با یک تماس از این خدمات برخوردار شوید .

نحوه شستشو در تهران واشینگ چگونه است ؟

مرکز شستشوی تهران واشینگ در مرحله اول از جنس پارچه و یا فرش اطلاعات کاملی بدست می‌آورند و سپس مواد که خاص و مورد نیاز را برای شست و شو تهیه و آماده می‌کنند.

در مرحله بعد  منطقه را از گرد و غبار پاک‌سازی می‌کنند پس از آن مواد شوینده را بر روی منطقه موردنظر می‌پاشند و سپس با فرچه برقی شروع به شستشو می کنند.

مرحله آخر مرحله کار با دستگاه مکش و لکه گیری است .

توجه کنید که شست‌وشو و برق انداختن فرش های دستباف با شستشوی فرش‌های ماشینی کمی متفاوت است و شستشوی فرش های دست‌بافت با دقت و ظرافت بیشتری انجام شده و از مواد شوینده متمایزی نسبت به سایر فرش‌ها برای شستشوی این فرش‌ها استفاده می شوند .

بنابراین اگر به دنبال مرکزی برای شستشو و تعمیر فرش ها ، موکت ، مبلمان و… هستید ،تهران واشینگ میتواند بهترین و کاربردی ترین مرکز برای انجام شستشو ها و تعمیرات شما در کمترین زمان ممکن  و همچنین با به کارگیری بیشترین دقت و تجربه است. به این نکته توجه کنید که تهران واشینگ با داشتن تجربه فراوان می تواند بهترین مرکز برای شستشو و برق انداختن فرش های دستباف و حساس شما باشد .

 

منبع:سایت تهران واشبنگ

  • تهران واشینگ ...