بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، تعمیراتی

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات، تعمیر پکیج، سلامت و زیبایی

  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم از مدرن ترین و درخشان ترین تابلو مغازه می باشد  که به شکل های متفاوت همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم لترمکس و دیگر مدل ها و با استفاده از رول چلنیوم که جنس آلومینیومی دارد طراحی و ساخته خواهد شد. تابلو چلنیوم با نمایی براق و درخشان توانسته جایگاه اول را در تابلوسازی برای خود کسب کند و بیشتر به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی سفارش داده می شوند اما برخی از شرکت ها نیز برای زیباتر شدن فضای مکان تجاری خود تابلو چلنیوم را در اولویت قرار می دهند .شما می توانید با تابلوسازی تیراژکار سفارش آنلاین تابلو چلنیوم را نیز تجربه کنید.

 

تابلو چلنیوم با هر سلیقه ای سازگار خواهد بود و تنوع بالای  آن سبب شده مشتریان با هر سلیقه ای که دارند بتوانند آن را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب کنند . برش هایی که تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم بر روی ورقه  پلکسی ایجاد می کند سبب شکست نور شده و اشکال هندسی متفاوتی همچون شیشه های کریستالی ، الماس و ستاره را به نمایش می گذارد .

 

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه استفاده زیادی در صنف تابلوسازها دارد ، تابلو چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم نوعی تبلیغات محیطی محسوب می شود که در نقطه فروش یا محل کسب به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی در سر درب نصب می شود . در تابلو چلنیوم یا همان تابلو حروف برجسته از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. حروف برجسته در ابتدا توسط برنامه های نرم افزاری همچون کرل طراحی شده، سپس طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس که دارای رنگهای مختلف میباشد لیزر میشود.

 

تابلو چلنیوم 

در حال حاضر تابلو چلنیوم براق ترین و درخشان ترین تابلوی تبلیغاتی است که به شیوه های متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود و نحوه نمایش نوری آن است که سبب تفاوت تابلو چلنیوم می گردد و اگر به دنبال یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا هستید تا بتوانید علاوه بر زیبا سازی نمای محل تجاری خود به معرفی بیست و چهار ساعته برند خود بپردازید تابلو چلنیوم یکی از گزینه های برتر است که می توانید آن را به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی سفارش دهید .

 

حال این همه از تابلو چلنیوم گفتیم اما ممکن است سوالاتی از قبیل سوالات زیر در ذهن شما ایجاد شود اینکه :

چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد ؟

چلنیوم از چه زمانی وارد حوزه تابلوسازی شده است ؟

فرآیند ساخت تابلو چلنیوم چگونه است ؟

قیمت تابلو چلنیوم چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

مزایای تابلو چلنیوم چیست ؟

چه عواملی سبب برتری تابلو چلنیوم نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی شده است ؟

طراحی تابلو چلنیوم چگونه صورت می پذیرد ؟

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

کاربردهای تابلو چلنیوم

چلنیوم در واقع نوعی آلیاژ فلزی آلومینیومی است که براقیت فلز را به ارث برده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و در صنایع متعدد از جمله تابلوسازی ، جهت ساخت حروف برجسته چلنیوم مورد استفاده واقع می شود .چلنیوم ترکیبی از دو کلمه لاتین channel + aluminium می باشدکه channel در لغت به معنای کانال و یا یک جسم u  شکل است و به دلیل اینکه حروف فارسی ، لاتین و اشکال پس از چسباندن نوار لبه به کناره ها به حالت u شکل در می آیند این نام را به خود گرفته اند و جنس لبه های آلومینیومی حروف چلنیوم سبب شده اند کلمه channel  با کلمه aluminium ترکیب شود  و کلمه ی جدیدی به نام channelium  شکل بگیرد . دلیل استفاده ی آلومینیوم در ساخت تابلو چلنیوم این است که سبک‌ وزن بوده و زنگ نمی‌ زند. چلنیوم از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته میشود اما ظاهر آن شبیه استیل است، زیبایی استیل و دوام و ماندگاری آلومینیوم را دارا است.

 

ساخت تابلو چلنیوم

۱)به روش دستی 

در این روش تابلوساز ، با استفاده از قیچی دستی و انبر اقدام به برش و دیگر مراحل خمکاری ، قوس و شیاردهی حروف می پردازد .

 

۲) به روش ماشینی :

پیشرفت تکنولوژی سبب راحتی و تسریع کارها گشته که تابلوسازی نیز از موهبت برخوردار می باشد و در سالهای اخیر ، با ورود دستگاه های حروف ساز ، دستگاه برش لیزری ، دستگاه سی ان سی ، دستگاه پی وی سی و دستگاه ابکاری فانتاکروم ، امکان ساخت کلیه حروف برجسته با کمک دستگاه ها فراهم گشته است و کلیه مراحل برش ، با کمک دستگاه ها انجام می پذیرد و این امر سبب تسریع روند برش کاری و از بین بردن لبه های موجدار حروف برجسته شده است .

 

مراحل ساخت تابلو چلنیوم 

۱) در ابتدا تابلوساز ، جهت بررسی محل نصب تابلو تبلیغاتی به محل مدنظر رفته و ارتفاع ، طول و عرض تابلو را اندازه گیری می نماید .

 

۲) در این مرحله با استفاده از نرم افزارهای طراحی همچون کرل ، اتوکد و فتوشاپ اقدام به طراحی تابلو و مشخص نمودن اندازه حروف ، فونت حروف ، ضخامت حروف و سایر تنظیمات می پردازد .

 

۳) در این مرحله قیمت تابلو تبلیغاتی توسط نرم افزار برآورد می شود و طرح ترسیم شده به سفارش دهنده جهت تایید ، انتقاد ، پیشنهاد و تغییرات احتمالی نمایش داده می شود و در صورت توافق مرحله ساخت تابلو چلنیوم آغاز می شود.

 

۴) در این مرحله حروف طراحی شده توسط دستگاه برش لیزری برش داده می شود و سپس لبه چلنیوم با دقت دور تا دور پلکسی چسبانده می شود .

 

۵) حال نوبت نورپردازی حروف می رسد که با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می پذیرد .

 

۶) حال حروف بر روی زیر ساز که می تواند از نوع ورق کامپوزیت ، چوب ترموود ، شیشه ، سنگ و دیگر متریال های مورد سفارش مشتریان باشد ، نصب می شود .

 

۷) تابلو به محل برده شده و در جای خود نصب می شود و کلیه سیم ها و ابزارهای اضافی به پشت کار منتقل می شود.

 

۸) روشن نمودن تابلو و رفع خطاهای احتمالی

انواع تابلو چلنیوم

 

تابلو چلنیوم ساده :

اگر به دنبال تابلو چلنیوم ارزان هستید می توان گفت بهترین نوع است از زیبایی و سادگی خارق العاده ای نیز برخوردار است . برای ساخت تابلو چلنیوم ساده از ورق های پی وی سی ، ترموود و یا کامپوزیت به عنوان زیرساز ، ورق پلکسی گلاس جهت رویه حروف ، از رول چلنیوم جهت ساخت لبه های حروف ، منبع تغذیه و لامپ های ال ای دی بهره می برند .

 

تابلو چلنیوم لترمکس :

ایجاد سطح شیشه ای شفاف با ضخامت یک سانتی متر بر روی لبه های حروف برجسته چلنیوم ، سبب منعکس شدن نور از کناره های حروف می شود که این تکنیک لترمکس نام دارد.

  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • تهران واشینگ ...

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی