بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

برق انداختن فرش های دستباف

هر ساله بسیاری از افراد برای شستشوی و برق انداختن فرش های دستباف و ماشینیخود به قالی‌شویی ها مراجعه می کنند .

مراجعه به قالی‌شویی‌ها برای شست‌وشوی فرش‌ها و یا برق انداختن فرش های دستباف و ماشینی علاوه بر شستشوی تمیز تر فرش‌ها ،استفاده از شوینده های مناسب ، صرفه جویی در هزینه تاثیر بسیاری در صرفه‌جویی از آب آشامیدنی دارد .

فرش‌های دستباف به گروهی از فرش‌ها اطلاق می شود که به صورت دستی بافته شده‌اند و نسبت به سایر فرش‌ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار است بنابراین شستشو و تعمیر این فرش‌ها بسیار مهم بوده است . مراکز زیاد و گسترده‌ای وجود دارد که در این زمینه کار میکنند.

برق انداختن فرش های دستباف

تهران واشینگ

تهران واشینگ با در اختیار داشتن ابزار روز و همچنین نیروهای با تجربه و کارآمد در زمینه موکت شویی ،مبل شویی ،تعمیرات مبل،رفوی فرش، شستشوی انواع فرش ها و تشک ها فعالیت دارد .

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که تهران واشینگ زمینه شستشو و برق انداختن فرش‌های دستباف تخصص دارد و بسیار کارآمد بوده است .

همچنین قیمت شست‌وشوی فرش‌های دست‌باف در این مرکز نسبت به سایر مراکز کمتر بوده و امکان آسیب رسیدن به فرش بسیار کم است .

بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر برق انداختن فرش های دستباف و شستشو و تعمیر به این مرکز سپرده و با کمترین هزینه ممکن فرش دستباف خود را بشویید و تعمیر کنید .

همچنین امکان شستشوی فرش، تشک ، مبل و رفوش تخصصی  این مرکز در خانه نیز وجود دارد. به این صورت که شما با این مرکز تماس گرفته و این مرکز در کوتاه‌ترین مدت خود را به منزل مسکونی‌ شما رسانده و فعالیت خود را شروع می‌کنند .

شستشو فرش ، تشک و مبل در منزل به دلیل  جلوگیری از آسیب‌های ناشی از جابه جایی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از رفت‌وآمد می توانند نسبت به سایر روش های شست و شو  بهتر و کاربردی تر باشد.

بنابراین شما نیز برای میتوانید تنها با یک تماس از این خدمات برخوردار شوید .

نحوه شستشو در تهران واشینگ چگونه است ؟

مرکز شستشوی تهران واشینگ در مرحله اول از جنس پارچه و یا فرش اطلاعات کاملی بدست می‌آورند و سپس مواد که خاص و مورد نیاز را برای شست و شو تهیه و آماده می‌کنند.

در مرحله بعد  منطقه را از گرد و غبار پاک‌سازی می‌کنند پس از آن مواد شوینده را بر روی منطقه موردنظر می‌پاشند و سپس با فرچه برقی شروع به شستشو می کنند.

مرحله آخر مرحله کار با دستگاه مکش و لکه گیری است .

توجه کنید که شست‌وشو و برق انداختن فرش های دستباف با شستشوی فرش‌های ماشینی کمی متفاوت است و شستشوی فرش های دست‌بافت با دقت و ظرافت بیشتری انجام شده و از مواد شوینده متمایزی نسبت به سایر فرش‌ها برای شستشوی این فرش‌ها استفاده می شوند .

بنابراین اگر به دنبال مرکزی برای شستشو و تعمیر فرش ها ، موکت ، مبلمان و… هستید ،تهران واشینگ میتواند بهترین و کاربردی ترین مرکز برای انجام شستشو ها و تعمیرات شما در کمترین زمان ممکن  و همچنین با به کارگیری بیشترین دقت و تجربه است. به این نکته توجه کنید که تهران واشینگ با داشتن تجربه فراوان می تواند بهترین مرکز برای شستشو و برق انداختن فرش های دستباف و حساس شما باشد .

 

منبع:سایت تهران واشبنگ

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • تهران واشینگ ...

برق انداختن فرش های دستباف

فرش دستباف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی