بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در این باره صحبت خواهیم کرد. یکی از مهم ترین وسایلی که در اشپزخانه ها ماشین ظرفشویی است که در انواع برندهای متفاوت توسط شرکت ها در دست تولید است. ماشین های ظرفشویی دارای قابلیت های مختلفی می باشد یکی از شرکت های معروف که در حال حاضر ماشین ظرفشویی را تولید میکند شرکت مجیک است. باید در نظر گرفت که حتی اگر در ماشین ظرفشویی از بهترین نوع از قطعات استفاده شود ممکن است به مرور زمان دچار اسیب شوند و شما نیازمند تعمیر ماشین ظرفشویی  باشید.

نکات مهم در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک:

به هیچ عنوان هنگام آسیب رسیدن به ماشین ظرفشویی نباید از آن استفاده کرد. و اگر دود یا سوختگی از ماشین ظرفشویی مشاهده شود باید در سریع ترین زمان ممکن ماشین ظرفشویی از برق کشیده شود.

در زمان پاک کردن ظرفشویی از جریان مستقیم آب نباید استفاده کرد چرا که ممکن است دستگاه ظرفشویی آسیب ببیند.

برای شستن ظرف ها از مایع لباسشویی یا مواد ظرفشویی معمولی نباید استفاده شود چرا که باعث نشتی و آسیب دیدن دستگاه شده و تنها باید از مواد شوینده ای که مناسب برای ماشین ظرفشویی هستند استفاده شود، بعد از اینکه کار ماشین ظرفشویی تمام شد بلافاصله به هیچ عنوان نباید المنت و سطوح داخل ماشین ظرفشویی لمس کرد.

 ماشین ظرفشویی مجیک را در زمان خرابی نباید شخصاً تعمیر کرد چرا که این کار باعث ایجاد آتش سوزی یا سوانح برقی خواهد شد.

 باید گفت که نمایندگی های معتبری وجود دارند که چندین سال در این زمینه سابقه داشته و ماشین ظرفشویی را تعمیر می کنند.

 در زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب داغ وجود داشته که در این حالت ممکن است که سوختگی پوست ایجاد شود.

تعمیر لوازم خانگی برقی

 عیب یابی ماشین ظرفشویی مجیک: علت خاموش بودن لامپ ماشین ظرفشویی

 علت اصلی به وجود آمدن این مشکل قطع بودن جریان برق ورودی است که به علت پریدن پریز یا قطع کلی برق میتواند ایجاد شود، زمانی که جریان برق منزل قطع نباشد، می تواند علت آن مشکل در سیم رابط باشد.

 علت کار نکردن ماشین ظرفشویی در هنگامی که لامپ نشانگر برق ورودی روشن باشد:

 برای پیدا کردن این مشکل در ماشین ظرفشویی باید در ابتدا آب ورودی دستگاه را بررسی کرد چرا که اگر جریان آب قطع شود دستگاه کار نخواهد کرد اگر مشکلی هم در جریان آب و فشار آب وجود نداشته باشد ممکن است که شلنگ آب دچار گرفتگی و تاخوردگی باشد در صورتی که شلنگ دچار گرفتگی و تا خوردگی نباشد باید دکمه استارت ماشین را بررسی نمود و از قفل نبودن صفحه کلید هم مطمئن شد.

عیب یابی ماشین ظرفشویی به علت داشتن صدای غیر عادی:

 یکی از مشکلاتی که در ماشین ظرفشویی به وجود می‌آید داشتن صدای غیر عادی بوده که برخی اوقات در همان ابتدای نصب احساس خواهد شد در بیشتر مواقع علت به گوش رسیدن این صدا نصب نادرست ماشین ظرفشویی است و برخی دیگر از موارد هم ممکن است بازوی آب به ظروف برخورد نکند با بررسی این دو مورد و برطرف کردن این مشکلات می توان صدای ماشین ظرفشویی را کم کرد. علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی مجیک:

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی قابل پیش‌بینی نبوده و حتما نیاز به تعمیر کار و تعمیر ماشین ظرفشوییمی‌باشد، این وسیله یک دستگاه اتوماتیک و کاملا خودکار است که ظروف کثیف و آلوده را تمیز کرده و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که دستگاه را پر ظرف کرده و پودر یا مایع  شستشو را به ماشین اضافه کرده چرخش چرخه شستشو را تنظیم خواهد کرد و سپس دکمه  روشن فشار داده و در مراحل بعدی پس از لمس دکمه، ماشین ظرفشویی  کارها را خود به خود انجام می‌دهد،

که این کارها عبارت است از :

ماشین ظرفشویی خود دستگاه را پر از آب کرده و آب را با سرعت و فشار زیاد از طریق فواره‌ها به ظرف پاشیده تا آنها را تمیز کند و سپس آب های کثیف را تخلیه و با پاشیدن آب بیشتر ظروف آبکشی می شود.

برای استفاده از صحیح ماشین ظرفشویی مجیک بهتر است که از دفترچه راهنمای این محصول استفاده شود و در صورت نداشتن دفترچه میتوان با مراکز و نمایندگی های تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک کمک گرفته شود.

پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی مجیک:

برای خارج شدن محلول شستشو پمپ تخلیه ظرفشویی به مدار آمده و این پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی یکی از قطعات مهم و دارای کارایی بالایی می باشد موتور پمپ تخلیه از نوع فلوید رینگ بوده که دارای عملکرد صحیح است که اصطلاحاً آب بر روی آن سوار می شود.

در ماشینهای ظرفشویی پمپ تخلیه به طور مستقیم به کاسه شستشو وصل شده است.

 موتور شستشوی ماشین ظرفشویی:

 یکی از مهمترین عملکرد ها در زمان شستشوی ماشین ظرفشویی پاشش پرفشار محلول شستشو بر روی ظروف است که این کار بر عهده موتور شستشو بوده و موتور شستشو در واقع یک موتور پمپ است که محلول شستشو را با کمک فشار بر روی ظروف که در حال شستن هستند خواهد پاشید و باید گفت که این  یکی از قطعات اصلی بسیار مهم در یک ماشین ظرفشویی به حساب آمده و از ابتدای تولید ماشین ظرفشویی تاکنون تغییرات زیادی برای آن به وجود آمده است.

تعمیر لوازم خانگی برقی

هیدروستات ماشین ظرفشویی:

وظیفه هیدروستات در ماشین ظرفشویی کنترل سطح آب ورودی به دیگ ماشین ظرفشویی و همچنین این وسیله  را در برابر آبگیری اضافی حفظ خواهد کرد  از ساده ترین نوع هیدروستات که دارای سه فیش اتصال برقی بوده  و مانند کلید تبدیل در سیم کشی ساختمان عمل کرده و در ظرفشویی هم دو عدد از این نوع در کنار هم هستند و به عبارتی دیگر باید گفت به صورت دوقلو نصب شده اند. هیدروستات کلیدی است که بر اثر فشار وارد شده از طریق آب در دیگ عمل کرده و این قسمت یکی از مهمترین بخش های ماشین ظرفشویی است که در صورت خرابی باید به تعمیر ماشین ظرفشویی بپردازید.

 نکته برخی از نکات هستند که در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی باید به آنها توجه نمود که عبارت است از:

 ماشین  ظرفشویی باید دارای محافظ برق جداگانه‌ای باشد.

بعد از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی فیلتر و صافی داخل آن را باید شستشو داد تا به مشکل عدم تخلیه آب برخورد نشود.  جرم گیری نظافت داخلی و بیرونی دستگاه دارای اهمیت بوده د و حتماً هر ۶ ماه یکبار سرویس و جرم گیری ظرفشویی باید انجام شود.

 در زمان شستشوی ظرف باید به چیدمان ظروف دقت کرد و هر ظرف  و سبدی را  نباید در ماشین ظرفشویی قرار داد که مجبور به تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک نشوید.

  • ۰۱/۰۵/۲۵
  • تهران واشینگ ...

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی