بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

قیمت قالیشویی

تمیز کردن و شستن فرش یک کار آسان و مقرون به صرفه برای خانواده هایی است که به قیمت قالیشویی اهمیت می دهند.

چه دائماً لکه‌ها را تمیز می‌کنید یا گهگاهی همه فرش‌های خانه‌تان را می شویید، قالیشویی مزایای قطعی دارد و برخی از قالیشویی‌های این توانایی را دارند

که فرش‌های شما را ۱۰ برابر تمیزتر از جاروبرقی نشان دهند در ادامه با کار و قیمت قالیشویی بیشتر آشنا خواهید شد.

قیمت قالیشویی

قیمت قالیشویی

قالیشویی از شستشوی قوی و مکش خلاء استفاده می‌کنند، قالیشویی مخلوطی از محلول پاک کننده و آب را به عمق الیاف فرش شما تزریق می کند و سپس، به شستشوی کثیفی و/ یا لکه می پردازد و سپس مکش وکیوم قدرتمند کثیفی آن را از بین می برد.

فرش های شما می توانند به اندازه کمی خاک در هر فوت مربع را قبل از این­که قابل توجه باشند، نگه دارند! شستشوی منظم فرش با از بین بردن زباله های ریز و ذرات کثیفی بزرگ که فرش شما را خراشیده و کدر می کند، سایش را کاهش می دهد، که می تواند سایش و پارگی را تسریع کند.

علاوه بر این، نه تنها با انجام این کار خودتان در هزینه و زمان صرفه جویی می کنید، بلکه از سرمایه گذاری که در خانه خود انجام داده اید محافظت می کنید و فرش های خود را برای مدت طولانی تری جدیدتر نگاه می دارید البته قیمت قالیشویی در برخی مکان ها مقرون به صرفه است.

استفاده نادرست و غیر اصولی از شامپوهای فرش

زمانی که شامپو فرش را به درستی استفاده نکنید و مقدار زیادی از آن را روی فرش بریزید، اگر هنوز فرش را کاملا خیس نکرده باشید، به فرش آسیب می رسانید.

با کمبود آب فعلی و عدم دسترسی به آب پرفشار، هیچ راهی برای جلوگیری از احتمال باقی ماندن مواد شوینده روی فرش وجود ندارد. بنابراین این موضوع یکی از دلایل اصلی شستشوی فرش در قالیشویی می باشد.

در قالیشویی فرش ها به صورت حرفه ای نظافت می شوند. مواد شوینده ای را که برای شستن فرش استفاده می کنید باید خیلی سریع با آب تمیز کنید زیرا بعد از مدتی لکه های باقی مانده از آن مواد از بین نمی رود و به نظر می رسد فرش شسته نشده است.

بنابراین بهترین گزینه برای شستشوی فرش، شستشوی فرش در قالیشویی است که قبل از شستشوی فرش بهتر است از قیمت قالیشویی آگاه شوید.

عدم تشخیص اندازه مرطوب فرش

وقتی آب زیادی روی فرش می ریزید باعث جذب آب زیادی می شود که در این صورت ممکن است رنگ فرش تغییر کند یا از بین برود. در برخی موارد فرش ها به دلیل وزن پاره می شوند، یکی از مشکلاتی که در صورت خیس شدن بیش از حد پشت فرش با آن مواجه می شویم،

خشک نشدن به موقع آن است و همچنین ممکن است باعث تورم پشت فرش و از دست دادن حالت طبیعی خود شود که فاجعه ای است و باعث سنگینی آن می شود.

وقتی فرش خیس است چند مورد را روی آن بگذارید

یکی از عوامل مهم در تخریب فرش که در اثر شستن فرش در منزل با آن مواجه می شوید قرار دادن انواع ابزار چوبی و فلزی بر روی فرش است. ظروف چوبی برای شستشو مناسب نیستند زیرا ممکن است رنگ چوب به فرش نفوذ کند و باید از استفاده از ظروف فلزی زنگ زده خودداری کنید

زیرا زنگ آن­ها جذب فرش شده و فرش را از بین می برد. افرادی که در منزل فرش می شویند اصول حفاظت از فرش را رعایت نمی کنند

مانند پیچیدن وسایل در فویل و برداشتن آن­ها از دور فرش که مشکلات زیادی برای آن­ها ایجاد می شود بهتر است بعد از اطلاعات درباره قیمت قالیشویی فرش را برای شستشو به آن جا ببرید.

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی

برای شستشوی فرش در قالیشویی راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن­ها استفاده از خشک کن مکنده برای کنترل رطوبت فرش است. در این روش با استفاده از تجهیزات پیشرفته فرش به میزان بسیار کمی مرطوب می شود.

روش شستشو اگرچه تقریباً مانند روش خانگی است، اما در این روش با استفاده از دو برس بسیار بزرگ، مواد شوینده روی سطح فرش پخش می شود و پس از زدودن لکه ها و کثیفی ها از روی فرش، کف ایجاد شده توسط دو مکش قوی را می مکد و به این ترتیب فرش را خشک می کند.

برخی از قالیشویی ها از محصولات گازدار برای جذب آب در فرش استفاده می کنند. این روش عاری از هرگونه موادی است که به فرش آسیب برساند. قیمت قالیشویی یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب شرکت مورد نظر می باشد.

مزیت استفاده از محصولات گازدار

یکی از مزیت های این روش این است که مواد شوینده داخل بافت فرش باقی نمی ماند و برای شستشو به آب زیادی نیاز ندارید، بنابراین می توان فرش را خیلی سریع خشک کرد.

یکی از معایب این روش پاک نشدن کامل لکه هاست. قالیشویی در کارگاه های قالیشویی حرفه ای به صورت سنتی و یا در منزل انجام می شود، اما تفاوت آشکار این دو در میزان تجربه ای است که افراد در نحوه شستشوی فرش کسب کرده اند.

در قالیشویی افراد هر روز به دلیل شستشو تجربه بیشتری کسب می کنند، افرادی که در قالیشویی ها کار می کنند با استفاده از تجربیات خود مناسب ترین روش را برای شستشوی هر فرش را انتخاب کرده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب دیدن آن به کار می گیرند.

آن­ها همچنین در استفاده از مواد شوینده قوی بسیار حرفه ای هستند و علاوه بر آن قیمت قالیشویی بسیار مقرون به صرفه است و همچنین یاد گرفته اند که از هر کدام برای جلوگیری از خراب شدن فرش استفاده کنند. برای شستن فرش های با تراکم بالا از مواد شوینده قوی استفاده می کنند.

قیمت قالیشویی

نتیجه

امروزه فرش جزء اصلی در زیباسازی منازل است، به همین دلیل نگهداری و تمیزی آنها نیز نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای خانه دارد. شستشوی فرش یکی از مهم ترین مراحل نگهداری از فرش است.

به طور طبیعی فرش پس از مدتی استفاده کثیف می شود و افراد آن را تمیز می کنند. اگر سعی کنید خودتان این کار را به طور سنتی در خانه انجام دهید، ممکن است به فرش آسیب بزنید یا حتی نتوانید کثیفی های فر را به طور کامل پاک کنید.

بنابراین بهتر است این کار را به کارشناسان و شرکت های قالیشویی بسپارید تا از آسیب یا کثیف شدن فرش جلوگیری شود.

منبع:سایت yun

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • تهران واشینگ ...

قیمت قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی