بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

قیمت ایزوگام فویلدار در تهران

قیمت ایزوگام فویلدار در تهران بسیار مناسب است و شما می توانید خرید های خود در زمینه ی ایزوگام فویلدار را از اینجا انجام بدهید. اما قبل از هر چیزی می خواهیم بدانیم که ایزوگام فویل دار چیست؟

ایزوگام فویل دار به آن ایزوگامی گفته می شود که پوششی از آلومینیوم دارد. بیشترین میزان استفاده در پروژه های ساختمانی و عمرانی، بع ایزوگام های فویل دار اختصاص پیدا می کند و همین امر نشان دهنده ی کاربرد بالای این گونه از ایزوگام ها می باشد.

قیمت ایزوگام فویلدار در تهران مناسب تر از جا های دیگر است چون تعداد کارخانه هایی که در تهران دست به تولید این گونه از ایزوگام ها می زنند بسیار بالا می باشد و محدودیتی وجود ندارد.

فویل ایزوگام چیست؟

فویل ایزوگام به ورقه ای آلومینیومی گفته می شود که دارای ضخامت و اندازه ای کاملا مشخص می باشد. این ورقه ی آلومینیومی به خوبی روی ایزوگام پرس می شود و در نهایت ایزوگام فویل دار را خلق می کند. فویل ایزوگام جنسی بسیار انعطاف پذیر دارد و به همین علت نیز شکل دادن به آن برای شما بسیار آسان و راحت خواهد بود.

فویل می تواند به خوبی از خراب شدن ایزوگام در برابر رطوبت و نور خورشید محافظت بکند و مانع آسیب دیدن ایزوگام و کاهش طول عمر آن بشود. ورقه های فویل به انعکاس نور مستقیم خورشید می پردازند و بدین ترتیب از نرم شدن و روان شدن قیر جلوگیری خواهند کرد.

انواع ایزوگام های فویل دار:

ایزوگام های فویل دار یا آلومینیومی خود به چند دسته ی مختلف تقسیم می شوند. قیمت ایزوگام فویلدار در تهران نیز بستگی به نوع آن ایزوگام فویل دار خواهد داشت.

  • ایزوگام فویل دار تک لایه: لایه ی داخلی این گونه از ایزوگام فویل دار را، پلی استر و یا اسپان باند پوشانده است. این مدل از ایزوگام ضخامت کم تری نسبت به سایر مدل ها دارد. به همین علت نیز برای مکان هایی مانند شیروانی یا گبد، انتخاب بسیار مناسب و کاربردی به حساب می آید.
  • ایزوگام فویل دار دو لایه: این گونه از ایزوگام فویل دار، دارای دو عدد لایه ی مختلف تیشو و پلی استر می باشد. این ایزوگام نسبت به نوع اول که در بالا به معرفی آن پرداختیم، کمی ضخیم تر است و در نتیجه از دوام و کیفیت به مراتب بهتری نیز برخوردار می باشد. البته این یک امر طبیعی است! چون از دو لایه بهره می برد و باید هم مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد.
  • ایزوگام فویل دار سه لایه: این گونه از ایزوگام ها به ندرت تولید می شوند و در همه در دسترس نیستند. چون بسیار مستحکم و مقاوم اند و همین سه لایه بودن به استحکام آن ها افزوده است. به همین منظور این دسته از ایزوگام های فویل دار، به صورت کاملا سفارشی و تنها برای پروژه های منحصر به فرد و خاص تولید می شوند و برای همگان در دسترس و قابل خرید نخواهند بود. اگر شما نیز قصد تهیه ی آن را دارید باید بعد از آگاه شدن از قیمت ایزوگام فویلدار در تهران این گونه از ایزوگام ها را سفارش دهید.

مزایای استفاده از ایزوگام فویلدار:

قیمت مناسب:

به طور کل قیمت ایزوگام فویلدار در تهران و سایر نقاط مناسب است و با توجه به کاربردی که این گونه از ایزوگام ها ارائه می دهند، قیمتی کاملا مناسب و منصفانه را دارا هستند.

زیبایی بصری:

یکی از مهم ترین مزایای ایزوگام فویل دار زیبای بصری بهتر آن نسبت به ایزوگام های معمولی و بدون فویل می باشد. ایزوگام های آلومینیومی به خوبی نور آفتاب را منعکس می‌ کنند و باعث می‌ شوند که جلوه ای کاملا زیبا آفریده شود و نسبت به ایزوگام هایی که بدون فویل و ساده هستند و پوششی تمام سیاه دارند، به مراتب زیباتر می باشند.

حفظ سلامت ایزوگام:

ایزوگام های فویل دار از ورق آلومینیومی پوشیده شده‌ اند. این ورق ها به خوبی از ایزوگام و قیر محافظت می کنند و اجازه نمی‌ دهند که گرما و نور خورشید آسیبی به آن وارد کند

و باعث روان شدن قیر بشود‌ همچنین از آن در برابر بارش برف و باران نیز به خوبی محافظت می کنند در نتیجه طی سالیان طولانی می توانید از ایزوگام فویل دار در محیط‌های باز استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.

به همین علت عایق کردن مکان هایی که به طور مستقیم با نور خورشید ارتباط دارند با ایزوگام های فویل دار بسیار مناسب می باشد. مکان‌هایی مانند سقف ها، دیوارها، زمین های بازی، پارکینگ ها و غیره. ‌

ورق آلومینیوم مقاومت عایق را در برابر تجزیه پذیری، ساییدگی، پوسیدگی، خوردگی و... بالا می برد. قیمت ایزوگام فویلدار در تهران نیز به این عامل مهم و ضخامت آلومینیوم بستگی دارد.

نکات مهمی که در هنگام نصب ایزوگام فویل دار باید رعایت شود:

  • دقت داشته باشید که که قصد ایزوگام کردن آن را دارید باید کاملاً خشک و تمیز باشد برای مثال اگر می خواهید یک سقف را عایق بکنید باید وقت این کار را انجام بدهید که به هیچ وجه سطح آن سقف خیس نباشد
  • وقتی که سطح مورد نظر برای عایق کردن مقاومت بالایی ندارد و سست و بسیار قدیمی می باشد، باید اول آن سطح را خراب کرده و سپس بازسازی کنید و بعد به فکر عایق کردن آن بیفتید.
  • باید هرگونه ترک خوردگی و شکاف را از روی سطوح برطرف کنید و هر گونه ترک و شکاف باید به‌ طور کاملاً دقیق و ظریفانه ترمیم بشود. چون عایق کردن سطوحی که دارای ترک و شکاف هستند موفقیت آمیز انجام نخواهد شد و آن عایق کیفیت لازم را از خود ارائه نمی‌ دهد.
  • دقت داشته باشید که در زمان نصب ایزوگام باید از پر شدن زاویه ۹۰ درجه روی پشت بام یا هر سطح دیگری مطمئن شوید.
  • پشت بام هایی که لبه دار هستند باید حتماً تا آخرین نقطه ی موجود، سطح پشت بام را عایق بندی کنید و بدین گونه نباشد که از عایق بندی لبه های آن خودداری کنید. پس یادتان نرود که تمامی سطح پشت بام باید ایزوگام پوشانده شود.
  • هرگز در هنگام نصب روی سطح عایق توسط وسیله ی نوک تیز ضربه نزنید و تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید که از بروز ناگهانی این اتفاق نیز جلوگیری شود. چون اشیای نوک تیز می توانند موجب آسیب دیدن عایق شوند.

سایت ایزوگام به همراه تیم ماهری که دارد در زمینه ی نصب ایزوگام در فرشته ، نصب ایزوگام در قیطریه ، نصب ایزوگام در ولنجک ، نصب ایزوگام در دنیاوران ، نصب ایزوگام در سعادت آباد ، نصب ایزوگام در شمال تهران را انجام می دهد.

  • ۰۱/۰۲/۳۱
  • تهران واشینگ ...

قیمت ایزوگام فویلدار در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی