بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

چگونه مبل مخمل خود را در خانه تمیز کنید؟

مبلمان یکی از عوامل اصلی زیبایی خانه به شمار می‌رود بنابراین هرگونه آسیب رسیدن و عدم تمیز بودن مبلمان می‌تواند زیبایی خانه شما را تا حدود زیادی کاهش دهد بنابراین در استفاده درست و تمیز کردن این وسایل باید نهایت دقت به کار روند.  در این مقاله سعی داریم شما را با چند روش برای تمیز کردن مبل مخمل آشنا کنیم.

تمیز کردن مبل مخمل

گردگیری مبل

یکی از اساسی‌ترین روش‌ها که باعث می‌شود مبلمان مخملی شما دچار آلودگی و خرابی نشود گردگیری مداوم و هفتگی این وسایل است به گونه‌ای که شما می توانید با جاروبرقی و یا یک کهنه تمیز و کمی خیس این وسایل را گردگیری کنید.

استفاده از روکش مبل

شما می‌توانید با انداختن یک روکش بر روی مبلمان خود از آلودگی مبلمان خود جلوگیری حاصل فرمایید.

شامپو مبل

یکی از موادی که برای تمیز کردن مبل مخمل می‌توانید از آن استفاده کنید شامپوی مبل و مواد ضدعفونی‌کننده مخصوص مبلمان است که به راحتی می‌تواند هر لکه پاک نشدنی را پاک کند.

آب و صابون

آب و صابون می تواند محلولی کاربردی برای تمیز سازی مبلمان شما در کمترین زمان ممکن باشد.

محلول آبلیمو و جوش شیرین

محلول آب‌لیمو و جوش شیرین می‌تواند به‌عنوان یک کننده بسیار قوی در زمینه پاک‌سازی مبلمان مخملی شما به شما کمک کند.
به این نکته نیز توجه کنید که پس از انجام هرگونه اعمال شست و شو در نامه تمام رمان مخزنی برای عدم صدمه به این مبلمان نیاز است که این مبلمان را خشک کنید.

روشی کاربردی برای صدمه ندیدن مبلمان

یکی از روش‌های ساده و اساسی برای صدمه ندیدن مبلمان استفاده از مراکز شستشوی مبل برای انجام خدمات شستشو و از بین بردن لکه‌های مبل شما است این افراد متخصص با دارا بودن ابزار و تکنولوژی روز دنیا و همچنین داشتن مهارت کافی در این زمینه می‌توانند بهترین گزینه برای انجام خدمات مرتبط با شستشو و رفع لکه مبلمان شما باشند. شما به راحتی می‌توانید تمیز کردن مبل مخمل خود را به این مراکز سپرده و با اطمینان خاطر از عدم آسیب دیدن روکش مبلمان خود لکه‌ها و آلودگی‌های مبل  خود را رفع کنید.

از آنچه که مبل های مخملی نسبت به سایر مبل‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و بیشتر احتمال آسیب دیدن آن‌ها فراهم است و همچنین قیمت آن‌ها نسبت به سایر مبلمان بالاتر بوده و هزینه تعمیر آن‌ها نیز بالاتر است بنابراین آسیب دیدن به این مبل ها می‌تواند بسیار هزینه بر باشد. بنابراین لازم است که اقدامات گفته شده را در رابطه با تمیز سازی و از بین بردن آلودگی ها و لکه‌های مبل خود انجام داده و از خراب شدن این مبلمان جلوگیری به عمل آورید.

تهران واشینگ

تهران واشینگ یکی از مراکز پیشرو در زمینه تمیز کردن مبل مخملی است که در مرحله اول با شناخت جنس ماده و انتخاب بهترین ماده برای انجام شست و شو اقدام به شستشو کرده و با دقت و مهارت کافی شست‌وشوی مبل شما را به پایان می‌رسانند و کوچک‌ترین آسیبی به مبل شما وارد نمی‌کند. این مرکز با استفاده از وسایل پیشرفته و فوق پیشرفته بهترین خدمات ممکن را برای شما انجام میدهد.

 

منبع:سایت تهران واشینگ

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • تهران واشینگ ...

شستشوی مبلمان

مبلمان مخملی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی