بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

زغال ها برای مصارف مختلف استفاده می شوند اگر به دنبال یک زغال خودسوز مخصوص کبابی هستید که نه بویی داشته باشد و نه دود زیادی از خود تولید کند، باید بگوییم که خرید زغال خود سوز مخصوص کبابی بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌ آید.

زیرا این زغال در هنگام سوختن به هیچ عنوان دود و بویی از خود ساطع نمی کند‌. علاوه بر این قابلیت خود سوزی دارد و نیازی نیست که دردسر زیادی برای روشن کردن زغال متحمل شوید و از مواد آتش زا استفاده کنید!

این زغال مختص کباب کردن است. پس اگر به صورت مداوم از کباب استفاده می کنید و همیشه با معضل زغال رو به رو هستید، این محصول باز هم می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب شود.

زغال کبابی خود سوز

مدت زمان حرارت دهی این زغال برابر با ۶ ساعت بوده و جنس چوب آن از درخت های صنوبر، نارون و سپیدار است. این سه درخت بهترین زغال ها را می دهند و زغال هایی که از درختان صنوبر و نارون و سپیدار تهیه می‌ شوند، کاملاً مقاوم و با کیفیت هستند.

روش ساخت این زغال هم به شکل سنتی کوره ای می باشد که این موضوع به کیفیت آن می افزاید. اگر این سوال برایتان پیش می‌ آید که سایز زغال ها چگونه است، باید بگوییم که سایز های مختلف دارند و زغال ها در هر پک بسته بندی در ابعاد مختلف و متنوع تولید شده‌ اند به شکل کاملا مختلط هستند.

شما می توانید برای خرید زغال خود سوز مخصوص کبابی آن را در وزن های مختلف ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی، ۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی از سایت زغال استور خریداری کنید و طبق نیاز خود هر یک از این وزن ها را انتخاب کنید. این زغال به قدری باکیفیت است که برای طولانی مدت قابل استفاده است.

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • تهران واشینگ ...

زغال خود سوز مخصوص کبابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی