بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین وسایل برقی هر خانواده جارو برقی می باشد که اگر برای آن مشکلی به وجود بیاید مراحل نظافت منزل با مشکل مواجه خواهد شد. این وسیله در انواع مختلفی وجود دارد و ما قصد داریم در این مقاله شما را با تعمیر جارو برقی پارس خزر آشنا کنیم.

برندهای متفاوتی هستند که محصولات خود را در فروشگاه ها عرضه می کنند، یکی از برندهای معروف جاروبرقی پارس خزر است. باید گفت به علت بالا بودن قیمت جاروبرقی مشتریان نمی توانند بعد از اینکه مشکل یا عیبی در جارو برقی به وجود آمد آن را دور بیندازند. و مدل جدیدتری را خریداری نمایند.

پس  بهترین راه حل که  دارای هزینه کمی است. تعمیر کردن جاروبرقی پارس خزر در نمایندگی های معتبر می باشد.

مشکلات رایج جارو برقی پارس خزر

ایراد های مختلفی ممکن است برای جارو برقی پارس خزر به وجود بیاید این مشکلات عبارت است از:

 مشکل در لوله جارو برقی پارس خزر:

لوله جاروبرقی در موارد مختلف، مشکلاتی در قسمت لوله آن به وجود آمده است.

شاید در مسیر مکش جاروبرقی انسدادی به وجود آمده باشد که در نتیجه موتور  نتوانسته است هوا را به داخل لوله بکشد. این مورد باعث افزایش جریان دریافتی هوا به موتور شده و آسیب جدی را به موتور وارد می کند. در این موارد باید لوله جاروبرقی توسط یک تکنسین با تجربه مورد بررسی قرار بگیرد. و حتماً مورد مسدود شده برطرف گردد.

مشکل در  فیلتر جاروبرقی پارس خزر:

هنگامی که جارو برقی روشن میشود گرد و خاک را جمع آوری کرده و در این حالت جاروبرقی هوایی را که به داخل مکش می کند.

علاوه بر زباله، گرد و غبار فراوانی را هم با خود به همراه دارد. در اینجا اگر فیلتری که در جاروبرقی وجود دارد. آسیب دیده باشد هوای وارده را بدون هیچ  تصفیه ای از جاروبرقی  خارج کرده و باعث آلودگی محیط اطراف میشود.

در صورت به وجود آمدن چنین مشکلی باید از کارشناسان با تجربه ای که در این زمینه مهارت دارند. برای تعمیر  و تعویض فیلتر جاروبرقی پارس خزر کمک گرفت.

تعمیر لوازم خانگی برقی

مشکل در  لوله خرطومی جاروبرقی پارس خزر:

مکش ضعیف جاروبرقی به دلایل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل ایراد در لوله خرطومی جاروبرقی است که می‌توان آن را تعویض یا تعمیر کرد هنگامی که قرار است این لوله تعویض گردد، لوله خرطومی باید علت و نقض آن توسط افراد باتجربه مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورتی که لوله خرطومی از بالا و پایین دچار آسیب دیدگی یا پارگی شده باشد. آن را میتوان برش داد و دوباره استفاده نمود. اما باید دانست که محل اتصال خرطومی جارو به هیچ عنوان پرس نیست. و در جهت عقربه های ساعت باز و بسته می شود.

مشکل در  برس جاروبرقی پارس خزر:

پارویی جاروبرقی پارس خزر یکی از قطعات آن است که باید هر چند هفته یک بار تمیز گردد. اگر در برس جاروبرقی آثاری از آشغال مو خورده مواد زائد مشاهده میگردد. باید حتما آن را خارج نموده و در صورت از بین رفتن برس آن را تعویض کرد.

مشکل در موتور جاروبرقی پارس خزر:

موتور جاروبرقی یکی از مهم‌ترینقسمت‌های این وسیله است. به همین دلیل از اجزای متفاوتی به وجود آمده که هر کدام در شیوه کار کردن جاروبرقی اثرگذار هستند.

کلکتور، آرمیچر، یاتاقان، پروانه، رله و مدار از اجزای موتور جاروبرقی هستند. زمانی که جاروبرقی با مشکل سوختگی نیم سوز بودن یا هر مورد دیگری روبرو می شود باید حتماً از کارشناسان مجربی که به تعمیر جاروبرقی پارس خزر مسلط هستند کمک گرفته شود.

مشکل در سیم جمع کن جاروبرقی پارس خزر:

 سیم جمع کن جاروبرقی یک وسیله است  که برای پنهان کردن سیم جاروبرقی در زمان غیر فعال بودن و خاموشی آن به کار برده می شود.

این قسمت از جاروبرقی  در هنگام جابجایی باعث میشود که کار راحت تر باشد. و از آسیب رسیدن به جاروبرقی جلوگیری می کند.

سیم جمع کن های جارو برقی از دو قسمت قطعات الکتریکی و مکانیکی هستند که قطعات الکتریکی آن تشکیل شده از کابل برق پلاتین های اتصال برق به حلقه های مسی و دو شاخه و قسمت های مکانیکی آن شامل بلبرینگ جهت جمع آوری کردن کابل جاروبرقی میباشند.

 نکات مهم در نگهداری جاروبرقی پارس خزر:

  باید کیسه جاروبرقی مرتباً چک شود و قبل از پر شدن آن تخلیه گردد.

 فیلتر جاروبرقی باید حداقل ۶ ماه یکبار شستشو داده شود و در صورت آسیب دیدن آن فیلتر را تعویض کرد.

در صورت امکان بهتر است از فیلتر های یکبار مصرف استفاده شود. و در غیر اینصورت باید حتماً باید برای تخلیه از کیسه کمک گرفته شود.

 چرخ ها و بدنه جاروبرقی باید بعد از هر بار استفاده با یک دستمال نمدار تمیز شوند. چرا که همیشه در هنگام استفاده این اجزا مقدار زیادی گرد و غبار بر روی آنها مینشیند.

تعمیر لوازم خانگی برقی

علت داغ کردن جارو برقی پارس خزر:

روشن ماندن بیش از اندازه جاروبرقیمی‌تواند باعث شود که جارو داغ کند. در بعضی از شرایط جاروبرقی پارس خزر خارج از توان آن افراد انتظار دارند. و گرد و غبار ساختمانی و یا آشغال های خیس را با جاروبرقی جمع می کنند. که سبب میشود موتور بیش از اندازه معمول خود کار کند.  و در این صورت موتور آن داغ می شود.

بعضی افراد برای تماس تلفنی و انجام کارهای متفاوت روزانه خود جاروبرقی روشن گذاشته و به کارهای دیگر می پردازند که اگر زمان روشن ماندن جاروبرقی بیش از حد معمول باشد سبب میشود موتور جارو نیم سوز شود.

یکی دیگر از دلایل داغ شدن جاروبرقی کثیف بودن فیلتر جاروبرقی است. با بررسی فیلتر جاروبرقی و رفع کثیفی آن می توان مشکل داغ شدن جارو را حل کرد.

زمانی که فیلتر را از جای خود برداشته می شود باید مراحل جداسازی آن در ذهن نگهداری شود. تا در زمان نصب فیلتر بعد از پاکسازی مشکلی به وجود نیاید.

اشتباه در نصب کردن فیلتر ممکن است به سایر اجزای جاروبرقی اثر بگذارد.

یکی دیگر از علت های داغ شدن جاروبرقی به وجود آمدن ایراد در فن جاروبرقی است. برای برطرف کردن این مشکل از این قسمت به هیچ عنوان نمی توان کاری انجام داد. و برای تعمیر و یا تعویض فن جاروبرقی باید از متخصصینی  که در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفته شود.

علت روشن نشدن جارو برقی پارس خزر:

ممکن است که دکمه های روشن خاموش جاروبرقی خراب شده باشد. و همچنین  برق منزل قطع شده است. یا اینکه در قسمت سیم پیچی جاروبرقی موردی به وجود آمده باشد.

برای حل این مشکلات اگر برق منزل ایرادی نداشت باید از متخصصین تعمیرات جاروبرقی پارس خزر کمک گرفته شود.

 

  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • تهران واشینگ ...

اشنایی با تعمیر جارو برقی پارس خزر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی