بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یکی از لوازم بسیار کاربردی و ضروری  در هر خانه ای یخچال و فریزر است که برای نگهداری مواد غذایی نیاز است حتما این وسیله را داشته باشید ، کمپانی های بسیاری مشغول به تولید این دستگاه هستند که هرکدام سعی دارند با ارتقا کیفیت لوازم خود سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند به عنوان مثال یکی از کمپانی های تولید کننده یخچال و فریزر برند نیکسان می باشد که یک تولید کننده ایرانی می باشد، در این مقاله قصد داریم به معرفی یخچال فریزرهای این برند و نیز تعمیر یخچال فریزر نیکسان بپردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیر یخچال فریزر نیکسان

تاریخچه برند نیکسان:

خیلی از افراد قبل از خرید لوازم خانگی دنبال شناسایی برند آن لوازم می روند چون با توجه به سابقه فعالیت و افتخاراتی که آن کمپانی به دست آورده است تا حدودی می توان به میزان کیفیت لوازم پی برد،

علاوه بر این شما میتوانید از افرادی که از برند مورد نظر شما استفاده میکنند نیز سوال کنید تا بیشتر متوجه کیفیت بالا و پایین محصول بشوید.

برای آشنایی شما با یخچال و فریزرهای نیکسان قصد داریم نگاهی به تاریخچه آن بیندازیم پس تا ادامه با ما باشید.

شرکت نیکسان یک شرکت ایرانی است که در سال 1372 کار خود را شروع کرده است و تا الان توانسته است بیش از 16 محصول تولید کند

که شهرت این شرکت به دلیل تولید کمپرسورهای سازگار با انواع شرایط آب و هوایی می باشد و این شرکت در شهرک صنعتی ساوه قرار دارد.

از نظر کیفیت یخچال و فریزرهای این برند باید بگوییم که بسیار عالی هستند و در مدل های بسیار متنوع به بازار عرضه شده اند که رنگ آنها به روش الکترواستاتیک می باشد

البته بعضی از مدل های آن با ورقه های رنگی ارائه  می شوند. از خبرهای مهم در مورد این شرکت میتوان به امضای قرارداد تولید لوازم خانگی با شرکت های سوزوکی ژاپن در تاریخ 9 مهر 99 اشاره کرد

که این همکاری یک‌ پیشرفت فوق العاده محسوب میشود و نتایج خوبی را در پی‌خواهد داشت.

شما با خیالی راحت می توانید یخچال فریزرهای این برند را خریداری کنید و در صورت بروز مشکل برای تعمیرات یخچال و فریزر نیکسان میتوانید به آدرس ما در سایت مراجعه کرده تا خدمات خوبی به شما رائه داده شود.

چند نمونه یخچال فریزر نیکسان:

اگر میخواهید از کمپانی نیکسان خرید کنید بهتر است قبل از آن مشخصات لوازم آن را بررسی و مطابق با نیاز و سرمایه خود خرید کنید، در زیر چند نمونه یخچال و فریزر نیکسان با مشخصاتشان بیان شده اند:

●یکی از یخچال فریزرهای تولید شده توسط این برند مدل Nc700DN می باشد که یخچال آن در بالا و فریزر آن در پایین قرار دارد

و اگر شما جمعیت متوسطی دارید این مدل یخچال برای شما گزینه مناسبی است ، گنجایش فریزر این دستگاه 140 لیتر است ،

دارای 3 طبقه و 1 عدد کشو می باشد که قابلیت اخطار باز ماندن درب را دارد و نمودار مصرفی آن A و نوع مقاومتش در برابر برفک ، نوفراست و نیز دارای آبسردکن می باشد.

●یکی دیگر از یخچال فریزرهای تولید شده توسط این برند مدل NR592DN-NF592DN می باشد که در واقع جز مدل های پرطرفدار این کمپانی است ،

این دستگاه دو قلو است که گنجایش یخچال آن 373 لیتر و گنجایش فریزر آن 330 لیتر  و تعداد طبقات یخچال 5 عدد و تعداد طبقات فریزر 6 عدد است،

از مشخصات آن می توان به آبسردکن، اخطار باز ماندن درب ، یخساز نیمه اتوماتیک ، امکان باز شدن درب از هر دو سمت و نمودار مصرف انرژی A+ اشاره کرد.

یخچال فریزر مدل nc702 dn یکی دیگر از لوازم های این برند است که داری قیمت مناسب و به صرفه ای می باشد

که از ویژگی های آن می توان به :نمایشگر دیجیتال، سیستم قفل کودک ، اخطار باز ماندن درب سیستم خنک کننده سریع، کندانسور مخفی ،رده مصرف انرژی A و گنجایش 351 لیتر تا 490 لیتر اشاره کرد.

برای تعمیر یخچال فریزر نیکسان میتوانید با خیالی راحت به آدرس ما در سایت مراجعه کرده تا مشکلات لوازم شما بررسی و برطرف شود.

نکاتی در مورد تعمیر یخچال فریزر نیکسان :

شاید برایتان این سوال ایجاد شود که چه زمانی باید برای تعمیرات یخچال فریزر نیکسان اقدام کنید برای جواب سوالتان مطلب زیر را مطالعه کنید:

اگر زمانی مشاهده کردید که موارد زیر رخ داده است حتما برای تعمیرات اقدام کنید:  یخچال شما به هیچ عنوان روشن نمیشود

و  یا یخچال شما بیش از حد معمول سرد است و یا اصلا خنک نمی کند، فریزر شما نیز روشن نمی شود ، نوار دور درب یخچال خراب شده اس ، گاز یخچال شما خالی شده،

پنل برد یخچال دچار سوختگی شده است، دستگاه شما دارای صدای غیر طبیعی می باشد ، فریزر عملکرد خوبی ندارد و یخ نمی زند ، بدنه فریزر از داخل سوراخ شده و یا لولای درب مشکل پیدا کرده است و….

با مشاهده هریک از موارد بالا باید نسبت به تعمیرات یخچال فریزر نیکسان اقدام کنید و هرچه سریع تر این کار را انجام دهید تا دستگاه شما دچار آسیب های  بیشتری نشود.

حتما به این نکته دقت کنید که این کار باید توسط افراد باتجربه و دارای تخصص انجام شود تا دستگاه مشکلات بیشتری پیدا نکند.

تعمیر یخچال فریزر نیکسان

سخن پایانی :

برای این که یخچال فریزر شما عمر بیشتری داشته باشد و دچار مشکلات نشود بهتر است هر چند وقت یک بار توسط افراد متخصص سرویس شود.

اگر شما قصد خرید هرکدام از یخچال و فریزرهای نیکسان را دارید حتما مشخصات آنها را بررسی کنید و اگر دارای جمعیت زیادی هستید مدلی را انتخاب کنید که گنجایش برای ظرفیت شما داشته باشد

و اگر هم دارای جمعیت کمی هستید میتوانید مدل متناسب با جمعیت خود را انتخاب کنید  و نیز اگر فرزند کوچک دارید می توانید مدلی را انتخاب کنید که قابلیت قفل کودک را دارد. 

تعمیرات یخچال فریزر نیکسان حتما باید توسط تعمیرگاه هایی که مجاز خدمات هستند انجام شود تا گارانتی آن دچار مشکل نشود

و آسیب های دیگری برای آن ایجاد نشود. امیدواریم مطالب فوق که در مورد یخچال فریزرهای نیکسان و انواع آن ها و همچنین تعمیرات یخچال فریزر نیکسان بوده است برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

منبع:سایت bitly

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی