بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

فرش دستباف

فرش ها نقش و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و ظاهر خانه دارند. فرش‌های دستباف گروه ویژه‌ای از انواع فرش‌ها محسوب می‌شوند که به دلیل دارا بودن ظاهر زیبا و همچنین جنس خوبی که دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. شستشوی فرش دستباف بسیار حساس بوده و کار هر کسی نیست بنابراین تنها افراد متخصص و کارآمد در این زمینه توانایی شستشوی این نوع فرش‌ها را داشته و می‌توانند این نوع فرش‌ها را بشویند.
شستشوی-فرش-دستباف

تهران واش به شما کمک خواهد کرد

تهران واش یکی از مراکز معتبر در زمینه شستشوی فرش و انواع مبل‌های شما محسوب می‌شود که با دارا بودن نیروهای متخصص و کادر کارآمد توانسته است کیفیت شستشویی خود را بالا ببرد و فرش‌های شما را با کیفیت بسیار بالایی بشوید.
این مرکز در زمینه شستشوی فرش های دستباف و همچنین ماشینی بسیار کارآمد بوده و شما به راحتی می توانید شستشوی فرش‌های خود را به این مرکز بسپارید.

نحوه شستشو

نحوه شستشوی فرش در این مرکز بدین گونه است که در مرحله ابتدایی این مرکز با شناخت جنس فرش شما و همچنین متراژ آن بهترین نوع ماده شستشو را برای فرش شما تهیه کرده و سپس اقدام به شست و شوی فرش شما با بهترین روش‌ها و متدهای روز دنیا دارند به گونه‌ای که کمترین آسیبی به فرش شما برسد. این مرکز در هنگام شستشوی فرش دستباف از روش متفاوتی نسبت به هنگام شستشوی فرش ماشینی استفاده می کند.

 

رفوش

همچنین این مرکز در زمینه تعمیر و رفوش انواع و اقسام فرش‌های شما بسیار توانا بوده و می‌تواند با کیفیت بالایی فرش‌های شما را تعمیر نماید به گونه‌ای که به هیچ عنوان تعمیر آن قابل شناسایی نباشد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش‌های خود را برای تعمیر و نوسازی به این مرکز فرستاده و کارهای تعمیر و نوسازی را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید.

 

پاکسازی لکه ها

همچنین این مرکز در زمینه پاک‌سازی لکه‌های پاک نشدنی بسیار ماهر بوده و می‌تواند با به‌کارگیری روش‌ها و متدهای خاص فرش شما را در کمترین زمان ممکن لکه‌گیری کند. این مرکز می‌توانند در زمینه شستشوی فرش دستباف و لکه‌گیری آن بسیار کارآمد عمل کند و در کمترین زمان ممکن فرش دستباف شما را شست و لکه گیری کند.

 

ماده شوینده

همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد در این مرکز برای هر نوع فرش یک نوع ماده شوینده بر اساس جنس فرش در نظر گرفته‌شده و به کار می‌رود.همچنین در این مرکز برای شست و شو انواع  مبل ها نیز از ماده شوینده متفاوتی استفاده می‌کنند.

 

قیمت و کیفیت

باید این نکته را متذکر شویم که این مرکز نسبت به سایر مراکز از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و در زمینه ارائه خدمات هزینه بسیار کمتری دریافت می‌کند.

شستشویی فرش دست‌باف در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و همچنین در قبال آن هزینه بسیار ناچیزی دریافت می شود بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرش‌های دستباف خود را برای شستشو به این مرکز سپرده و پس از مدت زمان کوتاهی با پرداخت هزینه بسیار مناسب فرش‌های خود را تحویل بگیرید. کیفیت و قیمت هر دو در این مجموعه موجود است.

منبع:سایت تهران واشینگ

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • تهران واشینگ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی