بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

امروز در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل درباره شستشوی فرش در قالیشویی صحبت کنیم،

همان طور که می دانید با آپارتمان نشینی و همین طور شهر نشینی افراد زیادی دیگر قادر به شستن فرش های خود در منزل نیستند،

بنابراین باید این کار به دست افراد مجرب بسپارند که لکه های موجود بر روی فرش های آن ها را از بین ببرد و زمانی که افراد فرش خود را تحویل بگیرند،

دیگر آثاری از آن لکه ها و کثیفی ها بر روی فرش خود مشاهده نکنند. قالیشویی ها این روزها خدمات بسیار زیادی را به هم شهری های خود ارایه می دهند، در ادامه بیشتر در رابطه با شستشوی فرش در قالیشویی آشنا خواهید شد.

شستشوی فرش در قالیشویی

ارایه بهترین خدمات

افرادی که حاضر می شوند فرش های خود را به قالیشویی بسپارند، قطعا باید از خدمات آن ها مطمین شوند. احتمالا شما هم شنیده که اید که دوستان و یا آشناهایتان فرش های خود را به دست قالیشویی سپرده اند

و هنگام تحویل متوجه این امر شده اند که فرش های آن ها پاره شده و یا قسمتی از آن آسیب دیده است، همه این ها به خاطر ناشی بودن افراد است، بنابراین شما باید دقت کنید که فرش های خود را به دست افراد ماهر بسپارید.

شستشوی فرش در قالیشویی ما با به روز ترین ابزار ها و عالی ترین مواد شوینده انجام می شود، طوری که تمامی لکه ها و کثیفی های موجود بر روی فرش از بین می رود،

قالیشویی ما سعی دارد همیشه نظر مشتریان درباره آن ها مثبت باشد و همه افرادی که در قالیشویی ما مشغول کار هستند می کوشند تا بهترین خدمات را به مشتری ارایه دهند،

هرگونه نارضایتی از طرف مشتریان به شدت پیگیری خواهد شد و در صورت لزوم خسارت هم داده می شود. بنابراین زمانی که فرش خود را به قالیشویی ما که یک قالیشویی در لواسان می سپارید خیالتان از همه جهت راحت باشد.

همچنین بخوانید درباره: خدمات ضدعفونی کردن فرش

چرا فرش را به قالیشویی بسپاریم؟

همان طور که ممکن است بدانید این روز ها، بیشتر آدم ها در شهر ها آپارتمان نشین شده اند.

برخلاف گذشته که بیشتر خانه ویلایی و حیاط دار بودند و افراد زمانی که می خواستند فرش های خود را بشویند آن را در حیاط خانه خود پهن کرده و پس از اضافه کردن مواد شوینده اقدام به شستن آن ها می کردند.

اما امروزه وضعیت متفاوت شده افراد در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنند و قطعا نمی توانند فرش های خود را به پارکینگ بیاورند و در ملا عام اقدام به شستن فرش های خود کنند.

در این جور موارد افراد به نزدیک ترین قالیشویی محل خود مراجعه می کنند و از آن ها می خواهند که تا درب منزل بیایند و فرش های کثیف آن ها را تحویل بگیرند و بشویند.

البته که آن ها قبل از تحویل فرش های خود درباره قالیشویی محل خود تحقیق می کنند که مبادا فرش های آن ها آسیب ببیند و خراب شود.

مخصوصا افرادی که دارای فرش های نفیس و دستباف هستند باید دقت کنند که فرش خود را دست افراد زبده و ماهر در قالیشویی در نارمک بسپارند. اینگونه شستشوی فرش در قالیشویی با خیال راحت تر انجام می شود.

استفاده از مواد شوینده عالی و به روز

در شستشوی فرش همیشه باید دقت شود تا از بهترین مواد شوینده موجود در بازار استفاده شود تا هیچ لکه و یا کثیفی بر روی فرش باقی نماند.

همانطور که از قدیم به ما آموخته اند هر لکه ای با یک ماده خاص از بین می رود آدامس چسبیده شده معمولا با مالش یخ از بین می رود و یا سرکه برای از بین رفتن لکه های چایی مناسب است.

اما با پیشرفت تکنولوژی مواد شوینده بهتری آمده است که می تواند سخت ترین لکه ها را نیز از بین ببرد و در نتیجه شستشوی فرش در قالیشویی به نحو احسن انجام خواهد شد.

شاید تمام مردم ایران با این مشکل مواجه باشند که قالی های خانه شان زود به زود کثیف می شوند . عده ی زیادی حوصله و اعصاب شستن قالی در منزل را ندارند و عده ی دیگر هم توان شستن قالی در منزل را ندارند .

اما عده ی بسیار کمی هم هستند که قالی های خود را در منزل خود می شورند . از طرفی باید این را در نظر بگیریم که شستن قالی در خانه باعث هدر رفتن آب شرب می شود

و با توجه به اینکه کشورمان دچار مشکلات کم آبی می باشد باید در مصرف آب به خصوص آب شرب صرفه جویی کنیم و قالی هایمان را در خانه با آب شرب نشوییم .بنابراین شستشوی فرش در قالی شویی امری مهم است و می توانید آن را به قالیشویی در نیاوران بسپارید.

خب حالا که نمی توانیم و درست نیست که قالی هایمان را در خانه و با آب شرب بشوییم پس باید چه کاری انجام دهیم که قالی هایمان تمیز شود ؟

بله شما هم درست حدس زدید ، پیشنهاد ما به شما قالی شویی هایی هستند که در شهر شما وجود دارند و شما می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز قالی های خود را تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید .

از طرفی نیازی نیست که قالی هایتان را تا آن قالی شویی خودتان حمل کنید .

یکی از آپشن های خوب قالی شویی ها این است که خودشان در هنگام تماس آدرس منزل شما را می گیرند و سپس به درب منزل شما مراجعه کرده و خودشان قالی شما را می برند

و همچنین پس از شستن قالی نیز آن را خودشان به شما بر می گردانند . پس شما نیازی نیست که قالی هارا حتی حمل کنید . زیرا خود کارکنان آن قالی شویی قالی را حمل می کنند .

از لحاظ شستن قالی نیز کاملا خیالتان راحت باشد . زیرا آن قالی شویی ها با ضمانت کامل قالی های شما را می شویند و حتی اگر مشکلی برای قالی شما رخ دهد خسارت قالی شما را پرداخت می کنند .

شستشوی فرش در قالیشویی

سخن پایانی

پس نتیجه میگیریم که از شستن قالی در خانه خود داری کنیم و برای شستن قالی به قالی شویی های شهر مراجعه کنیم و بدون درد سر قالی خود را شسته شده و پاکیزه تحویل بگیریم .

با این کار هم در مصرف آب صرفه جویی میکنیم و هم اینکه از آسیب های بدنی به خود جلوگیری می کنیم. روی هم رفته بهتر است شستشوی فرش در قالیشویی را جدی بگیرید.

منبع:سایت yun

  • ۰۰/۰۹/۰۶
  • تهران واشینگ ...

شستشوی فرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی