بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی کرده ایم طراحی تابلو کامپوزیت و اصول آن را به شما سروران عزیز توضیح دهیم.تا مشتریان عزیز برای سفارش تابلو کامپوزیت یا هر نوع تابلو تبلیغاتی اطلاعات کاملی داشته باشند و بعد از خواندن مطلب برای مشاوره و سفارش میتوانید با مشاوران ما در تابلوسازی عزیزی تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی تابلو کامپوزیت

 

قبل از اینکه تابلوسازان اقدام به طراحی تابلو کامپوزیت کنند بهتر است که با آن به خوبی آشنا باشند. در حقیقت ورقه های کامپوزیت ترکیبی از چند متریال می باشند که قسمتی از آن از ذره های به هم چسبیده اصلی ساخته خواهد شد و دیگر بخش آن نیز به عنوان ماده محصور کننده خواهد بود. این تابلو دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد که حق انتخاب را برای مشتریان و حتی تابلوسازان بالا می برد و  این مدل تابلو ویژگی های خاص خیلی زیادی دارد مانند: وزن پایین، مقاومت بالا در مقابل شرایط آب و هوایی چهار فصل و شکل پذیر بودن جزو بهترین تابلوهای تبلیغاتی می باشد. تابلو کامپوزیت از متریالی مانند  مصالح زیر سازی از جمله آهن آلات و اتصالات می باشد. از دیگر اجزای این تابلو می توان به لایه محافظ و مصالح آب بندی و همچنین نمایشگر ویدیو هم اشاره کرد.

 

انواع تابلو کامپوزیت

 

تابلو کامپوزیت جزو تابلو مغازه هایی می باشد که انواع بسیار زیادی دارد از جمله  تابلو طرح سنگ، طرح چوب، رنگی، طلایی، طرح آجر و سبک آینه ای می باشد . لازم به ذکر است تابلوسازان به سلیقه مشتری و نوع کسب و کار و نوع محیط و همچنین بر اساس تجربه خود طراحی مناسبی را همیشه به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهند.

انواع تابلو کامپوزیت

نکات طراحی تابلو کامپوزیت

 

لازم به ذکر است تابلوسازان هنگام طراحی تابلو کامپوزیت نکات مهمی را حتما باید رعایت کنند. تا موجب افزایش جذابیت و زیبایی تابلوهای مغازه خود شوید زیرا جذابیت تابلو تاثیر آن در جلب توجه مشتری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

 

خلاقیت در طراحی تابلو کامپوزیت

 

یکی از نکات  مهم در طراحی تابلو کامپوزیت علاوه بر جذابیت و زیبایی خلاقیت نیز است زیرا به کار بردن خلاقیت در طراحی چنین تابلوهایی باعث ماندگاری آن در ذهن افراد خواهد شد که این مسئله جزو مهمترین هدف های تابلوهای مغازه است. همچنین تابلو کامپوزیت باید از ماندگاری بالایی  برخوردار باشد تا صاحبان آن ها نیاز  به تعویض و تعمیر دائمی تابلو نداشته باشند.

 

طراحی ساده

در بین مردم این جمله بسیار جا افتاده است که زیبایی در سادگی میباشد طراحی ساده تابلو کامپوزیت از نکات مهم ساخت این تابلو است. زیرا طراحی های شلوغ و جنبه منفی و اذیت کننده ای دارند  و تاثیری در فروش و جذب مشتری نخواهد داشت. بنابراین بهتر است طرح  تابلو کامپوزیت ساده انتخاب و ساخته شود. لازم به ذکر است با انتخاب طرح ساده برای تابلو کامپوزیت بهتر مشتری جذب و راغب به مطلع شدن از کسب و کار شما می شود. یکی دیگر از نکات طراحی تابلو کامپوزیت این می باشد  که مدل های تبلیغ و نوع تابلو به صورتی انجام شود که با قومیت‌ها و فرهنگ‌های آن محیط هماهنگ باشد استفاده از گرافیک مناسب و رنگ های مکمل موجب خواهد شد مشتریان  تابلوبی خاص و تاثیرگذار داشته باشند.

 

طراحی تابلو کامپوزیت متناسب با کاربرد آن

 

یکی از عواملی که شما قبل از طراحی باید آن را در نظر بگیرید این  می باشد که نوع کسب و کار مدنظر مشخص خواهد شد  تا تابلوسازان  بتوانند با اطلاعات بیشتری اقدام به طراحی تابلو کامپوزیت نمایید. طراحی این تابلو لازم است که حتما متناسب با نوع کسب و کار شما باشد زیرا در غیر این صورت بی معنا بوده و نمی‌تواند تبلیغ خوبی برای کار شما نخواهد بود.

 

اهمیت رنگ در طراحی تابلو کامپوزیت

 

رنگ ها تاثیر قابل توجهی و بسیار  مهمی در طراحی تابلو کامپوزیت خواهند داشت  بهره گرفتن و به کار بردن رنگ ها در طراحی اینگونه تابلو ها باید بسیار هوشمندانه انجام شود همچنین لازم خواهد بود  که انتخاب رنگ متناسب با سلیقه مشتری و نوع کسب و کار و محیط باشد تا هارمونی بیشتری داشته باشد. البته طراحان می توانند در صورتی که مشتری به خوبی از رنگهای زیبا و جذاب آگاه نیست او را راهنمایی کند به عنوان مثال در صورتی که فروشگاه شما در زمینه محصولات ارگانیک در حال فعالیت است جهت ایجاد حس اعتماد در مشتری مناسب است که از رنگ آبی در طراحی تابلو آن استفاده گردد.

ضروری می باشد که نوشته های تابلو کامپوزیت مناسب با نوع فعالیت و هماهنگ با خدمات ارائه شونده باشد. شما اگر بهترین جنس و مواد و طرح را برای ساخت تابلو کامپوزیت به کار ببرید اما نوشته های آن متناسب با فعالیت مدنظر نباشد نمی توانید از تابلو نتیجه دلخواه خود را کسب نمایید. نکته دیگر اینکه در سایز نوشته نیز باید استاندارد باشد منظور از استاندارد بودن سایز نوشته ها این است که مشتری بتواند از فاصله مشخص به خوبی آن را بخواند و همچنین استفاده از جملات و نوشته های طولانی یا زیادی کوتاه و یا لغات تکراری از جذابیت تابلو تبلیغاتی شما می کاهد.

در تابلوسازی عزیزی شما می توانید برای معرفی کسب و کار خودتان از مشاوره مشاوران حرفه ای ما بهره مند شوید و هر نوع تابلویی را که خواستید سفارش دهید و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

  • ۰۱/۱۲/۲۳
  • تهران واشینگ ...

طراحی تابلو کامپوزیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی