بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

مراحل نصب ایزوگام در قیطریه

همانطور که میدانید، عایق بندی ساختمان ها به کمک استفاده از ایزوگام نقش مهمی را در ساختمان سازی بازی می کند. بنابراین این عایق بندی باید به طرز صحیحی انجام شود. پس بهتر است که با نصب ایزوگام و مراحل آن آشنا شوید. البته لازم است بدانید که نصب ایزوگام نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی است که هر جایی نمی تواند از عهده آن برآید. پس باید برای این کار به شرکتی مراجعه کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد و نصب ایزوگام را به صورت  ایده آل انجام دهد. بنابراین با مراحل نصب ایزوگام در قیطریه آشنا شوید:

تمیز کردن

در درجه اول، زمانی که برای قیمت نصب ایزوگام در محله قیطریه مراجعه می کنید، سطحی که قرار است ایزوگام به روی آن نصب شود، فرقی ندارد که پشت بام یا داخل ساختمان باشد. در هر صورت باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غبار باشد. به این صورت می توان یک نصب راحت و عالی را پیاده کرد. در واقع به کمک قیر یا پرایمر می توان اتصال خوبی را در ایزوگام ایجاد نمود. پس این سطح هر چه مقدار که هست، باید به اندازه کافی تمیز شود.

درز گیری

مرحله دوم به درزگیری اختصاص داده می شود که در آن باید انواع ترک ها و شکاف ها را از بین برد. در این مرحله ترک های ریز و کوچک به کمک قیر و پرایمر به صورت کلی از بین می روند. همچنین باید بدانید که انواع برآمدگی هایی که به روی سطح زمین وجود دارند، باید از بین برده شوند و برش داده شوند. این برآمدگی ها می توانند انتهای میلگرد، زائده تیز و ... باشند.

زیر سازی

مرحله سوم، به معنای زیرسازی است. در این مرحله سطح زیرین سیمان و در برخی مواقع موزاییک و آسفالت است. پس برای زیرسازی باید از ترکیبات مهم قیری استفاده کرد. معمولا برای سطوح سیمانی از 280 گرم قیر محلول در حلال نفتی و برای آسفالت از 300 گرم قیر محلول در آب استفاده خواهد شد.

شیب بندی

سطح مورد نظر باید داری شیب بندی مناسب باشد. چرا که این عامل توسط اجرای ایزوگام بسیار اهمیت دارد و نصاب باید سعی کند نکات مهم را رعایت کند. داشتن یک اجرای غیر یکنواخت می تواند باعث به هم خوردن شیب خوردگی و جمع شدن آب در یک محل شود. نصب ایزوگام نباید به صورتی باشد که باعث به هم خورن مسیر شود و عایق های رطوبتی باید موازی با مسیر شیب نصب شوند.

نصب ایزوگام

مرحله نهایی برای نصب ایزوگام در شمال تهران می باشد. در این مرحله باید رول  های ایزوگام را باز کنیم و ابتدا برچسب و سپس پوشش های پلاستیکی را از یکدیگر جدا کرد. همچنین در بعضی مواقع باید برای باز کردن رول ها، به آن ها مقداری حرارت داد چرا که به هم چسبیده اند و جدا شدن آن ها سخت است. و فشار زیاد ممکن است باعث پارگی و خرابی ایزوگام شود.

 

برای نصب ایزوگام به چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

برای آن که بتوانید مراحل نصب ایزوگام را به خوبی انجام دهید و پشت سر بگذارید، باید بتوانید از تجهیزات کاملی در این حیطه استفاده کنید. بنابراین این تجهیزات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

·        لباس مناسب و کفش کف صاف

·        دستکش نسوز

·        کپسول آتش نشانی

·        کمچه و ماله

·        جارو

·        مشعل ایزوگام کاری و فندک برای روشن کردن

·        تیغ موکت بری

·        عینک مخصوص و کلاه ایمنی

قیمت نصب ایزوگام در محله قیطریه

زمانی که برای نصب ایزوگام در قیطریه به دنبال یک نصاب عالی و خوب هستید، باید بتوانید به شرکت ها و موسساتی مراجعه کنید که بهترین خدمات را در نظر گرفته اند. بنابراین اولین چیزی که بعد از اقدام برای نصب ایزوگام باید در نظر گرفته شود، قیمتی است که باید بابت آن پرداخت کنید. بنابراین این هزینه با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می شود. از جمله مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت نصب ایزوگام هستند، می توان به متراژ سطح ایزوگام شده، نوع ایزوگام مصرفی، درجه کیفیت آن، شرایط نصب و ... اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که با تغییر کردن قیمت مصالح و با توجه به نوع متراژ سطح مورد نظر، ممکن است این هزینه تغییر کند. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای نصب ایزوگام در نظر گرفت و بیان کرد.

همچنین لازم است بدانید که این هزینه با توجه به شرایط دیگری نیز می تواند تغییر کند که می تواند شامل انجام عملیات زیرسازی باشد. پس زمانی که قیرگونی یا آسفالت قبلی سطوح خراب شده باشد، باید زیرسازی دوباره انجام شود که این کار باعث افزایش قیمت نصب ایزوگام می شود. به صورت کلی نصب کردن ایزوگام با مزایای زیادی همراه است که اگر به یک شرکت معتبر مراجعه کنید، می توانید به صرفه ترین هزینه را بابت نصب آن پرداخت کنید. ایزوگام خیال شما را از بابت عایق بندی ساختمان هایتان راحت تر می کند. برای اطلاع از این قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

رعایت اصول و استانداردهای مهم در نصب ایزوگام از مهمترین آیتم هایی است که باعث می شود یک نصب با کیفیت داشته باشید. بنابراین برای رسیدن به این کیفیت باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. اجرا و نصب ایزوگام باید به صورتی باشد که بتواند در فضاهای کوچک و بزرگ به راحتی انجام شود. پس این کار تنها توسط تکنسین های حرفه ای قابل انجام است که باید به بهترین نحو انجام شود. نصب ایزوگام در قیطریه با ارائه خدمات ویژه و کامل برای شما عزیزان در محل مورد نظر انجام می گیرد و می توانید هر چه سریعتر اقدام کنید.  

  • ۰۱/۰۵/۲۵
  • تهران واشینگ ...

نصب ایزوگام در قیطریه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی