بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

قیمت شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل

قیمت شستشوی موکت فرش،مبل در سال 1400 در تهران *پس از رضایت شما هزینه دریافت میشود

قیمت مبل شویی در منزل و شستشوی مبل راحتی 7 نفره در منزل بین 200 هزار تومان

هزینه مبل شویی در منزل مبل استیل 7 نفره بین 250 هزار تومان

قیمت شستشوی درجه یک فرش ماشینی  هر متر 12 هزار تومان

نرخ شستشوی فرش دستباف متری 35 هزار تومان

هزینه شستشوی موکت در کارخانه قالیشویی متری 8 هزار تومان

قیمت موکت شویی در منزل متری 8 هزار تومان

هزینه قالیشویی فرش گل ابریشم متری 50 هزار تومان

*برای شستشوی فرش ها با متراژ بالای 25 متر هزینه حمل و نقل دریافت نمیشود

* در شستشوی فرش ها به جای تاید یا پودر رختشویی از شامپوی مخصوص استفاده میکنیم تا بعد از فرایند شستشو  و خشک شدن ، فرش ها بوی بد ندهد

*فرش ها توسط نیرو های ماهر کارخانه لول شده و پس از شستشو صاف و مرتب پهن شده و تحویل داده میشود

قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران و در قالیشویی تهران شهر به شرح زیر میباشد

هزینه شستشوی فرش 6 متری 50 هزار تومان

هزینه شستشوی فرش 9 متری 80 هزار تومان

هزینه شستشوی فرش 12 متری 100 هزار تومان

قیمت شستشوی فرش ماشینی ابریشمی متری 40 هزار تومان

 

تعرفه شستشوی مبلمان

 

 

مبلمان در زمان‌های گذشته متعلق به خانواده‌ های پول‌ دار و مرفه جامعه بود و به‌ تبع خدمات شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل نیز برای آنها انجام می‌شد اما امروزه در اکثر منازل یک‌دست مبل سلطنتی یا راحتی برای تزیین پذیرایی و استفاده مهمانان وجود دارد که سالیانه آن را باید تمیز یا تعویض کنند. به علت بالا بودن قیمت، همه مردم قادر به تعویض کردن مبلمان نیستند، به همین علت بهترین راهکار شستشوی آن‌ها است.

 برای تمیزکردن مبل با یک تکنسین مبل شویی تماس گرفته و آن‌ها دراسرع‌وقت به منزل شما مراجعه می‌کنند و با کاربرد وسایل مخصوص مبلمان شمارا بادقت فراوان تمیز خواهند کرد. هدف اصلی این شرکت‌های خدماتی ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتری است. رضایت جلب مشتری است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با خدمات شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل آشنا کنیم. لطفاً تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات شستشوی مبل در منزل

بهترین راه برای شستشوی مبلمان تماس گرفتن با مراکز خدمات شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل است. این مراکز مجهز به بهترین دستگاه‌های مدرن شست‌وشو مبل هستند و هرگونه آلودگی را با اطمینان خاطر از مبل شما پاک خواهند کرد.

راهکارهای زیادی برای تمیزکردن مبل وجود دارد، ابتدا شما بر روی یک لکه کوچک مبل روش موردنظر خود را تست کرده، سپس برای تمیزکردن بقیه آن اقدام کنید. در صورت لکه شدن مبل، باید با استفاده از دستمال نرم و آب گرم سریع آن نقطه را تمیز کنید. هفته‌ای یک‌بار روی مبل را با جاروبرقی تمیز کرده تا گردوغبار روی آن به‌خوبی پاک شود.

 تحت هیچ شرایطی از الکل یا سفیدکننده‌ های مشابه برای تمیزکردن لکه‌ ها استفاده نکنید زیرا ممکن است به مبل آسیب برساند و رنگ آن را خراب کند. اگر مبل شما چرمی است می‌توانید با جاروبرقی و یک برس کوچک آن را به‌راحتی تمیز کنید. بعد با استفاده از یکپارچه تمیز آن را به‌دقت خشک‌کنید.

خدمات شست و شوی مبل در منزل

خدمات شستشوی مبل در منزل

نحوه تمیزکردن مبل مخمل یا روکش پارچه‌ای

شما برای تمیزکردن مبل‌های پارچه‌ای و مخملی با شرکت‌های خدمات شست‌وشوی مبل، تشک و موکت در منزل آن تماس بگیرید. آن‌ها دراسرع‌وقت و با استفاده از دستگاه‌ها و ابزار مخصوص مبل شما را با نهایت دقت تمیز خواهند کرد. شخص اعزام شده، وظیفه جابه‌جایی مبل را برعهده دارد و خود فرد باید مبل را جابه‌جا کند.

خدمات شستشوی تشک در منزل

انسان‌ها به طور متوسط یک‌سوم عمر خود را در خواب سپری می‌کنند یا در حال نشستن بر روی تختخواب و بالشت خود می‌گذارند. ازآنجایی‌که به تمیزکردن تشک زیاد توجهی نمی‌شود، ممکن است بعد از گذشت مدتی با جمع‌شدن گردوغبار، عرق بدن و... محیطی برای رشد باکتری‌های مختلف و حتی کپک زدن تشک مهیا شود.

یکی از عوامل مهم برای داشتن یک خواب راحت بعد از مشغله‌های فراوان در روز داشتن تشکی تمیز است. گاهی وقت‌ها ممکن است شخص تنقلات یا میان وعده‌ها را بروی تخت خود میل کند که مقداری از آن بر روی تشک ریخته شود و آن را لکه کند. شما برای جلوگیری از لکه شدن تشک و یا بوی بد آن می‌توانید از محلول‌های شیمیایی مخصوص تشک را تمیز کنید.

یکی از روش‌های بسیار راحت و مناسب، تماس گرفتن با شرکت خدمات شست‌وشوی مبل، تشک و موکت در منزل است. شخصی برای شستشوی تشک به منزل شما اعزام می‌شود که در مرحله اول بادقت تشک را بررسی می‌کند، سپس از محلول‌های شیمیایی مخصوص برای پاک‌کردن لکه‌های روی تشک استفاده می‌کنند. در مرحله بعد با استفاده از دستگاه‌های بخارشو آب جوش را با مکش بالا بر روی تشک گرفته و با این کار خود لکه‌ها و باکتری‌های موجود در تشک را از بین می‌برند.

 در مرحله آخر برای ازبین‌بردن بوی نامطبوع تشک از خوشبوکننده‌های مخصوص استفاده می‌کنند. از آنجایی‌ که تشک مقداری نم دارد، باید آن را در کنار پنجره قرار دهید، تا خشک شود. در صورتی‌ که اتاق‌خواب کوچک است تشک را در یک محیط بزرگ‌تر قرار دهید تا متخصصین آن را به‌ خوبی شستشو دهند. لازم به ذکر است که قبل از تمیزکردن تشک حتماً ملحفه آن را جدا کنید. هرگز پد فوم داخل تشک را درون ماشین لباسشویی نیندازید؛ زیرا این کار شما سبب خراب و خرد شدن فوم می‌شود.

خدمات شستشوی تشک در منزل

 

خدمات شستشوی موکت در منزل

موکت و فرش می‌تواند یکی از منابع مهم گردوغبار و سایر ذرات معلق در هوا و... باشند. جاروبرقی تا حدودی سطح فرش و موکت را تمیز می‌سازد اما عمق فرش یا موکت را نمی‌تواند به‌خوبی پاکیزه سازد. شما برای رها شدن از هرگونه نجاست و آلودگی با دفاتر خدمات شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل تماس بگیرید. این مراکز به دو صورت با بخار و شستشو فرش و موکت خدمات خود را به مشتری ارائه می‌دهند. باید قبل از تمیزکردن و شستشوی موکت به نکات مهمی دقت کنید که این نکات عبارت‌اند از:

موکت به زمین چسبیده است یا نه؟ نحوه شستشوی موکت‌های به زمین چسبیده با موکت جدا کاملاً تفاوت دارد. برای تمیزکردن موکت به زمین چسبیده از دستگاه‌های مخصوص خشک‌شویی موکت استفاده می‌شود. دستگاه‌های پولیشر مخزن مخصوص برای ریختن مواد شوینده و آبگرم دارند. در زمان روشن‌کردن دستگاه این مواد با فشارقوی بر روی موکت یا فرش شما اسپری می‌شود بعد از تمیز شدن لکه‌های آن با استفاده از جاروبرقی صنعتی و مخصوص موکت را خشک می‌کنند.

 انجام کار موکت شویی با دستگاه مخصوص از خراب‌شدن موکت و ازبین‌رفتن آهار پشت موکت جلوگیری می‌کند و باعث دوام بیشتر موکت می‌شود. در ضمن شما مشکلات جابه‌جایی موکت و حمل‌ونقل به مراکز شست‌وشو و قالی‌شویی را ندارید و با اطمینان از مواد شوینده خوب وسایل خود را می‌توانید تمیز تحویل بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با خدمات شستشوی مبل، تشک و موکت در منزل آشنا کنیم. همان گونه که در بالا اشاره کردیم بعد از گذشت مدتی وسایل منزل مانند مبلمان، موکت، فرش و حتی تشک تختخواب کثیف می‌شود، شما باید برای تمیزکردن آن‌ها، اقدام کنید. راهکارهای مختلفی برای تمیزکردن این وسایل وجود دارد که یکی از بهترین این راهکارها تماس با مراکز خدمات شست‌وشو در منزل است. 

شما با تماس با این مراکز می‌توانید به‌راحتی و دراسرع‌وقت منزل خود را با اطمینان خاطر تمیز و پاک‌کنید. مرکز خدمات شست‌وشو در منزل به‌صورت 24 ساعته و آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور است. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • تهران واشینگ ...

شستشوی فرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی