بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

در دنیای پر زرق و برق امروزی تبلیغات حرف اول بیزینس را می زند. یکی از انواع تبلیغات استفاده از تابلوهای مغازه است. تابلو کامپوزیت سفید یکی از روش های متداول ساخت تابلو مغازه می باشد. برای ساخت بدنه این نوع تابلوها از ورق کامپوزیت و برای درج پیام و معرفی کسب و کار از انواع حروف برجسته استفاده خواهد شد. این روش به عنوان یک تبلیغ مدرن شناخته شده است. تابلو کامپوزیت سفید ها در واقع موادی مرکب یا چند سازه ای می باشند که از دو فاز ماتریس و تقویت کننده  ساخته خواهند شد که از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. به تعریفی دیگر در علم مهندسی مواد، کامپوزیت سفید به موادی گفته می‌شود که از یک فاز زمینه: ماتریس و یک تقویت کننده : پرکننده تشکیل شده باشند. عملکرد کامپوزیت سفید به این شکل است که ماتریس با احاطه کردن تقویت کننده آن را در محل نسبی خودش نگه می‌دارد. کامپوزیت سفید ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. یکی از کاربردی ترین و زیباترین آنها کامپوزیت سفید می باشد.  ورق کامپوزیت سفید‎ از سه لایه تشکیل شده است که در قسمت بالا و پایین با دو لایه پوست آلومینیوم و در قسمت میانی آن یک لایه از مواد پلی اتیلن ضد سمی وجود دارد.

علت جایگزین شدن تابلوهای کامپوزیت سفید به جای تابلوهای سنتی

به کارگیری این سبک از تابلوهای مغازه می تواند در معرفی کسب و کار شما نقش چشمگیری داشته و نمایی خاص را به نمایش بکشد. بیشترین استفاده از ورق های کامپوزیت سفید در نمای ساختمان می باشد که همین امر موجب این است در مقایسه با ورق های پی وی سی به مرتبه بالاتری در تبلیغات داشته باشند. آیا شما می دانید  چیست؟ و چرا جایگزین تابلو های سنتی شده است؟ با وجود پیشرفت چشمگیری که این روزها تکنولوژی داشته موجب شده تا تجهیزات مدرنی وارد صنایع مختلف از جمله تابلو های مغازه  باشند  به همین دلیل گاهی انتخاب ابزار مناسب برای تبلیغات نیز امری دشوار محسوب خواهد شد. صنعت تابلو سازی نیز از این قاعده جدا نخواهد بود و از زمان طراحی و تولید نخستین تابلو ها با تغییرات بسیار زیادی همراه می باشد. تابلو های کامپوزیت سفید از جمله نمونه های  میباشد که توجهات زیادی را به خود جلب کرده و پیشرفت تکنولوژی در آن بسیار محسوس می باشد. در طراحی و تولید این مدل از تابلوها از آلیاژ های از جنس آلومینیوم استفاده شده است  که جزو یکی از بهترین آلیاژهای دنیا شناخته شده است.در اصل ورق تابلو کامپوزیت سفید به عنوان زیرساز تابلو می باشد و می توان حروف برجسته فارسی یا انگلیسی را روی آن نصب کرد. به این ترتیب تابلوی تبلیغاتی جذابیت بیشتری پیدا خواهد. و جلوه ای مدرن و شیک دارد.

کاربردهای تابلو کامپوزیت سفید

۸ مزیت استفاده از تابلو کامپوزیت سفید

استفاده از تابلوهای کامپوزیت سفید مزایای زیادی دارد که در این بخش به ۸ مورد آن اشاره می کنیم: حاوی آلیاژ مقاوم، سبک و  با دوامی می باشد. بستری مناسب برای نصب انواع حروف برجسته است. در برابر شرایط آب و هوایی و اشعه ماورا بنفش از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. به دلیل خاصیت پاکسازی خودکار در مقابل گرد و غبار و آلودگی های محیطی کثیف نمی شود دائما از نظر جلوه براق و زیبا می باشد به راحتی می توان ورق کامپوزیت سفید را به شکل و فرم دلخواه درآورد . قابل شستشو می باشد. ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت میباشد مدت زمان نصب و اجرای این تابلو کمتر از سایر تابلو ها می باشد. تنها ایراد چیست؟ تنها ایراد قیمت آن است که نسبت به تابلو های سنتی قیمت بالاتری دارد. البته دقت داشته باشید که در زمان سفارش از نوع بی کیفیت چینی آن سفارش ندهید چون با ایجاد ضربه محکم دچار فرورفتگی می گردد.

کاربردهای تابلو کامپوزیت سفید

 

از ورق کامپوزیت سفید علاوه بر ساخت تابلو در تزئینات داخلی فروشگاه و همچنین برای جلوه و زیبایی بیشتر در نمای خارجی و داخلی ساختمان ها و حتی در دکوراسیون آشپزخانه، تزئینات بالکن استفاده می شود. این محصول علاوه با داشتن مقاومت در برابر عوامل محیطی، گرما، رطوبت و حرارت با جذابیت و زیبایی فراوانی که دارد همیشه مورد توجه خاص پسند دان و علاقمندان به دکوراسیون لوکس قرار گرفته است. از کامپوزیت سفید برای استفاده در نمای خارجی ساختمان های تجاری نیز استفاده می شود. یکی از مهمترین خصوصیات مهم استفاده از کامپوزیت سفید ها در نمای ساختمان مقاومت آن در برابر تغییرات محیط و آب و هوا است در مناطق گرمسیر و مناطق مرطوب استفاده از ورق کامپوزیت سفید محاسن زیادی دارد به دلیل وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم صفحه کامپوزیت سفید عایق بسیار مناسبی برای گرما سرما و صدا است استفاده از کامپوزیت سفید در نما باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان می شود

سخن پایان

یکی از ویژگی های بارز و منحصر به فردی که در رابطه با تابلو کامپوزیت سفید می توان عنوان کرد مقاومت در برابر آلاینده ها است. به موجب این امر تابلو سالیان متمادی زیبایی روز اول خود را حفظ کرده و ظاهری جذاب خواهد داشت. برای مشاوره و سفارش تابلو کامپوزیت سفید می توانید با تابلوسازی عزیزی تماس حاصل فرمایید.

 
  • ۰۱/۱۲/۲۳
  • تهران واشینگ ...

تابلو کامپوزیت سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی