بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

 

شیرالات لاکچری

شیرآلات لاکچری چیست؟

تقریبا میتوان گفت امروزه در تمامی محصولات موجود در بازار و همچنین خدمات ها، یک دسته بندی پرطرفدار و حاشیه ای وجود دارد به اسم لاکچری!. معمولا تمام موارد و مسئالی که در دسته لاکچری بودن قرار میگریند جدای کاربرد اصلی که دارند به ما حس لاکچری و زیبایی متفاوتی میدهند، شیرآلات بهداشتی نیز از این قضیه مستثنا نبوده اند و امروزه شاهد برند ها و مدل های بسیار زیادی هستیم که شیرآلات لاکچری به بازار عرضه میکنند، در این مقاله میخواهیم به موضوع شیرآلات لاکچری بپردازیم و از نحوه تولید تا جنس آنها صحبت کرده و در نهایت به معرفی برندهای خارجی و ایرانی شیرآلات لاکچری برسیم، پس با ما همراه باشید

خرید شیرآلات لاکچری:

خرید شیرآلات لاکچری از جمله لوازم اکسسوری آشپزخانه و سرویس های خانه است محسوب میشود که بجز کنترل آب ورودی و خروجی منزل، در حین استفاده میتواند به ما حس زیبایی و لاکچری بودن منتقل کند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری، انواع مختلفی از شیرآلات ساختمانی در مدل ها و جنس های گوناگون به بازار عرضه می شوند که میتوانید آنها را در صفحه فروشگاه شیرآلات بهداشتی مشاهده کنید .

انتخاب درست شیرهای ساختمانی اولا به نوع کاربرد و محل نصب و سپس به سلیقه اشخاص بستگی دارد. شیرآلات از جمله وسایل بهداشتی خانه به شمار می روند که می توانند تا حد زیادی موجب زیبایی ظاهری در سرویس بهداشتی و آشپزخانه گردند و همین موجب شده که طراحان صنعتی زیادی در این زمینه مشغول به کار شوند و هر روزه طرح های جدید تر را به بازار عرضه کنند.

بخوانید: نقد و بررسی بهترین مدل های شیرآلات راسان

شیرالات لاکچری:

استفاده از طراحی های خاص، به کار بردن نگین و یا هک تصاویر به روی شیرآلات لاکچری از تکنیک هایی است که امروزه بسیار مرسوم شده است. علاوه بر نوع طراحی و شکل ظاهری این محصولات، جنس آنها نیز از نکات قابل توجه در انتخاب و خرید شیرآلات لاکچری محسوب می گردد. چرا که کیفیت و ماندگاری آنها به شدت وابسته به جنس و فلز به کار برده شده در آنهاست. در این مقاله ما به انواع شیرآلات ساختمانی، شیرآلات لاکچری، جنس و برند های مطرح موجود در این زمینه می پردازیم.

جنس شیرآلات لاکچری و انواع آن:

جنس هسته شیرالات:

شیرآلات معمولا دارای ساختمان دو لایه هستند، یعنی از یک هسته و یا فلز داخلی و یک روکش ساخته شدند. فلزی که برای لایه اصلی و داخلی استفاده می شود معمولا به صورت آلیاژ و ترکیب چند نوع فلز است. فلزهایی که در شیرآلات لاکچری به کار میروند معمولا شامل سرب و آلیاژ برنج می باشند. اما اخیرا به دلایل مضراتی که سرب می تواند در اثر گذر زمان و انحلال در آب برای بدن ایجاد کند وهمینطور باعث آسیب به شیرآلات گردد، استفاده این الیاژ در صنعت به شدت کاهش یافته و اکثر از آلیاژ برنج استفاده می شود.

جنس روکش شیرآلات لاکچری:

برای روکش کردن شیرآلات لاکچری به صورت ورقه های نازک از فلزاتی مانند مس، برنز و استیل استفاده می شود. در واقع معمول ترین فلزی که به عنوان پوشش لایه خارجی در شیرآلات لاکچری استفاده می شود آبکاری استیل است. استفاده از سایر فلزات مانند مس به دلیل هزینه زیاد مرسوم نیست ولی می تواند به صورت سفارشی یا طراحی خاص از این نوع فلز برای پوشش خارجی شیرآلات لاکچری استفاده کرد. استفاده از ابکاری استیل برای پوشش خارجی دارای مزایایی زیادی است از جمله عدم پوسیدگی در مقابل آب و اکسید شدن، شفاف بودن ، عدم لکه گیری و … که همگی می تواند از ویژگی های شیرآلات لاکچری به شمار رود.

بخوانید: معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

انواع شیرآلات لاکچری بر اساس ساختار خروجی:

در مورد انواع شیرآلات از نظر پیچ های باز و بسته کردن می توان به اهرمی، پیچی، پدالی، لیزری اشاره کرد. به طور معمول و کلی شیرآلات اهرمی بیشترین مقبولیت و محبوبیت را هم به لحاظ قیمت و هم کاربرد دارند. از نظر خروجی آب نیز می توان شیرآلات به دو نوع تقسیم کرد. بعضی از شیرآلات اتوماتیک با کشیدن و هوا به درون لوله آب را به صورت کف و همراه با حباب بیرون می دهند که این امر موجب صرفه جویی در آب مصرفی می گردد. نوع دیگر آن ساده است که آب را به صورت مایع و بدون حباب خارج می کند.

بهترین برندهای شیرآلات لاکچری خارجی و ایرانی :

شیرآلات ساختمان هم دارای برند های خارجی و ایرانی می باشد. کیفیت مواد، طراحی و سایر فاکتور در هر دو مورد خارجی و ایرانی متفاوت است. در این قسمت به معرفی برند شیرآلات لاکچری هم از نوع ایرانی و هم از نوع خارجی می پردازیم. از شیرآلات لاکچری ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بهترین برند(مارک) شیرالات لاکچری

بهترین برند شیرآلات ایرانی:

شیرآلات راسان :

محصولات مربوط به شرکت راسان از جله برند های ایرانی فعال در حوزه شیرآلات است که دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشد. طراحی های زیاد و تنوع در شکل و اندازه شیرآلات از نقاط قوت این برند محسوب می شود. همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته در این زمینه نام این محصول را در لیست برند های لاکچری و پرطرفدار شیرآلات قرار داده است.

شیرآلات قهرمان :

این کمپانی فعال در حوزه شیرآلات از قدیمی ترین کارخانه های تولید شیرآلات در ایران می باشد و اکنون نیز با پیشرفته تر شدن دستگاه ها و توسعه فعالیت های خود در راستاری طراحی و ساخت انواع شیرالات لاکچری جز برترین تولید کنندگان شیرآلات در خاورمیانه محسوب می گردد.

بهترین برند شیرآلات خارجی:

شیرآلات دانزه (Danze) :

این برند معروف و محبوب خارجی در حوزه شیرآلات ساختمان، به طور تخصصی در زمینه طراحی شیرآلات حمام، سرویس های بهداشتی و سینک آشپزخانه فعالیت دارد. طراحی های خاص و کاربردی و همچنین استفاده آسان از جمله خصوصیات این برند خارجی می باشد.

شیرآلات دلتا (Delta) :

دلتا از آن دسته برند های خارجی ات که در بین مردم کشور ما نیز بسیار شناخته شده است. کیفیت و قیمت مناسب این برند تولید کننده شیر های لاکچری موجب شده است که فروش و عرضه آن در بازارهای کشور رونق پیدا و جز برندهای خارجی مطرح در ایران گردد.

شیرآلات موان (Moen) :

برند موان نیز از برندهای مطرح شیرآلات لاکچری است که به طور ویژه در زمینه طراحی و تولید شیرآلات حمام و سرویس های بهداشتی فعالیت دارد. این کمپانی علاوه بر کیفیت از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات در دنیاست.

شیرآلات کوهلر (KOHLER) :

این برند آلمانی یکی از موفق ترین و بهترین تولید کنندگان شیرآلات لاکچری در دنیاست. کیفیت ساخت، طراحی بی نظیر و تنوع بالا از جمله خصوصیات این کمپانی معتبر است. این برند نیز در بازارهای ایران عرضه ی زیادی دارد زیرا علاوه بر لاکچری بودن قیمت مناسبی نیز دارد. همچنین این برند دارای یک بازار جهانی است و با سایر برند های مطرح در این زمینه رقابت دارد.

شیرآلات KWC (کی دبلیو سی) :

این برند شیرآلات نیز با به کار بردن مواد اولیه باکیفیت از جمله برندهای مطرح و با کیفیت در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی در ایران است. قیمت محصولات این برند با توجه به مواد و دستگاه های پیشرفته خارجی که در تولید شیرآلات مورد استفاده قرار می گیرند معمولا بالا می باشد و بیشتر مناسب قشر پردرآمد جامعه است.

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • تهران واشینگ ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی