بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یکی از روش های مهم عایق کاری نصب ایزوگام است که در سطح پشت بام و یا سرویس های بهداشتی انجام می شود. زمانی که ایزوگام به درستی نصب شود، هیچ گونه رطوبتی نمی توان به سطوح زیرین نفوذ کند و در نتیجه نشتی ایجاد نمی شود. نکته مهمی که قبل از انجام ایزوگام به روی سطوح وجود دارد، این است که سطح زیرین نباید دارای پستی و بلندی و یا دچار رطوبت و هر مشکل دیگری باشد، چرا که باعث خراب شدن ایزوگام می شود. همچنین نقاط تیز می توانند باعث آسیب زدن به ایزوگام شوند. پس باید هر گونه مشکل از سر راه برداشته شود. یکی از مشکلاتی که معمولا قبل از نصب ایزوگام ممکن است وجود داشته باشد، مرطوب و خیس بودن سطوح سیمانی زیرین است. به این صورت باعث می شود تا ایزوگام چسبندگی لازم را به روی سطوح سیمانی به دست نیاورد.

برای آنکه بتوان از رطوبت و خیس شدن سیمان جلوگیری کرد، باید بعد از انجام سیمان کاری، به روی آن یک لایه قیر ریخته شود تا حفره ها را پر کند. به این صورت ایزوگام به را حتی می تواند با لایه زیرین چسبندگی پیدا کند. در این صورت احتمال نشتی از کناره ها و یا باد کردن ایزوگام از بین می رود. پس سوالی که مطرح است، این است که نحوه نصب ایزوگام روی سیمان خیس به چه صورت است؟ بهتر است بدانید که هیچ روشی برای نصب کردن ایزوگام به روی سیمان خیس وجود ندارد. چرا که باعث خراب شدن ایزوگام و باد کردن و به تله افتادن آن می شود. پس ابتدا باید سطح سیمان کاری شده دارای رطوبت، به خوبی خشک شود و یا دوباره سیمان کاری شود. سپس در صورت اطمینان از خشک بودن کامل سیمان؛ به نصب ایزوگام پرداخت.

بهترین فصل برای نصب ایزوگام چه فصلی است؟

همانطور که ذکر شد، ایزوگام برای آنکه بتواند به خوبی نصب شود و به مشکل دچار نشود، باید بتواند به روی سطوحی انجام شود که کاملا خشک و صاف و یکدست هستند و عاری از رطوبت می باشند. پس بهترین فصل برای نصب کردن ایزوگام بدون شک فصل تابستان است که کمترین میزان رطوبت در آن وجود دارد. در این فصل حتی اگر سیمان خیس خورده باشد، به راحتی می توان برای خشک کردن و یا تعویض آن اقدام کرد.

به این صورت می توان به نصب ایزوگام پرداخت. توصیه می شود نصب ایزوگام تا حد زیادی در فصل سرما انجام نشود. چرا که بروز ناگهانی باران و برف و هوای سرد باعث خراب شدن فرایند نصب شده و هزینه اجرای ایزوگام را دو برابر می کند. در فصل سرما همچنین ممکن است رول های ایزوگام در اثر باز شدن ترک بخورند و خراب شوند. پس بهتر است این کار را به فصل تابستان موکول کنید. نصب ایزوگام در فصل سرما، باید به صورتی باشد که درجه حرارت محیط بالاتر از 10 درجه سانتی گراد باشد و ایزوگام نیز در طول 24 ساعت گذشته در دمایی بالاتر از 10 درجه در انبار قرار داشته باشد.

نکات مهم قبل از نصب ایزوگام

اگر به دنبال این هستید که در نصب ایزوگام روی سیمان خیس این کار به درستی انجام بگیرد و با مشکلی روبرو نشوید، بهتر است که قبل از نصب به نکات مهمی توجه کنید. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • نصب ایزوگام باید در شرایط مساعد آب و هوایی ترجیحا آفتابی و بدون بارش باشد.
  • بهتر است که نصب ایزوگام در دمای زیر 5 درجه سانتی گراد انجام نشود.
  • سطحی که قرار است به روی آن به نصب ایزوگام بپردازید، بهتر است که خشک و تمیز و بدون گرد و غبار باشد.
  • عایق ایزوگام نباید به روی زاویه 90 درجه نصب شود.
  • در نصب کردن رول های بعدی ایزوگام باید به هم پوشانی دقیق و صحیح در آن دقت کافی داشته باشید.

قیمت نصب ایزوگام به روی سیمان خیس

از آنجایی که مراحل نصب ایزوگام کار بسیار پیچیده ای است که نیازمند دقت و حساسیت زیاد می باشد، این کار باید توسط متخصصین خبره و حرفه ای و کاربلد انجام شود. پس بهتر است بدانید که فاکتورهای مهمی به روی قیمت نصب تاثیرگذار هستند. از جمله مهمترین این فاکتورها می توان به متراژ محیط مورد نظر، اندازه رول های ایزوگام، نوع برند و کیفیت ایزوگام، شرایط نصب، وسایل و ابزارهای به کار برده شده در نصب و محیط مورد نظر اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید سطوحی که قرار است ایزوگام شود، هر چه دارای آمادگی های لازم بیشتری باشد، در نتیجه زحمت کمتری دارد و هزینه آن نیز پایین تر خواهد بود.

ولی بر خلاف آن، سطح سیمان شده ای که خیس خورده است، مطمئنا برای آنکه به آمادگی های لازم برای نصب دست پیدا کند، نیازمند وقت و زمان زیادی می باشد. پس در نتیجه قیمت نهایی که برای آن مشخص می شود، بیشتر خواهد بود. نصب کردن ایزوگام نیازمند رعایت اصول و نکات مهمی است که انجام آن کار هر شرکت و هر کسی نمی باشد. پس بهتر است برای بهره مند شدن از ایزوگام با کیفیت درجه یک و نصب راحت و آسان و کاربردی بهتر است که به یک شرکت معتبر و شناخته شده نصب ایزوگام مراجعه کنید. به این صورت می توانید از بهترین خدمات نصب با نظم و هماهنگی و دقت و حساسیت زیادی دست پیدا کنید.

کلام آخر

ایزوگام کردن سطوح مختلف کار پیچیده ای است که نیازمند سطوح صاف و یکدست و خشک و عاری از آلودگی و رطوبت و گرد و غبار می باشد. پس باید بتوانید سطوح مورد نظر را تا آخرین درجه برای نصب ایزوگام آماده کنید. برای این کار می توانید به شرکت های نصب تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان مطرح در این رابطه مشورت کنید. 

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • تهران واشینگ ...

نصب ایزوگام روی سیمان خیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی