بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

لکه ‌گیری فرش‌ها

شست و شو  و لکه ‌گیری فرش‌ها یکی از اقداماتی است که برای تامین سازی منازل، مساجد و مکان‌های عمومی و همچنین زیباتر جلوه دادن و پاکیزه نشان داده شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد .
لکه ‌گیری فرش‌ها از جمله اقدامات تخصصی در زمینه پاکیزگی فرش است که در مراکز قالی‌شویی و مراکز شستشوی فرش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقدامات لازم برای لکه گیری فرش

برای انجام عمل لکه ‌گیری فرش‌ها اقدامات زیادی لازم است از جمله این اقدامات بررسی نوع لکه و بررسی مقدار لکه، ضخامت فرش، اندازه فرش، جنس فرش، نوع فرش و… است .
همچنین عمل نتیجه‌ گیری فرش نیاز به ماده های شوینده مخصوص لکه گیری دارد .
در صورت لکه گیری نکردن فرش ممکن است آسیب‌های جدی پس زیاد به فرش وارد شود بنابراین نیاز است که با روش‌های دقیق و تخصصی و با استفاده از ماده‌های شوینده مخصوص عمل لکه گیری را انجام دهید .
شستشو و لکه‌ گیری مبل ، موکت، فرش، قالیچه از دیگر فعالیت‌های مراکز قالی‌ شویی است که با استفاده از شوینده‌ها و ماده‌های لکه بر مخصوص انجام می‌شود .

لکه ‌گیری فرش‌ها

ابزار و تکنولوژی روز دنیا

امروزه ابزار و تکنولوژی های بسیاری برای راحت‌تر کردن کار بشر مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار و تکنولوژی‌های بسیاری در حرفه قالی‌شویی استفاده می‌شود .این تکنولوژی‌ها بیشتر برای از بین بردن لکه فرش ، لکه گیری فرش ها ، شستشوی فرش ، آبکشی فرش ، رفو فرش مورد استفاده قرار می گیرد .
اما باید به این نکته توجه کنید که آنچه بیشترین تاثیر را بر روی لکه ‌گیری فرش‌ها دارد ماده شوینده مورد نیاز برای لکه‌گیری است جنس ماده شوینده بسیار مهم و حیاتی است .

بنابراین در هنگام خرید مواد شوینده برای لکه ‌گیری فرش‌ها نهایت دقت را به خرج داده و یک ماده شوینده خوب و موثر را برای لکه‌گیری فرش‌هایتان انتخاب و تهیه کنید .

 

تهران واشینگ مرکزی برای پاکیزگی

 

تهران واشینگ یکی از مراکز معتبر برای شستشو و لکه ‌گیری فرش‌ها ، مبلمان ،موکت ، قالیچه شما با مناسب ترین قیمت ممکن است .
این مرکز  با در اختیار داشتن وسایل و ابزارهای روز دنیا و به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته قالی‌شویی و لکه‌گیری فرش سعی در انجام خدمات با بالاترین کیفیت برای مشتری را دارد .
همچنین در این مرکز از مواد شوینده معتبر و تایید شده ای استفاده می‌شود که کمترین آسیب را به فرش شما وارد کرده و بیشترین تاثیر را در لکه گیری و پاکیزه سازی فرش شما داشته باشد و رضایتش را به بهترین نحو ممکن کسب کند .

این مرکز در مرحله اول با شناخت کامل از فرش شما و بدست آوردن متراژ فرش و همچنین بررسی جنس و نوع فرش ، تهیه مواد شوینده مخصوص لکه فرش شما
شستشوی فرش موردنظر را شروع کرده و فرش مورد نظر را لکه گیری میکنند . سپس ما بقی اقدامات را به وسیله ابزار ها و تکنولوژی های موجود در مرکز خود انجام میدهند .
گفته میشود که قیمت پاکیزه سازی و لکه ‌گیری فرش‌ها، موکت ، مبلمان ، قالیچه و … در این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار ارزان تر بوده و نیازی به هزینه های بسیار و اظافی ندارد . شما به راحتی و با هزینه ای بسیار کم میتوانید فرش خود را با بالاترین کیفیت شسته و لکه گیری کنید .

منبع:سایت تهران واشینگ

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • تهران واشینگ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی