بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

قیمت تابلو چلنیوم

اگر به دنبال این هستید که یک برندی داشته باشید که مخاطبین زیادی را جذب کند و در ذهن رهگذران باقی بماند، باید به سراغ تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار برای مغازه، شرکت، فروشگاه و یا کسب و کار بروید. بر این اساس، بهترین نوع تابلویی که می تواند درخشش بی نظیری داشته باشد و مخاطبین زیادی را به سمت خود بکشد، تابلو تبلیغاتی چلنیوم می باشد. برای آنکه بتوانید از به روزترین قیمت تابلو چلنیوم اطلاع کسب کنید، می توانید به تابلوسازی های شناخته شده و مطرح تماس حاصل فرمایید.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

از دسته مدرن ترین تابلوهایی که برای تبلیغات به کار برده می شود و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، می توان به تابلو تبلیغاتی چلنیوم اشاره کرد. در واقع این نوع ساخت این تابلو می باشد که باعث شد است جلوه بصری چلنیوم در مقابل دید مخاطبین جذاب و زیباتر به نظر برسد. این تابلو به صورت حروف های برجسته طراحی شده است که می تواند ذوق هر بیننده ای را به وجد آورد و نورپردازی خیره کننده آن باعث می شود تا نام برند کسب و کار شما در ذهن ها باقی بماند.

این دسته از تابلوها، برای سر در مغازه ها به کار برده می شوند و به شکل حروف های برجسته طراحی و ساخته شده اند. این حروف ها معمولا در رنگ بندی های متفاوتی به کار برده می شوند و در آن ها می توان از لایه چلنیوم استفاده کرد که باعث افزایش زیبایی و جذابیت تابلو می شود.

 

قیمت تابلو چلنیوم

همانطور که میدانید یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد که در کمترین زمان می تواند شما را به خواسته خود برساند. بنابراین چلنیوم به دلیل درخشندگی و زیبایی که دارد، جایگاه ویژه ای را در صنعت تابلوسازی و در دل مخاطبین و حتی صاحبان مغازه ها به خود اختصاص داده است.

بهتر است بدانید قبل از آنکه برای سفارش این تابلو اقدام کنید، باید ابتدا مشخص کنید که اصلا این تابلو را برای چه جایی و چه نوع کسب و کاری می خواهید. چرا که نوع ساخت و طراحی آن به برند شما وابسته است. پس فرقی نمی کند که در یک شرکت کار می کنید، یا مغازه، یا یک فروشگاه بزرگ، یا حتی می خواهید در فضای داخلی از این تابلو استفاده کنید، در هر صورت تابلو چلنیوم برای شما یک انتخاب ایده آل است.

قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم

صنعت تابلوسازی امروزه به حدی پرکاربرد شده است که باعث شده تا همه مشاغل برای دیده شدن برند خود به سراغ حرفه آن ها بروند. در واقع برخی تابلوسازی را یک هنر ماندگار و جذاب می دانند که باعث می شود تا اصالت یک برند در آن به نمایش گذاشته شود. چیزی که در این بحث حائز اهمیت است، این است که زمانی که افراد برای سفارش این دسته از آیتم های تبلیغاتی به خصوص تابلو چلنیوم مراجعه می کنند، به دنبال این هستند که بدانند قیمت تابلو چلنیوم به چه صورت است.

بهتر است بدانید که نمی توان به صورت کلی قیمتی را برای تابلو تبلیغاتی چلنیوم در نظر گرفت. چرا که نوسانات قیمتی که هر روزه وجود دارند، مانع از این کار می شوند. همچنین لازم است بدانید که پارامترهای مهمی به روی تعیین این قیمت تاثیر گذار هستند. از جمله مهمترین آیتم هایی که به روی قیمت این دسته از تابلوها تاثیر دارند؛ و محاسبه گر آن هستند می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  •   جنس متریالی که در ساخت حروف برجسته تابلو به کار برده می شود. چرا که انواع متریال های پلکسی، استیل و … می توانند استفاده شوند و هر یک از آنها دارای کیفیت های درجه یک و ضعیف هستند که قیمت آن ها متفاوت است و می تواند در قیمت این تابلو تاثیر گذار باشد.
  • قاب دار یا بدون قاب بودن تابلو که با توجه به سلیقه کاربر مشخص می شود. چرا که تابلویی که دارای قاب باشد، در ساخت خود از اجزا و تجهیزات اضافه تر بهره برده است. پس این به هزینه تابلو اضافه خواهد کرد.
  • نوع لامپ های اس ام دی و رنگ های به کار رفته در آن ها نیز می تواند تعیین کننده قیمت باشد. چرا که نوع برند آن ها در کیفیت تابلو تاثیر گذار است. پس هر چه به دنبال یک تابلو با کیفیت بهتر هستید، در آن ها از لامپ های با کیفیت درجه یک استفاده می شود که عمر تابلو شما را بالا می برد.
  • تعداد لامپ ها و ماژول های به کار رفته در تابلو که به میزان نورپردازی و درخشندگی تابلو حتی ابعاد و اندازه تابلو وابسته است.
  • پلکسی به کار رفته در تابلو معمولا در انواع کیفیت های متفاوتی از ضعیف و قوی وجود دارد که می توانند درخشندگی و براقیت کار را بهتر و خیره کننده تر کنند. البته معمولا پلکسی های با کیفیت بهتر براق تر هستند.
  • بهره مندی از کنترلر که می تواند روشن و یا خاموش بودن و برنامه تابلو را در دست داشته باشد.
  • منبع تغذیه تابلو نیز بسیار حائز اهمیت است که می تواند در قیمت گذاری تاثیر گذار باشد.
  • خنک کننده که در زمان روشن بودن زیاد تابلو باعث خنک کردن لامپ های داغ شده آن می شود. چرا که اگر لامپ ها بیش از اندازه داغ شوند، ممکن است بسوزند.
  • تایمر که در زمان نیاز تابلو را روشن و به صورت خودکار خاموش می کند و از اهمیت زیادی برخوردار است.
 

قیمت تابلو چلنیوم

بهتر است بدانید که تمام موارد ذکر شده با توجه به سفارش شما تعیین می شوند و سپس قیمت نهایی محاسبه می شود و می توانید از آن اطلاع کسب کنید. به این منظور بهتر است که برای یک نتیجه کار حرفه ای، به یک تابلوسازی مطرح و معتبر مراجعه کنید.

کلام آخر

قیمت یک تابلو تبلیغاتی از جمله قیمت تابلو چلنیوم با توجه به تمامی موارد ذکر شده محاسبه می شود. پس بهتر است که یک انتخاب عالی داشته باشید و همیشه بهترین برند و کیفیت را در نظر بگیرید تا عمر تابلوی شما زیاد باشد و سریعا دچار خرابی و آسیب نشود. چرا که خراب شدن سریع تابلو نشان از بی کیفیت بودن آن را می دهد. پس گول ارزان بودن برخی از تابلوها را نخورید. 

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • تهران واشینگ ...

قیمت تابلو چلنیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی