بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

امروزه بدلیل وجود متخصصان و نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی و …

در کشور موجب این شده تا زمانیکه ما با مشکلات و خرابی هایی در ماشین

لباسشویی مواجه شدیم به راحتی از نمایندگی ها و افراد متخصص کمک بگیریم.

و در صورت بروز مشکل جزئی از طریق تماس با تعمیرکار مشکل را حل کنیم

و اگر مشکلات پیچیده ای به وجود آمد ماشین لباسشویی را به دست تعمیرکار با تجربه بسپاریم .

زمانیکه ماشین لباسشویی را خریداری میکنید مهره ها و پیچ هایی در قسمت

پشت ماشین لباسشویی وجود دارد. وقتی که میخواهید دستگاه را روشن و

شروع به استفاده از آن کنید باید آن پیچ و مهره هارا از دستگاه خارج کنید.

برای خارج کردن پیچ و مهره ها باید در لباسشویی را باز کنید

و مخزن داخلی آن را به عقب فشار دهید، اگر صدای زیادی شنیدید

به دلیل وجود پیچ و مهره هاست. برای از بین بردن سروصدا بهتر است

پیچ و مهره ها را باز کنید .

سطح زیر ماشین لباسشویی یعنی سطحی که دستگاه روی آن قرار می گیرد

باید صاف و هموار باشد بنابراین تراز بودن سطح زیر ماشین لباسشویی را باید

از هرجهت بررسی کرد .

برای از بین بردن لرزش و صدای ماشین لباسشویی چه کنیم؟

یکی از عوامل صدا هنگام کار ماشین لباسشویی جنس بلبرینگ و کیفیت آن است .

اگر قسمت لاستیکی پایه ساییده شد از پایه هایی که پهنای بیشتر و قوس معکوس دارند استفاده کنید .

یکی از عواملی که باعث حذف لرزش و ارتعاش بدنه می شود نصب پد

اسفنجی در اندازه 40 * 40 به بخش داخلی بدنه است .

پیچ ها و مهره های حمل و نقل را باز کنید .

ارتعاش و لرزش لاستیکی که دوردرب ماشین لباسشویی است باید مناسب باشد .

ماشین لباسشویی

اگرچه که ماشین لباسشویی های جدید و مدرن قادر هستند

تا چند دهه کارکنند و دوام بیاورند اما ممکن است طی این مدت بخش هایی

از آن نیازمند تعمیر و تعویض باشند و شما مجبوربه تعمیر لباسشویی شوید.

مثلا امکان دارد شیلنگ ها و تسمه های ماشین لباسشویی بعد از مدتی خراب شوند

و یا املاح آب بدلیل کار سخت و زیاد فیلترهای آب دچار انسداد شوند .

پس باید همه این بخش ها به طور مرتب هرچند وقت یکبار بررسی شوند،

اگر نمی توانید اینکار را انجام دهید حداقل سالی یکبار از یک تعمیرکار

با تجربه و کاردرست بخواهید تا بررسی های لازم را برای ماشین لباسشویی شما انجام دهد .

قرار گیری جایگاه لباسشویی

نکته دیگر اینکه توجه کنید اگر ماشین لباسشوییتان درجایی قرار دارد

که سرد است و دمای پایینی دارد، در زمستان شیلنگ های آن را از شیر آب

جدا کنید و آب آن را خالی کنید تا منجر به یخ زدگی نشود .

نکات مهم در سرویس کردن و نگه داری از لباسشویی:

  • از پودر ماشین لباسشویی به مقدار کافی استفاده کنید.
  • زیرا استفاده بیش از اندازه از شوینده باعث تمیزتر شدن لباسها نمی شود .
  • اگر از نرم کننده استفاده میکنید نخست آن را با آب رقیق کنید و سپس در مخزن بریزید .
  • همه لباسها را با یک درجه شستشو ندهید. لباسهارا با توجه به شرایطشان در درجه های مختلفی شستشو دهید .
  • بعد از هربار فعالیت ماشین لباسشویی به آن حداقل دوساعت وقت استراحت دهید .بعد از آن در ماشین لباسشویی را باز بگذارید و نبندید .
  • از مشکلات رایجی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش بیاید، سروصدا کردن لباسشویی هنگام کار کردن است
  • بسته نشدن در ماشین لباسشویی
  • لباسها خوب شسته نمی شوند .
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی حین کار
  •  

سرویس ماشین لباسشویی

برای سرویس ماشین لباسشویی اول قطعات معیوب شناسایی می شوند و بعد تعمیر و تعویض می شوند . برای اینکه ماشین لباسشویی شما نیاز کمتری به تعمیر و سرویس پیدا کند از شوینده جرم گیر و باکیفیت استفاده کنید .

لرزش و تکان خوردن لباسشویی

نکته دیگر اینکه : علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی هنگام کار به علت تراز نبودن دستگاه است . همه چهارپایه ماشین لباسشویی باید بطور کامل روی زمین باشند تا لباسشویی نلرزد .

شما میتوانید از یک تراز حباب دار استفاده کنید و سطح ماشین لباسشویی را بررسی گنید و اگر لازم به تراز کردن بود اینکار را انجام دهید .

جهت تعمیر ماشین لباسشویی تان با ما در تماس باشید

یکی از تجهیزاتی که در زندگی ما نقش مهمی را بازی می کنند و به جرات می توان گفت بدون آن زندگی سخت و دشوار می شود، ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی در برندهای زیادی ساخته شده است که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. نمایندگی های زیادی برای تعمیر ماشین لباسشویی در انواع برندها فعالیت می کنند که می توانید برای بررسی و حل مشکل به آن ها مراجعه کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی

برخی از افراد توقع دارند که ماشین لباسشویی وقتی در برندهای مطرح خریداری می شود، نباید دچار آسیب و خرابی شود. در صورتی که این تصور اشتباه است. هر چه ماشین لباسشویی در کیفیت عالی ساخته شده باشد، باز هم در اثر استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح، ممکن است با هرگونه خرابی و مشکل در آن ها روبرو شوید. به این ترتیب در چنین زمان هایی برای بررسی مشکل می توانید به تکنسین های آموزش دیده در مراکز تعمیرات مطرح مراجعه کنید. در این صورت آن ها در اولین فرصت، مشکل لباسشوی را مورد بررسی قرار داده و سپس با توجه به آن به تعمیر قطعه آسیب دیده می پردازند.

زمانی که برای تعمیر مراجعه می کنید، بهتر است بدانید که ماشین لباسشویی شما در هر برندی که باشد، جای نگرانی ندارد، چرا که تکنسین های معروف به راحتی می توانند تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی بوش، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا و سایر برندها را انجام دهند. چرا که آن ها در تعمیرات هر برند، آموزش های لازم را دیده اند و از همه مهمتر، انواع آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را پشت سر گذاشته اند. پس با خیال راحت می توانید دستگاه خود را   به دست آن ها بسپارید.

تعمیر لوازم خانگی برقی

عیب یابی ماشین لباسشویی

برخی از مهمترین مشکلاتی که در انواع ماشین لباسشویی ها به دلایل گوناگونی رخ می دهند، به شرح زیر است:

  • چراغ در ماشین روشن شده ولی دستگاه برای شروع هیچ برنامه ای اقدام نمی کند. این مشکل به دلیل خرابی تایمر رخ می دهد که باید تایمر از دستگاه خارج شده و وضعیت آن مورد بررسی قرار بگیرد.
  • مواد شستشو یا نرم کننده در ماشین پخش و تخلیه نمی شود. دلیل بروز این مشکل، این است که فرمان ورود آب به جاپودری صحیح اجرا نمی شود. به این ترتیب دلیل اصلی آن کثیفی و گرفتگی جاپودری است.
  • با توجه به اینکه ماشین آب گیری را انجام می دهد، آب در مخزن باقی نخواهد ماند. اصلی ترین دلیل این مشکل این است که شلنگ خروجی هم سطح و یا پایین تر است. در صورتی که شلنگ باید در ارتفاع 60 سانتی متری از سطح زمین قرار داشته باشد. همچنین ممکن است مخزن ماشین لباسشویی سوراخ و یا دچار پوسیدگی شده باشد که این به پمپ و باز نشدن فیلتر پمپ وابسته است.
  • در اجرای برخی از برنامه های شستشو ماشین توقف می کند و برنامه را اجرا نمی کند. ممکن است تایمر خراب شده باشد و بهتر است که از اتصال سیم رابط تایمر به قسمت های مختلف ماشین اطمینان کامل به دست آورید.
  • در زمان آبکشی ماشین با لرزش زیادی روبرو است. تراز نبودن ماشین لباسشویی به روی زمین باعث بروز این مشکل می شود. به این ترتیب باید پایه های ماشین را تنظیم کنید یا تایمر را مورد بررسی قرار دهید. همچین بهتر است که برای اطمینان بیشتر، قطعات مهم دیگری اعم از تسمه، پمپ، یاتاقان، بلبرینگ و پیچ های ایمنی مورد بررسی قرار بگیرند.
  • پمپ ماشینی لباسشویی وظیفه خود را اجرا نمی کند. برای این کار باید برای تعمیر پمپ آب لباسشویی اقدام کنید. همچنین بهتر است که شلنگ آب خروجی را چک کرده و مطمئن شوید که دچار تاشدگی نشده است. کیپ شدن شلنگ نیز می تواند باعث بروز این مشکل باشد. فیلتر پمپ باید چک شود و در صورت گرفتگی تمیز شود. در نهایت باید از سلامت پمپ و تایمر مطمئن شوید.
  • مخزن شستشو ماشین لباسشویی حرکت نمی کند و ثابت است. در این زمان مشکل اصلی از تسمه است که باید برای تعویض تسمه به یک تکنسین آموزش دیده مراجعه کنید.
  • موتور لباسشویی بعد از کمی شستشو از کار می افتد. در این زمان باید حجم لباس هایی را که در ماشین ریخته اید بررسی کنید. در بعضی مواقع علت اصلی آن زیاد بودن حجم لباس بیش از تحمل مخزن است. سپس باید رله اورلود را بررسی کنید. بعد از آن باید از سلامت موتور اطمینان حاصل کنید که نیم سوز نشده باشد. در غیر این صورت باید برای تعمیر موتور لباسشویی اقدام کنید.
  • ماشین لباسشویی نشتی دارد. ایجاد پوسیدگی و وجود سوراخ در لاستیک دور درب مشکلاتی است که در این صورت باید برای تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام کرد. سوراخ بودن مخزن نیز از مشکلات مربوط به آن است که باید برای تعویض مخزن شستشو ماشین لباسشویی به یک تعمیرات مطرح مراجعه کرد. همچنین بهتر است که از اتصال صحیح شلنگ ورودی به شیر الکتریکی اطمینان حاصل کنید.
  • آب داخل ماشین گرم نمی شود. این مشکل معمولا به دلیل تنظیم نبودن ترموستات، خرابی ترموستات یا جرم گیری و خرابی المنت ایجاد می شود که باید برای تعمیر المنت (هیتر) ماشین لباسشویی اقدام کرد.
  • دور تند و آبکشی در لباسشویی کار نمی کند. برای این مشکل بهتر است که خازن و سیم رابط موتور را بررسی کنید. بهتر است که از سلامت سیم پیچ دور تند و تایمر مطمئن شوید.
  • نبودن آب در مخزن، مشکل دیگری است که اگر برد را جدا کنید، و در عین حال میکرو سوئیچ را وصل کنید، ماشین باید شروع به آب گیری کند و شیرهای برقی کار کنند. در صورتی که این اتفاق رخ نداد، هیدروستات خراب است و باید برای تعمیر هیدروستات لباسشویی اقدام کنید.

چه زمانی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کنیم؟

ماشین لباسشویی همانطور که ذکر شد، یکی از وسایل ضروری و مهم برای هر خانه ای محسوب می شود که به دلایل زیادی ممکن است با خرابی رو به رو شود. در برخی مواقع خرابی ماشین لباسشویی را می توان در خانه حل کرد. ولی باز هم مواقعی است که این خرابی به حدی می رسد که باید برای بررسی و سپس تعمیر و یا تعویض قطعات آسیب دیده آن به یک تعمیرکار مراجعه کرد. برای نمونه زمانی که قطعات ماشین شما خراب شوند، ماشین لباسشویی آب دهد یا آب را گرم نکند، خشک کن لباسشویی کار نکند، ماشین عمل تخلیه و آبگیری را انجام ندهد یا ماشین به صورت اتوماتیک عمل نکند، به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارید.

این که اهمیت و رسیدگی به ماشین لباسشویی باعث سالم ماندن آن می شود، صحیح است. با این حال در بعضی مواقع نیز نمی توان جلوی آسیب ها را گرفت و این زمانی است که عمر ماشین لباسشویی شما به سر رسیده است. در هر صورت اگر با مشکلاتی مواجه شدید که قادر به حل کردن آن نبودید، باید سریعا و در  اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر به یک تعمیرکار مراجعه کنید. بهتر است که برای این کار به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید، چرا که آن ها از قطعات اورجینال و اصلی برای تعویض قطعات استفاده می کنند. و این امر کیفیت دستگاه شما را حفظ می کند. در غیر این صورت ممکن است با مراجعه به یک تعمیرکار که در این زمینه حرفه ای ندارد، کیفیت دستگاه خود را پایین بیاورید. حتی باعث بروز خسارت‌ های بیشتر نیز می شود.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی

به دلیل مهم بودن این وسیله الکترونیکی در منزل، زمانی که با خرابی رو به رو می شود، اولین مسئله ای که فکر افراد را به خود درگیر می کند، این است که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است. بهتر است بدانید که اگر به یک تعمیرکار و مرکز معتبر مراجعه کنید، در مقابل ارائه بهترین کیفیت، هزینه مقرون به صرفه ای پرداخت خواهید کرد. برخی از افراد به دلیل ترس از هزینه ای که باید پرداخت کنند، مدت زمان طولانی به خرابی دستگاه خود اهمیت نمی دهند. در صورتی که این بی اهمیتی برای تعمیر لباسشویی؛ باعث بروز مشکلات دیگری می شود که هزینه اولیه را بیشتر می کند. بنابراین در زمانی که با مشکل و خرابی در ماشین خود رو به رو شدید، باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

همچنین لازم است بدانید که حتی اگر در حال حاضر ماشین لباسشویی نو خریداری کرده اید، باید برای سرویس و نگهداری صحیح آن اقدام کنید. اگر سرویس آن را جدی نگیرید، ممکن است بعدها خسارات مالی زیادی برای شما داشته باشد. چون ممکن است قطعات ماشین لباسشویی نو خراب باشد و بدون اطلاع از آن از دستگاه استفاده کرده اید و نتیجه آن خرابی زودرس آن ها می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، باید از سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی در زمان مشخص استفاده کنید. در واقع شلنگ آب سخت، فیلتر و تسمه ها بیشترین آسیب را به ماشین وارد می کنند. بنابراین باید حداقل هر 6 ماه یکبار این قطعات توسط تکنسین ها چک شوند و مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیر لباسشویی در منزل

ماشین لباسشویی نقش مهمی را در خانه بازی می کند. بنابراین خرابی آن یک مشکل بزرگ محسوب می شود. همانطور که می دانید، در زمان بروز هر گونه خرابی، جابجایی ماشین لباسشویی کار بسیار سختی است که باعث می شود هزینه زیادی را صرف انتقال آن به مرکز تعمیرات کنید. به این ترتیب مجموعه ما به تعمیر لباسشویی در منزل می پردازد و نگرانی شما را از این موضوع رفع می کند.  به راحتی می توانید خدمات تعمیر لباسشویی در منزل را دریافت کنید. برای رفع مشکل آن می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و درخواست خدمات تعمیر کنید. از اصلی ترین دلایل تعمیر لباسشویی در منزل کاهش هزینه های حمل و نقل دستگاه برای مشتری است.

تعمیر لباسشویی در منزل به راحتی صورت می گیرد و می توانید در جریان تمام مراحل تعمیر و یا تعویض قطعات قرار بگیرید. خواهید دید که تکنسین ها با چه ظرافت و رسیدگی کاملی برای باز کردن ماشین و تعمیر آن اقدام می کنند تا آسیب و خسارت به سایر قطعات وارد نشود. این کار توسط مجموعه ما در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. کارشناسان ما با تجربه فراوان، مهارت بالا و دانش در این زمینه بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند.

مراحل تعمیر لباسشویی در یک مرکز تعمیرات معتبر

زمانی که برای درخواست تعمیر اقدام می کنید، مراحل تعمیر به صورت زیر انجام می شود:

  • دریافت تماس مشتری برای اعلام خرابی
  • ثبت نام دستگاه لباسشویی و مارک آن توسط کارشناسان
  • جویا شدن دلیل خرابی ماشین
  • ثبت آدرس مشتری و مشخصات وی
  • انجام شدن برآوردها و پیش بینی ها برای تعمیر در یک جلسه با مسئول منطقه تعمیرکاران
  • ارسال سرویسکاران به منزل در اسرع وقت با هماهنگی مشتری
  • تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعه آسیب دیده و ارائه فاکتور به مشتری

از مهمترین مزایای مراجعه به یک تعمیراتی معتبر، این است می توانید از تعمیر دستگاه لباسشویی توسط تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای اطمینان حاصل کنید. همچنین آن ها از قطعات  اورجینال و اصلی در زمان نیاز به تعمیر استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تعمیرکاران سعی می کنند در زمان امکان تعمیر قطعه آسیب دیده، با تعویض کردن آن هزینه را برای مشتری بیشتر نکنند. همچنین با مراجعه به مجموعه ما می توانید خیال خود را از بابت تعمیر لباسشویی توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران راحت کنید و نگرانی از بابت آن نداشته باشید. چرا که تمام این تعمیرات به صورت تخصصی صورت خواهد گرفت. این خدمات در تمام نقاط تهران انجام می شود و در هر کجای تهران که هستید، به راحتی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و درخواست خدمات تعمیر کنید.

کلام آخر

خرابی ماشین لباسشویی یک موضوع مهم است که باید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد و سپس برای تعمیر آن اقدام شود. بنابراین برای حفظ کیفیت ماشین لباسشویی خود بهتر است که به یک تعمیرکار مطرح مراجعه کنید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد و نگران پایین آمدن کیفیت دستگاه، از همه مهمتر هزینه ای که باید پرداخت کنید نباشید. بنابراین بهتر است که با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن ها در همه ساعات روز، آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

  • ۰۱/۰۳/۲۶
  • تهران واشینگ ...

تعمیر ماشین لباسشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی