بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یک ایزوگام چند متر است؟

ایزوگام ها از دسته عایق های رطوبتی مقاومی هستند که برای پوشش دادن سطوح مختلف به کار برده می شوند. به این منظور برای کارایی بهتر، آن ها در ابعاد و اندازه های سازمان دهی و برنامه ریزی شده ای طراحی و ساخته شده اند. به این منظور افرادی که به دنبال تهیه این ایزوگام می باشند، می خواهند بدانند که حالت استاندارد یک ایزوگام چند متر می باشد. بهتر است بدانید که ابعاد یک ایزوگام استاندارد، در هر رول 10 متر مربع می باشد که این به معنای این است که ایزوگام دارای 1 متر عرض و 10 متر طول می باشد.

این ابعاد همانطور که ذکر شد به صورت استاندارد ساخته شده اند و در تمامی کارخانه ها یکسان هستند. با این وجود بهتر است بدانید که قیمت رول 10 متری ایزوگام در هر مدل متفاوت است. چرا که مشخصه های کیفی و کیفیت آن ها باعث به وجود آمدن این تمایز می شود. همچنین قیمتی که برای آن ها در نظر گرفته می شود، با توجه به کیفیت آن ها می باشد. بهتر است بدانید که اندازه و کیفیت ایزوگام تصادفی نیست و براساس تفکر اصولی و تشخیص های نیاز واقعی خریداران و مشتری طراحی و تولید شده است.

همچنین بهتر است بدانید که هر رول دو لایه استاندارد دارد که به طول 10 متر می باشد و حدود 40 تا 42 کیلوگرم وزن دارد. به این ترتیب اکثر شرکت های تولید کننده این استاندارد را رعایت می کنند. اما برخی از شرکت ها به طراحی و تولید ایزوگام در اندازه های کوچک تر نیز می پردازند و آن ها را به بازار عرضه می کنند. ولی بیشترین نوع کاربرد آن همان، ایزوگام 10 متری می باشد. به این منظور برای عایق بندی انواع سطوح و مکان ها می توانید از این محصول استفاده کنید.

قیمت رول 10 متری یک ایزوگام

همانطور که می دانید ایزوگام ها نوعی پوشش هستند که بسیار مقاوم اند و از قیر و الیاف های مختلف تولید شده اند. به این منظور این عایق به کمک حرارت به روی سطح مورد نظر چسبیده می شود. در واقع ایزوگام یک عایق رطوبتی است که از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کند و معمولا اگر آن ها را در کیفیت درجه یک تهیه کنید، دارای طول عمر ده ساله هستند. البته مراقبت ویژه شما می تواند عمر ایزوگام را افزایش دهد. به این منظور اغلب افراد به دنبال این هستند که چه قیمتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. از همه مهمتر، بهتر است بدانید که قیمت رول 10 متری ایزوگام براساس فاکتورهای مهمی تعیین می گردد.

برآورد قیمت ایزوگام براساس متراژ مورد نیاز، در نظر گرفتن همپوشانی لایه های ایزوگام، جلوگیری از نفوذ رطوبت به لایه های زیرین، متریال ساخت، اندازه آن و ... محاسبه می گردد. بنابراین در زمان خرید می توانید با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده قیمت نهایی را به دست آورید. لازم به ذکر است که ایزوگام ها با توجه به کارایی مهمی که دارند، در برندهای مطرح و معتر در کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند. پس با خیال آسوده می توانید با کمک کارشناسان خرید محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید. همچنین بهتر است بدانید که قیمت ایزوگان با نصب و بدون نصب باز هم متفاوت می شود و این به نیاز مشتری وابسته است.

ارزان ترین رول 10 متری ایزوگام

اگر به دنبال این هستید که ارزان ترین رول 10 متری ایزوگام را تهیه کنید، بهتر است بدانید که نمونه های زیادی در بازار وجود دارد. ولی ایزوگام های ارزان تر، معمولا دارای کیفیت پایین تری هستند. به این ترتیب بهتر است که به سراغ آن ها نروید. چرا که تهیه و نصب یک ایزوگام ارزان، مساوی است با خرابی هر چه سریع تر ایزوگام و کاهش طول عمر آن، که در نتیجه باید برای ترمیم و یا تعویض ایزوگام هزینه مجدد پرداخت کنید. پس با مقداری هزینه بیشتر و مراجعه به برندهای معتبر می توانید با کیفیت ترین نوع ایزوگام 10 متری را تهیه کنید و از خرید خود اطمینان کافی داشته باشید. همچنین می توانید سال های طولانی از هزینه ای که پرداخت کرده اید، بازدهی بالایی داشته باشید.

ویژگی های بهترین رول 10 متری ایزوگام

از جمله مهمترین مشخصه ها و ویژگی های بهترین ایزوگام می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • مرغوب و با کیفیت و دارای نشان استاندارد
  • تولید شده در کارخانه معتبر و دارای اعتبار بالا برای خریداری
  • دارای ضخامت 2 تا 4 میلی متر
  • دارای مقاومت کششی طولی و عرضی
  • افزایش نسبی طول و عرض
  • تاب کششی اتصالات انتهایی 100
  • جذب آب 1 درصد و کاهش وزن 1 درصدی
  • دارای انعطاف پذیری در سرمای 10- درجه
  • بهره مندی از پایداری و مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر نفوذ پذیری آب
  • جلوگیری از فرسودگی حرارتی در هوا و حداکثر افت در دمای انعطاف پذیری 10 درجه
  • مقاومت زیاد در برابر اشعه فرابنفش و حداکثر افت در دمای انعطاف پذیری 10 درجه
کلام آخر

ایزوگام ها از مهمترین تجهیزات عایق های رطوبتی هستند که باید بتوانید برای تهیه آن ها در کیفیت درجه یک به سراغ برندهای معتبر بروید. همچنین بهتر است بدانید که این محصول برای نصب نیاز به تجهیزات و تجربه فنی و تخصصی دارد که توسط هر شخصی امکان پذیر نیست. چرا هر چه کیفیت ایزوگام خوب باشد، اگر به درستی نصب نشود، ممکن است با خرابی و مشکل روبرو شود. به همین دلیل بهتر است که خریداری و نصب آن را به یک برند معتبر واگذار کنید. در این صورت می توانید مناسب ترین و شایسته ترین قیمت رول 10 متری ایزوگام را پرداخت نمایید.

  • ۰۱/۰۷/۱۶
  • تهران واشینگ ...

قیمت رول 10 متری ایزوگام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی