بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

پرز موکت یکی از عوامل مزاحمی است که می‌تواند از تیم های فرش و موکت شما بکاهد و تا حدود زیاد زیبایی موکت موردنظر را کاهش دهد. دلایل بسیاری برای وجود پرز موکت موجود است که از مهم‌ترین دلایل آن می توانیم به جنس الیاف، تراکم فرش یا موکت و همچنین تعداد شانه فرش اشاره نماییم. بنابراین می‌خواهیم شما را با روش‌های خانگی از بین بردن پرز موکت آشنا کنیم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و به آسانی از شر پرزهای موکت خود خلاص شوید.

۱:استفاده از پارچه خیس

از بین بردن پرز موکت

یکی از راه‌هایی که می‌تواند در از بین بردن پرزهای موکت شما را یاری رساند استفاده از پارچه خیس است.  شما می‌توانید با استفاده از پارچه خیس و کشیدن آن مرگ روی فرش و یا موکت مورد نظرتان تا حدود زیادی از تراکم پرزهای آن رهایی یابید.

۲:جارو زدن

جارو زدن که یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند در از بین بردن پرز موکت به شما کمک کند.

۳:شانه فرش

از بین بردن پرز موکت

شاید خوب باشد برای از از بین بردن پرز موکت از شانه‌های مخصوص فرش برای شانه کردن موکت خود استفاده کنید.

۴:چسب کاغذی

استفاده از چسب کاغذی و چسباندن آن به موکت برای از بین بردن این قرص ها نیز یکی دیگر از روش‌های مؤثر است.

۵:شستشو

شما میتوانید با شست و شوی فرش و یا موکت مورد نظرتان به روش های خاص و حرفه ای از شر این پرزهای مزاحم رهایی یابید.

استفاده از شامپو فرش

شامپو فرش نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در کاهش پرزهای موکت به شما یاری رساند و موجب شود که پرز موکت شما کم شود.
شستشوی فرش و موکت در این مرکز خود دارای مراحل مختلفی است. در مرحله اول این مرکز شناخت و اطلاعات کافی درباره فرش و یا موکت شما بدست می آورد و نسبت به خرید ماده شوینده مخصوص به فرش یا موکت شما اقدام می‌کند.

در مراحل بعدی این مرکز با استفاده از وسایل و تکنولوژی‌های به روز که دارد نسبت به شستشو و آبکشی و همچنین خشک نمودن فرش‌ها و موکت‌های شما اقدام می کند.

تهران واشینگ

تهران واشینگ به عنوان مرکز پیشرو در زمینه شستشو و تعمیر و رفوش مبلمان، قالیچه، فرش، موکت، تشک و… بوده است که شما با اطمینان خاطر می‌توانید برای از بین بردن پرز موکت به این مرکز مراجعه کنید و با سپردن موکت خود به این مرکز از دست این پرزها خلاصی یابید.

شستشوی فرش و موکت در این مرکز خود دارای مراحل مختلفی است. در مرحله اول این مرکز شناخت و اطلاعات کافی درباره فرش و یا موکت شما بدست می آورد و نسبت به خرید ماده شوینده مخصوص به فرش یا موکت شما اقدام می‌کند.
در مراحل بعدی این مرکز با استفاده از وسایل و تکنولوژی‌های به روز که دارد نسبت به شستشو و آبکشی و همچنین خشک نمودن فرش‌ها و موکت‌های شما اقدام می کند.
بنابراین اگر شما نیز به فکر از بین بردن پرز موکت خود هستید می‌توانید با فرستادن موکت خود این مرگ که از و با هزینه بسیار مناسب برای همیشه ازدست این پرزها رهایی یابید.

 

منبع:سایت تهران واشینگ

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • تهران واشینگ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی