بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

انتخاب یک سرویس قالیشویی باید به همان اندازه که برای خرید و سلیقه فرش خود گذاشته اید اهمیت داشته باشد چرا که حفظ زیبایی و پاکیزگی فرش که از مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود قالیشویی در پاسداران این امکان را در اختیار شما می گذارد

که بهترین قالیشویی را برای فرش خود انتخاب کنید توجه کنید که یک قالیشویی در پاسداران انتخاب می کنید کارکنان چگونه با فرش عزیز شما رفتار خواهند کرد.

قالیشویی در پاسداران

ترجمه اهمیت دارد

تجربه بیش از نیم قرن در قالیشویی در پاسداران  که حاصل فکری بزرگ از مدیریت کارخانه قالیشویی  بود.

با استفاده از جدید ترین دستگاه های روز دنیا، شستشوی فرشهای ماشینی دستبافت و ابریشم را با بهترین کیفیت و صد درصد بدون چروکی و پارکی با تمیزترین شکل ممکن به شما شهروندان محترم ارائه میکند.

قالیشویی در پاسداران عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران دارای کد ثبت و کد کیفیت از وزارت صنعت و معدن و پروانه کسب میباشد.

لکه بری در قالیشویی در پاسداران

فرش ها از زیباترین و مورد توجه ترین وسایل منازل به حساب می آیند جدای  از هزینه زیادی که برای برای خریداری آن می کنید یک فرش به عنوان اصلی ترین مولفه دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

حالا هر چقدر هم در نگه داری آن کوشا باشیم گاهی این امکان وجود دارد که با ریختن غیر منتظره ماده ای بر روی فرش لکه های زشت ایجاد می شود و ظاهری ناپسندی به به فرش شما می دهد . 

در شرایطی که لکه ها سمج می شوند و نمی توان در خانه آن ها را پاکسازی کرد بهتر است از قالی شویی مجهز و آگاه برای پاک کردن لکه های فرش کمک بگیرید.

پاک کردن انواع لکه های  که حاصل است ریختن مواد مختلف بر روی فرش است نیازمند بررسی و ماده خاصه پاک کننده هر نوع لکه است

اینکه لکه ها حاصل است چه موادی هستند به شوینده و پاک کننده خاص خود نیاز دارند امروزه استفاده از مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی قوی استفاده می شود

علاوه بر اینکه خطرات زیست تخریب پذیر کمتری دارند باعث آسیب های  به بدن خود انسان نیز میشوند .

پاک کردن هر لکه روش مخصوص به خود را دارد و با سابیدن های زیاد علاوه بر این کله پاک نمی شود آسیب شدیدی به فرش نیز وارد خواهد شد.

همچنین جنس فرش بافته شده و نوع بافت آن از جمله  یا نایلونی یا پشمی بودن یا دستبافت یا ماشینی بودن بر پاک کردن لکه ها نیز اثر میگذارد.

طیف وسیعی از لکه ها با پاک کننده های چند منظوره به راحتی پاک میشوند سرکه از جمله موادی است که بسیاری از کله ها را پاک می کند جوش شیرین نیز همین طور.

شوینده فرش مورد استفاده در قالیشویی در پاسداران

آب بهترین شوینده

از جمله مهمترین ماده‌ای که برای شستشوی فرش ها به کار می رود آب است بدون وجود آب شستشوی فرش امکان پذیر نمی باشد گرچه فرایند لکه بری را میتوان بدون آب انجام داد تا حدودی ولی شستشوی فرش به این شوینده فرش اصلی نیاز دارد.

آب دارای سختی بیشتر از از هفت است مواد شست و شو دهنده ازجمله صابون نمی‌شود و قدرت شویندگی کاهش می یابد و این مواد به صورت نمک های نا محلول کلسیم و منیزیم در فرش باقی می ماند.

و ظاهر بدی ایجاد می کنند بنابراین برای شستن فرش باید از آب با سختی کمتر از ۷ استفاده شود.

مواد قلیایی برای شستشو

در غلظت و دمای بالا باعث ایجاد واکنش های شیمیایی می‌شود و در نهایت در استفاده های مکرر در شستشوی فرش به عنوان یک شوینده فرش به بافت فرش آسیب وارد می‌کند.

بنابراین در دمای آب که برای شستشوی فرش استفاده مورد استفاده قرار می گیرد حتماً باید دقت شود و اگر از مواد قلیایی استفاده می شود

غلظت آنها به طور مرتب کنترل شود مهمترین ماده ای که قلیایی و به‌عنوان شوینده فرش مورد استفاده قرار می گیرد سود سوز آور است

این ماده در نهایت باعث رنگ پریدگی الیاف فرش خواهد شد گرچه سازمان ملی استاندارد ایران آن استفاده از این نوع مواد قلیایی را برای شستشو ممنوع کرده است

مواد احیا کننده رنگ فرش

در فرایند ای شستشوی فرش در قالیشویی ها برای احیا کردن رنگ اصلی فرش که در اثر با خوردگی های زیاد و تابش آفتاب یا شستشو های غیر اصولی که فرش دچار رنگ پریدگی شده است

از هیدرو سولفیت سدیم استفاده می کنند گرچه این ماده اگر الیاف فرش پشمی باشد موجب تخریب آن می شود بنابراین همزمان با مواد احیا کننده از اسید استیک به منظور خنثی کردن این ماده قلیایی استفاده می شود

در این شرایط میتوان مدت بیشتری از این ماده استفاده کرد اگر از خنثی کننده استفاده نشود

باید در مدت بیشتری به آب کشی فرش پرداخت تا تمام مواد قلیایی یا کننده از درون الیاف فرش خارج شوند تا در آینده باعث آسیب نشوند.

مواد اکسید کننده چه جایگاهی دارد؟

برای مثال این نوع مواد می توان به ترکیبات کلر دار اشاره کرد گرچه استفاده فراوان از این مواد الیاف پشم را تخریب می کنند.

در همین حال کلر فلس زدایی و یک جلای ظاهری به فرش می بخشد استفاده از این مواد در حجم و غلظت زیاد را اصلاً توصیه نمی شود.

قالیشویی در پاسداران

مبل شویی در قالیشویی در پاسداران

شستشوی مبل با استفاده از ابزارهای بخصوصی انجام می‌شود که می توانند ضمن خیس کردن سطح فرش آن را شسته و خشک کنند.

اینکار نه تنها تمام گرد و غباری که در فرش گیر افتاده است را در آب حل کرده و از بین می‌برد  مبل‌شویی در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی خدمات خانگی‌ است.

در مبل‌شویی با دستگاه، مبلمان و مواردی مانند صندلی‌های نهارخوری، کوسن و تشک‌های خوشخواب نیز تمیز می‌شوند. با استفاده از خدمات مبل‌شویی تخصصی و حرفه‌ای نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نیست.

همچنین نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو نباشید. اگر این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید،

حتی باعث افزایش عمر مفید مبل خواهد شد قالیشویی در پاسداران این امکان را در اختیار افراد می گذارد تا هرگونه مبل را نیز پاک سازی و لکه بری کنند.

منبع:سایت yun

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • تهران واشینگ ...

قالیشویی در پاسداران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی